s_lahti
![]()
Aloituksia
90
Kommenttia
1259
Torstai on toivoa täynnä!
Vai onko? Mitä olette mieltä, eikö nykyisin painoteta vähän liikaakin sitä, miten pitäis olla aina postiivinen/myöntei191036Pinnallista..
..tiedetään juu! Mutta etenkin näin kesäisin, kun silmä lepää, tai rasittuu, kenellä missäkin ;) Ja puhutaan ihmisitä,91031Sietokykysi..
..ja/tai sen rajat ?) Itsellä melko häilyvät, riippuen ajasta, paikasta, tilanteesta, olosuhteista.. mistä milloinkin..331013Onko järkee olla..
..'sairaaloisen' pihi, jos ei siihen ole 'pakkoa'? Paljonko lopulta säästää, jos jättää esim. kupposellisen kahvia juoma19970Vaalitko perinteitä?
Ja jos kyllä, teetkö sen mielelläsi, vaiko enemmän "velvollisuuden tunnosta"?26950Miksi lomaa odotetaan niin..
..kuin työpaikka ois suunnilleen vankila, pakkotyölaitos tms. Vai onko se vain tapa; laskea viikkoja, päiviä.. tunteja l18945Puhdasrotuinen sinkku
Missä raja, kuinka pitkälle vastakkaista sukupuolta olevan ystävän kanssa voi mennä? Siis menettämättä 'sinkku -titteliä15924Valitettavasti
MM-kisoissa ei paljoa suomalaisten puolesta jännättävää ole. Tunnustaako kukaan katsovansa jotain miesten/naisten lajia9863Kiire
Keväällä on kiire, älkää kulkeko ohi :) Vaikuttaako kevät jotenkin siihen, että ihmisilläkin on apeahko mieli? Niin myös19836Avoimet ovet?
Oletetaan, että sukulaiset ja muut perhetutut ovat 'aina' tervetulleita kotiisi, nykyisin tosin heidänkin kanssaan aika16836Löytyykö sulta itsekuria
Miten sitä kukakin sitten mittaakin.. Tulipa itsellä mieleen tässä kevään korvalla ;)14833Voiko yleistää?
Tällä palstalla esim. sun mielestä. Ovatko ihmiset, miehet tai naiset jollain tapaa erilaisia, riippuen siitä, mistä päi12827- 18813
"Stressitesti" ;-)
Jos ehdit tutustua seuraavaan, kaikki on vielä hyvin :)) Mukavaa joulunaikaa kaikille! http://www.positiivarit.fi/joulu15789Kuin sylkäisy..
..tai WC:ssä käynti, tyhjennys = seksi miehelle? Jokin aika sitten Tv-ohjelmassa "Kansakunnan perilliset", edesmenneen K10767Paras Suomessa?
Lomakohteena siis, onko mitään erityistä suosikkia? Yllättävänkin monet näköjään haluaa viettää lomansa koti-maassa, mit12748- 12711
Heti..
..vai nyt, vaiko vähän myöhemmin.. Oletko enempi kärsivällinen vai kärsimätön.. Liittymättä enää Jouluun tai Sandels'ko20700exhibition..
..mitähän tulee mieleen just nyt.. Muuten, on kovasti Jouluisia tunnelmia.. säilyttäkäämme ne :))17668Kahden vaiheilla
Viha ja rakkaus ovat lähellä toisiaan.. Nerous/hulluus.. Itku/nauru.. Mitä muita? Vai onko sun mielestä näin lainkaan?9653