Laitatko?
Laitatko teehen hunajaa?
40
3260
Vastaukset
- ätmör
Teenjuonti on merkki latentista homoseksualismista.
- ap.
Siksiköhän luomukaupan homoaksenttinen miesmyyjä aina hymyilee minulle.
- jörnijä
Lääkäri suositteli minulle munan huljuttelua teessä jotta saan kivuliaan kutinan pois. Kiitokset vaan sille hoidolle. Terveisiä Merjalle.
- Mies31v.
Kyllä laitan. Join äsken kupin kamomillaa, teelusikallisella hunajaa. Hieman liian makeaa makuuni. Vaihtoehtona oli Intialaista vihreetä teetä, mikä muka lievittäisi stressiä, mutta höpönlöpön marketin teet, niin tekotaiteellista bullshittiä!
Heräsin pari tuntia sitten naapurin ölinään. Join pari kuppia kahvia mustana.
Jääkaapissa oli myös viikon takaisia kaljoja jäänyt, joten ajattelin että mitäs jos vetäisin yhden huiviini. Nyt menossa toinen.
Kiitos naapuri ja levoton mieleni. Muutenkin kärsin univaikeuksista ja en suostu syömään lääkkeitä. Joku hunajainen nainen vierellä saisin vihdoinkin unta.- laskeva ikä
^ Tuo mies31v. vaikuttaa niin mies32:lta.
- Mies31v.
laskeva ikä kirjoitti:
^ Tuo mies31v. vaikuttaa niin mies32:lta.
Kiitos loukkauksesta.
- 100% hetero mies
En, en edes juo teetä. Se on naisten ja homojen tapa ja minä olen kokonaan 100% täysin hetero mies. Me heterot miehet juomme kahvia ja viinaa.
- YliPäällikkö
Minä juon mitä minä haluan.
- atm1
En pistä, elämä ätminä on muutenkin niin makeaa.
- teenjuoja mies
En laita teehen hunajaa, sokeria tai edes makeutusainetta. Aloin juomaan teetä kun kahvi maistui niin helvetin pahalle ja minulta menee maha sekaisin jo pienestä tilkasta kahvia. Ainut kahvi joka mielestäni on maistunut hyvälle on arabialainen musta kahvi ja siitäkin maha menee sekaisin.
Tilkka kahvia = 6 tuntia pöntöllä ja senkin jälkeen 3 tuntia mahassa kiertää.
Teetä tulee joutua niin kotona, kuin töissä. Lähinnä Twiningsin teemerkki, mutta joskus myös Victorian. Earl Grey ja Lady Grey on omat suosikkini. Tee on sivistyneen miehen juoma. Mikään ei ole parempaa, kuin kuppi kuumaa teetä takkatulen ääressä ja taustalla soi Vivaldi - Four Seasons :)
Juntit nyt ei kykenekkään ymmärtämään teen ja klassisen musiikin hienouksia. Juokoot vain halpaa kahvia ja kaljaa ja leikkikööt kovista keskenään. Moinen ei tee vaikutusta keneenkään jolla on järki päässä.- Konnossöör
Ah Vivaldin Quattro Formaggi. Mikä nautinto!
- Quattroporte
Konnossöör kirjoitti:
Ah Vivaldin Quattro Formaggi. Mikä nautinto!
Dr. Ötkerin versio on mielestäni parempi... mutta maut vaihtelevat toki.
- PohPuhPih
Quattroporte kirjoitti:
Dr. Ötkerin versio on mielestäni parempi... mutta maut vaihtelevat toki.
Missä tämä Vivaldin pitseria sijaitsee?
- 100% hetero mies
PohPuhPih kirjoitti:
Missä tämä Vivaldin pitseria sijaitsee?
Ei kai sillä Vivaldilla ole karvaiset ranteet, joista tarttuu karvoja pitsaan? Minä olen 100% täysin hetero mies! enkä syö muiden miesten karvoja!
- tee on jumalaista
Minä tilaan teeni Japanista. Yleensä kerralla tilaan pari 100 gramman pussia orgaanista vihreää teetä. Niistä riittää noin 3 kuukaudeksi juotavaa. Kohta tuleekin toukokuu ja saa tilattua shinchaa, eli vuoden ensimmäistä satoa. Hunajaa näissä vihreissä en koskaan käytä.
Juon kyllä myös markettien mustaa teetä. Hunajaa käytän, jos teelaatu on kitkerää. Joskus kyllä ihan muutenkin vain, koska hunaja on terveellistä.- tee on jumalaista
Eli siis luomua näin suomalaisittain, ei orgaanista...
- Ikisinkku M
Toisinaan laitan, yleensä vain niin harvoin muistaa laittaa että se hunaja on niin kovettunutta etttä siitä on ikävä kaivaa sieltä purkista.
- barclay
En laita, koska en kummastakaan erityisemmin pidä. Toisaalta arvelen, että kumpaakin voisi oppia käyttämään, ja voisi olla hyväkin idea korvata suurin osa kahvinjuonnista näillä. Valitettavasti kuitenkin teen ominaismaku on mielestäni etova, ja vaikka hunajankaan maku ei ole varsinaisesti hyvä, se nostaa lisäksi esiin mielikuvia vimmaisista mehiläisparvista.
Mitä teenjuonnin homouteen tulee... kasvakaa aikuisiksi.- T-mies=H-mies
Aika usein tilanne kuitenkin on se että tee-mies on myös håå-mies. Ei karskit heteroäijät mitään teetä lipitä.
- anonyymi kurppa
Joskus olen laittanut "perusteehen" kun yksi ystäväni oli ostanut pullon "juoksevaa hunajaa" ja jätti sen minulle. En pidä hunajan mausta ja vuosia sitten ilmeisen pervo vuokraisäntäni, vanha mies, totesi, että "et pidä varmaan miehistäkään." Minusta ne eivät ole mitenkään verrannollisia asiota. Ja sivuhuomautuksena: maksoin vuokrani ihan rahalla.
Teetä juon satunnaisesti..Minulla on mm. lakritsiteetä, suklaateetä ja karamelli-vaniljateetä. Noilla yritän "sammuttaa" makeannälkääni kun laihdutan. Suklaatee on tosin vielä korkkaamatta kun ostin sen vasta perjantaina. Se on luomua kuten myös tuo lakutee ja varmasti hyvää. Karamelli-vaniljatee on Twiningsin ja ei niin hyvää..mutta juotavaa.- Ikisinkku M
Tuo kertomasi herätti uteliaisuuden että miten ihmeessä päädyit pervon vanhan miehen kanssa keskustelemaan hunajasta tykkäämisistä, tapahtuiko se ehkä tilanteessa jossa nuoleskelitte sitä juoksevaa hunajaa toistenne kiimassa väriseviltä vartaloilta?
- anonyymi kurppa
Ikisinkku M kirjoitti:
Tuo kertomasi herätti uteliaisuuden että miten ihmeessä päädyit pervon vanhan miehen kanssa keskustelemaan hunajasta tykkäämisistä, tapahtuiko se ehkä tilanteessa jossa nuoleskelitte sitä juoksevaa hunajaa toistenne kiimassa väriseviltä vartaloilta?
Jos olisit ihan vilpittömällä mielellä kysynyt olisin voinut vastatakin...Mutta tuon mielikuvitelmasi takia en vastaa.
- Ikisinkku M
anonyymi kurppa kirjoitti:
Jos olisit ihan vilpittömällä mielellä kysynyt olisin voinut vastatakin...Mutta tuon mielikuvitelmasi takia en vastaa.
Minunko vika se muka on kun itse nostatat esiin mielikuvia kertomalla pervosta vuokraisännästä ja korostamalla vuokranmaksua rahalla, näkisin itseni ennemminkin ovelan psyykkauksen uhrina tässä asiassa :D
- anonyymi kurppa
Ikisinkku M kirjoitti:
Minunko vika se muka on kun itse nostatat esiin mielikuvia kertomalla pervosta vuokraisännästä ja korostamalla vuokranmaksua rahalla, näkisin itseni ennemminkin ovelan psyykkauksen uhrina tässä asiassa :D
No vuokraisäntä oli pervon oloinen vanha mies..jolla oli paljon nuorempi vaimo ja (silloin) teini-ikäiset pojat. Kerran kun olin sairaana eli päivällä kotona, tämä ukko tuli poikiensa kanssa jääkaappiani katsomaan (ei kyllä muistaakseni mitään sille tehnyt). Flunssassa kun siis olin niin hän sanoi, että hunaja auttaa flunssaan.
Minä en pidä siis hunajan mausta..Ja kiitti muuten v*****i kun nyt mua alkoi oksettamaan ajattelessana hunajan nuolemista jonkun vanhan pervon iholta...En nuolisi hunajaa kyllä kenenkään nuoremman adoniksenkaan iholta. Hyi hitto! - Ikisinkku M
No vuokraisäntä oli pervon oloinen vanha mies..jolla oli paljon nuorempi vaimo ja (silloin) teini-ikäiset pojat. Kerran kun olin sairaana eli päivällä kotona, tämä ukko tuli poikiensa kanssa jääkaappiani katsomaan (ei kyllä muistaakseni mitään sille tehnyt). Flunssassa kun siis olin niin hän sanoi, että hunaja auttaa flunssaan.
Minä en pidä siis hunajan mausta..Ja kiitti muuten v*****i kun nyt mua alkoi oksettamaan ajattelessana hunajan nuolemista jonkun vanhan pervon iholta...En nuolisi hunajaa kyllä kenenkään nuoremman adoniksenkaan iholta. Hyi hitto!Onkohan se muuten edes laillista, toki vuokraisäntä voi tulla jos olit kutsunut sitä kaappia katsomaan mutta olisiko se oikeastaan saanut niitä poikia sinne tuoda kyyläämään paikkoja jos ei selkeästi niitä tarivtse kantoavuksi tms. ja silloinhan olisi pitänyt usi kaappi olla jo mukana kannossa.
Onnistuneesti siis psyykkasin psyykkaajaa :D - anonyymi kurppa
Ikisinkku M kirjoitti:
Onkohan se muuten edes laillista, toki vuokraisäntä voi tulla jos olit kutsunut sitä kaappia katsomaan mutta olisiko se oikeastaan saanut niitä poikia sinne tuoda kyyläämään paikkoja jos ei selkeästi niitä tarivtse kantoavuksi tms. ja silloinhan olisi pitänyt usi kaappi olla jo mukana kannossa.
Onnistuneesti siis psyykkasin psyykkaajaa :DEihän se todellakaan ollut laillista enkä edes ollut kutsunut tyyppiä katsomaan jääkaappiani...vaikka eihän se ihan kunnossa ollut kun piti kovaa ääntä. Se oli ilmeisesti käynyt omilla avaimillaan siellä muutaman kerran kun en ollut kotona. Silloin kun olin päivällä kotona, soitti kyllä ensin ovikelloa mutta kun en avannut (koska olin kipeä) tuli avaimella sisään. Mutta en tajunnut siitä silloin juttua tehdä kun olin sen verran nuori ja tyhmä. Enpä muuten ihmettelisi, vaikka olisi asentanut kameran kämppääni. Olisi sillä jotain katseltavaa ehkä ollut kun elämäni oli silloin jonkin verran vilkkaampaa kuin tänä päivänä..
- Kiskisu
Eihän se todellakaan ollut laillista enkä edes ollut kutsunut tyyppiä katsomaan jääkaappiani...vaikka eihän se ihan kunnossa ollut kun piti kovaa ääntä. Se oli ilmeisesti käynyt omilla avaimillaan siellä muutaman kerran kun en ollut kotona. Silloin kun olin päivällä kotona, soitti kyllä ensin ovikelloa mutta kun en avannut (koska olin kipeä) tuli avaimella sisään. Mutta en tajunnut siitä silloin juttua tehdä kun olin sen verran nuori ja tyhmä. Enpä muuten ihmettelisi, vaikka olisi asentanut kameran kämppääni. Olisi sillä jotain katseltavaa ehkä ollut kun elämäni oli silloin jonkin verran vilkkaampaa kuin tänä päivänä..
Kamalaa..eikö vanhempasi olleet opettaneet oikeuksiasi ennen kuin kotoa muutit? Minun isä teroitti kaikki päähän ja se oppi oli hyödyllisempi kuin koulun yhteiskuntaoppi tai lakitieto. Koulussahan ei semmosia opetettu, että saako vuokranantaja marssia sisään ilmoittamatta tai miten toimitaan jos eksä istuu autossa parkkipaikalla kiikareiden kanssa.
- anonyymi kurppa
Kiskisu kirjoitti:
Kamalaa..eikö vanhempasi olleet opettaneet oikeuksiasi ennen kuin kotoa muutit? Minun isä teroitti kaikki päähän ja se oppi oli hyödyllisempi kuin koulun yhteiskuntaoppi tai lakitieto. Koulussahan ei semmosia opetettu, että saako vuokranantaja marssia sisään ilmoittamatta tai miten toimitaan jos eksä istuu autossa parkkipaikalla kiikareiden kanssa.
No eipä opettaneet..Olen saanut kaikki opetella ihan itse..monesti "kantapään kautta". Nykyään hoidan isäni asioita koska perheen fiksumpi osapuoli eli äitini kuoli edelliskesänä.
- Kiskisu
No eipä opettaneet..Olen saanut kaikki opetella ihan itse..monesti "kantapään kautta". Nykyään hoidan isäni asioita koska perheen fiksumpi osapuoli eli äitini kuoli edelliskesänä.
Noinhan se monella menee, kantapään kautta. Eikä kaikkea tietenkään voi uskoa vaikka etukäteen kerrottaisiin, vaan itse pitää saada tehdä omat virheet.
Kurja kuulla että äitisi on kuollut. Selviääkö siitä? Luulen että mun maailma ei olisi enää koskaan sama. - anonyymi kurppa
Kiskisu kirjoitti:
Noinhan se monella menee, kantapään kautta. Eikä kaikkea tietenkään voi uskoa vaikka etukäteen kerrottaisiin, vaan itse pitää saada tehdä omat virheet.
Kurja kuulla että äitisi on kuollut. Selviääkö siitä? Luulen että mun maailma ei olisi enää koskaan sama.Totta, olen aina ollut vähän omapäinen eli vaikka neuvoja olisikin annettu on pitänyt kokeilla itse. Kyllä neuvojakin kuuntelen..jos havaitsen ne hyviksi.
Kyllä siitä äidin kuolemasta selviää (jotenkuten) kun muutakaan vaihtoehtoa ei ole. Mutta ei minunkaan maailmani enää ole sama kun yksi tukipilari on poissa.
- Kiskisu
Riippuu teestä. Useimpiin laatuihin se ei sovi. Hunajaa voi käyttää ihonkuorintaan, jos se on tarpeeksi kiteytynyttä.
- Kiskisu
Sananlaskut ei osaa oikein päättää, paljonko hunajaa pitäisi syödä.
24. luvussa kehotetaan "Syö hunajaa, poikani, sillä se on hyvää, ja mesi on makeaa suussasi." 26. luvussa ollaan sitä mieltä, että "Jos hunajata löydät, syö kohtuudella, ettet kyllästyisi siihen ja sitä oksentaisi", sekä "Liika hunajan syönti ei ole hyväksi, ja raskaitten asiain tutkiminen on raskasta."- piiloalfa
Saakelin älykäs jäbä tuo Jumala.
- Ikisinkku M
Ehkä siinä piilomerkityksillä puhutaan naisista ja verrataan heitä hunajaan, liika on kuitenkin liikaa ja ahnehtiminen käy raskaaksi pidemmän päälle.
- Kiskisu
Ikisinkku M kirjoitti:
Ehkä siinä piilomerkityksillä puhutaan naisista ja verrataan heitä hunajaan, liika on kuitenkin liikaa ja ahnehtiminen käy raskaaksi pidemmän päälle.
Kylläinen polkee hunajaakin, nälkäiselle on kaikki karvaskin makeata. 27:7
Minä juon teetä kuin sieni, mutta hunajaa en käytä, vaan täysmaitoa tai kermaa. Mieluiten maustamatonta mustaa teetä, maustettuja en kyllä jaksa kovin pitkään, kun keinotekoinen maku alkaa tympiä.
Myöskään vihreää teetä en ole ikinä kyennyt ymmärtämään. Terveellistähän se saattaa olla, mutta että jonkun mielestäkö muka oikeasti hyvää? epäilen suuresti ...- piiloalfa
http://www.yuuki-cha.com/
Tuolta tilaan vihreät. Hyvin erilaista kuin markettikama. Tykkään kyllä markettivihreästäkin ehkä enemmän kuin mustasta, koska se on mietoa ja maku on raikkaampi. Maustettuja yritän välttää parhaani mukaan minäkin. piiloalfa kirjoitti:
http://www.yuuki-cha.com/
Tuolta tilaan vihreät. Hyvin erilaista kuin markettikama. Tykkään kyllä markettivihreästäkin ehkä enemmän kuin mustasta, koska se on mietoa ja maku on raikkaampi. Maustettuja yritän välttää parhaani mukaan minäkin.Mjaa, minusta taas vihreästä teestä puuttuu kokonaan se teen aromi. Ihan sama kuin jotain heinää hauduttaisi vedessä ja joisi.
No, makuasioistahan tunnetusti voidaan kinastella vaikka maailman tappiin asti. :)
- neitonenf
En useimmiten laita teeheni makeutusaineita, vain tilkan maitoa, mutta tulee tuota hunajaa käytettyä aina silloin tällöin kun sitä sattuu olemaan. Mesikastehunaja on ehkäpä suosikkini mutta esim. konjakki-hunaja on varsin mukavaa vaihtelua.
Ystävien kanssa iltaa viettäessä lisään teehen myös tilkan rommia, tosin loppuillasta se tee jää helposti pois. Ystäväni pitävät makuani varsin outona vaikka itse litkivä ällönmakeita siidereitä. Yh! - Anonyymi
Aina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594703
- 653808
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2133241- 1143061
- 482894
- 232558
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482003- 1081872
- 361865