http://scienceblogs.com/pharyngula/2006/03/schism.php
USAn Kentuckyn osaston pomo Ken Ham ottaa eron
Carl Wielandin Australian "sateenvarjo"osastosta Creation ministries Internationalista (CMI:stä(ennen oli CSF)).
Syynä että Carl W halusi tarkistuttaa eli "peer-review":ta AiG:n sisältöä.
Webbisivu "Maintaining Creationist Integrity" jossa oltiin napit vastakkain Kent Hovind:n kanssa, on poistettu AiG:n puolelta samoihin aikoihin.
Ilmeisesti Ken Hamin AiG aikoo vajota Hovindin kanssa yht. rintamassa yhä syvemmälle paksuihin valheisiin, vai ??
Propagandalla lyö rahoiksi USAssa. Jos jatkatte linkistä Lippardin sivulle ja tilitietoihin niin AiG:n tulot on lähemmä 10 miljoonaa $ ja vanhemmalla perinteisellä ICR:llä nelisen miljoonaa $. Ken Hamin palkka ollut 121-125 000 $, moninkertainen osavaltion keskim. kotitalouden tuloihin nähden.
AiG:ssä kreationistien välirikko
19
1291
Vastaukset
- Scientist
"I guess Ham didn't want any constraints on his ability to lie for Jesus."
Aika hyvä ja tyhjentävä kommentti. Ja tietysti kysymys on myös rahasta. - Possu
"Hear the story of Kenneth Ham
Australian huckster slick as jam
Left the creationists at El Cajon
To try to make a fortune out at old Big Bone." - aika paljon...
Tässä kuva Michael Rusen saamasta shekistä, jonka hän sai ID-kriittisestä tekstistä Playboy-lehdessä.
http://www.uncommondescent.com/images/Ruse_Playboy.jpg
ID-kriitikot ne vasta rahaa tekevätkin.- Bisnesmies
Tosiaan.
- Alex-Reg
Moi !
Jopas on hirveän rahamäärä, peräti 7000 taalaa. Aivan hirveää.
Uskomaton aarre!!
;D
-- - tosiaankin...
Alex-Reg kirjoitti:
Moi !
Jopas on hirveän rahamäärä, peräti 7000 taalaa. Aivan hirveää.
Uskomaton aarre!!
;D
--Aika paljon yhdestä artikkelista.
- Alex-Reg
tosiaankin... kirjoitti:
Aika paljon yhdestä artikkelista.
Moi !
Olin väärässä kyseisen henkilön suhteen.
Hän vastustaa ID:n tuomista tiedeopetukseen.
suosittelee sen sijaan ID:n esittämistä teologian opintojen yhteydessä.
-- - joissa Alex mokasi?
Alex-Reg kirjoitti:
Moi !
Olin väärässä kyseisen henkilön suhteen.
Hän vastustaa ID:n tuomista tiedeopetukseen.
suosittelee sen sijaan ID:n esittämistä teologian opintojen yhteydessä.
--Kuka poisti kaikki viestit, joissa Alex teki kasan virheitä esittäen paikkansa pitämättömiä väittämiä "mutu-tietoon" perustuen?
- Alex
joissa Alex mokasi? kirjoitti:
Kuka poisti kaikki viestit, joissa Alex teki kasan virheitä esittäen paikkansa pitämättömiä väittämiä "mutu-tietoon" perustuen?
Moi !
Eikö nyt riitä kun sanon että olin väärässä.
Kiinnostaako sinua asiasta puhuminen vai lillukanvarsista?
Ja, voisitko käyttää samaa nimimerkkiä jatkuvasyt, kuuluisi kohteliaaseen keskusteluun.
-- - MIKSI NIIN TEHTIIN?
Alex kirjoitti:
Moi !
Eikö nyt riitä kun sanon että olin väärässä.
Kiinnostaako sinua asiasta puhuminen vai lillukanvarsista?
Ja, voisitko käyttää samaa nimimerkkiä jatkuvasyt, kuuluisi kohteliaaseen keskusteluun.
--Kyllä se riittää, että sanot olleesi väärässä. Minua vain ihmetyttää, miksi viestini, joissa virheesi osoitin, poistettiin.
Mietityttää, että saako palstalta poistaa mielivaltaisesti viestit, joista ei pidä, vai... koska tietääkseni minun viestini eivät rikkoneet keskustelualueen sääntöjä.
Siksi tiedustelin, että kuka poistot teki, sillä en tiedä, keillä tällä palstalla on (muidenkin kirjoittamien) viestien poisto-oikeus. Minua olisi siis kiinnostanut kuulla myös syy sille, miksi viestini on poistettu.
Ja tietenkin on mahdollista käyttää pelkästään yhtä ja samaa nimimerkkiä, jatkuvasti. Toistaiseksi en vain ole nähnyt sille perusteita. Välillä kun on kiva kokeilla ajatuksia nimimerkkeihin sitoutumatta. - So.kra
MIKSI NIIN TEHTIIN? kirjoitti:
Kyllä se riittää, että sanot olleesi väärässä. Minua vain ihmetyttää, miksi viestini, joissa virheesi osoitin, poistettiin.
Mietityttää, että saako palstalta poistaa mielivaltaisesti viestit, joista ei pidä, vai... koska tietääkseni minun viestini eivät rikkoneet keskustelualueen sääntöjä.
Siksi tiedustelin, että kuka poistot teki, sillä en tiedä, keillä tällä palstalla on (muidenkin kirjoittamien) viestien poisto-oikeus. Minua olisi siis kiinnostanut kuulla myös syy sille, miksi viestini on poistettu.
Ja tietenkin on mahdollista käyttää pelkästään yhtä ja samaa nimimerkkiä, jatkuvasti. Toistaiseksi en vain ole nähnyt sille perusteita. Välillä kun on kiva kokeilla ajatuksia nimimerkkeihin sitoutumatta.Itse en ole viesejäni poistanut mutta käsittääkseni jos olet rekisteröinyt nimimerkkisi, voit poistaa tällä nimimerkillä kirjoitetut viestit. Samalla valitettavasti poistuvat hierarkiassa alempana olevat viestit. Ilmeisesti Alex siis itse poisti oman viestinsä
- Mr.K.A.T.
So.kra kirjoitti:
Itse en ole viesejäni poistanut mutta käsittääkseni jos olet rekisteröinyt nimimerkkisi, voit poistaa tällä nimimerkillä kirjoitetut viestit. Samalla valitettavasti poistuvat hierarkiassa alempana olevat viestit. Ilmeisesti Alex siis itse poisti oman viestinsä
Mitähän aihetta ne sitten koskivat ?
Rekisteröity käyttäjä voisi aloittaa viestiketjut haastaen kaksintaistoon ja poistaa ne haarat tai kokonaiset ketjut, joissa on hävinnyt ja lopulta osin julistautua voittajaksi ? Mahdollista ? - Alex
MIKSI NIIN TEHTIIN? kirjoitti:
Kyllä se riittää, että sanot olleesi väärässä. Minua vain ihmetyttää, miksi viestini, joissa virheesi osoitin, poistettiin.
Mietityttää, että saako palstalta poistaa mielivaltaisesti viestit, joista ei pidä, vai... koska tietääkseni minun viestini eivät rikkoneet keskustelualueen sääntöjä.
Siksi tiedustelin, että kuka poistot teki, sillä en tiedä, keillä tällä palstalla on (muidenkin kirjoittamien) viestien poisto-oikeus. Minua olisi siis kiinnostanut kuulla myös syy sille, miksi viestini on poistettu.
Ja tietenkin on mahdollista käyttää pelkästään yhtä ja samaa nimimerkkiä, jatkuvasti. Toistaiseksi en vain ole nähnyt sille perusteita. Välillä kun on kiva kokeilla ajatuksia nimimerkkeihin sitoutumatta.Moi !
Minä poiistin kolmeen haaraan haarautuneen keskustelun joissa jokaisessa keskusteltiin mitä ko. henkilö sanoi tai ei sanonut.
Kirjoitn olleeni väärässä. Eikö se riitä.
Ketjulla ei ollut minkäänlaista informaatioarvoa.
Minä kuitenkin pysyn saman nimimerkin takana (jo yli kymmenen vuotta) enkä suinkaan pakene.
--
- Banzai
Ken Ham ei halua välittää sellaista kuvaa, että kreationistit ovat keskenään ilmiriidoissa raamatullisten ja tieteellisten asioiden kanssa.
Mutta se väite, että kyse olisi rahasta, perustuu evolutionistien toiveajatteluun ja provosoiviin ylilyönteihin.Sinulla onkin kovin naiivi käsitys erityisesti monien amerikkalaisten uskonveljiesi motiiveista.
Suurta profeettaa Frank Zappaa mukaellen: They are in it only for the money.- Banzai
illuminatus kirjoitti:
Sinulla onkin kovin naiivi käsitys erityisesti monien amerikkalaisten uskonveljiesi motiiveista.
Suurta profeettaa Frank Zappaa mukaellen: They are in it only for the money.Noh noh...
Eipä ne asiat nyt niin huonosti ole, ei tässä mitään hätää - ks. väkeä riittää AIG:n kokouksissa -->
http://info.answersingenesis.org/aroundtheworld/pictures/IMG_1417_2.JPG
Jumala siunaa AIG:tä, ja se on oikealla asialla. Banzai kirjoitti:
Noh noh...
Eipä ne asiat nyt niin huonosti ole, ei tässä mitään hätää - ks. väkeä riittää AIG:n kokouksissa -->
http://info.answersingenesis.org/aroundtheworld/pictures/IMG_1417_2.JPG
Jumala siunaa AIG:tä, ja se on oikealla asialla.Epäilemättä väkeä riittää.
Hovind, Ham ja kumppanit kutsuvat kiitollista yleisöään sisäpiirissään varmaankin nimellä "hyödylliset idiootit".- Mr.K.A.T.
illuminatus kirjoitti:
Epäilemättä väkeä riittää.
Hovind, Ham ja kumppanit kutsuvat kiitollista yleisöään sisäpiirissään varmaankin nimellä "hyödylliset idiootit".Biol. proffa PZ Myers vihjaisi tämän. Nimim. "Zeteo Eurisko" blogissaan kertoo
kohtaamisestaan
Kent Hovindin kanssa julkisessa debattitilanteessa jossa 500:sta
kuulijasta 75% kreationisteja... esitelmän jälkeisessä
kyselytilaisuudessa, jossa sai kysyä.
Vaikka Zeteo on "aloittelija", niin YEC-kotikasvatuksen saaneena hän
tiesi YEC-ajatusmaailmaa ja Hovindin metkuja ja (toisin kuin muut) hän
löysi heti paljastavan kiilan, eli tässä Hovindin ja kreationisti
Dr. Humphreysin välistä, johon tukeutuen Hovind oli alustuksessaan
väittänyt valonnopeuden muuttuneen, jotta kaukaiset supernovat ovat
6000 vuoden ikäisiä.
Humphreys ei kuitenkaan väitä niin, Zeteo korjasi. Hovind joutui
sanomaan, että
Humphreys on väärässä. Zeteo ihmettelee sitten että miksi sinä
sitten tukeudut häneen...jne.
(..Kiistelyä.. Hovindin kieltää AiG:n, Hovindin ainoa perusta oli
lopulta: "Olen oikeassa, he väärässä" !!?..)
Lopulta Hovind ei kestänyt vaan vaiensi kysyjän kuulijoilta
katkaisemalla tämän mikrofoni- yhteyden ! "[Motions to cut off my
mic.]"
Kuulijat eivät saattaneet kuulla hänen
loppupuheenvuoroaan..ilmeisesti.
http://gnosos.blogspot.com/2006/03/kent-hovind-complete-encounter.html
"Zeteo Eurisko":n puheenvuoro oli käännekohta monille, koska
(hämmentyneitä jne) ihmisiä evolutionisteja ja YECcejä tilaisuuden
jälkeen kerääntyi uteliaana hänen luo ja sai jaella
webbiosoitteita kriittisemmistä sivuista..
(H:n epärehellisen, epäreilun, käytöksen takia olen nähnyt
ennenkin kreationistin kääntäneen kelkkansa. Tällä tavalla
paljastuen Hovind jättää jälkeensä "henkisiä ruumiita" ?)
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625