hamalake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Diesel vai bensiini
Olen katsastamassa uutta autoa. Kohteina Passat tai BMW. Hintaluokka 10 - 12 t€. Kannattaako ko. merkeissä ostaa diesel461Ulkomaille töihin?
Olen ylemmän korkeakoulun suoritanut mies. Nyt 1 1/2 vuotta työttömänä. Ikärasismisia, 56 v. En enää kauaa jaksa tätä hy460Koeaika
Esim. yrityksellä on selkeä puolen vuoden tarve projektissaan työntekijälle. Meneekö pykälien mukaan, jos työnantaja ehd060Mihin nennään?
Suomi on mielestäni jo täysin sairas maa. YT-neuvotteluita tuon tuosta ja sadoista kyse. Tuhansista. Yli 50-kymppisten o160Aluvanteiden kiillotus
Millä kiillotan pinttyneet aluvanteet jälleen kiiltäviksi? Entä kannattaako v. 2004 muuten hyvän maalipinnan käsitellä e060Lukio ja tutkinto
Mitä kaikkea voi opiskella luokion kanssa. Lähinnä tulee mieloeen sähkömiehen paperit, Kirvesmies, Aautokorjaaja,...060Lähete osastolle?
Saako Suomessa helposti, hyvin perusteltuna, lähetteen osastolle, jossa ajettaisiin alas rankka uni- -ja mielialalääkity159- 457
LG P50PA5500-ZH
Sisältääkö omistamani LG P50PA5500-ZH sellaista tyekniikkaa, että pystyn katselemaan YLE:n HD -kuvaa?157AV -vahvistin
Pitäisi ostaa peruskäyttöön AV -vhvistin. Olen ajatellut uusi Denon PMA 520 AE tai Denon PMA 720 AE. Käytettyjä olisi ta057Kuka näkee ja mitä?
Minua kiinnostaa, että näkeekö yksityinen terveydenhoitopuoli kunnallisen puolen potilaiden tiedot ja päinvastoin? Entä156Lääkeiden alasajo osatolla
Olen kokeillut kymmeniä lääkkeitä, tuloksetta. Bentzot eivät minulla toimi, Ketipinor on kevyttä tavaraa, Mirtazapin myö056Fabian kulutus
Mulla on pari kuukautta ollut Skoda Fabia. Ajan käytännössä pelkkää maatieajoa, työmatkoja. Kulutuksen olen saanut 5.2,756Hyvä jalkinen juoksuun?
Mulla on jo kolme neljä vuotta vanhat Brooksit. Ei niissä sanottavaa haittaa ole, mutta ehkä kinnoisuutta ovat menenttän156Raitis 56 v mies
Kiinnostaako ketään akateemisesti koulutettu 56 v mies Kymenlaakssta. Harrastan liikuntaa. En ol e ylipainoinen, pituus155Operaattorin määräaikainen sopimus
Voiko operaattorin kanssa tehdyn määräaikaisen sopimiuksen nykyään irtisanoa kesken sopimuskauden?155Aktiiviliikkujan sykemittari
Mikä olisi aktiiviliikkujalle sopiva sykemittari. Harrastan kuntosalia, juoksua ja uintia. Niin, että mittarissa olisi h055Puhelinmyynti
Mikä on paras puhelinmyyntiä harjoittava yritys aurinkoranikolla? Mieleni tekisi kokeilla siipiä Espanjassa. Suomessa ol055- 154
NEAT Motive SE 2
Omistan NEAT Motive SE 2 /lattiakaiuttimet. Ne ovat hieman huomaamattomat. Onko teill' samoja kokemuksia.054