Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tapsassa ei ole mitään pappamaista. Sitäpaitsi, kun laulaja on hyvä ja tekee työnsä hienosti, niin se on mulle pääasia. Ikä on ihan yks ja hailee. Osaamista mä arvostan ja ihailen.
Ja mulla on muutakin elämää, mut jos sä vedät herneen nenääs siitä ,että mä haluan täällä siihen tarkoitetulla palstalla jutella mun suosikkilaulajasta, niin sille ei sitten mitään mahda. Pakko mun juttuja ei ole lukea sunkaan.
23.07.2009 21:28
Hienoa Nipa ! :D
Toivottavasti Neuman voittaisi sen Iskelmäfinlandian. Pidän peukkuja sille, mutta pahoin pelkään ,että Finlanders sen palkinnon vie.
23.07.2009 18:13
Ja kukahan edes on sanonut ,että mä haluaisin perheen , miehen ja lapsia ? Voin mä haluta elää villinä ja vapaanakin. NIH!
Mut voi olla, että sä olet niin vanhanaikainen kalkkis ettet ymmärrä sitä.
Sitäpaitsi mä voin kyllä poistaa tuon aloitusviestini jos se kerran sun elämäsi tuhoaa.
23.07.2009 18:10
Kiitos sulle ihanista kuulumisista Kalliorannasta :D
Se ÄIDIN PIKKUPOJAN PALUU on munkin mielestäni loistava kipale. Niillä parilla keikalla joilla olen nyt kesänmittaan ollut on Tapsa laulanut sen heti alkuperäisen ÄIDIN PIKKUPOJAN jälkeen. Ne sopiikin hyvin peräkanaa laulettavaksi.
19.07.2009 08:37
- Tommi Soidinmäki
-Tomi Markkola
-Marko Lämsä
-Eerika Grönlund
15.07.2009 23:21
Ei Tapsa huuda. Silloin kun Tapsa laulaa kovempaa niin ei se oo mitään huutamista. Tapsa laulaa voimakkaasti silloin kun laulussa täytyy laulaa voimakkaasti. Kyllä Tapsan äänestä sävyjä löytyy paljonkin ja osaa myös laulaa herkästi ja kauniisti. NIH!
Tapsa ei saanut Iskelmäfinlandia koska Paula Koivuniemi oli sillä kertaa ehdolla myös ja Paulan sydänystävä valitsemassa sen voittajan. Ja ehkä Paula nyt kuitenkin on tiiviimmin pysytellyt vain ja ainoastaan sen iskelmämusan parissa ( Tapsa on laulanut paljon muunkinlaista musaa), joten ehkä se ISKELMÄfinlandia meni siinämielessä oikeaan osoitteeseen.
Eikä sitäpaitsi laulajan suuruutta mitata millään Iskelmäfinlandioilla tai muillakaan palkinnoilla. Osaaminen sen ratkaisee ja Tapsa on tosi upee ja ammattitaitoinen laulaja, joten kyllä hän suurlaulaja on.
15.07.2009 23:19
Tosta sun viestistäs tuli hyvä mieli :) Kiitti sulle kun kirjoitit sen tänne ja hyvät jatkot.
Tapsa ja Nina on hyviä tyyppejä. Mä olen tiennyt sen :)
15.07.2009 23:13
Tapsa on mun ehdoton ykkös-suosikkilaulajani juu, mut kyllä mä Tommi Soidinmäellekkin sen Iskelmäfinlandian soisin, jos hän ehdokkaana olis.... ihme kun ei oo vielä ollut.
Kyllä mulla on yhtälainen oikeus sanoa mielipiteeni eri laulajista kuin muillakin. NIH!
Enkä mä kenenkään faneja oo ruvennut mollaamaan jos ne ei oo ite ensin alottanut tahallaan sitä ärsyttämistä riidan haastamista.
Nyt kun mä noita ehdokkaita uudemman kerran mietin, niin ehkä sittenkin mä toivoisin Neumanin saavan sen palkinnon, koska Dingolla on kyllä aika hyviä biisejä.Niissä on monessa aika hienot sävellykset ja mun tietääkseni just Neuman on niistä aika monta ite säveltänyt.
15.07.2009 22:34
- Tommi Soidinmäki
- Tomi Markkola
- Matti Korkiala
- Sauli Lehtonen
- Eija Kantola
- Arja Koriseva
15.07.2009 20:10
Kiitos mukavista keikkakuulumisista. Oli kiva lukea niitä :) Mun piti kans alunperin mennä Ämyrille, mutta harmikseni tuli muita menoja mitä ei voinut lykätä. Nyt mä sitten meen Tapsan keikalle parin viikon päästä ja sieltä en jää pois mistään hinnasta :)
12.07.2009 19:32
Joo " En ole se mies "on mun yks suosikkini tolta levyltä ja Tapsan kaikki biisit mukaan luettunakin se on ehdottomasti yks parhaista .
Toi uus levy on kyllä kokonaisuudessaankin yks Tapsan parhaista ikinä.
05.07.2009 21:34
Kiitti paljon Jivejalka kivoista keikkakuulumisista :)
Mä oon menossa Tapsan keikalle Ämyrille enslauantaina ! :D
Sitä innolla odotellessa on pitkäntuntuinen viikko siis edessä...
Olis niin helkkaristi tehnyt mieli mennä Tapsan kirkkokonserttiin Ristiinaan tänään, mut minkä takia senkin täytyy taas olla niin kaukana? Harmittaa ihan kun sillä ei voi olla niitä kirkkokonsertteja täälläpäin koskaan.
05.07.2009 17:06
Hehheh. Sieltähän se satusedän vastaus taas tuli, jota vähän osasin odottaakkin ;) On sulla kyllä vilkas ja värikäs mielikuvitus...se täytyy myöntää :)
ps. Oli se kiva ,että Tapsa oli siellä sitten kuitenkin kaiken tohinan keskellä muakin kaipaillut ;)
26.06.2009 20:27
No, eopä oo kovinkaan kummoinen tuo versio. Marion on kyllä hyvä laulaja muuten.
ps. Tapsa vois muuten joskus piruuttaan laulaa sen Marionin "Kylähäät".
25.06.2009 21:59
Kiitti melina ja sulle kans oikein hyvää juhannusta ! :D Mulla jää nyt tällä kertaa Tapsan juhannuskeikka väliin, mut parin viikon päästä olen menossa taas Riutanharjulle :D
Kiva kun se Tapsan 40-vuotis juhlakonsertti tulee televisiosta. Se tuo piristystä juhannukseen.
18.06.2009 22:57
Hieno video ! Tapsa on taas NIIN tyylikäs ja esiintyminen on rentoa. Eikä kuitenkaan pönötä vaan paikallaan, kuten jotkut täälläkin on väittäneet.
16.06.2009 16:00
Ja mitähän sä sillä tiedolla mahtaisit tehdä ?
12.06.2009 15:41
Mut kyllä vaan Tapsa tervehti sitä miestä nyökkäämälllä.
10.06.2009 21:37
Joo, tää on kivan vauhdikas biisi ja hauskat sanatkin siinä on :)
08.06.2009 22:40
Harmi kun sä et pääse Tapsaa livenä kattoon, mut tuo kyllä varmaan vähän auttaa ikävään , että Tapsa on televisiossa laulamassa sunnuntaina :) Muistakaa katsella ja tallentaa kans !
Mulla on hyvä tsäkä, kun Tapsa esiintyy tässä suht lähiseuduilla niin ,että pääsen neljälle Tapsan keikalle tänä kesänä :D
Mä toivoisin kans että Tapsalla olis joku kirkkokonsertti kiertue. Olis upeeta päästä kuulemaan vähän erityylisiä lauluja. Onhan Tapsalla muutama kirkkokonsertti nyt kesälläkin, mut ne on kaikki niin kaukana .
Joulukonserttikiertue olis kans enemmän kuin toivottava.
Aurinkoista kesää sulle Melina ja muillekkin.
08.06.2009 22:38
52 / 198