hamalake
![]()
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Katkolla?
Miksiköhän katkolla ollessaan ei koskaan tee mieli juoda, mutta jos vaikka samanaikaisesti olisi "siviilissä" himo juoda577Lääkkeet?
Voiko henkisesti voida hyvin, jos syö masennus- ja unilääkkietä? Itse olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia ehkä vuoden076Vuokra?
Omistamme vuokrayksiön. Huoneisto on vuokrattuna. Nyt taloyhtiössä tehdään laaja putkiremontti. Huoneistossa ei voi tämä175Lähete osastolle?
Saako Suomessa helposti, hyvin perusteltuna, lähetteen osastolle, jossa ajettaisiin alas rankka uni- -ja mielialalääkity174Fabian kulutus
Mulla on pari kuukautta ollut Skoda Fabia. Ajan käytännössä pelkkää maatieajoa, työmatkoja. Kulutuksen olen saanut 5.2,774Nokian Hakka 5
Vaihdoin Skoda Fabiaani Nokian Hakka 5 -talvirenkaisiin. Tänään ajoin ensimmäistä kertaa maantiellä. Jo 80 km/h nopeudes073Nettideittwilu
En ole useammasta sivustostoa löytänyt yhtään mitään! Yhtä tyhjän kanssa. Enn ole lakjamahainenn juoppo, vaan urheilija.173Operaattorin määräaikainen sopimus
Voiko operaattorin kanssa tehdyn määräaikaisen sopimiuksen nykyään irtisanoa kesken sopimuskauden?172Työtä?
Onko Suomessa tosuíian tilanne se, että 56 v, DI, RI ei enää kelpaa mihinkään. Ainut vaihtioehto työllistää itsensä on p272Aktiiviliikkujan sykemittari
Mikä olisi aktiiviliikkujalle sopiva sykemittari. Harrastan kuntosalia, juoksua ja uintia. Niin, että mittarissa olisi h072Sykemittari
Onko sykemittarisa mitään hyötyä, Köytän lankeillä ja uidessa, mutta ka-sykkeet viistää aina tuonne 150 tienoille. Onko072Autovuokraamot Kouvolassa
Mistä vuokraan edullisimmin pakettiauton viikonlopuksi tammikuussa?072Laajan unitutkimus
Eikö Suomessa tosiaan ole unilaboratoriota, joka tekisi laajan unitutkimuksen? Vitalmediä lukuun ottamatta. Aln olla oll071Raitis 56 v mies
Kiinnostaako ketään akateemisesti koulutettu 56 v mies Kymenlaakssta. Harrastan liikuntaa. En ol e ylipainoinen, pituus171Hyvä jalkinen juoksuun?
Mulla on jo kolme neljä vuotta vanhat Brooksit. Ei niissä sanottavaa haittaa ole, mutta ehkä kinnoisuutta ovat menenttän171Lamictal 25 mg
Kokemuksia Lamictalista? Aloitan annoskoolla 25 mg, jonka psykiatrini minulle määrää. Vahva lääke, vaikuttaako minkä käy070Näin Jussina
Minun mielestäni kaunis nainen löytyy toki Suomestakin, jos silmällään hakee. Mutta niihin törmää Venäjällä. Ei tarvi me070Koeaika
Esim. yrityksellä on selkeä puolen vuoden tarve projektissaan työntekijälle. Meneekö pykälien mukaan, jos työnantaja ehd070Kuka näkee ja mitä?
Minua kiinnostaa, että näkeekö yksityinen terveydenhoitopuoli kunnallisen puolen potilaiden tiedot ja päinvastoin? Entä170Mihin nennään?
Suomi on mielestäni jo täysin sairas maa. YT-neuvotteluita tuon tuosta ja sadoista kyse. Tuhansista. Yli 50-kymppisten o170