Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lennis_86
profiilit
lennis_86
lennis_86
Vapaa kuvaus
Aloituksia
70
Kommenttia
1299
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pii(Pienenpänä meillä oli hoidossa kissa jonka nimi oli Pii)
Pamela
Viuhti
Tessa
Fanny
helinä
miro
nipi
Lila
Selma
Elma
Missi
Nää ei ehkä ollu kovin kissan nimiä..mutta ainakin yritin!
19.06.2005 18:26
heh..meidän kissa jahtaa niitä oikein olantakaa!
19.06.2005 18:22
enpä tiedä..
19.06.2005 17:59
ehkä olisi hyvä jos lopettaisit hajuvesien käytön!
Voit tietysti varmuudeksi käydä allergiatesteissä testaamassa ettei sinulla vaan olisi jotain allergia
ruuista tai elämistä.Joskua sterssikin voi laukaista ihottuman!Mene ihotautilääkärin luona käymään!
19.06.2005 17:46
Olen muistaakseni kerran kokeillut the body shopista saatavaa itseruskettavaa ja voin sanoa,että kokemus ei ollut kovin hyvä.Iho ärsytystä se ei aiheuttanut mutta väri ei vaan pysynyt!en sitten tiedä uskallanko kokeilla enää uudestaan..
19.06.2005 17:35
Oletko kokeillut valohoitoa ihoosi?Itse kävin talvella ihotautipolilla valohoidoissa ja minulla se auttoi! Nyt kesäisin tietysti voisit kokeilla auringon ottoa mutta sinun pitää olla siinä tosi varovainen ettei iho pala liikaa!(Mutta vähän luulen,että jos ihosi on rikki niin ei kannata kokeilla)
Mulle ainakin ihotautilääkäri sanoi,että protopiciä ei saa käyttää minkään muun korttisonin kanssa yhdessä sillä saattaa olla arveluttavat seuraukset!
No tiedä sitten kun nämä ohjeet rasvaukset muuttuvat tosi usein..
Kosteusrasvojen kanssa mulla on se ongelma,että ihoni tuntuu kyllästyvän tosi helposti johonkin rasvaan.Esim. käytin vuoden ajan tuota Euceriniä ja iho oli montakuukautta hyvässä kunnossa kunnes yhtäkkiä iho rupesi kyllästymään kyseiseen rasvaan ja jalkoihini puhkesi follikuliittia! Eucerin on siitä hyvä rasva,että se tappaa iholta bakteereja ja kosteuttaa hyvin.
Itse pidän rasvauksesta joskus jopa 3-4 päivän taukoja jotta iho ei alkaisi kyllästyä rasvaan.Tällä hetkellä käytän The body shopin hamppu rasvaa tai apteekista saatavaa Ceralania.
Niin kun varmasti huomaat mielipiteet rasvoista vaihtelevat puolin ja toisin.Se on vähän niin,että se rasva mikä minulle sopii ei välttämättä sovi toiselle! Atopia on sairaus joka on jokaisella erilainen ja yksilöllinen.
19.06.2005 13:41
täällä ole ny kaks sheriffiä?terve tuloo joukkoon!
19.06.2005 12:40
vaan nousevamerkki ja kuumerkki! Voit selvittää tuon kellonajan sairaalasta jossa olet syntynyt sillä karttaa varten aika tarvitaan! Astro.fi sivuilta löydät tietoa kellonajan löytämisestä kohdasta kartta ja pikatulkinta.
19.06.2005 12:39
kaikki sitä väkivaltaa nykyisin käyttävät!Mummot,pappat,nuoret tytöt ja pojat..jne..
16.06.2005 18:54
turha valittaa!voe voe..
16.06.2005 18:49
Sovinismi/feminismi ovat turhaa lässytystä!
16.06.2005 18:48
Minua ei tunnu oikein kiinnostavan sovinismi/feminismi aiheenakaan!
Tasa-arvo on ja sillä siisti mitä siitä enää marisemaan?!Ei se syyttely mitään auta...
16.06.2005 18:46
Itsekkin myönnän,että silloin kun iho on suoraan sanottuna paskamaisessa kunnossa niin kyllä alkaa masentaa!Oletko atopia liiton jäsen?Jos et niin liity ihmeessä saat heiltä paljon hyviä vinkkejä ihon hoitoon http://www.atopialiitto.fi.
Tässä viesti ketjussa on jo ollut puhetta tuosta protopicistä!Itse suosittelen se on hyvä rasva!
16.06.2005 15:58
en koskaan ole kuullut,että olisi..
16.06.2005 15:53
Ihana tuote! Poistaa hilsettä tehokkaasti. Tuotetta löytyy prismasta ja hyvin varustetuista kampaamoliikkeistä.Ei sisällä väri tai hajusteaineita.
16.06.2005 15:49
Otan osaa tuskaasi!
Mitä rasvoja olet käyttänyt kasvoihisi?Jos olet käyttänyt koko ajan samaa voidetta ihosi on saattanut kyllästyä rasvaan!Itselläni atooppinen ihoni kyllästyy jos käytän koko ajan samaa voidetta putkeen!Entä protopic oletko kokeillut sitä?Sen etuna on se,että sitä pystyy käyttämään kasvoihin ja muille aroille iho alueille koska se ei kuivata/ohenna ihoa niin kuin tavalliset korttisonit tekee!
Itselläni ihottumaa on tällä hetkellä jaloissa todella pahana ja olen saanut protopicillä ihon hallintaan 3-4päivässä!(tavallisilla korttisoneilla siihen menisi 1-2 viikkoa)
Aluksi kun voidetta käyttää iholle niin tuntuu kuin iho olisi tulessa nimittäin proto korjaa ihon pintaa mutta se on sen vaivan arvoista jos haluat päästä ihottumasta eroon!Kannattaa kysyä lisä tietoja ihotautilääkäriltä.
Lääkkeeseen kannattaa hakea kela korvattavuus sillä yksi Protopic tuubi maksaa aivan älyttömästi!Oletko muuten atopia liiton jäsen?Jos et kannattaa liittyä sillä sieltä saat hyvää lisätietoa atopiasta ja sen hoidosta tässä linkki yhdistyksen sivuille http://www.atopialiitto.fi
Tsemppiä ihon kanssa ja hyvää kesän jatkoa!
16.06.2005 15:44
oletko kokeillut sitä?P:tä voidaan käyttää kasvoille koska aine ei ohenna ihoa niin kuin monet muut korttisoonit tekee!
Varoituksena se on todella kallista...
16.06.2005 15:31
erika
16.06.2005 15:28
ehkä vähän liian omituinen minun makuuni!Mutta tehän sen päätätte...
16.06.2005 15:27
veera ja valtteri
viivi ja vilho
veronica ja voitto
vilma ja vesa
16.06.2005 15:25
53 / 65