Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No voihan olla, että jotkut haluaisi nimenomaan sen vanhanpojan. :)
18.02.2014 22:22
Mikä kysymys tuo nyt oikein oli? Vastaisin tietysti niin kuin asia on, eli jos vaihtoehdot ovat (kuten useimmiten) sinkku eronnut tai varattu, niin noissa kaikissa tapauksissa sinkku on minusta oikea vastaus. Lapsia varten on sitten se eri ruksi, ei sillä ole mitään tekemistä eronneisuuden kanssa.
18.02.2014 22:20
No senkus heität minun puolestani. Hieman yksinkertainen kuva kyllä tulee ihmisestä joka käyttää deittipalvelua vain tylsyytensä purkamiseen. Vaikuttaa sille, ettet osaa lukea, tai ainakaan kykene ymmärtämään palvelun käyttöehtoja. Luultavasti sen takia ne miehet kaikkoavat, kun eivät mitään dilleä tyttöystäväkseen halua.
18.02.2014 21:58
Jälleen tämä ikuisuuskysymys: tarkoitatko sinkkunaisilla ”aitoja” sinkkuja, eli naimattomia ja lapsettomia, vaiko yleisemmin kaikkia vapaita naisia? Luulenpa, että noin keskimäärin vastaus riippuu siitä, että onko naisella itsellään lapsia.
18.02.2014 21:41
Vissiinki siis nettideittijutuista kyse? Jos siinä on selkeästi annettu vaihtoehdot ”sinkku” ja ”eronnut”, niin en käsitä, että millä hemmetin logiikalla eronnut valitsee sen sinkku-vaihtoehdon.
Kyllä miehetkin tuota jonkin verran harrastaa, mikä aiheuttaa joskus turhaa hämmennystä. Tehköötpä minun puolestani miten tahtovat, mutta minusta se on kyllä vähän niin kuin omille kintuille pissimistä: eronnut ei välttämättä ole ehdoton turn-off, mutta jos asiaa yrittää jollakin tavoin pimittää, niin ei jatkoon missään tapauksessa.
18.02.2014 21:36
Ootkos tullut ajatelleeksi, että joillakin voisi olla siihen nettideitissä roikkumiseen ehkä jokin muukin motiivi, kuin saada vastaanottaa idioottia läppää täysin tuntemattomilta vastakkaisen sukupuolen edustajilta?
18.02.2014 21:27
Mjaa, minusta taas vihreästä teestä puuttuu kokonaan se teen aromi. Ihan sama kuin jotain heinää hauduttaisi vedessä ja joisi.
No, makuasioistahan tunnetusti voidaan kinastella vaikka maailman tappiin asti. :)
18.02.2014 15:23
Mikähän mahtoi olla vuodatuksen pointti? Nätti nainen ei siis kelvannut kuiteskaan muuhun kuin seksiin, mutta et oikein itsekkään tiedä, että miksei kelvannut?
18.02.2014 15:20
No eipä kyllä itselle olisi tullut mieleenkään, että joku voisi tuollaisten työhön/opiskeluun liittyvien kysymysten perusteella pitää minua onnenonkijana. Antaisikohan tämä selityksen sille, miksi joitakin miehiä ei ole enää eka tapaamisen jälkeen näkynyt, kun olen ollut heidän mielestään vain rahojen perässä…?
Pitääpä olla varovaisempi niiden puheenaiheiden kanssa jatkossa; ei voi varmaan itsestäänkään mitään tuollaisia työ/opiskelujuttuja kertoa, ettei mies vain pidä sitä vihjailuna siitä, että olisin herranjumala kiinnostunut hänen arkielämänsä yksityiskohdista. Vielä jos mies on itse sellainen, ettei saa sanaa suustaan, niin voi käydä mielenkiintoiseksi se keskustelu treffien aikana.
18.02.2014 15:13
Minä juon teetä kuin sieni, mutta hunajaa en käytä, vaan täysmaitoa tai kermaa. Mieluiten maustamatonta mustaa teetä, maustettuja en kyllä jaksa kovin pitkään, kun keinotekoinen maku alkaa tympiä.
Myöskään vihreää teetä en ole ikinä kyennyt ymmärtämään. Terveellistähän se saattaa olla, mutta että jonkun mielestäkö muka oikeasti hyvää? epäilen suuresti ...
16.02.2014 21:40
No saattaapihan tuo riippua vähän ihmisestäkin, että missä iässä kokee sen alamäen alkavan. Toisilla kun näyttää olevan jo lähes elämä ohi siinä parikymppisenä, kun taas toiset vielä vanhoina teräsvaareina/-mummoina painavat hiihtoladulla kymmeniä vuosia nuoremmista ohitse.
En minä ainakaan koe niiden nuoruusvuosieni olleen millään tavoin antoisampia kuin elämän nyt päälle 3-kymppisenä. Päinvastoin nuorempana oli paljon enämpi hankaluuksia koulukiusaamisesta seuranneen huonon itsetunnon kanssa, mutta nykyäänsä elämä hymyilee paljon useammin kuin silloin. Olen myös fyysisesti paremmassa kunnossa kuin koskaan ennen. löydettyäni minulle sopivia mielekkäitä urheilulajeja.
Ei pidä mennä tekemään liikoja yleistyksiä sen perusteella, miten vuodet ovat itseä kohdelleet; jollekin toiselle voi aika olla paljon armollisempi.
16.02.2014 21:32
Hmm, paradoksaalista: kuitenkinhan naisen on käytävä tällä palstalla, jotta tietäisi, että tällä palstalla käyminen on miesten mielestä naiselle sopimatonta.... On tää vaikeeta.
15.02.2014 14:39
Kännipäissään varmasti aloitus kirjoitettu, mutta eipä tuo niin haitanne. Hyvää ystävänpäivää minunkin puolestani, erityisesti kaikille yksinäisille sinkuille.
14.02.2014 15:16
Mahtoi olla miellyttävä parisuhde, jos sen takia piti rajoittaa netinkäyttöään. Vähän verrattavissa siihen kuin jos mies vaatisi minua lopettamaan rakkaimman harrastukseni.
12.02.2014 21:41
En oo nähnyt mainosta. Mitenkähän käytännössä toimii: kysyykö se myyjä suhdestatusta, jos ei ole sitä ihan ekaksi kertomassa?
En kyllä sinkkukorejakaan ole hyödyntänyt. vaikka niitä ainakin yhdessä tämän kaupungin kaupassa näkyy olevan. Syynä on se, että sinkkukorit ovat vanhanaikaisia ja ruman harmaita, kun taas normikorit ovat uudenaikaisia ja nätimpiä. Enpä ole nähnyt juuri kenekään muunkaan niitä koreja käyttävän, mikä tietysti pistää välillä masentamaan...
12.02.2014 21:32
No tuskinpa nyt kaikille miehillekään niitä päihde- tai mt-ongelmia tulee, vaikka olis koko ikänsä yksin. Jotkut vain ovat taipuvaisempia semmoisiin ongelmiin, ja epäilenpä ettei se parisuhdekaan sinänsä tuota taipumusta välttämättä poista.
12.02.2014 12:52
Ai, minä taas ajattelin, että Hitchcockin Psyko-elokuvalla voisi olla jotain tekemistä asian kanssa. No, on se hyvä että on tällainen palsta, jossa käsitellä pelkojaan, täältä saa aina asiantuntevia neuvoja. :)
06.02.2014 15:19
Mitä ihmeen horinaa tämä taas on? Eiköhän ne nyt sentään yleensä suihkussa sheivaa, jokka sheivaa. Onko sinulla kenties jotain pelkotiloja suihkuun liittyen?
06.02.2014 14:17
Tai no, tuollahan juuri SporttiB sanoi, että kavereita on joka rodusta, mutta ihastuksia ei, joten en nyt ole tästä teoriastani aivan satavarma… mutta voisiko tuossakin tapauksessa olla, että ne valkoihoiset kaverit ovat kuitenkin niitä läheisimpiä ja luotettavimpia?
05.02.2014 21:19
Aika pitkälti samat ajatukset minullakin, ja erityisesti tuo vertaus miehen lihaksikkuuteen oli minusta hyvä.
On selvää, että voisin vaikka heti soittaa jollekin tuntemalleni ytmille ja pyytää yökylään. En ole varma tulisiko ihan heti, mutta ainakin mieli tekisi kovasti tulla ja varmastikin pienellä vaivalla saisin tuon onnistumaan. Kysymys kuuluu vain, että miksi ihmeessä sen tekisin, ja mitä iloa/hyötyä siitä minulle olisi.
Itselläni on vähän semmoinen tuntuma, että nuo seksin saannillaan kehuskelevat naiset ovat hyvin nuoria, juuri seksuaalisuutensa löytäneitä, ja vieläpä vähän ilkeilyyn taipuvaisia tapauksia, jotka tulevat tänne pilkkaamaan muita ihmisiä käyttäen aseenaan sitä ainoaa asiaa, jossa kykenevät loistamaan.
05.02.2014 21:14
106 / 137