Vapaa kuvaus

Moi! Olen pääkaupunkiseudulla asuva perheellinen (lapset tosin jo isoja) liberaali luonnontieteistä pitävä ateistiskeptikko; paljon lukeva ja paljon liikkuva darvinisti-evolutionisti. Ihminen pahimmasta päästä, jos kysytte kreationistipalstan jeesustelijoilta, mutta hehän eivät minua suinkaan tunne. Pidän kauneudesta, älykkyydestä, inhimillisyydestä, huumorista, luonnosta, eksotiikasta ja intiimistä tunnelmasta. Inhoan kvartaaliajattelua, epälojaaliutta, suvaitsemattomuutta, pinnallisuutta, itsekkyyttä, pröystäilyä, turhaa pönöttämistä, pokkurointia, laiskaa ajattelua, mielikuvituksettomuutta ja epärehellisyyttä. Olen täällä keskustelemassa, mutta saa minulle toki kirjoittaakin ([email protected]). Asiallisiin viesteihin saatan myös vastata. Keskusteluissa mieliaiheeni liittyvät luonnontieteisiin, erityisesti evoluutiobiologiaan sekä tieteiden ja uskontojen välisiin suhteisiin. Kreationismi on ehdottomasti rakkain viholliseni. Keskusteluissa arvostan fiksuja ihmisiä, joilla on mielipiteitä ja rohkeutta ja kykyä seistä perustellusti niiden takana ilman, että sortuvat epärehellisyyteen ja kyvyttömyyteen myöntää tarvittaessa erehtyneensä. Tyhmyyttä siedän vain rajallisesti, tahallista tyhmyyttä vielä vähemmän ja taikauskon sokaisemaa marttyrointia tai julistamista en juuri lainkaan. Minun kunnioitukseni ansaitaan; sitä ei tipu automaattisesti esim. uskonnolliselle vakaumukselle tai yhteiskunnalliselle statukselle. Tuo kunnioitus on kuitenkin kenelle tahansa mahdollista ansaita, en diskriminoi ketään. Minun puolestani keskustelu saa olla sävyltään tiukkaa, mutta edellytän kuitenkin rehellisyyttä; esim. nikkivarkaudet ovat kusipäisten raukkojen touhua. Että siis tällainen tapaus. Rempseää elämää - nauti siitä, koska se on ainoasi! Peace. Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=D-ZUXyGWvJY, http://www.400monkeys.com/God/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

339

Kommenttia

10048

1. >> Itseasiassa evr:t ovat hyvin yleisiä olleet koko ihmisen historian, noin 6000 vuoden aikana. Samoin myös apinoiden historian aikana joka on myös noin 6000 vuotta.>Retroviruksethan ovat loiseliöiden kantamia viruksia. Jossain vaiheessa on ollut virus, tai useampikin jotka ovat ottaneet sekä apinan että ihmisen isännikseen. Virus on voinut olla vaikka klamudian tapainen tai hepatiitin tai minkämuun tunnetun tai tuntemattoman viruksen aiheuttama. Oliko kenties mustasurma tai epola tai aids, mistä sen tietää. Tavallaan se kuitenkin on päässyt sekä ihmisen että apinan dna:han Joko virus tai ltr on pääsyt solun genomiin, ja aiheuttanut sekä apina-eläimelle, että ihmiselle periytyvän endogeenisen retroviruksen joka näkyy sekä apina-eläimellä ja ihmisellä samoissa paikoissa genomin samankaltaisuuden tähden. Eli ei todista mistään makrosta, vaikka sinä kuinka sitä toivoisit, eikä edes kumuloituvasta mikrosta.>Evolutisteilla ei ole yhtään sen parempia todisteita siitä, mistä ja milloin ovat nuo retro-virukset tulleet apinan ja ihmisen geenistöön.>Yhtähyvin ne ovat voineet tulla molempiin lajeihin sattumankautta vaikka 5000 vuotta sitten kuin joskus aiemmin tai myöhemmin.>Kummallakaan osapuolella ei ole minkäänlaisia pitäviä todisteita.>Siitä voidaan vääntää rautalankaa vaikka loppuelämämme, emmekä silti pääsisi puusta pitkään, eli ei ole evoteorian kannattajilla sen pitävämpiä todisteita asiasta, kuin on kreationisteillakaan.>Mikään oikeusistuin ei langettais moisten todistusten nojalla langettavaa tuomiota. Turha sitäasiaa on pyöritellä, ei se muutu miksikään.>Jos ei ole välimuotoja, niin ei ole esi-isääkään. Miten voidaan saada jokin virus joltain olemattomalta esi-isältä? Vieläpä pitäis löytyä yhteinen esi-isä apinankanssa, menee kyllä mystiikan puolelle.>Lainaus kirjasta myytti apinaihmisistä.
    ***Lonkkaluun fossiilit KNM-ER 3228 ja O.H 28 ovat hyvin samanlaisia ja ne määritellään tavallisesti Homo erectucselle kuuluvaksi. Ongelma on siinä, että niiden ikäero on noin miljoona vuotta. tänäaikana niissä ei ole tapahtunut minkäänlaista evoluutionääristä muutosta. Ratkaisuna on taikasauvan heilautus, joka muuttaa KNM-ER 3228:n Homo habilikseksi ilman fysikaalista todisteen häivääkään. Homo habiliksen tiedetään nykyisin olleen Homo erectusta pienempi (noin puolet "pysty ihmisen koosta).Ratkaisuna on kutsua 3228 miespuoliseksi (ilman todisteita) ja tulkita Homo habiliksen suuri kokoero seksuaaliseksi dimorfismiksi. Tämä tarkoittaisi, että kaikki muutkin Homo habiliksin fossiilit (paitsi 1470,1481 ja 1950)ovat naaraita, koska ne ovat pieniä. Tämäkin oletus on vailla fysikaalisia todisteita. Sitäkään oletusta ei ole mitenkään dokumentoitu, että Homo habiliksen kehittyessä Homo erectucseksi olisi seksuaalinen dimorfismi muuttunut merkittävästi, samalla kuin näiden kahden muodon liikkumisen anatomia muuttui tuskin ollenkan. Lukijat saavat itse arvioida näiden oletusten luotettavuuden. Kaikkein tuorein ajoitus viittaa vielä suurempaan,1,2 miljoonan vuoden, ikäeroon O.H 28:n ja KNM-ER 3228:n lonkkaluiden välillä.***Kyllä minä tässäkin tapauksessa näkisin pientä järjestelyä. Mielenkiintoista on myös se, ettei 1,2 miljoonaan vuoteen tapahtunut mitään evoluutiota noiden kahden yksilön välillä, olisiko evoluutio levännyt välillä.lainaan lisää myytti apinaihmisistä:
    Jo yksikin miljoona vuotta rinnakkaiseloa saa evolutionistit hyvin hermostuneiksi. Tämän osoittaa seuraava Susmanin, Sternin ja Rosen kirjoitus, joka koskee kahden Homoerectucsen lonkkaluuta itä-afrikasta: O.H 28 ja KNM-ER 3228 ovat morfologialtaan saman laisia. Tämä tukee niiden sijoittamista samaan luokkaan lukuunottamatta suurta eroa niiden iässä. KNM-ER 3228 on iältään noin 1,5 miljoonaa vuotta (tai enemmän) kun taas O.H 28 on noin 0,5 miljoonaa vuotta vanha. On siten mahdollista, että 3228 edustaa Homo habilista ja O.H 28 edusta Homo erectusta, ja että liikkumisen anatomia muuttuu huomaamattomasti yhdestä luokasta toiseen. KNM-ER 3228, miespuolinen yksilö, viittaa huomattavaan seksuaaliseen dimorfismiin Homo habilisten joukossa ja siihen, että dimorfismi väheni sittemmin Homo erectuksessa.***>No mitäs sanot illuminatus.
  2. Minä tiedän kohtaloni kuoleman jälkeen - odotan siis kaikessa rauhassa aikanaan päätyväni osaksi luonnon kiertokulkua.

Ja odotellessa aion tietysti elää tämän ainoan elämäni kunnolla :)

Pidä hauskaa körttijuhlissa.