Vapaa kuvaus

Aloituksia

70

Kommenttia

1299

  1. vaan hyvää!
  2. että menet ihotautilääkärille sillä nuo terveyskeskuslääkärit eivät tiedä ihottumista mitään!

    Oireiden perusteella vaikuttaisi atopialta mutta en sitä varmaksi sano sillä en ole lääkäri joten asia kannattaa varmistaa.Voi olla hyvinkin mahdollista,että olet saanut tuon ihottuman perintönä sillä jos sitä suvussa kulkee niin mahdollisuus sairastua on 99%.

    Noista e-pillereistä en osaa sanoa myöskään mitään.Olen kyllä kuullut,että jollain ne pahentaisivat ja jollain ei.Paha sanoa kun en itse käytä.

    Jos tuo ihottumasi on atopiaa niin suosittelen lämpimästi tuota protopic nimistä kortisonia korvaavaa rasvaa.Sen etuna on se,että se ei ohenna ihoa kuten normaalit kortisonit vaan parantaa ihon melkein viikossa ennalleen.Aluksi käytön aikana saattaa iholla tuntua kuumotusta ja kirvelyä mutta oireet menee ohi muutamassa päivässä!Usko pois se on sen vaivan arvoista jos ihottumasta haluat eroon päästä nim.kokemusta on!

    Tähän tököttiin pitää hakea Kelasta korvattavuus määräys sillä sitä ei saa ilman reseptiä mistään.
    Varmista siltä lääkäriltä myös se,että se suostuu tätä lääkettä määräämään sillä kaikki ihotautilääkärit eivät tätä välttämättä potilailleen suostu reseptiä kirjoittamaan riippuu tosin tohtorista.



    Lisää atopiasta ja sen hoidosta http://www.atopialiitto.fi
  3. Erin tai Eerin
    Elsa
    Ellie