Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä

Aloituksia

169

Kommenttia

319

1. Facebookin rajoitus ym valikot uudessa versiossa?

Mistä päin uudesta aikajana -versiosta voi muutella rajoituksia esim niitä joilla määritellään ketkä saavat lukea omia t
    Apua aloittelijalle
    2
    119
  2. Vanhojen tiedostojen manuaalinen poisto..?

Joistakin vanhoista tietokoneista olen osannut poistaa temp -kansion sisällön aika ajoin. Mistä päin ja miten osaisin wi
    Apua aloittelijalle
    5
    119
  3. Auto parkkiin Turun satamaan...?

Pitäisi mennä pariksi päiväksi käymään Ahvenanmaalla. Autolla ensin Turun satamaan, siitä Siljan laivaan, parin päivän p
    Liikenne
    0
    119
  4. Ducato 1.9 TD -koneen kestävyys?

Olen ostamassa uudempaa pakua vanhan -85 2.4 Diesel - Hiacen tilalle. Sekin edelleen kunnossa, mutta alkaa olla pellit v
    Pakettiautot
    0
    118
  5. Kemo cross-over network 2-way sisäinen kytkentä?

istäköhän löytäisin ko. jakosuotimen sisäisen kytkennän kaavion? Olisi kiva tutkia mitä moinen boksi on syönyt. Yleismi
    Elektroniikka
    2
    111
  6. Millä softalla ja miten videot, audiot ja valokuvat DVD:lle?

Olen äänitellyt, editoinut ja poltellut paljon pelkkiä "ääni -CD-levyjä". Nyt pitäisi istuttaa videoklippejä, pari tekst
    DVD
    2
    111
  7. Kovalevy jaettu, toinen puoli ei käytössä?

Ostin vajaa vuosi sitten Samsung läppärin, jossa on paitsi 4 G rammia, myös 500 Gigaa kovalevytilaa. Jotenkin jo lakuvai
    Muistit
    0
    110
  8. 3120 classic tilttaa, missä vika, akku, virus tms?

Kysymyksessä on runsaat pari vuotta vanha 3120 classic. Suht paljon tullut käytettyä paitsi peruspuheimena ja tekstityks
    Nokia-puhelimet
    2
    109
  9. Paljonko videon siirto tarvitsee kovalevytilaa?

Paljonko esimerkiksi tunti VHS-videolta kovalevylle siirrettäessä tarvitsee kovalevytilaa? Ihan vain noin suunnilleen -
    VHS
    1
    109
  10. Vääränlainen DVD-levy?

Ostin vuosi sitten Samsung -läppärin. SIinä on DVD-asema. Nyt piti siirtää DVD-levylle Canon -videokameralla ottamia kli
    Apua aloittelijalle
    2
    107
  11. Hiacen talvirenkaat Transitin alle...?

Mulla jäi talven vanhat, vähän ajetut 185/14 Misukan Snow&Ice nastoitetut talvirenkaat yli. Transitissa rengaskoko on 19
    Pakettiautot
    2
    107
  12. Kevytkuorma-autolla pakettiauton hinaaminen?

Miten on, saako kevytkuorma-autoksi rekisteröidyllä umpipakulla hinata n. vajaat parin tuhannen kilon painoista pakua, j
    Kuorma-autot
    0
    101
  13. Millä puhdistan videokameran "linssin"?

Mulla on Canon Legria FS200 kortille tallentava pikku digitaalikamera. Kuvailin kesällä rannalla. Linssiin, tai oikeasta
    Videokamerat
    1
    100
  14. Tilapäisduunit ansiosidonnaisten aikana...?

Jos tarjotaan työtä ansiosidonnaisten aikana, kun on työtön, se pitäis merkitä sinne hakemuykseen jotenkin. Mutta jos ty
    Työttömyys
    4
    99
  15. Canon mp-560 tulostimella monta pikkukuvaa yhtä aikaa?

Canon mp-560 monitoimitulostimen ohjaussivulla tietokoneen puolella on valikko, josta saa yhden ison kuvan pienennettyä
    Tulostimet
    0
    96
  16. Outoja lentokenttiä tms varaussivulla? Cabimas, Beira, Akima jne

ritin varata mm. Blue1:n lentoa, mutta esim. Helsingin kohdalla lukee suluissa Cabimas, muualla mm. Beira ja Akima, Ista
    Tyhmät kysymykset
    3
    94
  17. Mistä galvaanisia erottimia ( linjaerotusmuuntajia ) ?

Oikein asennetut analogilaitteet pitäisi toimia ilman havaittavaa brummia ilman mitään kummempaa kikkailua. Aina ei ole
    Vahvistimet
    0
    93
  18. Samsungilta kuvat tietokoneeseen...?

Ostin vajaa vuosi sitten kosahtaneen Nokian kännykän tilalle paljon mainostetun Samsung Galaxy Xcover gt-s5690 kännykän.
    Samsung
    5
    93
  19. Transit -98 2.5 outo kiihtyvyys...?

Ostin vajaa vuosi sitten otsikonmukaisen lyhkäsen Transitin. Toki on tiedossa, että se ei mikään ohjus ole vanhanaikaisi
    Pakettiautot
    1
    92
  20. Mokkula nopeutui 10 cm:n jatkopiuhalla, mites wlan...?

Mulla on läppärissä DNA:n mokkula joka toimi aika hitaasti. Löysin myyntilaatikosta 10 cm:n USB-jatkopiuhan ja kun näin
    Verkot
    1
    91