Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

184

1. Ensimmäisen tyttöystäväni tapasin, kun olin 17. Seurusteltiin viisi pitkää vuotta. Seuraavan kanssa seurustelin vain puoli vuotta ja nykyiseni kanssa on nyt oltu jo yhdeksän kuukautta ja ensi kesänä naimisiin :)
  2. jaa-a, ei muuten olekaan mikään helppo homma..
    vaikka olen aika hyvä itseni manipuloimisessa niin tuossa tarvitaan jo jotain uutta..

Niin hassua kuin se on olen itse tässä juuri saanut itseni pitämään kahdesta duunista joita teen. olen siis töissä ensin päivät ja sitten illat ja vaatii todella paljon motivaatiota jaksaa tätä kuusi päivää viikosta..

Päätin siis ruveta nauttimaan työnteosta, kun se suurin osa elämästä nyt siihen menee kuitenkin.

Sen lisäksi on jaksettava siivota, tiskata ja laittaa ruokaa. tehdä kullalle eväät töihin. ruokkia kissaa ja viedä koiraa pihalle.

Olen opetellut nauttimaan siitäkin..

ja nyt olen oikein tyytyväinen elämääni :)

JOTEN.. se vaatii vaan erilaista, uutta asennoitumista.. Ei ole helppo homma, mutta onnistuu, kun tarpeeksi haluaa..

Sen lisäksi kannatta tehdä asiat eri tavalla, vaikka takaperin.
    Eri tavalla kuin yleensä. Kilpaile itsesi kanssa, ota aikaa kuinka nopea olet. tai tee asiat eri järjestyksessä, eri aikaan , vaikka yöllä, kuten jo tuossa aiemminkin joku sanoi (itse teen lähes kaiken siivouksen yöllä - naapureiden iloksi ;)
    Kannattaa kokeilla. voit keksiä lisää itse.