Oli naimisissa, 2 lasta, nyt on "sinkku"

KumpiKapi

Eikö "eronnu" olisi se oikea termi, kun on kerta naimisissa jo ollut ja kaksi lastakin maailmaan pyöräyttänyt? Vai onko "eronnut" liian tylsä sana parikymppiselle naiselle?

17

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikisinkku M

Eronnut yksinhuoltaja tai eronnut yhteishuoltaja olisi oikea termi koska ne kertovat kaiken oleellisen oli ikä mikä tahansa. Sinkku ei ole sopiva koska se voi harhauttaa mielikuvaan lapsettomasta vapaasta naisesta.

• Tämä on aina yhtä hauska kinastelun aihe. Eli onko sinkku parisuhteessa olevan vastakohta vai kenties jotain muuta. Jonkun mielestä eronnut tai leski käy vallan mainiosti sinkusta. Palstan yleisen mielipiteen mukaan sinkuksi vissiin käy vain alle 16-vuotias neitsyt.

• kukkispul

Erikoista vaan kun nainen, jolla on ex. miehensä sukunimikin ja kaks lasta, hakee seuraa statuksella "sinkku" :D No olkoot sit sinkku.

• Vissiinki siis nettideittijutuista kyse? Jos siinä on selkeästi annettu vaihtoehdot ”sinkku” ja ”eronnut”, niin en käsitä, että millä hemmetin logiikalla eronnut valitsee sen sinkku-vaihtoehdon.

Kyllä miehetkin tuota jonkin verran harrastaa, mikä aiheuttaa joskus turhaa hämmennystä. Tehköötpä minun puolestani miten tahtovat, mutta minusta se on kyllä vähän niin kuin omille kintuille pissimistä: eronnut ei välttämättä ole ehdoton turn-off, mutta jos asiaa yrittää jollakin tavoin pimittää, niin ei jatkoon missään tapauksessa.

• Sinkku/eronnut?

Minkä deittiprofiili statuksen valitsisit, jos

A. Olisit nyt vapaa ja saanut avoliitossa lapsia?

B. Olisit nyt vapaa ja saanut lapsia ilman mitään liittoa?

C. Olisit nyt vapaa ja parhaillaan raskaana ilman liittoa?
        (kai näitäkin on)

Miehelle vielä tämä:
        D. Olisit vapaa, naimaton ja omat lapset eivät ole koskaan kuuluneet elämään. Vahinkolapsia siis olemassa.

• Sinkku/eronnut? kirjoitti:

Minkä deittiprofiili statuksen valitsisit, jos

A. Olisit nyt vapaa ja saanut avoliitossa lapsia?

B. Olisit nyt vapaa ja saanut lapsia ilman mitään liittoa?

C. Olisit nyt vapaa ja parhaillaan raskaana ilman liittoa?
        (kai näitäkin on)

Miehelle vielä tämä:
        D. Olisit vapaa, naimaton ja omat lapset eivät ole koskaan kuuluneet elämään. Vahinkolapsia siis olemassa.

Mikä kysymys tuo nyt oikein oli? Vastaisin tietysti niin kuin asia on, eli jos vaihtoehdot ovat (kuten useimmiten) sinkku eronnut tai varattu, niin noissa kaikissa tapauksissa sinkku on minusta oikea vastaus. Lapsia varten on sitten se eri ruksi, ei sillä ole mitään tekemistä eronneisuuden kanssa.

• Minä taas en ymmärrä, että millä hemmetin logiikalla sillä on jotain väliä, onko se eronnut vai sinkku, jos se on vapaa.

• crocuta kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä, että millä hemmetin logiikalla sillä on jotain väliä, onko se eronnut vai sinkku, jos se on vapaa.

Pitäisikö sitä saatana olla joku oma titteli pidemmässä ei-aviosuhteessa olleelle?
        Miksi sellainen ihminen sitten itseään sinkuksi voisi kutsua.

Saatana teitä raamattuapinoita ja teidän pyhiä liittoja.

Sinkku tarkoittaa vissiin vapaa parisuhdemielessä, joten vapaa voikoon itseään sellaiseksi kutsua.

• Riippuu tietysti iästä, mutta viimeistään 40 vuotiaana miehen kannattaisi käyttää sanaa "eronnut", jos on joskus avo- tai avioliitosta eronnut, oli lapsia tai ei. Yli nelikymppinen sinkku on ainakin itselleni yhtä kuin vanhapoika.

• No voihan olla, että jotkut haluaisi nimenomaan sen vanhanpojan. :)

• stellaria81 kirjoitti:

No voihan olla, että jotkut haluaisi nimenomaan sen vanhanpojan. :)

hah, senkun näkisi

• Jotainrajaa ilmoihin

kyllä yh-kurppa on muuta kun sinkku. Tasan käy se työtön juoppo säännölisesti tapaamassa lapsiaan ja siinä samalla vähän jörnimässä. Pitäs suoraan ilmoittaa olevansa yh. Sitten voi valehdella kuinka kiva persoona ja plääh, plääh on

• tietomies

Siviilisäätyluokitus on seuraava:
      naimaton
      naimisissa
      eronnut
      leski
      rekisteröidyssä parisuhteessa
      eronnut rekisteröidystä parisuhteesta
      leski rekisteröidyn parisuhteen jälkeen.

Palstalla luokitus on seurrava:
      yh
      yh-kurppa
      yh-lumppu
      yh-huora

• YH Alert!

Oikea termi sille on YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHOOOOOOOOOOO!!!!

Varokaa, äpärävaara!

YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOO!!!
      YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!

• enkku

Kaikki mun tuntemat parikymppiset "eronneet" ovat tuolla treffipalstalla sinkkuja. Sekä miehet, että naiset. No he eivät muutenkaan ole penaalin terävimpiä kyniä, niin tuskin edes tajuavat olevansa "eronneita" :D Tai sit ajattelevat, ettei parin vuoden naimisissa olo tee vielä "eronnutta".

• lolollol

VAROKAA YYYYHHHOIITAA! Halpoja panoja jotta saa jonkun mallin isäks kun se vakipano häipyi kun spärdäri petti.

• En minä jaksa ymmärtää, että miksi ei voisi olla sinkku? Eronnut on kyllä aika tyhmä luokitus. Etenkin kun on ne lapset voinut tehdä ilman avioliittoakin ja silloin olisi naimaton suhteen päätyttyä. Avioliitto kun on minulle yksi p*skan hailee muutenkin, niin miksi joku erityinen titteli sen päätyttyä... sitä minä en ymmärrä.

Ei sillä ihan millä sanalla itseään kuvaavat, niin ihan sama mulle. Ei siitä erityisiä miinuksia tai plussia saa, kun se ei muuta mitään, että onko sitten sinkku vai eronnut. Sinkku se on sitten se eronnutkin, eikö ole?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      59
      4713
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3818
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      3250
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3071
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2904
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2558
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2216
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      248
      2003
    9. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108
      1872
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      36