Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
miikanaahum
miikanaahum
miikanaahum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
298
Kommenttia
1510
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Valehtelu on syntiä ja tähän syntiin ateistit sortuvat ehtimiseen kun vailla todisteita yrittävät todistella, että Jumalaa ei mukamas ole!
Tiedättekö, että valhtelijat eivät pääse Jumalan valtakuntaan ja Taivaan Paratiisiin?
Ja ateismi on mitä perustavampilaatuista valehtelua, itsepetosta sekä silminnähtäville todisteille silmänsä ummistamista!
Ateistit menevätkin ikuiseen tulihelvettiin juurikin tuosta syystä, menevät mikäli eivät ajoissa tee parannusta luovu valehtelusta sekä usko Jeesukseen.
18.10.2024 11:01
Ei tarvitse lukea opuksia joita sinä esität minulle luettavaksi, luen joka aamu säännöllisesti Raamattua sekä pidän silmäni ja korvani auki jos minulle opetetaan asioita vaikkapa nyt juurikin kristinuskoon liittyen tai muun asian opetusta.
Ja mene pois, sinä valehtelet Jumalasta niin, että korvat heiluvat ja sinä et lainkaan tunne Jumalaa, siis sitä Raamatussa ilmoitettua Jumalaa kuinka myötätuntoinen hän on ihmisiä kohtaan ja kuinka hän Rakastaa luomiaan ihmisiä.
Ja jos Jumala olisi kiero ja valehtelija ja sadisti, eikä välittäisi sentin vertaa luomistaan ihmisistä,
niin miksi hän antoi Poikansa Jeesuksen kärsiä ristillä kovan rangaistuksen meidän ihmisten sijasta, että joka uskoo tähän ristin Jeesukseen on vapaa pahojen tekojensa rangaistuksesta ja saa paikan paratiisista?
18.10.2024 10:54
No jos uskovaisuus perustuu omahyväisyyteen ja itsekeskeisyyteen, niin mihin ateismi perustuu?
Minäpä sanon: Ateismi perustuu itsepetokseen ja oman järjen virheelllisiin päätelmiin sekä siihen, että todisteita ei uskota vaikka ne päivänselviä ja nähtävissä.
Ja vieläpä kyseessä on yksi petkutuksen ja valhtelun muoto, johon saatana yllyttää, eli usko vain, että Jumalaa ei ole ja olet oikeassa järjenpäätelmissäs,i ja älä vain usko Raamattuun sillä se on minulle hui kauhistus kun sen uskot, niin silloin valtani sinuun murenee!
18.10.2024 10:44
Ei yksin hellareissa vaan kaikissa muissakin uskonsuunnissa pystyy olemaan pielessä ja todisteet sinulta puuttuvat hellareiden mähmäröinneistä, et esitä missä he ovat pielessä, sanot vaan ilman todisteita, että ovat pielessä.
18.10.2024 10:30
Ei ole millään tavalla paholaisesta nauttia hyvästä ruoasta ja sitä hyvillämielin ja kiittäen syödä, kun vain pysyy kohtuudessa ja ei ahmimiseen sorru. Eli voit hyvillä mielin nauttia chilillä maustetuista ruoista!
18.10.2024 08:57
Ne jotka kuolevat jo sikiöinä tai pieninä vauvoina menevät Taivaaseen Paratiisiin ja he kasvavat siellä sitten aikuisiksi.
18.10.2024 08:53
Selvitä sinä enkeli ajallista deluusiota, mutta minä yritän parhaani mukaan selittä mikä on totta ja mitä TODELLA on tapahtunut.
17.10.2024 21:55
Enkeli Mäntä humpuukiuskontojen asiantuntija olet, mutta mnä aloittaja tunnen hiukan alkuperäistä Luoja-Jumalaa sekä uskon Raamattuun ja sen erehtymättömyyteen poislukien
vain vähäinen määrä virheitä, jotka eivät muuta sen sanomaa mihinkään.
17.10.2024 21:52
Keksi lisää humpuukijumalien asiantuntija!
Mene ja opiskele Raamattua sekä usko siihen, niin ehkä sitten alat pala palalta hahmottamaan totuutta.
Ja Jumalako nyt ei tajuaisi kaikkea sitä mistä sinä syytät häntä niistä tietämättömäksi?
Hän on maailankaikkeuden sekä pallomme ja elämänkin tänne tehnyt, hän tajuaa kaikki salatuimmatkin salaisuudet ihan kaikesta.
17.10.2024 21:46
Todistapa, että kieroilen, sumutan, valehtelen sekä vääristelen!
Sinä kirjoitat tuon, koska mielestäsi totuus on epämiellyttävä ja kauhistus, ja täten haluat valehdella minusta ja saada minut suuttumaan sekä menettämään malttini; ja ei sinulla ole ensimmäistäkään todistetta väitteillesi.
Kenen käytös on moreelisesti ala-arvoista, senkö joka julistaa muuttumatonta totuutta vai sen joka kieroilee ja valehtelee minkä kerkeää sekä ottaa täysin olemattomia syytöksiä oman mielensä sopukoista?
17.10.2024 21:25
Väärin sanottu, eten ole ottanut selvää, oen lukenut Raamattua, ja opus pitää todella paikkaansa.
Mutta arvon ateistithan eivät lue Raamattua ja eivät usko siihen, eivät usko, että sen opettama Jumala on ainut ja alkuperäinen Jumala.
Te ateistit otatte ne todisteet, jotka tukevat mukamasuskoanne, että muka ei ole Jumalaa ja siten hän ei mukamas ole Luojakaan ja luonut mitään, mutta sitten kun teille esitetään pitäviä todisteita Jumalasta ja ja että hän on todellakin kerran luonut luomakunnan, niin te ette usko ja pidätte kristillisen uskonkäsitystä Luoja-Jumalasta yhtä hourupäisten juttuna kuin muiden uskontojen ja uskomusten käsitykset siitä miten elämä on saanut pallollamme alkunsa.
17.10.2024 21:13
Voit kyllä ymmärtää genetiikasta ja elämän kehittymisestä paljon enemmän kuin minä, mutta silti olet ymmärtämätön, jos et suostu uskomaan, että Jumala ja nimenomaan Raamatussa ilmoitettu Jumala loi alussa luomakunnan niin että se pitää nykyään sisällään sen noin 30 miljoonaa eri eliölajia.
Muuta selitystä ei koskaan ole ollut,ei ole eikä tule olemaan, ja sinä et tunnusta tosiasioita, eli sitä että Raamatussa ilmoitettu Jumala on Luoja-Jumala.
17.10.2024 21:03
Puhu potaskaa itsesyntyisestä luomisvoimasta, eisellaista ole ollut koskaan, eikä myöskään tule olemaan.
Menehän nyt vain kiltisti lukemaan Ramattua ja opi sieltä miten pääpiirteittään Jumalasta kerrotaan kuinka hän alussa teki luomistöitä.
Ja satavarma asia on, että luonto ei millään luomisvoimalla luonut Jumalaa, vaan Raamatussa ilmoitettu Jumala on se mikä alussa loi ja hänen luomistyö jatkuu edelleen, tästä on todisteena luomakunta joka elää ja pitää nykyään sisällään noin 30 miljoonaa eri eliölajia.
17.10.2024 20:34
No jos Jumala on tehnyt mielestäsi suunnitteluvirheitä, niin olisitko itse ollut kykenevä tekemään edes kärpästä, niin, että sinulla ei olisi kärpästä mallina, että olisit sen ensin mielessäsi suunnitellut ja sitten tehnyt?
Minä vain luulen, että olisi jäänyt tekemättä!!
17.10.2024 20:27
Tieteenharjoittajat purkavat monesti ateistista ajatusmailmaansa tekemällä toinen toistaan mielikuvituksellisimpia selityksiä sille miten elämä ja maailmankaikkeus on saanut alkunsa;
ja näille kaikille teorioille on ominaista, että jähintään jossain ne menevät pieleen ja eivät täten kykene totuudenmukaisesti selittämään, että kuinka on elollinen luonto ja sen noin 30 miljoonaa eri eliölajia sekä kuinka meillä on maailmankaikkeus ja tähdistö
13.10.2024 12:28
Kyllä minä muistan, että Raamattu ei sano, että maailma olisi litteä, mutta sitä vastoin se sanoo, että maa on ripustettu tyhjyyteen.
Sinähän voit olettaa, että elämän synty on luonnollinen prosessi, mutta miten selität sen, että miten tämä sanomasi prosessi on tuottanut sitten ihan itsestään sen noin 30 miljoonaa eri eliölajia mitä maa päällään kantaa?
Ja elollisessa luonnossa näkyy joka puolella järki ja huikaiseva tarkoituksenmukaisuus sekä monta kertaa näkyy myös hulluttelu mitä Jumala on harrastanut luodessaan, esimerkiksi Tukaani-lintu, joka omaa valtavan suuren nokan verrattuna linnun muuhun kokoon.
Ihmisessä on se vika, että se ei usko, ei usko vaikka on todisteet, meillä on useimmissa kodeissa Raamattu, mutta tyhmyyttä ja jumalattomuuttaan on opetettu satoja vuosia, että se ei pidä paikkaansa, ja näin ne Raamatun hienot todisteet sekä mitä kirja opettaa on vesitetty ja tilalle on tuotu jumalaton evoluutio-oppi, joka alkaa ei mistään ja päättyy ei mihinkään ja opettaa ihmisraukat turvaamaan valheeseen.
13.10.2024 12:07
Hyvä joopajoogi Jumala on ikuisuusolento ja poikkeaa kaikesta muusta siten, että häntä ei ole luotu ja hän on ollut jo ammoin oelassa ja tulee olemaan. Ja tässä Jumalassa on Isä Jumala poika Jeesus sekä Pyhä Henki ja nämä kaikki kolme kuuluvat Jumalaan ja ovat yhtäkaikki ikuisuusolentoja ja eivät ole luotuja.
Ja tämä Raamatussa ilmoitettu Jumala on myös maailmankaikkeuden luoja ja tämä samainen Jumala on luonut myös alussa elämän maan päälle, mikä on helppo todistaa ja tästä on lukemattomia todisteita. Esimerkiksi DNA-molekyyli joka on kaiken elämän yksi peruspilari, ei ole voinut syntyä jopa jokaiselle eliölajille omansa mistään sattumasta tai suotuisien olosuhteiden myötä; ei ne ovat vaatineet tekijänsä, ja se tekijä on Raamatussa ilmoitettu Jumala.
13.10.2024 11:44
Tulkitset aloittaja Raamattua ja kristillistä uskoa päin seiniä! Jo esimerkiksi kaikessa elollisessa luonnossa oleva Dna-molekyyli on ateistille sellainen pähkinä purtavaksi, että sitä ei voi purra. Selitäppä miten jokaiselle eliölajille, jota maan päällä kantaa, joita muuten on noin 30 miljoonaa eri eliölajia, niin kuinka näihin jokaiseen eliölajiin on tullut juuri omansa DNA-molekyyli ja ei vain tullut tämä vaan solu pystyy sen kopioimaan mahdollistaen kunkin eri eliölajin elämän ja lisääntymisen?
12.10.2024 22:31
Siten sinä saat yhteyden Jumalaan kun uskot hänen Poikaansa Jeesukseen siten kuin Raamattu hänestä opettaa, täten sinusta tulee Jumalan lapsi ja hänen omaisuuttansa ja elämäsi suunta muuttuu, sinä saat astella kohti taivasta ja ikuista paratiisia kohti, kun aiemmin matkasit kohti tulihelvettiä.
12.10.2024 22:16
Ketään ei voi kastaa Jeesukseen, eikä Raamattu opeta, että kun saa kristillisen kasteen saisi muka samalla Pyhän Hengen.
Joku harva on uskossa lapsesta saakka ja omaa täten Pyhän Hengen itsessään asumassa,
mutta tavallisimmin Pyhä Henki tulee ihmiseen asumaan kun tämä tulee uskoon, eli siis uskoo Jeesukseen Raamatun opettamalla tavalla ja lähtee elämässän seuraamaan Jeesusta, on tehnyt positiivisen uskonratkaisun.
12.10.2024 22:06
7 / 76