Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onko Tapsa muka tehnyt noin ? En usko.
05.05.2005 22:37
Onhan se aina tietysti mukavempi lukea positiivisia, kuin negatiivisia juttuja. Ei ne jutut minuun mitenkään erityisemmin vaikuta. Kaikkia juorulehtien juttuja ei kannata uskoa.
05.05.2005 17:45
Painu muualle siitä hirnahtelemasta !
05.05.2005 17:42
ei se niin salainen ole,kun ei ole mitään salattavaa.
03.05.2005 21:21
Et todellakaan ole mikään kalkkis, vaan olet ihan oikeassa, siinä ,että miehen pitää olla mies ,eikä mikään neiti.
Tuosta Jarin fanclubin toiminnasta en tiedä , mutta kuin ,että hänellä sellaienn on. Minun mielestäni Fanclubit sopivat paremmin joillekkin rock-bändeille ja artisteilel ,joilla on paljon teini-ikäisiä faneja . Olen samaa mieltä heidän kanssa ,jotka kirjoittivat ,että keski-ikäinen iskelmälaulaja, joka tarvitsee fanClubia suosionsa pönkittämiseen on imelä ja turhamainen.
03.05.2005 21:18
"Erkki Perse & Pefletit " HEHHEHHEE :D
Varmaan muusikot haluavat uusia kokemuksia ja oppia uusia biisejä. Tapsan bändissä niitä oppii varmaan paljon.
02.05.2005 23:31
Tapsa Kansa on joskus sanonut ,ettei halua esiintyä laivoilla, koska kuiva koneilma on äänelle paha ja sitten sieltä laivalta ei pääse mihinkään.
02.05.2005 23:20
Kiva kuulla ,että samaa mieltä olevia tässä asiassa löytyy :D
Olen myös kuullut,että Jari Sillanpään välispiikitkin konsertteihin keksii suurimmaksi osaksi Aino Suhola, ei siis Jari itse.
Tapsan Kansa kyllä keksiin omat välispiikkinsä taatusti itse . Ne ovat sen verran mainioita, eikä koskaan juttele samoja juttuja moneen kertaan.
02.05.2005 23:14
Ainakaan Tapsa ei menisi koskaan lavalle, lokin perssulat selkäänsä liimattuna. Eikä muutenkaan pukeutuisi niin ällösti, kuin Sillanpää: Röyhelöpaitoihin, kiilteleviin paljettipaitoihin, valkoisiin farkkuihin yms...
Tapsa on kaikinpuolin paljon miehekkäämpi, kuin Jari. Käytökseltään, olemukseltaan, ääneltään...
01.05.2005 19:04
Janne on ihan jees ! Älä mollaa sitä. Ei hän ole olenkaan naismainen. Mielummin mä Tulkkia kuuntelen ja katselen, kuin Sillinpäätä.
01.05.2005 18:59
Ehkäpä se Jari on vähän tasaisempi luonne ja parempikäytöksinen, mutta kyllähän Tapsalla on paljon upeempi ääni. Lauluopiskelu näkyy ja kuuluu.
01.05.2005 18:55
A) Janne Tulkki
B) Tomi Markkola
C) Tapani Kansa !
D) Kari Tapio
E) Reijo Taipale
F) Frederik
01.05.2005 18:51
Joo, mä uskon kans, että Tapsa ja Kari ovat ihan hyvissä väleissä.
Tapsallahan on joskus tapana lausua "totuuksia" kollegoistaankin, mutta Kari Tapiota mä en ole sen konsaan kuullut arvostelevan.
Kyllä mä luulen ,että molempien artistien fanitkin tulevat ihan hyvin toimeen keskenään. Mulla on vaan erimielisyyttä, tuon yhden paukapään kanssa täälä.
01.05.2005 18:48
Ihan oikeassa olet Saapas. Olen tuollaiseen morkkaamiseen syyllistynyt täälä itsekkin. Tyhmäähän se on , mutta...
01.05.2005 14:50
Tuo uudempi levytys Anniinasta löytyy myös Tapsan kokoelmalevyltä "Sulle" levy on julkaistu vuonna 2001 ja se on tuplaCD.
01.05.2005 14:40
Toivossa on hvä elää, sanoi lapamato, kun Usko kuoli... ;)
01.05.2005 07:54
Joopa joo taas. Ole sitten tuota mieltä, jos lystäät.
01.05.2005 07:37
Kiitti vaan, mutat voi olla ,että saatte odottaa aika kauan. Niitä pitää vielä viimeistellä.
Miettikää muuten nyt ihan oikeesti tälläisiä laulunsanoja ( Anneli Mattilan biisi): " Mikä sun nimi on poika haivenleukainen..."
Mikä helevetin haivenleukainen ? Yleensä hyvässä biisissä on joku sanoma. Mikä tuon biisin sanoma on? Mitä sanoittaja on halunnut sanoa tällä laululla Sekö ,että likka miettii jonkun amispojan nimeä ?
Lukemattomia yhtä surkeita esimerkkejä olisi näiden Mattiloiden tuotannossa vaikka kuinka.
29.04.2005 19:38
Jaa, että olenko blondi ? Päätelkääpä ihan ite...
Sitäpaitsi Krisse Show oli just hyvä. (Toivottavasti se jatkuu myöhemmin.)
Itseasiassa mulla on pöytälaatikossa muutamia biisejä sanoitettuna . Ei ne mun sanoitukset ainakaan paljoa häviä esim. Anne/Anneli Mattilan laulamilla tyhjänpäiväisille lurituksille. humppakansaan ne näyttää siitä huolimatta purevan.
29.04.2005 19:12
Kiitti tiedoista "Saapas" :D Täytyykin ottaa selvää ,että paljonko se Matkapoikien järjestämä matka Saarenmaalle maksaa . Jospa se olisi oivallinen kesämatkakohde tänäkesänä :)
Tuolla Saarenmaan valssifestifaalejen sivuilla luki ,että konsertti lähetettään Viron televisiossa ,mutta eipä taas tietenkään suomen telkkarissa :(
29.04.2005 19:01
188 / 198