Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
chippie
profiilit
chippie
chippie
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
184
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ole..
Tunnen aika monia lepakoita ja ehkä yhdellä tai kahdella on kielilävistys. ja sitten tunnen myös heteroita joilla on kielessä läväri, että eipä tuosta voi paljoa päätellä...
11.05.2005 13:24
pojalta tuli mulle jo tarhassa neljä vuotiaana.
Ensimmäitä suudelmaa sain odottaa yläasteelle asti.
Suutelin poikaa parkkihallissa ja rupesi pyörryttämään niin että oli pakko lopettaa ja istua alas..
tyttöjen (kavereiden) kanssa tuli kyllä suudeltua , mutta kun ei ollut kiinnostusta, ei se oikein tuntunutkaan miltään.
Sitten ihastuinkin ensimmäiseen tyttöystävääni ja johan alkoi tuntua :)
10.05.2005 07:20
On se että se voi kyllä välillä vaikuttaa.
Vähän kuin heteroillakin, pojat eivät yleensä halua itseään kovin paljon pidempää naisystävää, joten he eivät välttämättä edes katso näitä naisia kahteen kertaan. silloin ei heistä voi edes kiinnostua.
Taas naiset haluavat itselleen miehen jonka kainaloon käpertyä ja joka on turvallinen, isompi ja voi suojella. (ja anteeksi nyt taas kauheat yleistykset ja stereotypiat)
Mutta jotenkin näin se välillä (ei aina) menee lepakoidenkin keskuudessa.
Mutta kyllähän se niin on että jos rakastuu sillä ei enää sitten ole väliä.. :)
05.05.2005 12:52
Minua on aina kiinnostanut enemmän tai vähemmän poikamaiset tytöt..
saatan minä joskus naisellisia naisia katsoa, jos ovat kauniita mutta siihen se kiinnostus yleensä jää.
Ja ehkä sanoisin että tutka toimii aikas moitteettomasti. tälläi keväällä se tuntuu vaan käyvän vähän ylikierroksilla joten virheitäkin tulee. pitänee uudelleensäätää.. :)
04.05.2005 10:52
Juuh, eli istuttiin kultani ja parhaan ystäväni kanssa meillä. Kokattiin kaikki yhdessä hieno ateria ja yritettiin sitten syödä itsemme hengiltä..
Eli istuimme ruokapöydän ääressä parantamassa maailmaa pikkutunneille.
Ja ilman pisaraakaan viinaa.
Noh,myönnetään että minä join muutaman lasin ruuanlaitosta ylijäänyttä punaviiniä.. :)
01.05.2005 22:16
Mä olen edelleen väleissä kaikkien exieni kanssa..
tykkään erota sopuisasti, jos vaan mitenkään mahdollista.
ne puolet joihin alunperin exissäni ihastuin ovat edelleen ne joiden vuoksi heistä pidän ja haluan pitää heidät ystävinä ja lähellä.
erona tietenkin ilman romanttista latausta..
01.05.2005 22:09
Joko Shane tai sitten se puuseppä, jonka nimeä en tiedä.
Multa jäi toi viimenen L-koodi näkemättä, kun olin lapsenvahtina, höh...
No, kaikkea ei aina ehi..
28.04.2005 11:32
Olen se joka on sylissä ja kainalossa yleensä..
Ja meillä on melko selkeät butch-femme roolit, jo pelkästään ulkonäöllisestikin.
Suhde on tasa-arvoinen, mutta kyllä ne "miesten hommat" sujuu paremmin mun kullalta ja minä taas laitan mieluummin ruokaa..
Myös ammateista huomaa, kun kulta rakentaa taloja ja minä taas hoidan muksuja tarhassa :)
15.04.2005 16:14
Mä haluaisin osata joko lukea ajatuksia ( tosin vaan vaikka yhden päivän, koska en välttämättä loppupeleissä haluais tietää kaikkea mitä musta ajatellaan..) Tai sit siirtää
esineitä ajatuksen voimalla, laiska kun joskus olen.. :)
Toisaalta ois myös kiva osata pysäyttää aika ja osata kulkea seinien lävitse..
Eli jos osais vaan taikoa, niin eikös sit pystyis tekemään noi kaikki..? :)
12.04.2005 07:25
Tietysti se on normaalia.
En mä sanonut missään vaiheessa juoksevanikaan minkään tunteen perässä..
Sanoinpahan vaan että rakastumisen tunne voi olla ihana, vaikkei siitä hommasta koskaan mitään tuliskaan.
Tietysti jos on varattu, se on sitten vähän kinkkisempi juttu, mut puhuin nyt rakastumisesta ylipäätään..
11.04.2005 15:59
Heh.. juu, tuo kuulostaa jokseenki tutulta tilanteelta.
Itse kävin juurikin, vasta ensimmäistä kertaa gynellä ja päätin sitten samaan syssyyn testata ettei ole mitään tauteja tai tulehduksia. Tämä gyne sitten kysyi että onko seksielämää tällä hetkellä ja sanoin että seurustelen, niin päätti että testataan sitten samalla sitten että olenko raskaana..
eikä siinä paljon änkyttämiset auttanut, kun yritin sanoa ettei ihan tosi tarvitse. "juu juu, mutta se ehkäisy voi aina pettää.. "
Kaippa sitä pitäs sanoa suoraan.. No, ehkä ensi kerralla.. :)
11.04.2005 07:23
Juu, mie meen joka kevät ihan sekaisin.
rakastan yleensä ottaen noin koko maailmaa; vastaantulevia autoja , ruohonkorsia ja puistoja, puluja ja pullasorsia,kauppoja ja kauneushoitoloita, ihmisiä ja eläimiä, auringonpaistetta ja sadesäätä. Siinäpä sitä riehakkuutta...
voisi syleillä koko maailmaa, jos oisi tarpeeksi pitkät kädet... :)
11.04.2005 07:05
Joo, taisi vääntyä muidenkin kuin vain mun kasvoni irvistykseen tuota lukiessa.. ;)
huh huh..
06.04.2005 00:16
Kurja tilanne siulla, täytyy myöntää, mutta jos ei muu auta, niin laki on sun puolella näissä jutuissa. Se taas, haluatko viedä hommaa raastupaan asti, onkin sit eri juttu...:/
Mut voithan vihjaista pomollesi asiasta, ehkä tajuaisi että olet tosissaan..
Mun tilanne ei ole ihan noin, mutta tapasin kans pari työkaveria homobaarissa jokin aika sitten.
Töissä ei oltu sitä ennen juuri juteltukaan, mutta siinä sitten istuttiin iltaa ja puhuttiin hetki mukavia.
Nyt nämä kyseiset ihmiset soittelevat ja tekstailevat että olisi kiva nähdä ja käydä vaikka kahvilla ja tavata vapaa-aikanakin..
Ei siinä mitään, mukavia ihmisiä ihan kumpikin, pisti vain mietityttämään, että miksi meidän nyt yht'äkkiä pitäisi ruveta kauheasti tapailemaan vaikka tykätäänkin kaikki tytöistä.
Se kun on työn lisäksi ainoa yhdistävä ja yhteinen tekijä.
Tietävät molemmat myös että olen onnellisesti varattu, joten mistään iskuyrityksistä ei ole kyse.
Onhan se ihan kiva toisaalta, mut mä vaan en tunne tarvetta vetää yhtä köyttä kaikkien "samanhenkisten" kanssa.Eikai se onnistuskaan sen puoleen, heh..:)
eri asia jos ois edes jotain muitakin yhteisiä intressejä..
mutta eihän sitä tiedä ennen kuin tutustuu..
No, tää nyt oli vain tälläistä yön yksinäisten tuntien pohdintaa..
06.04.2005 00:09
voisin...
paljon on tullut suhteessa nähtyä ja koettua, mutta kun se rakkaus ei noita asioita paljoa katso. Kaiken se kestää, kaiken se kärsii.. :)
No, ei se ihan kaikkea kestänyt mun kohdallani, mutta jos et kokeile et voi tietää..
Joskus on vain uskallettava hypätä tunteiden vietäväksi ja katsoa mitä siitä seuraa.
05.04.2005 22:56
painolla ei ole väliä, mutta mieluiten otan ihmisen joka osaa pitää itsestään ja kropastaa huolta.
Roteva vai hento..hmm..?
No, rotevampi saisi olla kuin minä (mikä ei välttämättä paljoa vaadi, heh..;)
pienet rinnat on hyvät, isot lähinnä pelottaa mua.
Ja mitä lyhyempi tukka sen parempi, mielellään kalju :)
No, mun rakkaani on oikeastaan kaikkea tuota ja itseasiassa vielä paljon enemmän :)
05.04.2005 22:20
Olen ollut minäkin tuossa samassa tilanteessa.
Mitään ei voi tehdä asialle ja hulluksihan siinä meinaa tulla kun toivo kuitenkin elää,että entä jos sittenkin. Ja samaan aikaan tietää pettyvänsä.
Mä olen ollut tossa tilanteessa useammin kuin kerran ja mä olen oppinut että siitä olotilasta, vaikka se kuinka tuskaista onkin, kannattaa nauttia.
Musta on ihanaa kun mahassa pyörii perhosia ja sydän hypähtää kurkkuun jo pelkästä katseesta..
Vaikka se jäisikin vain siihen.
Se tekee päivistä elämisen arvoisia ja joka päivä on omalla tavallaan hieman jännittävämpi täynnä odotusta ja toivoa..
Se menee kyllä ohi..
jasitä sitten jatkaa taas sitä normaalia tavallista arkea, kunnes tulee se joku, joka taas saa mahan ja sydämen sekaisin.. :)
19.03.2005 15:07
Kummallisia juttuja mäkin oon Amadeuksesta kuullut, näin entisenä kanta-asiakkaana.
Että ei sinne edes uskalla mennä kun se on NIIN pahamaineinen paikka ja puukosta tulee tai kaikki on narkkeja sun muuta..
Jos totta puhutaan siellä on ollut aina hyvin mukavaa ystävällistä ja rauhallista porukkaa.
Kertaakaan ei ole mun aikana siellä tullut minkäälaista rähinää tai tappelua.
Porukka on nuorta ja kovaäänistä, mutta muuten
kyllä ne rähinäräkälät on ihan jossain muualla..
11.03.2005 12:51
Kahdet Kasvot on tosiaan nyt kyllä väärässä paikassa ja Semafori on nykyään enemmän teinidisko kuin räkälä, viikonloppuisin ainakin..
Alessa ja Montussa käy väkeä nuorista-vanhuksiin ja kaikkea siltä väliltä, eli ei vain spurkuja..
11.03.2005 12:44
On tullut turpaan mieheltä, joka kinusi treffejä eikä onnistunut.. hullu sekopäähän se oli..
musta silmä siitä tuli, mutta ei se tapahtuma onneksi saanut mua pelkäämään.
sanon edelleenki ihmisille suoraan mitä olen. Rankempaa se olisi kaapissa elää pitemmän päälle..
09.03.2005 22:28
5 / 10