Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Diesel vai bensiini

Olen katsastamassa uutta autoa. Kohteina Passat tai BMW. Hintaluokka 10 - 12 t€. Kannattaako ko. merkeissä ostaa diesel
    Yleistä autoilusta
    4
    61
  2. Ulkomaille töihin?

Olen ylemmän korkeakoulun suoritanut mies. Nyt 1 1/2 vuotta työttömänä. Ikärasismisia, 56 v. En enää kauaa jaksa tätä hy
    Ahdistus
    4
    60
  3. Koeaika

Esim. yrityksellä on selkeä puolen vuoden tarve projektissaan työntekijälle. Meneekö pykälien mukaan, jos työnantaja ehd
    Laki
    0
    60
  4. Mihin nennään?

Suomi on mielestäni jo täysin sairas maa. YT-neuvotteluita tuon tuosta ja sadoista kyse. Tuhansista. Yli 50-kymppisten o
    Isänmaallisuus
    1
    60
  5. Aluvanteiden kiillotus

Millä kiillotan pinttyneet aluvanteet jälleen kiiltäviksi? Entä kannattaako v. 2004 muuten hyvän maalipinnan käsitellä e
    Renkaat ja vanteet
    0
    60
  6. Lukio ja tutkinto

Mitä kaikkea voi opiskella luokion kanssa. Lähinnä tulee mieloeen sähkömiehen paperit, Kirvesmies, Aautokorjaaja,...
    Yleistä opiskelusta
    0
    60
  7. Lähete osastolle?

Saako Suomessa helposti, hyvin perusteltuna, lähetteen osastolle, jossa ajettaisiin alas rankka uni- -ja mielialalääkity
    Uni ja unihairiöt
    1
    59
  8. kuka maksaa?

Kuka maksaa autoksipadss kuntotutkinuksen, myyjä vai ostaja?
    Yleistä autoilusta
    4
    57
  9. LG P50PA5500-ZH

Sisältääkö omistamani LG P50PA5500-ZH sellaista tyekniikkaa, että pystyn katselemaan YLE:n HD -kuvaa?
    Laitteet
    1
    57
  10. AV -vahvistin

Pitäisi ostaa peruskäyttöön AV -vhvistin. Olen ajatellut uusi Denon PMA 520 AE tai Denon PMA 720 AE. Käytettyjä olisi ta
    Vahvistimet
    0
    57
  11. Kuka näkee ja mitä?

Minua kiinnostaa, että näkeekö yksityinen terveydenhoitopuoli kunnallisen puolen potilaiden tiedot ja päinvastoin? Entä
    Yleistä terveydestä
    1
    56
  12. Lääkeiden alasajo osatolla

Olen kokeillut kymmeniä lääkkeitä, tuloksetta. Bentzot eivät minulla toimi, Ketipinor on kevyttä tavaraa, Mirtazapin myö
    Uni ja unihairiöt
    0
    56
  13. Fabian kulutus

Mulla on pari kuukautta ollut Skoda Fabia. Ajan käytännössä pelkkää maatieajoa, työmatkoja. Kulutuksen olen saanut 5.2,
    Skoda
    7
    56
  14. Hyvä jalkinen juoksuun?

Mulla on jo kolme neljä vuotta vanhat Brooksit. Ei niissä sanottavaa haittaa ole, mutta ehkä kinnoisuutta ovat menenttän
    Juoksu
    1
    56
  15. Raitis 56 v mies

Kiinnostaako ketään akateemisesti koulutettu 56 v mies Kymenlaakssta. Harrastan liikuntaa. En ol e ylipainoinen, pituus
    Suhteen aloittaminen
    1
    55
  16. Operaattorin määräaikainen sopimus

Voiko operaattorin kanssa tehdyn määräaikaisen sopimiuksen nykyään irtisanoa kesken sopimuskauden?
    Laki
    1
    55
  17. Aktiiviliikkujan sykemittari

Mikä olisi aktiiviliikkujalle sopiva sykemittari. Harrastan kuntosalia, juoksua ja uintia. Niin, että mittarissa olisi h
    Yleistä urheilusta
    0
    55
  18. Puhelinmyynti

Mikä on paras puhelinmyyntiä harjoittava yritys aurinkoranikolla? Mieleni tekisi kokeilla siipiä Espanjassa. Suomessa ol
    Työ ulkomailla
    0
    55
  19. Pakettiauto vuokralle

Tarvitsen pakettiautoa 11.1. - 12.1.2015. Mitä maksanee?
    Yleistä Kouvolasta
    1
    54
  20. NEAT Motive SE 2

Omistan NEAT Motive SE 2 /lattiakaiuttimet. Ne ovat hieman huomaamattomat. Onko teill' samoja kokemuksia.
    Kaiuttimet
    0
    54