tuolta toiselta palstalta
"Olen kolmikymppinen mies ja sinkku. Kumppania en ole löytänyt ja jatkuvat pakit ja epäonnistumiset ovat saaneet minut luopumaan yrittämisestä. Olen koittanut löytää niitä poikamieselämän hyviä puolia, mutta kovin tyhjältä elämä tuntuu. Yksinäisyys kalvaa eikä ole kerta kaikkiaan mitään syytä elää.
Sinkkumiehillä tuntuu iskevän ennen pitkää päihde- ja mielenterveysongelmat. Kun tämä kierre alkaa, ymmärrän kyllä että sen jälkeen ei naisia enää taatusti kiinnosta. Yli 35 v mies joka ei ole koskaan seurustellut onkin melko varmasti pilalla.
Tällaiset ovat tulevaisuudennäkymät yhä useammalla miehellä. Koen oloni turhaksi ja hyväksikäytetyksi. Harkitsen työelämästä pois jättäytymistä, miksi maksaisin muiden lapsilisiä?"
Juuri noinhan se menee, itsekin olen mielenterveysongelmainen ja tunnen monta päihdeongelmaista sinkkumiesä.
bongasin todella hyvän kommentin
38
326
Vastaukset
- 3+19
Itsekin olen 30 ja jäin juuri pois töistä viime vuonna.
- 31v taiteilijanalku
Minäkään en käy töissä. Minulla on sellainen ratkaisu elämän paskamysteeriin, että opettelen piirtämistä noin 6 tuntia päivässä. Voi ainakin lopulta tehdä työkseen oikeasti kiinnostavaa juttua. Vaikka naista ei koskaan olisikaan, niin ainakin oli mielenkiintoinen työ ja vähemmän rahaongelmia kuin työttömänä. Kesäisin piirtelen ulkona ja joskus naiset ovat jopa tulleet oma-aloitteisesti juttelemaan ja kommentoimaan, että olen tosi hyvä.
- 29vneitsyt
Itse pidän naisettoman elämäntyylini kunnossa lukemalla scifi-/fantasiakirjallisuutta sekä pelaamalla mörppejä. Eipä käy aika tylsäksi kun pitää levelaa WoW:ssa altit 90:lle ja lukea kun ritari Sparhawk etsii lääkettä prinsessa Ehlanan pelastamiseksi. Kannatan vahvasti muitakin ryhtymään nörtiksi ja unohtamaan ne naiset. Eskapismi on parasta!
- Naisasialooseri.
Eräs 31 vuotias ATM kaverini harrastaa myöskin scifi ja fantasiakirjallisuutta, pelaa x-boksia ja käymme katsomassa leffoja. Hän on myös semialkkis eli työssä käy mutta kalja maistuu joka viikonloppu.
- ,,,,,,,,,,
Miksi näin paljon miinusta? Oivallinen huumorintäyteinen kommentti.
- Kylmiä totuuksia
Naisasialooseri. kirjoitti:
Eräs 31 vuotias ATM kaverini harrastaa myöskin scifi ja fantasiakirjallisuutta, pelaa x-boksia ja käymme katsomassa leffoja. Hän on myös semialkkis eli työssä käy mutta kalja maistuu joka viikonloppu.
"Hän on myös semialkkis eli työssä käy mutta kalja maistuu joka viikonloppu."
Millä perusteella se tekee semialkkiksen jos juo joka viikonloppu? Eikö se ole suurkuluttaja? - m25v
Naisasialooseri. kirjoitti:
Itse olen 25-vuotias mies ja ainakin puoliksi alkoholisoitunut. Työelämässä en mukana ole ollutkaan enkä mielenterveydellisien ongemien takia kyennyt/jaksanut lähteä jatko-opiskelemaan.
Se on kyllä totta, että turhaa tämä elämä on kun ei ole koskaan seurustellut eikä seksiäkään saa lähes koskaan. Nekin naiset joilta ehkä saattaisi saada seksiä eivät ole riittävän laadukkaita, että heidän eteensä kannattaisi vaivaa nähdä. Kaiken kaikkiaan tulevaisuus näyttää todella synkältä.
Uskon kyllä sen, että tässä maassa on aika paljonkin kaltaisiani miehiä joita ei mikään nappaa kun tietää ettei voi saada parisuhdetta tai edes seksiä. - m25v
m25v kirjoitti:
Itse olen 25-vuotias mies ja ainakin puoliksi alkoholisoitunut. Työelämässä en mukana ole ollutkaan enkä mielenterveydellisien ongemien takia kyennyt/jaksanut lähteä jatko-opiskelemaan.
Se on kyllä totta, että turhaa tämä elämä on kun ei ole koskaan seurustellut eikä seksiäkään saa lähes koskaan. Nekin naiset joilta ehkä saattaisi saada seksiä eivät ole riittävän laadukkaita, että heidän eteensä kannattaisi vaivaa nähdä. Kaiken kaikkiaan tulevaisuus näyttää todella synkältä.
Uskon kyllä sen, että tässä maassa on aika paljonkin kaltaisiani miehiä joita ei mikään nappaa kun tietää ettei voi saada parisuhdetta tai edes seksiä.Voisin kyllä joskus ryhtyä harjoittamaan jotain yritystoimintaa jos toivun edes osittain kaikista ongelmistani mutta veroja en kyllä aio siitä maksaa.
- Naisasialooseri.
Kylmiä totuuksia kirjoitti:
"Hän on myös semialkkis eli työssä käy mutta kalja maistuu joka viikonloppu."
Millä perusteella se tekee semialkkiksen jos juo joka viikonloppu? Eikö se ole suurkuluttaja?Ei hän joka viikonloppu mitään änkyräkännejä vedä vaan tissuttelee ja on pienessä pöhnässä.
Nuori mies vielä kyseessä, että eipä hänellä mitään hätää tai kiirettä mihinkään. Ehtii kyllä ihan hyvin seurustella vielä vanhempanakin. Muutenkin hänen ikäisellä miehellä kun myös naisellakin on vielä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet edessäpäin.
- 29vneitsyt
Vedätkö sä jollain autohotkey -macroilla noita vastauksiasi? Täytyy kyllä nostaa hattua sinnikkäälle rölläykselle.
- Naisasialooseri.
29vneitsyt kirjoitti:
Vedätkö sä jollain autohotkey -macroilla noita vastauksiasi? Täytyy kyllä nostaa hattua sinnikkäälle rölläykselle.
Ei hän rölli ole, ei vaan millään suostu myöntämään olevansa kaljuuntuva ukko vaan pakkomielteen omaisesti jauhaa nosta nuoruusvuosista.
29vneitsyt kirjoitti:
Ei kyllä sano sun menetelmäsi mulle yhtään mitään???? Mutta voin sanoa sen, että ihan itse mä täällä aina kommenttini kirjoitan ja mä kun en ole mikään trolli, että tiedä sä se!!!!!
Ole sä itse vaan joku vitun surkea trolli, kun et kerran mihinkään asialliseen keskusteluun näytä kykenevän!!!!!Naisasialooseri. kirjoitti:
Ei hän rölli ole, ei vaan millään suostu myöntämään olevansa kaljuuntuva ukko vaan pakkomielteen omaisesti jauhaa nosta nuoruusvuosista.
Sä kun et tiedä musta, mun elämästäni, mun hiuksistani ja mun nuoruusvuosistani yhtään mitään, joten parempi kun pidät vaan vittu sen turpasi kiinni, kun et mitään näistä asioista tiedä!!!!!
Mulla on kuule ikäisekseni oikein hyvä tukka ja siitä kiitos fina-tablettien ja erään pätevän lääkärin, joka suostui tämän fina-reseptin aikoinaan mulle kirjoittamaan.
Mä kun en ole mikään sellainen juntti, joka antaisi ensin puoli päätä kaljuuntua, ennen kun aloittaisi sen finan syönnin. Mutta sä kun olet vaan itse ahdasmielinen persujuntti, jona mielestä miehen kuuluu mieluummin kaljuuntua, kun että hän alkaisi tehdä mitään sen oman ulkonäkönsä ja hiustensa eteen.
Mikä sä oikein luulet edes olevasi jostain pakkomielteistä täällä puhumaan, kun itse olet jankannut jo vuosikausien ajan noista samoista typeristä jutuista. Katsoisit ensin peiliin, ennen kun alat syyttämään toisia jostain pakkomielteistä ja samojen asioiden toistamisesta!!!!- Nörtti_N
DarkFear kirjoitti:
Sä kun et tiedä musta, mun elämästäni, mun hiuksistani ja mun nuoruusvuosistani yhtään mitään, joten parempi kun pidät vaan vittu sen turpasi kiinni, kun et mitään näistä asioista tiedä!!!!!
Mulla on kuule ikäisekseni oikein hyvä tukka ja siitä kiitos fina-tablettien ja erään pätevän lääkärin, joka suostui tämän fina-reseptin aikoinaan mulle kirjoittamaan.
Mä kun en ole mikään sellainen juntti, joka antaisi ensin puoli päätä kaljuuntua, ennen kun aloittaisi sen finan syönnin. Mutta sä kun olet vaan itse ahdasmielinen persujuntti, jona mielestä miehen kuuluu mieluummin kaljuuntua, kun että hän alkaisi tehdä mitään sen oman ulkonäkönsä ja hiustensa eteen.
Mikä sä oikein luulet edes olevasi jostain pakkomielteistä täällä puhumaan, kun itse olet jankannut jo vuosikausien ajan noista samoista typeristä jutuista. Katsoisit ensin peiliin, ennen kun alat syyttämään toisia jostain pakkomielteistä ja samojen asioiden toistamisesta!!!!20 :na jaksaa mitä vaan.
30 -iässä ihmiset yleensä alkaa tajuta elämän rajallisuuden ja suhtaututa siihen jotenkin. Sitä kutsutaan aikuistumiseksi - jotkut jopa keski-ikäistymiseksi. :)
Eikä se tarkoita, että kivoja juttuja ei vois enää tehdä. Niitä vaan tekee eri asenteella. - 12 + 6
DarkFear kirjoitti:
Ei kyllä sano sun menetelmäsi mulle yhtään mitään???? Mutta voin sanoa sen, että ihan itse mä täällä aina kommenttini kirjoitan ja mä kun en ole mikään trolli, että tiedä sä se!!!!!
Ole sä itse vaan joku vitun surkea trolli, kun et kerran mihinkään asialliseen keskusteluun näytä kykenevän!!!!!DarkFear, kommenttisi ovat niin sanasta sanaan samaa copy-paste-jankkausta jatkuvasti ja jopa kymmeneen kertaan sama rimpsu samassa ketjussa, joten se näyttää normaalille ihmiselle todella sairaalta, koita ymmärtää.
- m25v
DarkFear kirjoitti:
Mikä sä oikein luulet edes olevasi jostain pakkomielteistä täällä puhumaan, kun itse olet jankannut jo vuosikausien ajan noista samoista typeristä jutuista. Katsoisit ensin peiliin, ennen kun alat syyttämään toisia jostain pakkomielteistä ja samojen asioiden toistamisesta!!!!Lopettaisit nyt sinäkin jo tuon säälittävän jankuttamisen ja keskittyisit tekemään jotain muuta.
- m25v
m25v kirjoitti:
Lopettaisit nyt sinäkin jo tuon säälittävän jankuttamisen ja keskittyisit tekemään jotain muuta.
Tarkoitin DarkFearia.
- aisuri timppa
Pitää käydä töissä. On asuntolainaa ja auto maksettava. Samoin vaimo käy Kreikassa työmatkoilla.
Pitäähän mun rakkaalle vaimolle antaa käyttörahaa niin tuo tuliaisia sieltä. - Mallamary
kuinka harmillista
- Chef Vishnu
Tämä voi auttaa moniin tapauksiin:
http://www.biltema.fi/fi/Veneily/Koydet/
Ei VR:n voi edelleenkään luottaa että tulisi aikataulussa - hkkhhjo
Miksi ne lapset, joiden lapsilisät tuo mies kuvittelee kustantavansa, maksaisivat tulevaisuudessa ko. herran eläkkeet, terveydenhuollon, infran, josta hän hyötyy, ellei muuta erämaahan jne?
- Nyt maksaja ärähtää
Omista rahoista ne eläkkeet menisivät, JOS niillä ei tarvitsisi kustantaa paskapääpanijoiden panokyrpien harhalaukauksista siinneiden yh-huorien äpäräpentujen koulutusta, terveydenhuoltoa etc. Ne tulevat nämä huoranhaarat veronmaksajille aika kalliiksi, aina kun mälli menee sisään ja vesipäinen vähä-älyinen WT-mulkun geenejä kantava pillukakka-bastardo turskahtaa ulos, niin horohaara penikoineen käy veronmaksajan kukkarolla. Nyt tytöt säästötalkoisiin: pitäkää ne reidet yhdessä, kun ei jakele pillua, niin ei myöskään tule äpäriä ja säästyy rahat eläkkeisiin! Ei ole kunnon miehen velvollisuus elättää muiden siitoksia. Pistäkää ne penikat kadulle tienaamaan elantonsa vaikka persettä myymällä.
- Vujtek
Nyt maksaja ärähtää kirjoitti:
Omista rahoista ne eläkkeet menisivät, JOS niillä ei tarvitsisi kustantaa paskapääpanijoiden panokyrpien harhalaukauksista siinneiden yh-huorien äpäräpentujen koulutusta, terveydenhuoltoa etc. Ne tulevat nämä huoranhaarat veronmaksajille aika kalliiksi, aina kun mälli menee sisään ja vesipäinen vähä-älyinen WT-mulkun geenejä kantava pillukakka-bastardo turskahtaa ulos, niin horohaara penikoineen käy veronmaksajan kukkarolla. Nyt tytöt säästötalkoisiin: pitäkää ne reidet yhdessä, kun ei jakele pillua, niin ei myöskään tule äpäriä ja säästyy rahat eläkkeisiin! Ei ole kunnon miehen velvollisuus elättää muiden siitoksia. Pistäkää ne penikat kadulle tienaamaan elantonsa vaikka persettä myymällä.
Ei Suomessa (kai) suomilortot vielä ole päätynyt tällaiseen tilanteeseen:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2516745/I-survive-500-week-benefits-says-Birmingham-single-mother-eight.html
8 lapsen yh-lortto vikisee kun ei veronmaksajien rahat riitä:)
Toisaalta Englannin työväenluokalta ei nyt ihmeempiä voi odottaa. Englannin puhuminen ymmärrettävästi on jo haaste. - kiva noita
Vujtek kirjoitti:
Ei Suomessa (kai) suomilortot vielä ole päätynyt tällaiseen tilanteeseen:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2516745/I-survive-500-week-benefits-says-Birmingham-single-mother-eight.html
8 lapsen yh-lortto vikisee kun ei veronmaksajien rahat riitä:)
Toisaalta Englannin työväenluokalta ei nyt ihmeempiä voi odottaa. Englannin puhuminen ymmärrettävästi on jo haaste.sekasiöitä elättää;)
- Vujtek
kiva noita kirjoitti:
sekasiöitä elättää;)
Korkeakoulutetut opiskelee ja siirtää lasten hankintaa siihen asti kun on työ ja turvattu elämä. Samaan aikaan lortot purskauttelee ulos lapsia 10 kuukauden välein. Rupeaa näkymään katukuvassa kun sisäsiittoinen roskasakki panee toisiaan.
Näkyy myös ns. "aivovuotona" kun korkeasti koulutetut kyllästyy maksamaan roskasakin paneskelun sivutuotteita ja siirtyy toiseen maahan
- creepyä shittiä
Niillä verovaroillako ei mitään muuta tehdä kuin maksetaan toisten lapsilisiä? Eiköhän niillä verovaroilla makseta esim. eläkkeitä (myös mielenterveysongelmaisten sairaseläkkeitä), koulutusta (myös sinun koulusi), kunnallista hammas- ja terveyshuoltoa (myös sinun hampaittesi hoitoa ja ensiapua ym), palo- ja poliisilaitosta jne. Puhdas vesijohtoverkosto ja auratut tiet maksetaan myös verovaroilla ainakin täällä kaupunkialueella.
Minua ihmetyttää, että mitä esimerkiksi AP:n kaltaisilla miehillä on tarjottavaa naiselle? Tuntuu siltä, että mies etsii naista, jotta nainen pelastaa miehen ja tarjoaa tälle elämänsisältöä. Minusta sellainen on ihan karmivaa. En minä halua olla kenenkään miehen pakkomielle tai hänelle ainoa syy elää. Ehkä moni sellainen mies saa pakit, koska nainen yksinkertaisesti pelkää sellaista miestä. Pelkona olisi, että mies tekee väkivaltaa itselleen tai naiselle, jos suhde päättyisi.- 29vneitsyt
Naiset taas kuvittelevat että jokaisen miehen täytyy olla maailmanmatkaaja bodarijuristi. Mitä hänellä ei olisi annettavanaan? Jokaisella ihmisellä on annettavanaan jotain jos hänelle annetaan mahdollisuus.
- panomies_
29vneitsyt kirjoitti:
Naiset taas kuvittelevat että jokaisen miehen täytyy olla maailmanmatkaaja bodarijuristi. Mitä hänellä ei olisi annettavanaan? Jokaisella ihmisellä on annettavanaan jotain jos hänelle annetaan mahdollisuus.
kuvaamasi miestyyppi on selainen, että eipä tarvitse ihan mihin tahansa naiseen sekaantua.
- kooooop
Tuota minä olen yrittänyt sanoakin että iso osa näistä atm:stä ei suinkaan ole mitään mukavia miehiä joille toivoisi hyvää ja onnellista elämää vaan monet ovat tavalla tai toisella häiriintyneitä friikkejä jotka on joka naisen hyvö kiertää kaukaa.
- Cyösti
"8 lapsen yh-lortto vikisee kun ei veronmaksajien rahat riitä:)
Toisaalta Englannin työväenluokalta ei nyt ihmeempiä voi odottaa. Englannin puhuminen ymmärrettävästi on jo haaste."
Nuo äpärätkin on näköjään keenerin siittämiä. Tai useiden eri keenereiden.- Naisasialooseri.
Varmasti ollut nuorena ihan pantavan näköinen tuo yh.
No tuskinpa nyt kaikille miehillekään niitä päihde- tai mt-ongelmia tulee, vaikka olis koko ikänsä yksin. Jotkut vain ovat taipuvaisempia semmoisiin ongelmiin, ja epäilenpä ettei se parisuhdekaan sinänsä tuota taipumusta välttämättä poista.
- Gentle Man
Olen lukenut tuosta ilmiöstä, että yksin jääneet tai suhteissaan pettyneet haluavat jättää koko systeemin taakseen. Muutetaan toiseen maahan, veneeseen, traileriin, jne.
Itse en ole menossa ihan noin pitkälle, mutta iän myötä on alkanut näkemään keskiluokkaisen lapsiperheen eri tavalla kuin joskus nuorempana. Sitä huomaa miten alku näyttää upealta...on häät, ensimmäisen lapsen syntymä, oma talo, jne. Mutta sitten onkin velkaloukku, hikoilu ensin töissä ja sitten kotona. Missä oma aika? Harrastukset? Kaverit?
Totta kyllä että työssäkäyvällä lapsettomalla sinkulla on lähinnä maksajan rooli. Suuri osa julkisista palveluista on suunnattu lapsiperheille, samoin kuin verovähennyksistäkin. Sen siitä saa kun haksahtaa sosiaalidemokratiaan, enemmistö äänestää toisten rahat omiin taskuihinsa ;)
Silti. Alan olemaan sillä kannalla etten ole valmis luopumaan sinkkuudestani helpolla. Sosiaalinen paine luonnollisesti ohjaa suuntaan "yli 35v etkä ole ikinä seurustellut, nyt pokaat näpsäkän yh:n niin pääset elättäjäksi". Mutta itse alan olemaan entistä vahvemmin sillä kannalla että tilaisuus - siis naisten tilaisuus - oli ja meni 10 vuotta sitten. Nyt on haussa elämänkumppani, jonka kanssa voi harrastaa ja matkustella, nauttia yhdessäolosta. Lapsia voi hankkia myöhemmin, tai jättää hankkimatta.
Pakko löytää nainen on kadonnut, ja hassua kyllä samalla usko omiin mahdollisuuksiin on palannut.- m25v
Minusta taas tuntuu siltä, että olen jo menettänyt kiinnostukseni päästä parisuhteeseen ja seksiäkään ei pahemmin tee mieli toisin kuin vielä pari vuotta sitten.
- kikis24
Kaupoissa ruoat on ainaski suunnattu pareille tai perheille. Aina pitää ostaa joku perhepakkaus joka ehtii pilaantua ennenkuin kaiken syö.
Sellasia sinkkutalouteen sopivia määriä olisi kiva ostaa - m25v
Näin meitä sinkkuja syrjitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594693
- 653808
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2123220- 1143061
- 482894
- 232548
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2471997- 1081872
- 361865