Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

187

1. Kunnossa ollessaan BX on pieniruokainen, itse ajelin viikonloppuna 1670 kilsaa 16RS:llä juurikaan säästelemättä. Kulutuslukemaksi muodostui 7.05 litraa satasella, parhaimmillaan päässyt 6.4 litraan. Talvirenkailla. Jos sulla on kaasarikoneella varustettu Bexi, sen Solexin yleisimmät ongelmat ovat vettyvä koho ja vuotavat pääakselit.
  2. Mikä tahansa maksullisia viestipalveluja tarjoava yritys laskuttaa asiakasta palveluistaa. Eiköhän siinä kohtaa yleensä ole tapana ottaa tiedot ylös siitä ketä laskutetaan ja mistä, jos vaikka asiakas sattuu reklamoimaan. Kirjanpitolaki edellyttää esim kauppoja säilyttämään kuittikopiorullat tietyn aikaa, eiköhän samasta asiasta tässäkin ole kysymys. Ja tyhmähän yritys kuin yritys olisi, ellei lain niin salliessa hyödyntäisi tällaista puolivahingossa kertynyttä rekisteriä.
  3. Eikös tämä olekaan keskuspalsta? Keksustelupalstoillahan nimenomaan voi spekuloida asioilla. Jos haluat raakaa kiistatonta faktaa, olet väärässä paikassa. Mene vaikka Hesarin sivuille.

En ole missään, koskaan, väittänyt olevani Soneralla töissä. Kun en kerran ole. Totta, olen kyllä Soneran kauppias. Mutta myös Elisan ja Telenorin. Ja olen työskennellyt Telialla ja Finnetillä. Se on keskustelun kannalta ihan sama missä tai koska olen ollut työssä.

Se että on TAVOITE kääntää dna voitolliseksi, ei muuta miksikään sitä tosiasiaa että paikallisten Finnet-yhtiöiden halu syytää rahaa dna:han yhtään enempää on tasan nolla.

Markkinatalous on markkinataloutta, sinun eikä minun mielipide ei sitä miksikään muuta. Jos oikea rahasumma lyödään pöydälle, tulee kaupat. Piste. Pohjoismaiset maakohtaiset markkinat ovat niin pienet, että tehokkaan toiminnan edellytys on yhteistyö yli rajojen. DNA ei tule ostamaan muita operaattoreita, koska siihen ei ole varaa, eli jäljelle jää se toinen vaihtoehto. Ja luuletko että tuollaisessa kaupassa Finnet ottaisi rahat ja lopettaisi mobiilitoiminna? Ei tietenkään. Kaupanteko tapahtuu osakevaihtona, Finnet saa uuden omistajan osakkeita maksuna ja jatkaa samalla brändillä mutta kansainvälisten synergiaetujen tervehdyttämänä.

Ilmeisesti sinulla on oma lehmä ojassa dna:n suhteen koska provosoiduit aiheesta. Voisin laittaa minkä tahansa pienen operaattorin nimen samaan tekstiin. Tämä kun on se suunta mihin ala on menossa, ja on ollut menossa jo kauan. Ei se ole millään tavalla negatiivista, ei ostajan eikä myyjän kannalta, joten miksi suhtaudut siihen niin?