Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. Kuka näkee ja mitä?

    Minua kiinnostaa, että näkeekö yksityinen terveydenhoitopuoli kunnallisen puolen potilaiden tiedot ja päinvastoin? Entä
    Yleistä terveydestä
    1
    52
  2. Lääkkeet

    Voiko henkisesti voida hyvin, jos syö masennus- ja unilääkkietä? Itse olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia ehkä vuoden
    2
    52
  3. Maksa-arvot

    Missä ajassa maksa-arvot laskevat, jos ne ovat olleet koholla? Kolme-neljä viikkoa vai kuukausia?
    Alkoholi
    1
    52
  4. Diesel vai bensiini

    Olen katsastamassa uutta autoa. Kohteina Passat tai BMW. Hintaluokka 10 - 12 t€. Kannattaako ko. merkeissä ostaa diesel
    Yleistä autoilusta
    4
    52
  5. Raitis 56 v mies

    Kiinnostaako ketään akateemisesti koulutettu 56 v mies Kymenlaakssta. Harrastan liikuntaa. En ol e ylipainoinen, pituus
    Suhteen aloittaminen
    1
    51
  6. Aluvanteiden kiillotus

    Millä kiillotan pinttyneet aluvanteet jälleen kiiltäviksi? Entä kannattaako v. 2004 muuten hyvän maalipinnan käsitellä e
    Renkaat ja vanteet
    0
    51
  7. Bruce Willis

    Mistä saisin Bruce Willisin Die Hard - koston enkeli - DVD:n?
    Näyttelijät
    0
    51
  8. Ahdistus ja pelkotilat

    Kärsin ahdistuksesa ja pelkotiloista. Vaivat ovat peräisin ainakin osittain lapsuudestani. Ne eivät täysin lamaannuta mi
    Lääkkeet
    0
    51
  9. Yhdyskuntapalvelu

    Olenko ymmärtänyt oikein, että tunti yhdyskuntapalvelua vastaa yhtä päivää vankilassa?
    Laki ja rikos
    2
    51
  10. Fabian kulutus

    Mulla on pari kuukautta ollut Skoda Fabia. Ajan käytännössä pelkkää maatieajoa, työmatkoja. Kulutuksen olen saanut 5.2,
    Skoda
    7
    50
  11. LG P50PA5500-ZH

    Sisältääkö omistamani LG P50PA5500-ZH sellaista tyekniikkaa, että pystyn katselemaan YLE:n HD -kuvaa?
    Laitteet
    1
    49
  12. Levozin

    Söin Levozinia annoskoolla 150 -200 uneen noin neljä kuukautta. Sitä ennen saman ajan pienemmällä annostuksella. Nyt keh
    Lääkkeet
    0
    48
  13. Lääkeiden alasajo osatolla

    Olen kokeillut kymmeniä lääkkeitä, tuloksetta. Bentzot eivät minulla toimi, Ketipinor on kevyttä tavaraa, Mirtazapin myö
    Uni ja unihairiöt
    0
    48
  14. Näin Jussina

    Minun mielestäni kaunis nainen löytyy toki Suomestakin, jos silmällään hakee. Mutta niihin törmää Venäjällä. Ei tarvi me
    Ihannenainen
    0
    47
  15. Pakettiauto vuokralle

    Tarvitsen pakettiautoa 11.1. - 12.1.2015. Mitä maksanee?
    Yleistä Kouvolasta
    1
    47
  16. Unilabrat

    Olen käynyt v. 2010 Vitelmedin unilabrassa. Sain sieltä lääkkeistä mm. Voxra ja Sifrol. Ne vaan eivät sopineet minulle.
    Uni ja unihairiöt
    0
    46
  17. Edullinen auto alkometrillä

    Ostan edullisen auton, jossa on EU:n hyväksymä alkometri. Koko Suomi.
    1
    46
  18. kuka maksaa?

    Kuka maksaa autoksipadss kuntotutkinuksen, myyjä vai ostaja?
    Yleistä autoilusta
    4
    46
  19. 10000-20000 €

    Mula oli kerran tonin hintainen Mitsu Lacer. Sillä ajlei vuoden päivät Venäjällä ihan ilman huolta. Jospa pistäisi rahaa
    Yleistä autoilusta
    1
    46
  20. Mitä tehdä?

    Elämäni on aivan solmussa, Ei töitä, asumuserossa vaimostani, alkoholin liikakäyttöä, liikunnan laiminlyöntiä, ruoakailu
    Yleistä terveydestä
    1
    46