penal
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä
Aloituksia
169
Kommenttia
319
Facebookin rajoitus ym valikot uudessa versiossa?
Mistä päin uudesta aikajana -versiosta voi muutella rajoituksia esim niitä joilla määritellään ketkä saavat lukea omia t2119Vanhojen tiedostojen manuaalinen poisto..?
Joistakin vanhoista tietokoneista olen osannut poistaa temp -kansion sisällön aika ajoin. Mistä päin ja miten osaisin wi5119Auto parkkiin Turun satamaan...?
Pitäisi mennä pariksi päiväksi käymään Ahvenanmaalla. Autolla ensin Turun satamaan, siitä Siljan laivaan, parin päivän p0119Ducato 1.9 TD -koneen kestävyys?
Olen ostamassa uudempaa pakua vanhan -85 2.4 Diesel - Hiacen tilalle. Sekin edelleen kunnossa, mutta alkaa olla pellit v0118Kemo cross-over network 2-way sisäinen kytkentä?
istäköhän löytäisin ko. jakosuotimen sisäisen kytkennän kaavion? Olisi kiva tutkia mitä moinen boksi on syönyt. Yleismi2111Millä softalla ja miten videot, audiot ja valokuvat DVD:lle?
Olen äänitellyt, editoinut ja poltellut paljon pelkkiä "ääni -CD-levyjä". Nyt pitäisi istuttaa videoklippejä, pari tekst2111Kovalevy jaettu, toinen puoli ei käytössä?
Ostin vajaa vuosi sitten Samsung läppärin, jossa on paitsi 4 G rammia, myös 500 Gigaa kovalevytilaa. Jotenkin jo lakuvai01103120 classic tilttaa, missä vika, akku, virus tms?
Kysymyksessä on runsaat pari vuotta vanha 3120 classic. Suht paljon tullut käytettyä paitsi peruspuheimena ja tekstityks2109Paljonko videon siirto tarvitsee kovalevytilaa?
Paljonko esimerkiksi tunti VHS-videolta kovalevylle siirrettäessä tarvitsee kovalevytilaa? Ihan vain noin suunnilleen -1109Vääränlainen DVD-levy?
Ostin vuosi sitten Samsung -läppärin. SIinä on DVD-asema. Nyt piti siirtää DVD-levylle Canon -videokameralla ottamia kli2107Hiacen talvirenkaat Transitin alle...?
Mulla jäi talven vanhat, vähän ajetut 185/14 Misukan Snow&Ice nastoitetut talvirenkaat yli. Transitissa rengaskoko on 192107Kevytkuorma-autolla pakettiauton hinaaminen?
Miten on, saako kevytkuorma-autoksi rekisteröidyllä umpipakulla hinata n. vajaat parin tuhannen kilon painoista pakua, j0101Millä puhdistan videokameran "linssin"?
Mulla on Canon Legria FS200 kortille tallentava pikku digitaalikamera. Kuvailin kesällä rannalla. Linssiin, tai oikeasta1100Tilapäisduunit ansiosidonnaisten aikana...?
Jos tarjotaan työtä ansiosidonnaisten aikana, kun on työtön, se pitäis merkitä sinne hakemuykseen jotenkin. Mutta jos ty499Canon mp-560 tulostimella monta pikkukuvaa yhtä aikaa?
Canon mp-560 monitoimitulostimen ohjaussivulla tietokoneen puolella on valikko, josta saa yhden ison kuvan pienennettyä096Outoja lentokenttiä tms varaussivulla? Cabimas, Beira, Akima jne
ritin varata mm. Blue1:n lentoa, mutta esim. Helsingin kohdalla lukee suluissa Cabimas, muualla mm. Beira ja Akima, Ista394Mistä galvaanisia erottimia ( linjaerotusmuuntajia ) ?
Oikein asennetut analogilaitteet pitäisi toimia ilman havaittavaa brummia ilman mitään kummempaa kikkailua. Aina ei ole093Samsungilta kuvat tietokoneeseen...?
Ostin vajaa vuosi sitten kosahtaneen Nokian kännykän tilalle paljon mainostetun Samsung Galaxy Xcover gt-s5690 kännykän.593Transit -98 2.5 outo kiihtyvyys...?
Ostin vajaa vuosi sitten otsikonmukaisen lyhkäsen Transitin. Toki on tiedossa, että se ei mikään ohjus ole vanhanaikaisi192Mokkula nopeutui 10 cm:n jatkopiuhalla, mites wlan...?
Mulla on läppärissä DNA:n mokkula joka toimi aika hitaasti. Löysin myyntilaatikosta 10 cm:n USB-jatkopiuhan ja kun näin191