penal

Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä
Aloituksia
169
Kommenttia
319
...nukkuu pinkopahvin alla...
Laulu kertoo syrjäytyneistä entisaikojen sankareista, kuten sotaveteraaneista ja heidän huonoista oloista jne. Ehkä veik2146Audacityyn WMA-tiedostoja?
Imuroi netistä ilmaisen Audacity-softan. Näyttäisi ihan hyvältä pikku editorilta ainakin "hintaansa nähden":-) Mutta Au2142Millä puhdistan videokameran "linssin"?
Mulla on Canon Legria FS200 kortille tallentava pikku digitaalikamera. Kuvailin kesällä rannalla. Linssiin, tai oikeasta1140Kalasäilykkeet vähissä kaupoista, miksi...?
Ainakin S-marketeista ja Tarjoustaloista mm. tonnikala-, ja sardiinivalikoimat ovat kovasti olleet viime viikkoina vähis2140Eräs tulkinta Lootin vaimon suolapatsaaksi muuttumisesta
Jostain kuulin sen suuntaisen, symbolisen tulkinnan, että saaran suolapatsaaksi muuttuminen kuvaisi ihmistä, joka jäädes0136Ducato 1.9 TD -koneen kestävyys?
Olen ostamassa uudempaa pakua vanhan -85 2.4 Diesel - Hiacen tilalle. Sekin edelleen kunnossa, mutta alkaa olla pellit v0135Facebookin tykkäykset hävisivät
Facebookin tykkäykset hävisivät, kun vilkaisin kaverini saitille kirjoittamani jutun tykkäyksiä, joita oli tullut useam1134Transit -98 2.5 outo kiihtyvyys...?
Ostin vajaa vuosi sitten otsikonmukaisen lyhkäsen Transitin. Toki on tiedossa, että se ei mikään ohjus ole vanhanaikaisi1134Facebookin rajoitus ym valikot uudessa versiossa?
Mistä päin uudesta aikajana -versiosta voi muutella rajoituksia esim niitä joilla määritellään ketkä saavat lukea omia t2133Vanhojen tiedostojen manuaalinen poisto..?
Joistakin vanhoista tietokoneista olen osannut poistaa temp -kansion sisällön aika ajoin. Mistä päin ja miten osaisin wi5131Canon mp-560 tulostimella monta pikkukuvaa yhtä aikaa?
Canon mp-560 monitoimitulostimen ohjaussivulla tietokoneen puolella on valikko, josta saa yhden ison kuvan pienennettyä0130Paljonko videon siirto tarvitsee kovalevytilaa?
Paljonko esimerkiksi tunti VHS-videolta kovalevylle siirrettäessä tarvitsee kovalevytilaa? Ihan vain noin suunnilleen -1129news -keskusteluryhmien asetukset...?
Pitäisi saada jotenkin newsit pelittämään, mieluiten thunderbirdsissä. Ja mielellään e-mailitkin. Olen yrittänyt useamma1127Kemo cross-over network 2-way sisäinen kytkentä?
istäköhän löytäisin ko. jakosuotimen sisäisen kytkennän kaavion? Olisi kiva tutkia mitä moinen boksi on syönyt. Yleismi2124Hiacen talvirenkaat Transitin alle...?
Mulla jäi talven vanhat, vähän ajetut 185/14 Misukan Snow&Ice nastoitetut talvirenkaat yli. Transitissa rengaskoko on 1921183120 classic tilttaa, missä vika, akku, virus tms?
Kysymyksessä on runsaat pari vuotta vanha 3120 classic. Suht paljon tullut käytettyä paitsi peruspuheimena ja tekstityks2111Transit -98 huoltajaa/korjaajaa etsitään (Helsinki, ymäristö)
Olisi -98 diesel -Transit, ajettu runsaat 200 tkm. Pitäisi tehdä ehkä muutama pikku korjaus, että kehtaa viedä leimalle.1109Vääränlainen DVD-levy?
Ostin vuosi sitten Samsung -läppärin. SIinä on DVD-asema. Nyt piti siirtää DVD-levylle Canon -videokameralla ottamia kli2108Suomi24.fi sähköpostini ei toimi...
Aina kun yritän loggautua suomi24 -sähköpostiini avautuu vain sama suomi24 -päävalikko. Kiukutteli jo usampana päivänä,0108Mistä galvaanisia erottimia ( linjaerotusmuuntajia ) ?
Oikein asennetut analogilaitteet pitäisi toimia ilman havaittavaa brummia ilman mitään kummempaa kikkailua. Aina ei ole0107