Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
reijokp
profiilit
reijokp
reijokp
Vapaa kuvaus
Hahaa!
Aloituksia
152
Kommenttia
403
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitkä vitsit? Voitko laittaa linkin siihen, jota luulin vitsiksi???? Kiitos jo etukäteen. Tämä aihe on kuitenkin käsittelevä King Diamondin uutta albumia. Torsataina King Diamond tulee taas pienryhmäämme! Eli jos olet fani, niin tulen Turun Kotikirkkoon klo 18 torstaina! Be there!
05.02.2007 15:14
Surun pyyhin silmistäsi sun... joo paras. Leijat myös hyvä!
02.02.2007 17:05
Täytyy sanoa, että Eini esiintyi edukseen ohjelmassa! Hän oli tosi tyylikkäästi pukeutunut! Hänellä on upea ääni ja hän on todella kaunis! Pitäiskin mennä varmaan keikalle seuraavaksi kun tulee Turkuun...
Marita Taavitsainen mua ihmetyttää...eihän Maritalle ole kuin se yksi hitti eli Andre!
Noi miehet ei ollut mun makuun, täytyy sanoa suoraan!
15.01.2007 19:35
Einissä on tyyliä ja seksikkyyttä vaikka muille jakaa! Itselleni muistuu mieleen hänen valkoinen pukunsa laivakeikalta parhaiten! =)
15.01.2007 19:28
Tosiaan unohdin sen, anteeksi! Itselläni on tuo Uuno ostettuna, joten ei tullut pidettyä melua siitä.
15.01.2007 19:23
Itsekin tuli otettua nauhalle Tartu mikkiin -esitys! Eini hoiti todella hienosti osansa! Pelkäsin tosi paljon koko ajan, että mitä jos finaalissa tulee vaikea biisi, mutta ei onneksi tullut! Oli todella fantastista kuulla PMMPn "rusketusraidat" Einin ja Marita Taavitsaisen esittämänä! Hieno homma! Ja levykin on tulossa syksyllä!!!
15.01.2007 19:22
Minulla on käytössä erikoismoottorisaha, jota myös enkelit käyttävät!
Wrum wrum...
Nyt katson miten käy kun sahaan tietokoneeni...wrum wrum...
04.12.2006 17:21
noita siruja saa jo pankkikorteissa jo muissakin. Joissakin maissa on itse asiassa jo mahdollista saada tälläinen siru käteen.
29.11.2006 16:24
"Jumala on kuollut" Nitzche sanoi
vastasiko Jumalan "Nitzche on kuollut"?
Sitä en tiedä, mutta arvatkaa kuinka siinä pelissä lopulta kävi. (Petri Lassila)
Ateismi tulee kuolemaan ja Helvetissä ihmiset tulevat ylistämään Jeesusta!
Ilmestyskirjan ennustukset toteutuvat parhaillaan mm. esimerkkinä tästä "Pedon merkki", joka on mikrosiru, joka asetetaan ihmisen käteen tai otsaan ja ilman tätä ei pysty "ostamaan ja myymään". Käteinen raha loppuu lähivuosina ja tilalle tulee ihon alle laitettava mikrosiru!
29.11.2006 14:50
Perkeleen Jehovan todistajat! vartiotorniseura on ennustanut maailmanlopun ainakin 10 kertaa...hmm...jos Vartiotorniseura on sinussa oikeassa, niin miksei maailmanloppua ole vielä tullut? Tehkää parannus Jehovan todistajat ja uskokaan Herraan Jeesukseen, niin pelastutte! Herra Jumala on kiivas ja Hän kostaa synnintekijöille, jotka eivät tunnusta Jeesusta Jumalaksi. Jeesus itse sanoi: "Jos ette tunnusta, että minä olen se joka minä olen, niin te kuolette synteihinne!" "Minä olen" tarkoittaa Jumalaa, koska se on Hänen nimensä! Herran rauhaa!
29.11.2006 14:37
http://www.elinavettenranta.fi/
24.11.2006 19:33
Heidin paras levy on "Tuut mua rakastamaan". Uusi levy on aikas kehnoa matskua. Onhan hänellä tosi hyvä ääni, mutta biisit ovat silkkaa skeidaa.
20.10.2006 15:11
Nisa esitti sen ekaksi, sitten Kikka, sitten Eini
17.10.2006 14:59
Jo eilen, ainakin Turun Wiklundilla, josta sen myös ostin. Mulla on jo arvostelukin sivuilla:
http://reijopiippulareviews.blogspot.com/
Ihan kiva albumi!
11.10.2006 15:12
Toivon mukaan kuitenkin tammikuussa ilmestyy tammikuussa. Eka levy oli rautaa ja toka levy OK. Ehkä tämä kolmas sitten on väliinputoaja, ainakin jos katsoo euroviisukarsinta biisejä.
Kiitos molemmille asian valaisusta!
05.10.2006 18:20
Eija Kantolalla on paljon hyviä biisejä! Itse tykkään kappaleista "Tanssi poika tanssi", "Yössä sielujen", "Legendaa", "Kuka?", "Aha aha", "Sata suudelmaa", "Oi Valentino" jne. En ole kuullut kuin pari kertaa Omegan kanssa, mutta olen pitänyt siitä. Nuo molemmat ovat olleet laivakeikkoja, joten en osaa sanoa eroavatko ne muista keikoista. :)
28.09.2006 15:54
Kirsi Ranto on upea laulaja!
Mutta kännykkärikoksiin...
Todellakin kännykän sulkemisesta on tuomittu vankeusrangaistukseen. Oikeus oli ihmetellyt, miksi epäilty oli sulkenut kännykkänsä.
25.09.2006 16:36
Olen hetero ja yksi esikuvistani on machomies Frederik!!! Pidän paljon Frederikistä ja suosikkibiisejäni ovat "Linda Linda", "Kolmekymppinen", "Titanic", "Suutele mua", "Tyttö kuin tiikeri", "Tuu jo tangoon" ym. Frederik on mahtava! En ole kuullut "Estonia" -kappaletta, ainakaan en muista, mutta toivon vielä kuulevani sen! Eläköön me heterot!
21.09.2006 18:22
1. X
2. 2
3. X
4. X
5. 2
6. X
7. 1
8. 2
9. 2
10. 2
21.09.2006 18:18
Lea Lavenin uusi kappale on ihan täyttä humpuukkia! Ei saanut mua syttymään. Long Live Paula!
18.09.2006 14:42
4 / 21