hamalake
![]()
Aloituksia
475
Kommenttia
256
- 280
Autovuokraamot Kouvolassa
Mistä vuokraan edullisimmin pakettiauton viikonlopuksi tammikuussa?080Aktiiviliikkujan sykemittari
Mikä olisi aktiiviliikkujalle sopiva sykemittari. Harrastan kuntosalia, juoksua ja uintia. Niin, että mittarissa olisi h079Vuokra?
Omistamme vuokrayksiön. Huoneisto on vuokrattuna. Nyt taloyhtiössä tehdään laaja putkiremontti. Huoneistossa ei voi tämä179Katkolla?
Miksiköhän katkolla ollessaan ei koskaan tee mieli juoda, mutta jos vaikka samanaikaisesti olisi "siviilissä" himo juoda579Lääkkeet?
Voiko henkisesti voida hyvin, jos syö masennus- ja unilääkkietä? Itse olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia ehkä vuoden078Lähete osastolle?
Saako Suomessa helposti, hyvin perusteltuna, lähetteen osastolle, jossa ajettaisiin alas rankka uni- -ja mielialalääkity177Fabian kulutus
Mulla on pari kuukautta ollut Skoda Fabia. Ajan käytännössä pelkkää maatieajoa, työmatkoja. Kulutuksen olen saanut 5.2,777Nokian Hakka 5
Vaihdoin Skoda Fabiaani Nokian Hakka 5 -talvirenkaisiin. Tänään ajoin ensimmäistä kertaa maantiellä. Jo 80 km/h nopeudes076Reipas kävely
Onko reilun tunnin mittainen lähes jokaaamuinen reipas kävely millaista harjoittelua? En jaksa juosta, koska syön beryta976Laajan unitutkimus
Eikö Suomessa tosiaan ole unilaboratoriota, joka tekisi laajan unitutkimuksen? Vitalmediä lukuun ottamatta. Aln olla oll075Operaattorin määräaikainen sopimus
Voiko operaattorin kanssa tehdyn määräaikaisen sopimiuksen nykyään irtisanoa kesken sopimuskauden?175Työtä?
Onko Suomessa tosuíian tilanne se, että 56 v, DI, RI ei enää kelpaa mihinkään. Ainut vaihtioehto työllistää itsensä on p275Nettideittwilu
En ole useammasta sivustostoa löytänyt yhtään mitään! Yhtä tyhjän kanssa. Enn ole lakjamahainenn juoppo, vaan urheilija.175Näin Jussina
Minun mielestäni kaunis nainen löytyy toki Suomestakin, jos silmällään hakee. Mutta niihin törmää Venäjällä. Ei tarvi me074LG P50PA5500-ZH
Sisältääkö omistamani LG P50PA5500-ZH sellaista tyekniikkaa, että pystyn katselemaan YLE:n HD -kuvaa?174Hyvä jalkinen juoksuun?
Mulla on jo kolme neljä vuotta vanhat Brooksit. Ei niissä sanottavaa haittaa ole, mutta ehkä kinnoisuutta ovat menenttän174Lamictal 25 mg
Kokemuksia Lamictalista? Aloitan annoskoolla 25 mg, jonka psykiatrini minulle määrää. Vahva lääke, vaikuttaako minkä käy073Raitis 56 v mies
Kiinnostaako ketään akateemisesti koulutettu 56 v mies Kymenlaakssta. Harrastan liikuntaa. En ol e ylipainoinen, pituus173Kuka näkee ja mitä?
Minua kiinnostaa, että näkeekö yksityinen terveydenhoitopuoli kunnallisen puolen potilaiden tiedot ja päinvastoin? Entä173