Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
reijokp
profiilit
reijokp
reijokp
Vapaa kuvaus
Hahaa!
Aloituksia
152
Kommenttia
403
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten niin "huutaa"??? Voitko selittää tarkemmin. Annalla omaperäinen ääni, joka ehkä saattaa vaikuttaa huutamiselta.
01.11.2005 19:32
En digannut hänestä, kun hän oli Jyrkissä, mutta kun näin hänet ruisrokissa "Rakkauden bonus" ja "Johtotähti" saivat syttymään. Tosin se meni lähinnä huumorilla. Enää ei mun suosikkini.
Koska tää on iskelmä&tanssipalsta en viitti laittaa kaikkia rockjuttua.
En oo ollut muulla kuin Martti Servon & Napanderin keikoilla ja Einin keikalla, joista jälkimmäinen oli suosikkini jo ennen keikkaa ja oli sitä myös vahvemmin keikan jälkeen.
Juha Tapio (kai myös) - en digannut ennen kuin näin keikan - mutta meneekö tää nyt gospel-osastolle...?
01.11.2005 19:10
Tai Anna Eriksson ("Oot voimani mun").
01.11.2005 19:02
Hieno levy juu...
kerran pari kuunnellut...
jollei täydellinen levy, niin tosi lähellä sitä!
28.10.2005 15:37
Annalle täytyy antaa tunnustusta kun on kirjoittanut peräti kymmenen biisiä uudelle levylle. Paras Anna E:n levy mun mielestäni.
"Lintu" ja "Ei se mennyt niin" sekä "Vain sun" ovat lempparini uudelta.
28.10.2005 15:35
Meneeköhän rahaustuksen piikkiin? Julkaistiin viime keskiviikkona.
http://www.warnermusic.fi/music/?release=28520112-28520124
Kyllä jokaiselta artistilta riittäisi yksi tuplakokoelma korkeintaan. Ainakin "Parhaat" voitaisiin jättää pois levynnimestä.
Eikös sillä biisejä levyillä ollut vain 80 yhteensä? Nyt on julkaistu 70 näillä levyillä jos oikein muistan!
Hyvä laulaja Carola oli kaikin puolin kyllä. Eka Parhaat oli ainakin tosi hyvä.
28.10.2005 15:30
Kuulin KUKA-biisin radioista launtaina. Aika hyvä. Uusi levy tulee huomenna keskiviikkona kauppoihin, tietääkseni. Tänään sitä saa varmaan keikkapaikalta tai jostain.
25.10.2005 16:16
En tykkää. Kuulostavat usein kamalilta korvissa, jos biisit tuttuja, mutta toinen artisti laulaa ne.
25.10.2005 16:08
mutta medialla on huomattava tuki tähän asiaan!!! Eivät lehdet ainakaan yrittäneet paljon rauhoitella Tarjaa vaan laittoivat bensaa. On selvää että Marceloita on paljon maailmassa.
25.10.2005 13:48
Taisin sanoa sen veljilleni ja parhaalle kaverilleni keikan jälkeen. Miksi olisin laittanut sellaista esim. suomi24:n sivuille? Mulla on parempaakin tekemistä, mutta nyt en voi mitään muuta kuin keskustella kun joka paikassa hölistään asiasta. jopa mun USAlainen kaveri oli tiedottanut uutisesta maililistassaan.
Täytyy sanoa, että basistin kommentti "Te senkin äpärät, olette tuleet kuuntelemaan tätä saatanan musiikkia, ja vaikka te kuinka toivoisitte ette koskaan tule saamaan enkeliä." ennen "Wish I Had an Angel" biisiä oli mauton. Ei se mua häirinnyt, mutta mun kaverin tunnelman se latisti. Vitsiksi se oli tarkoittetu, mutta parempiakin olisi voinut keksiä. Ei kuitenkaan pahempaa kuin se että Tarja katsoi 4/5 keikasta jonnekin muualle kuin yleisöön. Luulee olevansa oikein oopperalaulaja!!! "Sacrament of Wilderness" musavideo antaa Tarjasta aivan toisen kuvan.
24.10.2005 15:00
osuvasti sanottu...loppu...
24.10.2005 14:14
Agnes (vai mikä olikaan) olisi sopiva!!! Eikä sen oopperaa tarttisi olla!
24.10.2005 14:13
Mistä tiedät että tekivät tyhmästi?
Jos on hankaluuksia, pitää erottaa bändistä. Ei Tarja ole Nightwishia perustanut.
Jotkut asiat ovat vain tärkeämpiä kuin raha. Ei ole järkeä kiduttaa itseänsä. Jos NW on bändille elämäntapa niin pitää vain homma hänen kanssaan lopettaa.
Tosin paremmin olisi voinut ilmoittaa asiasta kuin avoimella kirjeellä.
Joskus solistin vaihto voi tuoda uutta piristystä...esim. Helloween vaihtoi solistinsa yli 10 vuotta sitten hyvällä menestyksellä.
Uskon että Nighwish vielä jatkaa menestystarinaansa.
24.10.2005 14:08
Replica (Ecliptica)
Letter To Dana (Ecliptica)
Shy (Successor EP, Takatalvi EP)
Last Drop Falls (Silence)
Sing in Silence (Silence)
Tallulah (Silence)
Mary-Lou (acoustic) (mm. Last Drop Falls-sinkku)
The Misery (Winterheart's Guild)
Draw Me (Winterheart's Guild)
Shamandalie (Reckoning Night)
"slovaria" on aika vaikea määritellä joissain tapauksissa, esim. The End of This Chapter, Gravenimage, Broken, The Power of One aika rauhallisia kanssa, ainakin osittain.
Uusin kokoelmahan "The End of This Chapter" ei muuten sisällä yhtään slovaria (jollei The End of This Chapter sitä ole)
21.10.2005 19:05
en halua tulla väittelijäksi.
21.10.2005 17:09
Sovitaan vaikka näin. En ala väittelemään -> tästä ei ollut ainkaan mulle mitään hyötyä, koska mitään uutta ei mulle tullut.
21.10.2005 16:48
Koko bändi on aika turha, lukuunottamatta niitä teinityttöjä jotka palvovat mukamaa trash metallia!
21.10.2005 16:17
roskaa. Annan 0 tähteä!
21.10.2005 16:15
Endless Pain, Pleasure to Kill, Coma of Souls, Extreme Aggession ovat Kreatorin parhaat levyt. Se on sellaista mättöä että...
Uudempi on ihan jees mutta vähän samanlaista kuin kaikki muut kuten esim. Slayer...
21.10.2005 15:48
Jeesus tiesi totuuden. Totuuden sanominen ei ole väittelyä. Esim. jos sanon että nimeni on Reijo, se on totuus. Jos joku väittää nimekseni jotain muuta, kai sitä voin puolustella. Sitten on tyhmä riidellä, jos ei tiedä nimeäni tai ei muista. Jos kaksi tuntematonta riitelee onko nimeni Kari vai Jarno, hommasta ei tule mitään.
Jeesus sitä paitsi halusi heidän ymmärtävän, että he eivät voi määräillä Jumalaa. Ei väittelyä vaan opettamista.
21.10.2005 14:56
17 / 21