riittakerttuli

Aloituksia
24
Kommenttia
43
- Yritetäänkö vanhusten elämää lyhentää sokerilla?Kun tiedetään, sokerin olevan epäterveellistä niin, miksi vanhustenhoitolaitoksissa tarjotaan joka päivä liialla sokeril6194
- Ilmi tuotu vanhusten vaarallinen lääkityksen .Kun lehdistöuutisissa kerrottiin, niin kammottava tieto, että yli 75-vuotiaille jaetaan sellaisia lääkkeitä, joita ei su063
- Miksi huonokuntoisia vanhuksia ei hoideta kokonaisvaltaisesti?Kun toimintakykyni/ym. kuntoni vuoksi ,olen lopun ikään ympärivuorokautisenhoidontarpeessa olevien vanhusten hoitolaitok4305
- Mistä syystä nöyryytetään suomalaisia vanhuksia huononhoidon avulla?Olen muutaman vuoden ollut laitoksessa jonka esitteessä kerrotaan laitoksen olevan ympärivuorokautisenhoidon tarpeessa o0150
- Miten sallitaan, joka paikkaan tunkeutuneet häiritsevät mainossaasteet.Tuntuu kun mainokset määräisi kaikessa. Miten ihmiset ovat sallineet mainosten tunkeutumisen kaikkialle? Mainokset määrä3169
- Käytössä olevia eliniänlyhentämistapoja.Ollessani asumassa ympärivuorokautisenhoidontarpeessa olevien ihmistenhoitolaitoksessa kolme vuotta ja 2 kuukautta, olen3329
- Miten, laki ei kiellä eliniänlyhentämistoimintaa vanhustenhoitolaitoksrssa?essaKun hoitolaitoksessa jossa olen, on lääkkeiden annostelu ollut koko ajan "2-vuotta" niin huolimatonta, että olen pelänn5252
- Kuinka paljon sähkönsäästöleikkaukset tulevat vaikeuttamaan, laitoksissa olevien vanhusten oloja?Sähkön säästöleikkauksista nyt taitaa tulla kova kilpailu? Että kun vanhustenhoitolaitoksissa on hoidossa olevat tähänki2222
- Kerro miten ja milloin terveydenhoitosi on terveydenhoitolaitoksessa vaarantunutOlen asunut viimeiset 2 vuotta, kahdessa eri terveydenhoitolaitoksessa. Tänä aikana terveyteni on vaarannettu, ja huomau1169
- Mainonta määrää terrorisoinnin tavoin?Mainonta on saavuttanut jo sellaiset mittasuhteet, että sitä voin pitää määräilevänä terrorisointina. Esim. jos haluaa l0129
- Katotaan, saiko vanhusten lääkkeitä syödä ja lääkkeiden varastamisen valvonnan jättää rankaisematta?Iltalehti kirjoitteli, 25.8.2021 Turunseudun vanhustenhoivakodissa Esperissä tapahtuneista, vanhustenhoivakodin henkilö2172
- Huono kansalaistenhoito on vastoin lakia, eli rikos.Kukaan kuka selittelee Esperin hoitotapausta, ilmaisee, ettei käsitä että kysymyksessä olevat tapahtumat kuuluu henkirik3173
- Miksi kansalle ei kerrota tärkeimpiä Sote asioita?On se kummallista, tuossa Sote juttelussa, kun hoetaan koko ajan ja joka paikassa, missä asiaa käsitellään sitä, että ny2144
- Miksi kipuja ei lievitetä?Minulla on ollut yli 10 vuotta niin kovat nivelrikkokivut että niiden vuoksi en ole saanut nukutuksi. Ja kaikki minua ho6367
- Kipujeni syytä ei ole suostuttu tutkimaan AUTTAKAAJos joku on sitä mieltä, että minulla Suomalaisella kansalaisella on oikeus siihen, että kipuni tutkitaan ja että tutkim2175
- Kela ja lääkekorvauksetun Kelakorvauksia on rajusti lääkkeidenkustannuksien osalla pienennetty niin, eikö sillä ihan selkeästi pyritä eliminoim1264
- Jumalanpalvelukset TV,ssäMiksi kirkko osoittaa olevansa muiden muassa vanhusvastainen? Että vaikka myös seurakuntien olettaisi tietävän sen, mite28268
- Huonokunto syrjäyttää perusteellisemmin.On se kumallista, kuinka kaikki kun huomaamattaan muuttavat suhtautumistaan huonokuntoiseen ihmiseen. Että on kun omaa1173
- Suomi niminen maa hunningollaJyväskylässä romahti koulun sisäkatto, jossakin päin Suomea romahti joku urheiluhalli, mikä todistaa ettei rakennusval0143
- Sähköiset reseptilääkkeet toiselle saa, vain lupalomakkeella.Kun elämme nyt sähköisten reseptien aikakautta niin, nyt on oltava apteekissa, jonkun toisen ihmisen lääkkeitä nuodettae2504