Feminismi ja Sovinismi

Petri

Yhtä säälittäviä ressukoita kaikki feministit ja sovisinistit. Kasvakaa aikuisiksi.

10

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Regressori

      Yrität tukahduttaa sisäisen kiukkuisen lapsesi näennäisesti sopeutuneen aikuisen asialliseen rooliin. Ei onnistu. Sorrut ennen pitkää alkoholismiin.

      • Sir Mickey

        Oli nasevin vastaus, mitä oon täällä kuunaan nähnyt.


    • Sovinismi/feminismi ovat turhaa lässytystä!

      • cisma

        Ytimekäs mielipide. Löytyykö muuta?


    • Poison

      En näe miten naisten ja miesten tasa-arvon kannattaminen tekee minusta "säälittävän ressukan", mutta osaat varmaan selittää tuon tarkemmin?

      • cisma

        Petrin mielestä kun on säälittävää alistaa naista, mutta yhtä säälittävää olisi naisen aseman parantaminen.

        Ressukkamaista olisi tilanteen muutos, voi ressukoita, voi petrejä.


      • Petri

        "En näe miten naisten ja miesten tasa-arvon kannattaminen tekee minusta "säälittävän ressukan", mutta osaat varmaan selittää tuon tarkemmin?"

        feminismi ja sovinismikö tasa-arvon kannattamistako? Tasa-arvo on että kumpaakin sukupuolta kohdellaan tasavertaisesti eikä kuten feministit ja sovinistit omaa sukupuolta suosien.. täytyy olla jo aika säälittävä ihminen jos ei edes tuon eroa tajua.


      • Petri
        cisma kirjoitti:

        Petrin mielestä kun on säälittävää alistaa naista, mutta yhtä säälittävää olisi naisen aseman parantaminen.

        Ressukkamaista olisi tilanteen muutos, voi ressukoita, voi petrejä.

        " Petrin mielestä kun on säälittävää alistaa naista, mutta yhtä säälittävää olisi naisen aseman parantaminen.

        Ressukkamaista olisi tilanteen muutos, voi ressukoita, voi petrejä. "

        Turha provosoida. Ahdistuksesi voi jokainen aistia. Tekstisi kertoo hyvin sinusta ja kuinka haluaisit asioiden olevan .. lapseni murrosiässä ovat samanlaisia. Angstisia ja uhmakkaita.

        Kunhan kasvat tajuat että turha on suosia ketään tai mitään vain sukupuolensa vuoksi.


      • cisma
        Petri kirjoitti:

        " Petrin mielestä kun on säälittävää alistaa naista, mutta yhtä säälittävää olisi naisen aseman parantaminen.

        Ressukkamaista olisi tilanteen muutos, voi ressukoita, voi petrejä. "

        Turha provosoida. Ahdistuksesi voi jokainen aistia. Tekstisi kertoo hyvin sinusta ja kuinka haluaisit asioiden olevan .. lapseni murrosiässä ovat samanlaisia. Angstisia ja uhmakkaita.

        Kunhan kasvat tajuat että turha on suosia ketään tai mitään vain sukupuolensa vuoksi.

        Etkös sitten muuta keksinyt? Kylläpä ahistaa..juu

        Ja tokihan haluaisin asioiden olevan sp.tasa-arvoisia. Jos sinun uhmakkaat angstiset lapsesi ovat samaa mieltä kuin minä, keski-ikää lähentelevä täti-immeinen, niin wiksuja lapsia olet aikaan saanut, onnittelut siitä.


      • Petri
        cisma kirjoitti:

        Etkös sitten muuta keksinyt? Kylläpä ahistaa..juu

        Ja tokihan haluaisin asioiden olevan sp.tasa-arvoisia. Jos sinun uhmakkaat angstiset lapsesi ovat samaa mieltä kuin minä, keski-ikää lähentelevä täti-immeinen, niin wiksuja lapsia olet aikaan saanut, onnittelut siitä.

        Tuntuuhan tuo ahistavan kun vieläkin pari päivää vanhoja juttuja täällä vastailet. Joillakin ihmisillä se vaan valitettavasti näyttää olevan kehityskaari pahasti kesken..henkisesti.

        Silti toivon sinulle onnea matkallasi ja todellakin että lapseni eivät jää sinun asteellesi.. olisi kauheaa nähdä oma lapsi saman kokeneena eikä koskaan aikuisen ajatteluun kykenevänä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe