Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
reijokp
profiilit
reijokp
reijokp
Vapaa kuvaus
Hahaa!
Aloituksia
152
Kommenttia
403
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuningas D soitti mulle, olenhan hänen toinen faninsa Suomessa. Mun kaverini on toinen. Hän sanoi puhelimeen "uuu javelin uuu and me plei baasketbaal tuu". King on ykkönen!!! Kenelläkään muulla ei oo niin kivoja meikkejäkään!
22.03.2006 18:38
King Diamond on joskus ollut Tanskan jalkapallojoukkueessa! Nyt King on tekemässä hyvän paluun uudella albumillaan, joka siis sisältää 6 CD:tä musiikkia! Itselläni on tuosta jo promoversio, koska olen hyvä tuttu Kingin kanssa! Mielestäni parhaat biisit ovat "Javelin", "Ice hockey" ja "Basketball". Myös Suomen bonuskappale "Curling" on hyvä, mutta se on tosiaan vain Suomessa ja Japanissa julkaistuilla CD:eillä! Täytyy sanoa, että jopa "Them" ja "Fatal Portait" jäävät tämän taakse! Hyvä King! Olet loistava! :)
22.03.2006 13:51
Olen ajatellut että miten ihmiset selviävät ilman takkatulta tai DVD-soitinta autossaan! Samoiten 3 CD:n vaihtajan pitäisi olla pakollinen autoissa! Jos olisin katsastusinsinööri, en päästäisi ilman elektroniikkalaitteita olevaa autoa katsastuksesta läpi!
22.03.2006 13:36
Täytyy hommata se! King Diamond on ässä - pataässä!!!!
Hei, oisko jollakin sitä King Diamondin ja Britney Spearsin duettokappaletta?
17.03.2006 16:05
Ite olen ostanut tietokoneeni, enkä piiloudu sen taakse. Haluatko osoitteeni, jotta voit tulla tänne?
08.03.2006 13:28
Mun veli kertoi että ne menikin katsomaan luultavasti mun naapuriani, joka on entinen linnakundi.
Totta kai haluan naisia...mutta ei kai sitä pidä olla helppo!!!
Sitä paitsi rima on korkealla. Esim. Riitta Väisäsen, Einin tai Kylie Minoguen näköiset kelpaisi. Nuo kaksi poliisia oli ihan OK. Olikohan niillä käsiraudat mukana?
Jos katsotte kotisivujani (linkki profiilissani), niin näette, että rakastan naiskauneutta.
04.03.2006 14:30
Kirveen hamaralla tistysti niin kuin Rannanjärvikin. =)
03.03.2006 16:23
Ei ole tullut poliisilta postia aikoihin. Viimeksi kun tilasin henkkarit. Ja sitä ennen kun mulle tuli paperit esitutkinnan päättymisestä kun olin laittanut ihan vahingossa 30 tappouhkausta yhdelle tytölle. Mutta se olikin sen syy!
En ota yhteyttä poliisiin! Kismitti kun yli vuosi sitten laitoin palautetta eivätkä vastanneet niihin. Olin tosi ystävällinen - kerroin mitä rikoksia niiden pitäisi tutkia.
03.03.2006 15:15
Ajattelin käydä keväällä Anna Erikssonin, Johanna Pakosen ja Einin keikalla mikäli vain sopii!
03.03.2006 15:10
...Anttilasta. Se ei ollut iskelmähyllyssä tai pop&rock hyllyssä vaan ihan omassa hyllyssä muiden 30 suosikkia albumien kanssa.
03.03.2006 14:50
Ruotsi on ihana maa! Sieltä tulee Sillanpää, Arla...ja MAAILMAN PARAS jääkiekkojoukkue!
Ruotsin voitto oli täysin ansaittu! He olivat selkeästi parempia! Ehkä tulevaisuudessa muutan Ruotsiin!
Onnittelut Ruotsin jääkiekkojoukkueelle!
Ai no onnittelut myös Suomen joukkueelle... =)
27.02.2006 19:37
on täyttä huuhaata! Rakastan ihmisiä! On kivaa olla täällä!!!!!!!
Siis kuka on Sillanpää!
Se olla Huuhaa expertti?
Minä mennä tänne...
27.02.2006 19:19
Jumalalle. Jumala ei siedä katsoa mokomaa toimintaa. Sen takia hän antoi sataa tulta ja tulikiveä Sodoman päälle. Lisäksi se vääristää ihmisten mieltä. Jos Jumala sallisi homouden, Hän varmasti olisi myös tehnyt heidän välisen lisääntymisen mahdolliseksi.
27.02.2006 19:01
Jos minä sanoisin tappaneeni ihmisen kadulla, sanoisitko sinä, että rohkea teko myöntää se? Et varmaan!!! Sä tuomitsisit mut varmasti alimpaan helvettiin!!! Kuule, homous on synti siinä missä muutkin pahuudet, mutta ei sillä silti ylpeillä parane. Nämä lehtijutut saavat homouden kuulostamaan hyväksyttävältä, jopa tavoiteltavalta asialta.
Raamatussa sanotaan selkeästi, ettei miehen pidä maata toisen miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan. Siellä sanotaan myös, että "Voi niitä jotka sanovat hyvän pahaksi ja pahan hyväksi."
En sano, että olisin Jaria parempi ihminen (teen minäkin syntiä), mutta homojen ihannointi on jo naurettavaa, jopa säälittävää.
27.02.2006 17:34
Einiä kauniimpaa ei voi olla...paitsi kerran näin Tampereella yhden kivan näköisen kioskimyyjän, joka yltää lähes samoihin pistelukuihin!
25.02.2006 13:57
Taidat olla vaan mustasukkainen, koska poikakaverisi pitää häntä viehättävänä...osuinko oikeaan?
25.02.2006 13:55
Einillä on maailman kauneimmat silmät!
Aion ottaa ton ohjelman koko komeudessaan nauhalle!
Hyvä Eini!!!
24.02.2006 16:18
90-luvulta ois pitänyt ottaa:
Sydän lyö
Aina sun luonas
On onnemme yhteinen
Yön jälkeen
Jää viereeni tänne näin
Sinulle vain
Silloin syliin
Ei enää kauaa...9 päivää niin kokoelma tulee!
20.02.2006 13:32
Aivan pakko ostaa toi kokoelma! Itelläni on 20 suosikkia, mutta luulen että uudella kokoelmalla on paljon sellaisia biisejä mitä siinä ei ole. Keikoilla Eini on laulanut ainakin "Xanadu", "Me kaksi matkalla Tukholmaan", "Vielä jossakin kohdataan", "Olen neitsyt", "Vetonaula", "Täysikuu", "Yes sir alkaa polttaa", "Haloo Hela Finland"... ja kyllä siinä kai uusiakin biisejä on...? Livelevy on tosi hyvä. Se kai teiltä kaikilta löytyy jo hyllystä? Mitäs pidätte? Musta se on paras livelevy, joka ollaan ikinä tehty!
90-luvun biisei ei todennäköisesti tule, koska eivät olleet Warnerin aikaa, mutta en sano varmaksi. Entä "Kesä ja yö"??? Mille levy-yhtiölle se kuuluu???
15.02.2006 19:11
biisiä vai levyä?
Paras levy tähän astisista on mielestäni eka, mutta myös "Aina sun luonas" ja "Jossakin jos haluat" ovat hienoja.
Biiseistä on vähän hankala sanoa..."Kultasein" on sellainen hieno ja tempperamenttinen.
30.01.2006 19:15
9 / 21