Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Katkolla?

Miksiköhän katkolla ollessaan ei koskaan tee mieli juoda, mutta jos vaikka samanaikaisesti olisi "siviilissä" himo juoda
    Alkoholi
    5
    77
  2. Lääkkeet?

Voiko henkisesti voida hyvin, jos syö masennus- ja unilääkkietä? Itse olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia ehkä vuoden
    Lääkkeet
    0
    76
  3. Vuokra?

Omistamme vuokrayksiön. Huoneisto on vuokrattuna. Nyt taloyhtiössä tehdään laaja putkiremontti. Huoneistossa ei voi tämä
    1
    75
  4. Lähete osastolle?

Saako Suomessa helposti, hyvin perusteltuna, lähetteen osastolle, jossa ajettaisiin alas rankka uni- -ja mielialalääkity
    Uni ja unihairiöt
    1
    74
  5. Fabian kulutus

Mulla on pari kuukautta ollut Skoda Fabia. Ajan käytännössä pelkkää maatieajoa, työmatkoja. Kulutuksen olen saanut 5.2,
    Skoda
    7
    74
  6. Nokian Hakka 5

Vaihdoin Skoda Fabiaani Nokian Hakka 5 -talvirenkaisiin. Tänään ajoin ensimmäistä kertaa maantiellä. Jo 80 km/h nopeudes
    Ajoneuvot ja liikenne
    0
    73
  7. Nettideittwilu

En ole useammasta sivustostoa löytänyt yhtään mitään! Yhtä tyhjän kanssa. Enn ole lakjamahainenn juoppo, vaan urheilija.
    Nettideittailu
    1
    73
  8. Operaattorin määräaikainen sopimus

Voiko operaattorin kanssa tehdyn määräaikaisen sopimiuksen nykyään irtisanoa kesken sopimuskauden?
    Laki
    1
    72
  9. Työtä?

Onko Suomessa tosuíian tilanne se, että 56 v, DI, RI ei enää kelpaa mihinkään. Ainut vaihtioehto työllistää itsensä on p
    Työpaikat
    2
    72
  10. Aktiiviliikkujan sykemittari

Mikä olisi aktiiviliikkujalle sopiva sykemittari. Harrastan kuntosalia, juoksua ja uintia. Niin, että mittarissa olisi h
    Yleistä urheilusta
    0
    72
  11. Sykemittari

Onko sykemittarisa mitään hyötyä, Köytän lankeillä ja uidessa, mutta ka-sykkeet viistää aina tuonne 150 tienoille. Onko
    Yleistä urheilusta
    0
    72
  12. Autovuokraamot Kouvolassa

Mistä vuokraan edullisimmin pakettiauton viikonlopuksi tammikuussa?
    Automatkailu
    0
    72
  13. Laajan unitutkimus

Eikö Suomessa tosiaan ole unilaboratoriota, joka tekisi laajan unitutkimuksen? Vitalmediä lukuun ottamatta. Aln olla oll
    Uni ja unihairiöt
    0
    71
  14. Raitis 56 v mies

Kiinnostaako ketään akateemisesti koulutettu 56 v mies Kymenlaakssta. Harrastan liikuntaa. En ol e ylipainoinen, pituus
    Suhteen aloittaminen
    1
    71
  15. Hyvä jalkinen juoksuun?

Mulla on jo kolme neljä vuotta vanhat Brooksit. Ei niissä sanottavaa haittaa ole, mutta ehkä kinnoisuutta ovat menenttän
    Juoksu
    1
    71
  16. Lamictal 25 mg

Kokemuksia Lamictalista? Aloitan annoskoolla 25 mg, jonka psykiatrini minulle määrää. Vahva lääke, vaikuttaako minkä käy
    Lääkkeet
    0
    70
  17. Näin Jussina

Minun mielestäni kaunis nainen löytyy toki Suomestakin, jos silmällään hakee. Mutta niihin törmää Venäjällä. Ei tarvi me
    Ihannenainen
    0
    70
  18. Koeaika

Esim. yrityksellä on selkeä puolen vuoden tarve projektissaan työntekijälle. Meneekö pykälien mukaan, jos työnantaja ehd
    Laki
    0
    70
  19. Kuka näkee ja mitä?

Minua kiinnostaa, että näkeekö yksityinen terveydenhoitopuoli kunnallisen puolen potilaiden tiedot ja päinvastoin? Entä
    Yleistä terveydestä
    1
    70
  20. Mihin nennään?

Suomi on mielestäni jo täysin sairas maa. YT-neuvotteluita tuon tuosta ja sadoista kyse. Tuhansista. Yli 50-kymppisten o
    Isänmaallisuus
    1
    70