Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lennis_86
profiilit
lennis_86
lennis_86
Vapaa kuvaus
Aloituksia
70
Kommenttia
1299
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
voihan vitsi...vastasin aikoinaan eräälle tyypille samasta aiheesta mutta nyt en löydä sitä juttua enää mistään.Olisin laittanut sen sulle tähän linkkinä.
No sait kuitenkin tuossa äsken selityksen ongelmaasi.Nuo rajapäivät ovat aina hankalia sen voin sanoa...
08.08.2006 12:46
tuli:Leijona,jousimies ja oinas
vesi:skorpioni,rapu ja kalat
maa:kauris,härkä ja neitsyt
ilma:vesimies,kaksoset ja vaaka
Muuten tuli mieleeni,että jossain vanhoissa aurinkomerkki kirjoissa saatetaan väittää vesimiestä vedenmerkiksi tai merkkiä hallitsee saturnus planeetta. Syy johtuu siitä,että ennen muinoin kun uranusta ei oltu löydetty niin hallitsijana käytettiin saturnusta yhdessä kauriin kanssa.
08.08.2006 12:42
"Itse olen miettinyt, että onko tähän kaksijakoisuuteen selityksenä nousevat ja laskevat merkit vai voiko keskoisuudella olla tekemistä asian kanssa? Hedelmöityshetki vai syntymähetki, kumpikohan määrää enemmän meistä?"
Kyllä se on kartta kokonaisuudessaan joka vaikuttaa.Olen ymmärtänyt,että se millään hedelmöityksellä/keskosuudella ei ole vaikutusta karttaasi.Kyllä minunkin piti syntyä vasta huhtikuussa mutta päätikin putkahtaa maailmaan jo kaksikuukautta etuajassa.
08.08.2006 12:34
Luulisin että tuolla kellonajalla ja syntymäpaikkakunnalla olisi merkitystä kun sideeristä karttaa tehdään. Ehkä se johtuu siitä?
Hassua mulla ainakin nouseva/kuu kaksoset muuttuu häräksi aurinkomerkki pysyy samana kuin trooppisessakin eli vesimiehessä.Ehkäpä joku joka on enemmän perehtynyt tuohon sideeriseen osaisi neuvoa paremmin?!
08.08.2006 12:24
siis sitähän ei voi sanoa,että millä aurinkomerkillä olisi kaikkein eniten narsistisenpersoonallisuushäiriön piirteitä sillä ko.sairauttahan voi olla millä merkillä vain.
Tää kartta juttu on tosi mielenkiitoinen..mutten oikein osaa sanoa mitään hyvää vertausta siihen..
08.08.2006 12:15
No niin taas tätä sideerien vs.trooppinen juttua...aargh..Se nyt on jokaisen oma asia kumpaa järjestelmää käyttää.Itse tykkään trooppisesta.
Sideerisen kartan mukaan aurinkomerkkini ei vaihdu vesimiehestä mihinkään.Sen sijaan nouseva/kuu merkki vaihtuu kaksosista häräksi niin kuin kuulukin koska sideerisessä nouseva vaihtuu yhdenmerkin aikaisemmaksi..ainakin näin olen käsittänyt...
08.08.2006 12:10
Kyllä minulla on protoa mutta jostain syystä se ei tunnu tähän tällä hetkellä tehoavan.Joten olen sitten käyttänyt eloconia.Tuosta protosta en todellakaan haluaisi luopua se nimittäin tehosi talvella tosi hyvin ihoon...Mikähän nyt sitten on?
31.07.2006 19:26
Syy noihin läntteihin on ehdottomasti kortisonit.Sillä nehän ohentavat ihoa ja näin ollen pigmentti häipyy.Minulla tosin tuollaisia laikkuja ei vielä ole..vai voisiko syy olla siinä,että olen ottanut valohoitoa ihottumaani joten se tavallaan estää laikkujen muodostumisen?Tietoa kellään?
31.07.2006 19:24
Mainitsit,että olet käyttänyt Aqualania mutta siitä huolimatta ihosi on kuiva. Kuulostaa siltä,että ihosi on kyllästynyt rasvaan tai se on liian kevyttä rasvan vaihto olisi paikallaan.
Yksi vaihtoehto olisi esim.Abobasen sininen tai eucerin karbamid.
Kannattaa käydä ihotautilääkärillä.
31.07.2006 19:19
aivan unohdin...kannattaa käydä ihotautilääkärillä ne tietää atopiasta enemmän.Oletko kokeillut valohoitoa ihoosi?Itse kävin talvella kun iho oli pahana ja se tepsi. Ihottuman oli pitkään poissa aina tähän kevääseen asti.Mullakin on tota protopiciä mutta jostain syystä se ei nyt ole tehonnut ihottumaan.Mikä on outoa koska ennen se tehosi.Olenkin käyttänyt eloconia ihoon...pitäisi sitten vain raahautua sinne lääkäriin vaikkei haluaisi.Lisätietoa atopiasta http://www.atopialiitto.fi
31.07.2006 19:10
ja minä olen massoliini...
31.07.2006 19:00
tänään paljastunut...tappaakohan marlena bellen?
31.07.2006 18:57
Asutko yhdysvalloissa?Kun tiedät näin paljon?
31.07.2006 18:56
niin siis se ei toimi
31.07.2006 18:54
Monesko tuotantokausi meillä on menossa?Eikös yhdysvalloissa tämä sarja ole monta jaksoa edellä?
31.07.2006 18:53
Atopia on sairaus josta ei koskaan parane.Toki iholla voi olla kausia jolloin ihottuma "katoaa" vähäksi aikaa mutta tulee sitten taas takaisin.
Itselläni on ollut aina jalat,jalkataipeet ja sormet ihottumassa.Nyt uutena alueena ovat tulleet kasvot ja kaula.Tällä hetkellä missään muualla ihottumaa ei ole lukuunottamatta jalkoja.Eikä mikään tunnu tähän tepsivän.Lääkärille en lähde kerran kun tiedän,että se määrää kortisonia mikä ei tepsi mihinkään.
Tämä ruokavalio juttukin tuntuu olevan tämmöinen kaksipiipuinen juttu.Itselläni kun ei ole allergioita enkä ole huomannut,että mikään ruoka-aine tätä pahentaisi joten en ole oikeastaan muuttanut ruokavaliotani mitenkään.Omega3 syön ja pyrin siihen,että saisin tarpeeksi vitamiineja.Toisilla sitten näköjään ruokavalion muutos auttaa.
Rasvoista suosittelen tuota Eucerin karbamidia jota saa apteekista 10% ja 5% purkeissa.
31.07.2006 14:04
"Tuntuu että iho on jopa pahempi keväisin/kesäisin, viime talvena ei ollut läheskään yhtä pahana vaikka asianhan pitäisi olla päinvastoin"
Minulla oli aina lapsena ihottuma pahana talvella.Nyt aikuisena tätä on alkanut tulla kesäisinkin oikein pahana jalkoihin.Enkä tiedä mistä syystä kun allergioita ei minulla ole.Itse veikkaan sterssiä aiheuttajaksi.Olisikohan siellä kerrostalossa missä asut niin hometta?voihan tietty olla,että vesikin saattaa olla ihottumaasi osasyy...en tiedä tämäkin on vai veikkaus...Onko sinulla muuten allergioita?
31.07.2006 13:51
tuo kakkosvaihe..Kyllä uskoisin sen pääsevän läpi...
31.07.2006 13:41
Itse olen myöskin mieletön koe jännittäjä.Pääsin inssin kolmannella kerralla läpi.Itse suosittelen aamu-inssiä sillä silloin saat sen heti pois päiväjärjestyksestä eikä sitä tarvitse miettiä koko päivää.
31.07.2006 13:39
aja kolaria, änge väkisin rekan eteen,kuuntele inssin ajo-ohjeet tarkkaan.Vilkutukset ja ryhmittäytymiset kannattaa tehdä ajoissa.
Itse suosittelen aamu inssiä koska se on heti pois päiväjärjestyksestä eikä sitä tarvitse miettiä koko päivää.
30.07.2006 21:50
11 / 65