Darkfear - pihalla kun lumiukko ?

Salli mun nauraa

Onko nimimerkki " darkfear " oikeasti noin pihalla elämän realiteeteista kun hänen viesteistään voisi päätellä?

Kyseinen nimimerkki tai pikemminkin nimimerkin takana oleva henkilö luulee että kolmekymppisellä on ns. parhaat nuoruusvuodet juuri nyt meneillään ja vielä pitkän aikaa edessä!!!!

Jokainen jolla on todellisuudentaju tallella tietää että nuoruusvuodet ovat takana viimeistään silloin kun mittariin kilahtaa 30 vuotta.

Nimimerkki Darkfear uskottelee että hänellä, yli 30 vuotiaalla varhaiskeski-ikäisellä miehellä on vielä nuoruusvuodet edessäpäin, mutta hän elää harhassa ja valehtelee vain ja ainoastaan itselleen ja se varmaan tekee kipiää Darkkiksen mielelle.

103

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lilla dar

Heh!

• hjklöäåpoiuyuuuuuuuu

Tosiaankin. Kyllä ne vuodet mitä karttuu ovat muutakin kuin vain numeroita. Näin vaikka niin monet, nykyään jo jopa parikymppisestäkin asti, tapaavat aina sanoa miten he kovasti näyttävät ikäistään nuoremmilta. Niin monet pyrkivät tekemään kaikkensa näyttääkseen nuorilta, jopa ihan teini-ikäisen tyyliä ja olemusta tavoitellaan vaikka jo vahvasti keski-iässä ollaan.
      Vanhoina ihmisinä ei meillä enää juuri kukaan halukkaan itseään pitää, vanhat mielletään nykyään jo täisin avuttomiksi vanhuksiksi.
      Mutta kyllä se ikä jo päältäkin aina näkyy vaikka kuinka nuorelta haluaisi näyttää ja hyväkuntoinen olisi, jotain - 5 vuotta tarkkuudella voi päältä katsoen keski-ikäisenkin iän sanoa, vaikka juuri jossain vaiheessa keski-ikäisenä sitä vähiten ikä ulkonäköä muuttaakin.

No henkisesti voi paremmin pitääkkin itseään vaikka kuinka nuorena, tosin hölmöksi sitä vaan leimautuu jos kovin paljon ikäistään nuorekkaampana alkaa esiintyä.

Sanoisin että se kyllä on varsin ymmärrettävä asia jos vanhemmiten haluaa näyttää ikäistään nuoremmalta. Mutta ei sitä silloinkaan kannata enempää nuoremmalta yrittääkkään näyttää kuin mitä jotain 10v korkeintaan.

• Mä tiedän kyllä sen itse kaikista parhaiten, että missä iässä mulla on edessä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet. Joten sulla tai kellään muullakaan ei ole tähän mitään sanottavaa, että tiedä sä se!!!!!

Ole sä itse vaan keski-ikäinen jo kolmekymppisenä, niin mä elän mieluummin niitä mun elämän kaikkein parhaita nuoruusvuosia.

• 13+8

Darkkis ei ne ihmiset sitä katso, että olet ravintolassa yksin. Ne katsoo mitä pälvikalvuinen vanhaukko tekee teinien mehudiskossa.

• Sallikaa mun nauraa
        13+8 kirjoitti:

Darkkis ei ne ihmiset sitä katso, että olet ravintolassa yksin. Ne katsoo mitä pälvikalvuinen vanhaukko tekee teinien mehudiskossa.

Juuri niin ja sitä dorkkis eiki darkkis ei oikeen tajuu!

• Totuus Darkkiksesta

Sä et tiedä mitään, sä ainoastaan uskottelet itsellesi asian olevan niin. Syrjäytynyt ja henkisesti vajaakasvuiseksi jäänyt ikuinen uhmaikäinen. Sitä sinä olet. Tuohon päälle jatkuva kapina auktoriteetteja kohtaan, ikäänkuin saisit hyvitystä maailman kohdeltua sinua latoin.

Olet itseasiassa pelkkä nariseva luuseri.

• 13+8 kirjoitti:

Aina sitä mun yksinoloa on ihmetelty baareissa myös silloin teininuorena, eli 18-25 vuotiaana. Tämä tietenkin just sen takia, koska siitä nuoren miehen yksinolosta on ajateltu aina ja ajatellaan edelleenkin kaikkea negatiivista.

Ja mulla kun ei todellakaan ole mitään vitun pälvikaljua, koska en suostuisi sellaista itselleni hyväksymään, toisin kun sun kaltainen persujuntti varmaan sen hyväksyisi!!!!! Luuletko etten mä menisi hiustensiirtoon, jos mun tukkani tollainen surkea olisi? Ja fina-tabletteja kun syön varmasti jatkossakin, että tiedä sä se!!!!!!!

• Salli mun nauraa
        DarkFear kirjoitti:

Aina sitä mun yksinoloa on ihmetelty baareissa myös silloin teininuorena, eli 18-25 vuotiaana. Tämä tietenkin just sen takia, koska siitä nuoren miehen yksinolosta on ajateltu aina ja ajatellaan edelleenkin kaikkea negatiivista.

Ja mulla kun ei todellakaan ole mitään vitun pälvikaljua, koska en suostuisi sellaista itselleni hyväksymään, toisin kun sun kaltainen persujuntti varmaan sen hyväksyisi!!!!! Luuletko etten mä menisi hiustensiirtoon, jos mun tukkani tollainen surkea olisi? Ja fina-tabletteja kun syön varmasti jatkossakin, että tiedä sä se!!!!!!!

DarkFear, Sinä olet jo varhaiskeski-ikäinen ukko ja nuoret nauravat kaltaisillesi " vanhuksille" ja sinun onkin jo aika ymmärtää että nuoruusvuotesi ovat ohi .. Olisit silloin nuorena elänyt niin kuin muutkin nuoret tekivät ja sinustakin olisi saattanut varttua tasapainoinen aikuinen mies eikä mikään tuollainen ressukka joka sinusta tuli.

Koskaan et tule saamaan naista , parisuhdetta saati sitten jälkikasvua ja sekin tulee olemaan sinulle vielä kova pala purtavaksi, aivan niin kuin nyt kapinoit realiteetteja vastaan ( keski-ikäisyyttäsi)

• Naisasialooseri.
        DarkFear kirjoitti:

25-vuotias ei ole ollut teininuori enää vuosiin.

• Salli mun nauraa kirjoitti:

DarkFear, Sinä olet jo varhaiskeski-ikäinen ukko ja nuoret nauravat kaltaisillesi " vanhuksille" ja sinun onkin jo aika ymmärtää että nuoruusvuotesi ovat ohi .. Olisit silloin nuorena elänyt niin kuin muutkin nuoret tekivät ja sinustakin olisi saattanut varttua tasapainoinen aikuinen mies eikä mikään tuollainen ressukka joka sinusta tuli.

Koskaan et tule saamaan naista , parisuhdetta saati sitten jälkikasvua ja sekin tulee olemaan sinulle vielä kova pala purtavaksi, aivan niin kuin nyt kapinoit realiteetteja vastaan ( keski-ikäisyyttäsi)

Mä kun oon vielä nuori mies ja mulla ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat elämässä vielä edessäpäin ja mä kyllä tiedän tämän asian itse kaikista parhaiten, joten mä en todellakaan tarvitse tähän joidenkin ahdasmielisten persujunttien ja muiden idioottien typeriä kommentteja.

Mä kun elän just niin kun itse haluan ja milloin haluan, joten sulla ei ole tähän yhtään mitään sanottavaa, että tiedä sä se saatana!!!!!!!!!

Mä kyllä tiedän sen itse kaikista parhaiten, että mitä kaikkea tulen elämässäni saamaan ja kokemaan, joten mä en tarvitse tähän joidenkin ahdasmielisten persujunttien ja muiden idioottien ahdasmielisiä kommentteja.

On se hyvä, kun tietää itse ne omaan elämäänsä liittyvät asiat itse kaikista parhaiten!!!! Näin se asia vaan on ja tulee myös aina olemaan, että tiedä sä se!!!!!!!!

Menikö tämä asia nyt varmasti perille sinne sun ahdasmieliseen junttikalloosi, vai vieläko täytyy nämä samat asiat uudestaan kertoa!!!!!!!

• Naisasialooseri. kirjoitti:

25-vuotias ei ole ollut teininuori enää vuosiin.

Mä tiedän sen kyllä itse kaikista parhaiten, että ketkä ovat teininuoria ja ketkä ovat aikusia nuoria, joten sun ahdasmielisiä mielipiteitä ei tässä tarvita, että muistakin se saatana!!!!!!

• Naisasialooseri.
        DarkFear kirjoitti:

Mä tiedän sen kyllä itse kaikista parhaiten, että ketkä ovat teininuoria ja ketkä ovat aikusia nuoria, joten sun ahdasmielisiä mielipiteitä ei tässä tarvita, että muistakin se saatana!!!!!!

Etpä näytä tietävän. Teini=teenage eli 13-19 vuotta. Ja yli 18-vuotiaat lasketaan jo aikamiehiksi eikä miksikään teinipojiksi.

Etpä näytä tietävän. Teini=teenage eli 13-19 vuotta. Ja yli 18-vuotiaat lasketaan jo aikamiehiksi eikä miksikään teinipojiksi.

Kyllä mä tiedän tämän asian itse kaikista parhaiten. Ensinnäkin 13-vuotiaat ovat vielä lapsia ja teini-ikäiset ovat n. 15-20 vuotiaita ja sitten 20-30 vuotiaat ovat varhaisnuoria ja yli kolmekymppiset ovat sitten niitä nuoria aikuisia.

Näin se asia vaan on, että tiedä sä se!!!!!

• ,,,,,...
        DarkFear kirjoitti:

Kyllä mä tiedän tämän asian itse kaikista parhaiten. Ensinnäkin 13-vuotiaat ovat vielä lapsia ja teini-ikäiset ovat n. 15-20 vuotiaita ja sitten 20-30 vuotiaat ovat varhaisnuoria ja yli kolmekymppiset ovat sitten niitä nuoria aikuisia.

Näin se asia vaan on, että tiedä sä se!!!!!

No ei se ole noin. Nykyään tietysti tuo nuoruus on niin tavoiteltu tila, että nelikymppisetkin pukeutuvat huppareihin ja nuorten suosimiin merkkivaatteisiin ja kuvittelevat olevansa nuoria. Vielä joitain vuosikymmeniä sitten 18-vuotias ylioppilas pukeutui kokopukuun ja perusti perheen 21-vuotiaana ja eli täysin aikuisen elämää. Nykyään halutaan vältellä vastuuta ja biletetään ja leikitään teiniä vielä kolmekymppiseksi, mutta ei se siitä yhtään vähemmän säälittävää tee. Sinunkin nuoruus on mennyt jo ja on vain oma syysi, ettet uskaltanut sitä elää ja kokea, että tiedä sä se!!!

• Totuus ätmeistä
        Totuus Darkkiksesta kirjoitti:

Sä et tiedä mitään, sä ainoastaan uskottelet itsellesi asian olevan niin. Syrjäytynyt ja henkisesti vajaakasvuiseksi jäänyt ikuinen uhmaikäinen. Sitä sinä olet. Tuohon päälle jatkuva kapina auktoriteetteja kohtaan, ikäänkuin saisit hyvitystä maailman kohdeltua sinua latoin.

Olet itseasiassa pelkkä nariseva luuseri.

Sopii hyvin siis tälle palstalle muiden narisevien luusereiden kanssa.

• ,,,,,... kirjoitti:

No ei se ole noin. Nykyään tietysti tuo nuoruus on niin tavoiteltu tila, että nelikymppisetkin pukeutuvat huppareihin ja nuorten suosimiin merkkivaatteisiin ja kuvittelevat olevansa nuoria. Vielä joitain vuosikymmeniä sitten 18-vuotias ylioppilas pukeutui kokopukuun ja perusti perheen 21-vuotiaana ja eli täysin aikuisen elämää. Nykyään halutaan vältellä vastuuta ja biletetään ja leikitään teiniä vielä kolmekymppiseksi, mutta ei se siitä yhtään vähemmän säälittävää tee. Sinunkin nuoruus on mennyt jo ja on vain oma syysi, ettet uskaltanut sitä elää ja kokea, että tiedä sä se!!!

Ole sä itse vaan joku vanhoillinen keski-ikäinen, kun oot kerran selvästi noin ahdasmielinen juntti ja varmasti myös vielä persu sellainen!!!!

Mä kun oon vielä nuori mies ja mulla on ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet vielä edessäpäin ja tämän asian mä tiedän kyllä ITSE kaikista parhaiten ja sulla kun ei ole siihen vittu yhtään mitään sanomista, että tiedä sä se!!!!!!!

Mun nuoruus ei ole mennyt vielä yhtään mihinkään, koska ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat edessä vasta sitten yli kolmekymppisenä!!!!

Joko tämä asia nyt meni sulle jakeluun, vai vieläkö täytyy nämä samat asiat sulle uudelleen kertoa!!!!!!!

• Choose your destiny
        DarkFear kirjoitti:

Ole sä itse vaan joku vanhoillinen keski-ikäinen, kun oot kerran selvästi noin ahdasmielinen juntti ja varmasti myös vielä persu sellainen!!!!

Mä kun oon vielä nuori mies ja mulla on ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet vielä edessäpäin ja tämän asian mä tiedän kyllä ITSE kaikista parhaiten ja sulla kun ei ole siihen vittu yhtään mitään sanomista, että tiedä sä se!!!!!!!

Mun nuoruus ei ole mennyt vielä yhtään mihinkään, koska ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat edessä vasta sitten yli kolmekymppisenä!!!!

Joko tämä asia nyt meni sulle jakeluun, vai vieläkö täytyy nämä samat asiat sulle uudelleen kertoa!!!!!!!

Olet joko trolli tai jälkeenjäänyt. Valitse itse.

• Äätäminomena
        DarkFear kirjoitti:

Vanha kaljuuntuva ukko voi uskotella itselleen olevansa nuori, KAIKKI muut tietävät että asia ei näin ole, jos ukolle huomauttaa faktasta, hän toistaa nonstoppina "Mulla on ne parhaat nuoruusvuodet vielä edessä tiedä sä se!", se ei tee näistä keski-ikäisen äätämin surkeusvuosista parhaita nuoruusvuosia, vaan entistäkin säälittävämpiä vanhan ätmin vuosia.

• että tiedä sä se :)
        Äätäminomena kirjoitti:

Vanha kaljuuntuva ukko voi uskotella itselleen olevansa nuori, KAIKKI muut tietävät että asia ei näin ole, jos ukolle huomauttaa faktasta, hän toistaa nonstoppina "Mulla on ne parhaat nuoruusvuodet vielä edessä tiedä sä se!", se ei tee näistä keski-ikäisen äätämin surkeusvuosista parhaita nuoruusvuosia, vaan entistäkin säälittävämpiä vanhan ätmin vuosia.

En minäkään elänyt parhaita nuoruusvuosia mutta toivon että voin elää vielä. Vaikka en ole enää kolmekymppinen. Nuorena elin kuin aikuinen ja nyt aikuisena haluan elää kuin nuori :)

• Choose your destiny kirjoitti:

Olet joko trolli tai jälkeenjäänyt. Valitse itse.

Sä tässä olet itse trolli ja varmasti myös jälkeenjäänyt, kun et kerran näytä minkäänlaiseen asialliseen keskusteluun kykenevän!!!!

• jankuti jankuti
        DarkFear kirjoitti:

Sä tässä olet itse trolli ja varmasti myös jälkeenjäänyt, kun et kerran näytä minkäänlaiseen asialliseen keskusteluun kykenevän!!!!

Ei tuota sun jankuttamista ja raivoamista voi asialliseksi keskusteluksi nimittää edes vitsillä. Että tiedä sä vaan se!!!!!

• Äätäminomena kirjoitti:

No ihan siksi mä sitä samaa aina toistan, kun se asia on just niin!!!!! Ja mä kun tiedän sen ITSE kaikista parhaiten, että milloin ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet mun elämässäni ovat ja siihen ei ole sulla yhtään mitään sanomista, että tiedäkin sä vittu se!!!!!!!!!!!

Mä kun oon vielä nuori mies ja mulla on vielä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet edessäpäin ja siihen ei ole sulla tai kellään yhtään mitään sanomista, koska mä kyllä tiedän ITSE ne omat nuoruusvuoteni kaikkein parhaiten!!!!!!!

Joko tämä asia nyt meni perille sinne sun ahdasmieliseen persujunttipäähän, vai vieläkö täytyy nämä samat asiat sulle uudelleen tässä kertoa?!!!!!

Ja haista sinä vaan pitkä paska noiden ätmi-juttujesi kanssa, taidat olla itse joku jälkeenjäänyt, kun jostain helvetin ätmi-jutuista oot tollaisen pakkomielteen ottanut.

• Säätämi
        DarkFear kirjoitti:

No ihan siksi mä sitä samaa aina toistan, kun se asia on just niin!!!!! Ja mä kun tiedän sen ITSE kaikista parhaiten, että milloin ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet mun elämässäni ovat ja siihen ei ole sulla yhtään mitään sanomista, että tiedäkin sä vittu se!!!!!!!!!!!

Mä kun oon vielä nuori mies ja mulla on vielä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet edessäpäin ja siihen ei ole sulla tai kellään yhtään mitään sanomista, koska mä kyllä tiedän ITSE ne omat nuoruusvuoteni kaikkein parhaiten!!!!!!!

Joko tämä asia nyt meni perille sinne sun ahdasmieliseen persujunttipäähän, vai vieläkö täytyy nämä samat asiat sulle uudelleen tässä kertoa?!!!!!

Ja haista sinä vaan pitkä paska noiden ätmi-juttujesi kanssa, taidat olla itse joku jälkeenjäänyt, kun jostain helvetin ätmi-jutuista oot tollaisen pakkomielteen ottanut.

Ätmi olet koska naista et tule elämässäsi saamaan, hoitopaikan toivon mukaan edes. Nuoruus ei ole tulkinnan varainen vaan tietty ajan jakso elämässä joka ei tod. ole 30 myöhemmällä puolella.

• Naisasialooseri.

Totta. 30-vuotias on kaukana nuoresta, naiset vielä pahemmin kuin miehet koska he rusinoituvat huomattavasti nopeammin.

Kyllä minuakin viimeeksi perjantaina luultiin parikymppiseksi ja yksi kaveri sanoi vähän aikaa sitten, että sinä se näytät ihan samalta kuin 20 vuotta sitten.

Totuus on kuitenkin, että olen yli 30 vuotias ja alan lähestyä keski-ikää ja nuoruusvuodet olivat 18-24 vuotiaana.

Jossain suomalaisessa leffassakin sanottiin, että nuoruutta voi jatkaa 30-vuotiaaksi ja vasta sitten lasketaan puliukoksi. Eli 25-30 vuotiaskin on nuoruuden jatkoajalla.

Silloin kun olin 25-vuotias niin eräs parikymppinen sanoi minulle, että eikö tuossa iässä pitäisi olla jo vaimo ja lapset.

Ei nuoruuttaan voi elää uudelleen Darkkis, näin laulaa Junnu Vainiokin.

• Naisasialooseri.

siis näytän samalta kuin 10 vuotta sitten piti sanoa.

• Juuri niin NAL

Sinä Naisasialooseri. olet selvästikin realisti ja jalat maassa tyyppi .. Olet hieno mies ja vahinko ettei sinulla(kaan) ole naista elämässäsi.
        Mutta sinulla on kuitenkin kavereita joiden kanssa liikut ja samalla saat seurata heidän elämäänsä ja yrityksiä rakkauden ja onnen etsinnässä ja oletkin varmaan huomannut että ei se elämä niin helppoa ole oli sitten YTm ja HC ATM.

Muistelet varmaan useinkin sitä päivää jolloin menetit poikuutesi sille Yh:lle?

• Kyllä se asia on vaan niin, että kolmekymppisellä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat vielä edessäpäin. Tämä koskee niin miehiä kun myös naisiakin.

Ole sä itse vaan joku keski-ikäinen juntti, kun et kerran osaa niitä parhaita nuoruusvuosia yhtään arvostaa, etkä edes halua enää elää mitään nuoren miehen elämää!!!!

Mä sen sijaan elän vielä yli kolmekymppisenä niitä kaikkein parhaita nuoruusvuosiani, kun mä sen itse tiedän kaikkein parhaiten, että milloin ne parhaat nuoruusvuodet ovat mun elämässäni edessä!!!

Mulle on aivan sama se, että mitä jossain elokuvissa kerrotaan tai biiseissä lauletaan, koska mä kyllä tiedän sen ITSE kaikista parhaiten, että milloin ne parhaat nuoruusvuodet ovat mun elämässäni olemassa.

Eikä sitä ole mikään pakko olla jokin alkoholisti, jos haluaa nuoruusvuosia elää vielä yli kolmekymppisenäkin.

Oma on sitten vikasi ja syysi, kun et ole sitä vaimoa hankkinut ja perhettä perustanut.

• DarkFear kirjoitti:

Kyllä se asia on vaan niin, että kolmekymppisellä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat vielä edessäpäin. Tämä koskee niin miehiä kun myös naisiakin.

Ole sä itse vaan joku keski-ikäinen juntti, kun et kerran osaa niitä parhaita nuoruusvuosia yhtään arvostaa, etkä edes halua enää elää mitään nuoren miehen elämää!!!!

Mä sen sijaan elän vielä yli kolmekymppisenä niitä kaikkein parhaita nuoruusvuosiani, kun mä sen itse tiedän kaikkein parhaiten, että milloin ne parhaat nuoruusvuodet ovat mun elämässäni edessä!!!

Mulle on aivan sama se, että mitä jossain elokuvissa kerrotaan tai biiseissä lauletaan, koska mä kyllä tiedän sen ITSE kaikista parhaiten, että milloin ne parhaat nuoruusvuodet ovat mun elämässäni olemassa.

Eikä sitä ole mikään pakko olla jokin alkoholisti, jos haluaa nuoruusvuosia elää vielä yli kolmekymppisenäkin.

Oma on sitten vikasi ja syysi, kun et ole sitä vaimoa hankkinut ja perhettä perustanut.

Niin tämä kirjoitus oli siis suunnattu naisasialuuserille.

• SippiMissi
        DarkFear kirjoitti:

Kyllä se asia on vaan niin, että kolmekymppisellä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat vielä edessäpäin. Tämä koskee niin miehiä kun myös naisiakin.

Millä tavalla elätään nuoren ihmisen elämää?? Matkustetaan? Nauretaan? Lauletaan? Tanssitaan? Mitä muuta tehdään????

• SippiMissi kirjoitti:

Millä tavalla elätään nuoren ihmisen elämää?? Matkustetaan? Nauretaan? Lauletaan? Tanssitaan? Mitä muuta tehdään????

No ei sitä ole mitenkään määritelty, että mitkä asiat kuuluvat nuoren ihmisen elämään. Kannattaa kuitenkin tehdä kaikkia niitä asioita, joista itse pitää ja nauttii.

Mun parhaisiin nuoruusvuosiin kuuluvat ja tulevat kuulumaan ainakin mm. baareissa käynti, laivaristeilyt, matkailu ja myös ihan tavalliset harrastukset.

Parhaiden nuoruusvuosien aikana varsinkin miehen kuuluu näyttää hyvältä ja nuorekkaalta, joten kannattaa siis panostaa mahdollisimman paljon siihen omaan ulkonäköön ja hyvältä näyttämiseen, vaikka jopa ihan plastiikkakirurgin avulla, jos ei muu auta.

Nuoren miehen kun kuuluu näyttää yli kolmekymppisenäkin vielä ikäistään nuoremman näköiseltä ja oloiselta, niin että kaikki luulisivat miehen olevan ikäistään nuorempi. Eli mikään läskimahaiselta ja kaljuuntuneelta persujuntilta näyttäminen ei siis tule kysymykseenkään yli kolmekymppisen parhaita nuoruusvuosia elävän miehen kohdalla!!!!

• SippiMissi
        DarkFear kirjoitti:

No ei sitä ole mitenkään määritelty, että mitkä asiat kuuluvat nuoren ihmisen elämään. Kannattaa kuitenkin tehdä kaikkia niitä asioita, joista itse pitää ja nauttii.

Mun parhaisiin nuoruusvuosiin kuuluvat ja tulevat kuulumaan ainakin mm. baareissa käynti, laivaristeilyt, matkailu ja myös ihan tavalliset harrastukset.

Parhaiden nuoruusvuosien aikana varsinkin miehen kuuluu näyttää hyvältä ja nuorekkaalta, joten kannattaa siis panostaa mahdollisimman paljon siihen omaan ulkonäköön ja hyvältä näyttämiseen, vaikka jopa ihan plastiikkakirurgin avulla, jos ei muu auta.

Nuoren miehen kun kuuluu näyttää yli kolmekymppisenäkin vielä ikäistään nuoremman näköiseltä ja oloiselta, niin että kaikki luulisivat miehen olevan ikäistään nuorempi. Eli mikään läskimahaiselta ja kaljuuntuneelta persujuntilta näyttäminen ei siis tule kysymykseenkään yli kolmekymppisen parhaita nuoruusvuosia elävän miehen kohdalla!!!!

Omaan näköön ehdottomasti pitää panostaa vaikka ei sitä äärimmäisiä keinoja ehdottele. Minusta pitää olla terve. Silloin kaikki harrastukset ja matkailu ja muuta onnistuu hyvin.

• SippiMissi kirjoitti:

Omaan näköön ehdottomasti pitää panostaa vaikka ei sitä äärimmäisiä keinoja ehdottele. Minusta pitää olla terve. Silloin kaikki harrastukset ja matkailu ja muuta onnistuu hyvin.

Niin kyllä se oma ulkonäkö ja hyvältä näyttäminen ovat sen verran tärkeitä asioita, että niihin kannattaa aina panostaa. Naisasialuuseri sen sijaan on aina vaan sitä mieltä, että miesten ei kannattaisi siihen ulkonäköönsä ollenkaan panostaa, koska hänen mielestä mies voi ihan hyvin olla ylipainoinen ja nuorena kaljuuntunut jo kolmekymppisenä, koska siinä iässä sillä ulkonäöllä ei ole hänen mielestä enää mitään merkitystä.

Mutta en nyt sanoisi silti joidenkin pienempien leikkauksien tekemisen plastiikkakirurgilla olevan mitään äärimmäisyyksiin menemistä, kuten vaikka hiustensiirtojen tai joidenkin pikkuryppyjen suoristukset.

Totta kai terveys on tärkeä asia elämässä, mutta kyllä se oma henkinen hyvinvointi on myös erittäin tärkeä juttu, koska ilman sitä ihminen ei voi hyvin ja ilman sitä on vaikea nauttia elämästä, oli sitten nuori tai vanha.

• Naisasialooseri.
        DarkFear kirjoitti:

Niin kyllä se oma ulkonäkö ja hyvältä näyttäminen ovat sen verran tärkeitä asioita, että niihin kannattaa aina panostaa. Naisasialuuseri sen sijaan on aina vaan sitä mieltä, että miesten ei kannattaisi siihen ulkonäköönsä ollenkaan panostaa, koska hänen mielestä mies voi ihan hyvin olla ylipainoinen ja nuorena kaljuuntunut jo kolmekymppisenä, koska siinä iässä sillä ulkonäöllä ei ole hänen mielestä enää mitään merkitystä.

Mutta en nyt sanoisi silti joidenkin pienempien leikkauksien tekemisen plastiikkakirurgilla olevan mitään äärimmäisyyksiin menemistä, kuten vaikka hiustensiirtojen tai joidenkin pikkuryppyjen suoristukset.

Totta kai terveys on tärkeä asia elämässä, mutta kyllä se oma henkinen hyvinvointi on myös erittäin tärkeä juttu, koska ilman sitä ihminen ei voi hyvin ja ilman sitä on vaikea nauttia elämästä, oli sitten nuori tai vanha.

Yli kolmekymppinen mies on jo ikämies ja ulkonäkö alkanut rapistua, minunkin kavereista moni on alkanut kaljuuntua ja yhdellä on jo harmaita hiuksiakin.

Tuo ryppyjen suoristelu ja hiusten siirtäminen on vain epätoivoista ja tuhoon tuomittua kamppailua omaa väistämätöntä vanhenemista vastaan. Antaa vanhenevasta miehestä entistä säälittävämmän kuvan oikeasti nuorten mielestä.

Ja plastiijkkakirurgin veitsen jälkeen se naama näyttä vielä pahemmalta, sellaiselta venytetyltä kuminaamalta.

John Travolta näyttää käyneen leikkuuttamassa ja venyttämässä naamaansa

http://www.biography.com/imported/images/Biography/Images/Profiles/T/John-Travolta-9509927-1-402.jpg

Hän on 60-vuotias toinen jalka haudassa oleva pappa, joka näyttää siltä että hänellä olisi kuminaamari kasvoillaan.

Nuoruutesi on jo kaukainen muisto eikö olisi vain helpompi hyväksyä se.

Yli kolmekymppinen mies on jo ikämies ja ulkonäkö alkanut rapistua, minunkin kavereista moni on alkanut kaljuuntua ja yhdellä on jo harmaita hiuksiakin.

Tuo ryppyjen suoristelu ja hiusten siirtäminen on vain epätoivoista ja tuhoon tuomittua kamppailua omaa väistämätöntä vanhenemista vastaan. Antaa vanhenevasta miehestä entistä säälittävämmän kuvan oikeasti nuorten mielestä.

Ja plastiijkkakirurgin veitsen jälkeen se naama näyttä vielä pahemmalta, sellaiselta venytetyltä kuminaamalta.

http://www.biography.com/imported/images/Biography/Images/Profiles/T/John-Travolta-9509927-1-402.jpg

Hän on 60-vuotias toinen jalka haudassa oleva pappa, joka näyttää siltä että hänellä olisi kuminaamari kasvoillaan.

Yli kolmekymppisellä kun ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat vielä edessäpäin, joten totta kai niihin parhaisiin nuoruusvuosiin kannattaa panostaa kaikin tavoin.

Mä kun tiedän sen ITSE kaikista parhaiten, että mikä oikein on kannattavaa ja mikä epätoivoista, joten näin ollen mä sun vinkkejä tässä kaikkein viimeisenä noudatan, että tiedä sä se!!!!!

Antaa vaan muiden miesten näyttää kolmekymppisenä tai vaikka jo nuorempina ikälopuille papparaisille, niin mä sen sijaan elänkin siinä iässä ja vielä vanhempana niitä kaikkein parhaita nuoruusvuosiani.

Mun parhaat nuoruusvuodet kun ovat vielä edessäpäin ja mä kyllä tiedän kaikki ikääni liittyvät asiat itse kaikista parhaiten, joten sulla tai kellään muullakaan ei ole tähän tai mihinkään mua koskeviin asioihin yhtään mitään sanomista, että tiedä sä se saatana!!!!!!!!

Joko tämä asia meni perille sinne sun ahdasmieliseen persujunttipäähäsi, vai vieläko nämä samat asiat tarvitsee sulle uudestaan kertoa?!!!!!!

Ja muista vielä se, että sitä fina-tablettien syömistä mä en suostu lopettamaan ikinä!!!!!!!!!!! Että hyväksy sä se vittu!!!!!!!!

• Nuori mies harmaantu
        DarkFear kirjoitti:

Yli kolmekymppisellä kun ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat vielä edessäpäin, joten totta kai niihin parhaisiin nuoruusvuosiin kannattaa panostaa kaikin tavoin.

Mä kun tiedän sen ITSE kaikista parhaiten, että mikä oikein on kannattavaa ja mikä epätoivoista, joten näin ollen mä sun vinkkejä tässä kaikkein viimeisenä noudatan, että tiedä sä se!!!!!

Antaa vaan muiden miesten näyttää kolmekymppisenä tai vaikka jo nuorempina ikälopuille papparaisille, niin mä sen sijaan elänkin siinä iässä ja vielä vanhempana niitä kaikkein parhaita nuoruusvuosiani.

Mun parhaat nuoruusvuodet kun ovat vielä edessäpäin ja mä kyllä tiedän kaikki ikääni liittyvät asiat itse kaikista parhaiten, joten sulla tai kellään muullakaan ei ole tähän tai mihinkään mua koskeviin asioihin yhtään mitään sanomista, että tiedä sä se saatana!!!!!!!!

Joko tämä asia meni perille sinne sun ahdasmieliseen persujunttipäähäsi, vai vieläko nämä samat asiat tarvitsee sulle uudestaan kertoa?!!!!!!

Ja muista vielä se, että sitä fina-tablettien syömistä mä en suostu lopettamaan ikinä!!!!!!!!!!! Että hyväksy sä se vittu!!!!!!!!

Värjäätkö jo harmaat hiukset piiloon?

• Arvosanaksi 2/5
        DarkFear kirjoitti:

Tämä vaahtosuinen autismiraivo alkaa taas mennä liian läpinäkyvän trollauksen puolelle.

• Nuori mies harmaantu kirjoitti:

Värjäätkö jo harmaat hiukset piiloon?

Ei ole onneksi ollut siihen tarvetta, mutta täytyy kyllä värjätä sitten, jos niitä harmaita hiuksia tulee.

• Arvosanaksi 2/5 kirjoitti:

Tämä vaahtosuinen autismiraivo alkaa taas mennä liian läpinäkyvän trollauksen puolelle.

Mä kun en trollaa täällä yhtään mitään, sillä kerron vaan asiat just niin kuin ne ovat.

Totta kai se sun kaltaisen ahdasmielisen ihmisen mielestä on outoa, epänormaalia ja trollaukselta vaikuttavaa, jos jotkut haluavat panostaa siihen omaan ulkonäköönsä.

• SippiMissi
        DarkFear kirjoitti:

Mä kun en trollaa täällä yhtään mitään, sillä kerron vaan asiat just niin kuin ne ovat.

Totta kai se sun kaltaisen ahdasmielisen ihmisen mielestä on outoa, epänormaalia ja trollaukselta vaikuttavaa, jos jotkut haluavat panostaa siihen omaan ulkonäköönsä.

Ihminen voi olla nuoren näköinen ilman plastikkakirurgiaa. Riittää jos ihminen huolehtii itsestään ja hoitaa itseä oikein. Lisäksi syömällä oikein ja liikkumalla paljon ihminen voi nuortua ainakin 10 vuodeksi. Miksi pitää kuluttaa itsensä loppuun???
        Jokaisella on oma käsitys mikä on oikea tapa elää ja jokainen elää sen mukaan. Minä ainakin haluan pysyä mahdollisimman pitkään nuorena itseäni varten ja myös kumppania varten kun sellainen ilmestyy elämääni :)

• SippiMissi kirjoitti:

Ihminen voi olla nuoren näköinen ilman plastikkakirurgiaa. Riittää jos ihminen huolehtii itsestään ja hoitaa itseä oikein. Lisäksi syömällä oikein ja liikkumalla paljon ihminen voi nuortua ainakin 10 vuodeksi. Miksi pitää kuluttaa itsensä loppuun???
        Jokaisella on oma käsitys mikä on oikea tapa elää ja jokainen elää sen mukaan. Minä ainakin haluan pysyä mahdollisimman pitkään nuorena itseäni varten ja myös kumppania varten kun sellainen ilmestyy elämääni :)

Voi toki olla nuoren näköinen ja oloinen myös ilman plastiikkakirurgiaa, mutta aina se terveellinen ruokavalio, liikunta ja terveelliset elämäntavat eivät välttämättä riitä.

Jos kuitenkin omassa ulkonäössä sattuu olemaan jokin sellainen haitta, jota ei pysty saamaan kuntoon pelkästään urheilun ja terveellisten elämäntapojen avulla, niin kyllä mun mielestä sellainen juttu kannattaa hoidattaa plastiikkakirurgilla, jos se itseään kovasti vaivaa ja sen hoidattaminen tekee itsestään onnellisemman.

• SippiMissi
        DarkFear kirjoitti:

Voi toki olla nuoren näköinen ja oloinen myös ilman plastiikkakirurgiaa, mutta aina se terveellinen ruokavalio, liikunta ja terveelliset elämäntavat eivät välttämättä riitä.

Jos kuitenkin omassa ulkonäössä sattuu olemaan jokin sellainen haitta, jota ei pysty saamaan kuntoon pelkästään urheilun ja terveellisten elämäntapojen avulla, niin kyllä mun mielestä sellainen juttu kannattaa hoidattaa plastiikkakirurgilla, jos se itseään kovasti vaivaa ja sen hoidattaminen tekee itsestään onnellisemman.

Elämän tilanteita on erilaisia, en voi sanoa kaikista. Itse yrittäisin pysyä pahdollisimman pitkälle hyvässä kunnossa jotta ei sellaisia toimipiteeta tehtäisi. Sillloin kun olen 60-70 vuotias, ehkä ryhdyn miettimään parannuksia :)
        Uskon että oikea ruokavalio, liikkuminen, terapeuttinen hoito tekevät ihmeitä lyhyessä ajassa.

• 67ggvbb s
        DarkFear kirjoitti:

Vaan pitkä tukka aikuisella miehellä on vaan nolon näköinen. Vaikka joku Jone Nikula. Sellainen kuontalo sopi ehkä teinikovikselle 1980-luvun puolivälissä yhdessä varsilenkkarien ja farkkuliivin kanssa, mutta ei muille. Siisti kaljukin on tyylikkäämpi kuin harveneva harmaantuva harakanpesä.

• 67ggvbb s kirjoitti:

Vaan pitkä tukka aikuisella miehellä on vaan nolon näköinen. Vaikka joku Jone Nikula. Sellainen kuontalo sopi ehkä teinikovikselle 1980-luvun puolivälissä yhdessä varsilenkkarien ja farkkuliivin kanssa, mutta ei muille. Siisti kaljukin on tyylikkäämpi kuin harveneva harmaantuva harakanpesä.

Mun mielestä siinä kaljussa tai varsinkaan kaljuuntuneessa kaljussa ei ole miehellä mitään hienoa tai tyylikästä, sillä kyllä se hyvälaatuinen ja tuuhea tukka on aina se kaikkein tärkein asia miehen ulkonäössä.

Silloin jos mies alkaa kaljuuntumaan, niin ilman muuta hänen kannattaa estää sellainen ulkonäköä rumentava seikka fina-tablettien avulla ja tietenkin kannattaa mennä plastiikkakirurgille hiustensiirtoon, jos sitä tukkaa on ehtinyt lähtemään jo enemmänkin.

Aina se tukka antaa miehestä nuoremman näköisen ja oloisen vaikutelman kun kaljuuntunut pää.

• SippiMissi kirjoitti:

Elämän tilanteita on erilaisia, en voi sanoa kaikista. Itse yrittäisin pysyä pahdollisimman pitkälle hyvässä kunnossa jotta ei sellaisia toimipiteeta tehtäisi. Sillloin kun olen 60-70 vuotias, ehkä ryhdyn miettimään parannuksia :)
        Uskon että oikea ruokavalio, liikkuminen, terapeuttinen hoito tekevät ihmeitä lyhyessä ajassa.

Niin no jokainen tietää sen itse parhaiten, että tarvitseeko oma ulkonäkö jonkinlaisia parannuksia. Jos kyseiset seikat eivät itseään vaivaa, niin silloin ei ole väliä sillä, että mitä muut siitä ajattelevat.

• SippiMissi
        DarkFear kirjoitti:

Niin no jokainen tietää sen itse parhaiten, että tarvitseeko oma ulkonäkö jonkinlaisia parannuksia. Jos kyseiset seikat eivät itseään vaivaa, niin silloin ei ole väliä sillä, että mitä muut siitä ajattelevat.

Millaiset seikat? En ymmärrä.

• Näin se menee
        DarkFear kirjoitti:

Mun mielestä siinä kaljussa tai varsinkaan kaljuuntuneessa kaljussa ei ole miehellä mitään hienoa tai tyylikästä, sillä kyllä se hyvälaatuinen ja tuuhea tukka on aina se kaikkein tärkein asia miehen ulkonäössä.

Silloin jos mies alkaa kaljuuntumaan, niin ilman muuta hänen kannattaa estää sellainen ulkonäköä rumentava seikka fina-tablettien avulla ja tietenkin kannattaa mennä plastiikkakirurgille hiustensiirtoon, jos sitä tukkaa on ehtinyt lähtemään jo enemmänkin.

Aina se tukka antaa miehestä nuoremman näköisen ja oloisen vaikutelman kun kaljuuntunut pää.

Jokainen " Darkkiksen" tähän ketjuun kirjoittama viesti osoittaa hänen olevan täysin pihalla elämän realiteeteista.

Säälittävä tapaus tuollainen varhaisessa keski-iässä oleva ressukka.

• SippiMissi kirjoitti:

Millaiset seikat? En ymmärrä.

No mitkä tahansa ulkonäköön liittyvät seikat.

• Näin se menee kirjoitti:

Jokainen " Darkkiksen" tähän ketjuun kirjoittama viesti osoittaa hänen olevan täysin pihalla elämän realiteeteista.

Säälittävä tapaus tuollainen varhaisessa keski-iässä oleva ressukka.

Sä tässä et tunnu tietävän elämän reaaliteeteista yhtään mitään ja oot tässä itse se säälittävä ressukka, että tiedäkin sä vittu se!!!!!!!

Mä kun oon vielä nuori mies ja mulla ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat vielä edessäpäin, toisin kun sun kaltaisella ahdasmielisellä ja vanhoillismielisellä persujuntilla!!!!!!

Mä kun vietän yli kolmekymppisenä vielä niitä kaikkein parhaita nuoruusvuosia, että tiedä sä se saatana!!!!!!!!!

Joko tämä asia tuli sulle nyt selväksi, vai vieläkö nämä samat asiat täytyy sulle uudestaan kertoa ja selventää!!!!!

• Totuuden sanat

Junnu Vainio sanoitteli jo alle kolmekymppisenä tälläistä laulussa "Kolmatta linjaa takaisin"

Voin itsetuntoa nostaa shekkivihoillain, voin iskut ilkeät kostaa,

jotka kerran sain, voin sylinlämpöä ostaa, jos mä tahdon vain,
        mut ostaa en voi nuoruuttain.
        Mä kolmatta linjaa takaisin näin kuljen ja rahaa on, takaan sen,

mut tiedän: yhtä en takaisin saa, on nuoruuspäivät jääneet taa.

• Naisasialooseri.
        Totuuden sanat kirjoitti:

Junnu Vainio sanoitteli jo alle kolmekymppisenä tälläistä laulussa "Kolmatta linjaa takaisin"

Junnu oli ihan oikessa ja tunsi varmasti itsensä ikääntykeeksi kun alkoi lähestyä kolmeakymppiä.

Myös laulussaan"ei ole kööpenhamina kuin ennen" hän laulaa, että ei nuoruuttaan voi elää uudelleen.

• Totuuden sanat kirjoitti:

Mulle on aivan sama asia, että mitä jossain lauluissa lauletaan, sillä mä kyllä tiedän sen itse kaikista parhaiten, että missä iässä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet mulla oikein ovat ja siihen ei sulla tai kellään ole mitään sanomista, että tiedä sä se!!!!!

Junnu oli ihan oikessa ja tunsi varmasti itsensä ikääntykeeksi kun alkoi lähestyä kolmeakymppiä.

Myös laulussaan"ei ole kööpenhamina kuin ennen" hän laulaa, että ei nuoruuttaan voi elää uudelleen.

Eipä sitä nuoruutta tarvitsekaan mitään elää uudelleen, kun se nuoruusaika onkin edessä vasta sitten yli kolmekymppisenä.

Mulla ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat vasta hyvin alkuvaiheessa. Kyllä on mukavaa olla vielä nuori mies, niin saa nauttia vielä vuosikausien ajan niistä elämänsä parhaista nuoruusvuosista!!!!

• pers...
        DarkFear kirjoitti:

Mulle on aivan sama asia, että mitä jossain lauluissa lauletaan, sillä mä kyllä tiedän sen itse kaikista parhaiten, että missä iässä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet mulla oikein ovat ja siihen ei sulla tai kellään ole mitään sanomista, että tiedä sä se!!!!!

Miksi sulla on pakkomielle noista nuoruusvuosista? Miksei keski-ikäisen vuodetkin voi olla, jos ei parhaita niin ihan ok vuosia?

• pers... kirjoitti:

Miksi sulla on pakkomielle noista nuoruusvuosista? Miksei keski-ikäisen vuodetkin voi olla, jos ei parhaita niin ihan ok vuosia?

No ihan siksi, koska en koe yli kolmekymppisten olevan vielä mitään keski-ikäisiä, koska tässä iässä ne nuoruusvuodet ovat kaikkein parhaimmillaan.

• Yksinkertaista
        pers... kirjoitti:

Koska DarkFearin oikea nuoruus jäi elämättä pelkojen ja neuroosien vuoksi. Nyt mies kuvittelee, että kaikki ne normaaliin nuoruuteen kuuluvat ystävät ja hauskanpidot, jotka häneltä jäivät tuolloin kokematta, ovat edelleen hänen saavutettavissaan, kunhan vain pitää hiuskuontalosta huolta ja tekee kaikkensa näyttääkseen nuorelta.

Niinhän se ei tietenkään mene. Ulkonäöllä toki voi huijata aikansa, mutta sekin on yhdentekevää, sillä samat pelot ja neuroosit edelleen rajoittavat hänen elämäänsä. Huomatkaa, miten hän ei koskaan sano parhaiden nuoruusvuosien olevan NYT. Ei, hän siirtää niitä koko ajan eteenpäin, koska alitajuisesti tietää itsekin, etteivät nämä "parhaat nuoruusvuodet" tule koskaan hänelle koittamaan.

Sillä aivan yhtä tavoittamattomia nuo vuodet hänelle ovat, olivatpa ne sitten ikuisesti takana tai ikuisesti edessä. Jälkimmäinen vain on valheena helpommin kestettävissä kuin ensimmäisen kylmä totuus.

• Yksinkertaista kirjoitti:

Koska DarkFearin oikea nuoruus jäi elämättä pelkojen ja neuroosien vuoksi. Nyt mies kuvittelee, että kaikki ne normaaliin nuoruuteen kuuluvat ystävät ja hauskanpidot, jotka häneltä jäivät tuolloin kokematta, ovat edelleen hänen saavutettavissaan, kunhan vain pitää hiuskuontalosta huolta ja tekee kaikkensa näyttääkseen nuorelta.

Niinhän se ei tietenkään mene. Ulkonäöllä toki voi huijata aikansa, mutta sekin on yhdentekevää, sillä samat pelot ja neuroosit edelleen rajoittavat hänen elämäänsä. Huomatkaa, miten hän ei koskaan sano parhaiden nuoruusvuosien olevan NYT. Ei, hän siirtää niitä koko ajan eteenpäin, koska alitajuisesti tietää itsekin, etteivät nämä "parhaat nuoruusvuodet" tule koskaan hänelle koittamaan.

Sillä aivan yhtä tavoittamattomia nuo vuodet hänelle ovat, olivatpa ne sitten ikuisesti takana tai ikuisesti edessä. Jälkimmäinen vain on valheena helpommin kestettävissä kuin ensimmäisen kylmä totuus.

Sä et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, joten parempi kun pidät vaan sen turpasi kiinni!!!!!

Kyllä mä kävin silloin teininuorena (18-25 vuotiaana) baareissa, vaikka sitä sai kuulla aina vittuilua sen yksinolonsa takia, niin oli sitten parempi jättää se baareissa käyminen kokonaan, kun aina vaan kaikki ihmiset kaikkea negatiivista siitä nuoren miehen yksinolosta joka paikassa ajattelivat ja ajattelevat sitä edelleenkin.

Mä kyllä tiedän sen itse kaikista parhaiten, että milloin ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet tulevat mulle koittamaan ja siihen ei sulla ole vittu yhtään mitään sanomista!!!!!

On se mukavaa, kun tietää sen, että ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat vielä edessäpäin, eikä mistään keski-ikäisyydestä ole mun kohdalla vielä tietoakaan, toisin kun joidenkin kapeakatseisten junttien tapauksessa, jotka kokevat olevansa keski-ikäisiä jo viimeistään 30-vuotiaana.

• Osuin siis oikeaan
        DarkFear kirjoitti:

Sä et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, joten parempi kun pidät vaan sen turpasi kiinni!!!!!

Kyllä mä kävin silloin teininuorena (18-25 vuotiaana) baareissa, vaikka sitä sai kuulla aina vittuilua sen yksinolonsa takia, niin oli sitten parempi jättää se baareissa käyminen kokonaan, kun aina vaan kaikki ihmiset kaikkea negatiivista siitä nuoren miehen yksinolosta joka paikassa ajattelivat ja ajattelevat sitä edelleenkin.

Mä kyllä tiedän sen itse kaikista parhaiten, että milloin ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet tulevat mulle koittamaan ja siihen ei sulla ole vittu yhtään mitään sanomista!!!!!

On se mukavaa, kun tietää sen, että ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat vielä edessäpäin, eikä mistään keski-ikäisyydestä ole mun kohdalla vielä tietoakaan, toisin kun joidenkin kapeakatseisten junttien tapauksessa, jotka kokevat olevansa keski-ikäisiä jo viimeistään 30-vuotiaana.

"Kyllä mä kävin silloin teininuorena (18-25 vuotiaana) baareissa, vaikka sitä sai kuulla aina vittuilua sen yksinolonsa takia, niin oli sitten parempi jättää se baareissa käyminen kokonaan"

Eli nuoruudessasi ei ollut ystäviä ja hauskanpitoa, M.O.T.

• Osuin siis oikeaan kirjoitti:

"Kyllä mä kävin silloin teininuorena (18-25 vuotiaana) baareissa, vaikka sitä sai kuulla aina vittuilua sen yksinolonsa takia, niin oli sitten parempi jättää se baareissa käyminen kokonaan"

Eli nuoruudessasi ei ollut ystäviä ja hauskanpitoa, M.O.T.

Kävin kyllä silloin teininuorena baareissa, mutta kun siellä ajateltiin aina kaikkea negatiivista yksinäisistä nuorista miehistä, niin piti sitten jättää kokonaan se baareissa käyminen. Olisin kyllä voinut käydä yksinkin baareissa, mutta kun kotiseudun ihmiset eivät sitä hyväksyneet, niin minkäs teet.

Mutta onneksi on vielä nuoruusvuosia runsaasti jäljellä, niin mikäs hätä tässä on mihinkään.

• oot vain tyhmä
        Naisasialooseri. kirjoitti:

sun logiikkasi on tosi ontuvaa; ei John Travoltakaan liity mitenkään kolmekymppisiin.

• Buahhaaaaaaa.....
        DarkFear kirjoitti:

Eipä sitä nuoruutta tarvitsekaan mitään elää uudelleen, kun se nuoruusaika onkin edessä vasta sitten yli kolmekymppisenä.

Mulla ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat vasta hyvin alkuvaiheessa. Kyllä on mukavaa olla vielä nuori mies, niin saa nauttia vielä vuosikausien ajan niistä elämänsä parhaista nuoruusvuosista!!!!

DarkFear pettää vain ja ainoastaan itseään kun uskottelee itselleen että kolmekymppinen on nuori ja että parhaat nuoruusvuodet on vielä edessä.

• Kuunnelkaas
        Naisasialooseri. kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=OgoT9yQKBNM

Siinä on kolmekymppisen miehen ajatuksia kun hän katsoo elämäänsä taaksepäin ja tietää että nuoruusaika on jäänyt jo taakse ...

Se on kova pala monelle kun huomaa mistä kaikesta on jäänyt nuoruudessaan paitsi ja tulee jäämään jatkossakin, katsokaas kun nuoruuttaan ei voi elää uudelleen eikä nuoruusaikaa voi jatkaa.

• Buahhaaaaaaa..... kirjoitti:

DarkFear pettää vain ja ainoastaan itseään kun uskottelee itselleen että kolmekymppinen on nuori ja että parhaat nuoruusvuodet on vielä edessä.

Mä kyllä tiedän sen itse kaikista parhaiten, jos itseäni tässä pettäisin. Mä kun tiedän sen kyllä itse kaikkein parhaiten, että milloin ne parhaat nuoruusvuodet oikein mun elämässäni ovat ja siihen ei ole sulla tai kellään yhtään mitään sanomista, että tiedä sä se!!!!!

• Antakee armoa

Julmaa kun pilkkaatte täällä tuota lievästi vammaista tapausta.

• pppåååäääääääååååååå

No kyllä 40v vielä voisi yrittää ihan kelvollista naista nimenomaan ulkomailta. Yksinäisenä miehenä sitä helposti alkaa pitää itseään tällaisiin juttuihin liian vanhana turhan aikaisin. Näin varsinkin meidän p/s-kulttuurissamme ja naistemme osalta, kun nämä nyt ovat mitä ovat. Kun sitten aikaa taas kuluu ja edelleeen vanhenee, niin se vähän harmittaakin miten silloin vielä turhan aikaisin itseään liian vanhana alkoi pitää.
      Toki naisia saa vanhemmitenkin, ja varsinkin siis vanhemmiten vanhoja naisia, ja erityisesti jos vielä varallisuusjututkin kunnossa on, mutta ei niillä naisilla mitä saatavissa on sitten enää mitään tee. Toki varakkaana joitakin vähän nuorempiakin naisa maailmalta vielä voi saada, mutta ei sitä hevin viitsi sellaisia enää sikisikään kun tietää että itseään kovin paljon nuoremmille olisi kuitenkin parempi olla nuorempi, ja kun toisaalta tuskin myöskään sen tasoisia nuoria naisia saisi joiden kanssa nuorena miehenä olisi päätynyt jos muut asiat olisivat vähänkin onnekkaammin osuneet menemään. Ja kun ei tällaista vanhempaa naisseuraa vanhemmiten enää niin kaipaakkaan kun on jo tottunut yksin elämään, niin mitä niiden mummojen seuralla enää teksi joiden kanssa ei juuri paljon mitään yhteistä elämänkokemuksien pohjaltakaan ole saati muuten. Lisäksi fiksummat vanhemmat naiset kyllä hyvin ymmärtävätkin tämän asian eivätkä pahemmin tungekkaan itseään.
      Toki se on vähän haikea olo on kun on jäänyt kokonaan lapsettomaksi ja lapsi tekemättä nimenomaan niiden nuoruuden ajan naismahdollisuuksien kanssa, ja jonkinasteinen ongelmakin lapsettomuus alkaa olla silloin jos vähän varallisuuttakin on kertynyt. Se onkin tämä varallisuus ja sen kanssa pelailu sellainen joka parhaiten pitää elämässä kiinni ja antaa tarkoituksenkin elämään yksinäiselle miehellekkin, näin siltikin vaikka ei sentään mikään monimiljonääri olisikaan. Tällaisen pelailun voi pitää myös ihan loppuun asti kuolemaansa saakka. Siis tämän toisin kuin mitä vaikkapa työpaikan, mistä joutuu joka tapauksessa luopumaan 65v tai nykyään alta 70v viimeistään.Tosin jotkut vanhat äijät löytävät mielestään mielekkäitä harrastuksia kuten jotain luonnon juttujen seurailua, ja niitäkin voi harrastaa ihan loppuun asti eikä niihin tarvita varallisuuttakaan, mutta minua ei kyllä sellaiset jutut ole koskaan järin kiinnostaneet.

• Reipas Mies

Katsoin pari minuuttia tv:stä jotain ulkomaan kanavaa jossa näytettiin elämää Puolan tai Unkarin pienestä kaupungista, suoraan sanottuna ne miehet olivat hyvin selvästi ei-komeita vaikka jokaisella olikin omassa yhteisössään paikka ja arvostusta.Naiset taas hoikkia ja hyvin pukeutuvia.

Jos mies on tavisduunaria statuksekkaampi niin uskoisin että Suomessakin on mahdollista viritellä vielä 40-vuotiaaksi asti sellainen parisuhde että siihen saa sitoutettua nuoremman naisen jos tätä perinteistä suomi-unelmaa ajatellaan. Nykyään on mahdollista itäblokin tai miksi ei Aasiankin suunnalta tavoittaa vaimo-matskua omalla eksotiikalla joka ennen oli vain kotimaisille naisille tylsää tavallisuutta nyrkkisankareiden ja kovaäänisten mölyturpamiesten rinnalla. Tietysti aidot premium-miehet ansaitsevat kauniin, älykkään sekä vähän kierrossa olleen vaimon. En minä pidä sitä meriittinä että naista on höylännyt ja fiilannut koko kaupunki.

Se että saa jonkun itseään vanhemman ladyn täkyyn, ei minusta ole mairitteleva tulos mistään kantilta. Kyllähän pieni ikä-ero vielä menee jos nainen on itsestään huolta pitänyt mutta asia vaivaa nimenomaan useita naisia jotteivat nuorempaa miestä kunnon parisuhteeseen itsensä takia suostu ottamaan vaikka edellytykset siihen olisikin. Ei ole kiva olla se jolla on enemmän kynttilöitä synttärikakussa.

Suomessa on myös ainutlaatuista se että eronneet miehet eivät jää kuten pitkänlinjan sinkkumiehet kärvistelemään vaan jostain aina natsaa nainen hyvinkin nopeasti löytyä. Kysymys voisi olla tekevätkö miehet suuriakin tinkimisiä naisestaan kun ikää alkaa tulla jotteivat yksin olisi. Luultavasti.

Ja antini tähän Faarao-syndrooma ketjuun: itse olen paljon onnellisempi kun olen "miehekkäämpi" mitä teinivuosina, olkoonkin että tukka lähti aika nuorena sitä itke en. Päinvastoin, sen alta löytyi se oma tie kehittymisen myötä. Tunnen kyllä sympatiaa niitä miehiä kohtaan joille hiusten lähtö on kova paikka. Mutta ei se ole fiksua rakentaa itsetuntoaan karvapehkonsa varaan. Minusta.

Tämä varhais-keski-iän romantisointi onnistuu niiltä lattari-futarin näköisiltä timmikroppaisilta jäbiltä joille 10 vuotta ei näy kropassakaan. Iisiähän se on tuollaisen 35 :ana nuoria naisia kipinöidä. Mutta elähtäneenä setämiehenä ei tuo niin vain onnaa.

• tukasta vielä
        Reipas Mies kirjoitti:

Katsoin pari minuuttia tv:stä jotain ulkomaan kanavaa jossa näytettiin elämää Puolan tai Unkarin pienestä kaupungista, suoraan sanottuna ne miehet olivat hyvin selvästi ei-komeita vaikka jokaisella olikin omassa yhteisössään paikka ja arvostusta.Naiset taas hoikkia ja hyvin pukeutuvia.

Jos mies on tavisduunaria statuksekkaampi niin uskoisin että Suomessakin on mahdollista viritellä vielä 40-vuotiaaksi asti sellainen parisuhde että siihen saa sitoutettua nuoremman naisen jos tätä perinteistä suomi-unelmaa ajatellaan. Nykyään on mahdollista itäblokin tai miksi ei Aasiankin suunnalta tavoittaa vaimo-matskua omalla eksotiikalla joka ennen oli vain kotimaisille naisille tylsää tavallisuutta nyrkkisankareiden ja kovaäänisten mölyturpamiesten rinnalla. Tietysti aidot premium-miehet ansaitsevat kauniin, älykkään sekä vähän kierrossa olleen vaimon. En minä pidä sitä meriittinä että naista on höylännyt ja fiilannut koko kaupunki.

Se että saa jonkun itseään vanhemman ladyn täkyyn, ei minusta ole mairitteleva tulos mistään kantilta. Kyllähän pieni ikä-ero vielä menee jos nainen on itsestään huolta pitänyt mutta asia vaivaa nimenomaan useita naisia jotteivat nuorempaa miestä kunnon parisuhteeseen itsensä takia suostu ottamaan vaikka edellytykset siihen olisikin. Ei ole kiva olla se jolla on enemmän kynttilöitä synttärikakussa.

Suomessa on myös ainutlaatuista se että eronneet miehet eivät jää kuten pitkänlinjan sinkkumiehet kärvistelemään vaan jostain aina natsaa nainen hyvinkin nopeasti löytyä. Kysymys voisi olla tekevätkö miehet suuriakin tinkimisiä naisestaan kun ikää alkaa tulla jotteivat yksin olisi. Luultavasti.

Ja antini tähän Faarao-syndrooma ketjuun: itse olen paljon onnellisempi kun olen "miehekkäämpi" mitä teinivuosina, olkoonkin että tukka lähti aika nuorena sitä itke en. Päinvastoin, sen alta löytyi se oma tie kehittymisen myötä. Tunnen kyllä sympatiaa niitä miehiä kohtaan joille hiusten lähtö on kova paikka. Mutta ei se ole fiksua rakentaa itsetuntoaan karvapehkonsa varaan. Minusta.

Tämä varhais-keski-iän romantisointi onnistuu niiltä lattari-futarin näköisiltä timmikroppaisilta jäbiltä joille 10 vuotta ei näy kropassakaan. Iisiähän se on tuollaisen 35 :ana nuoria naisia kipinöidä. Mutta elähtäneenä setämiehenä ei tuo niin vain onnaa.

Tuo tukka tosiaankin lähtee joiltakin nuoriltakin miehiltä, jopa hyvinkin alta 30v voi kaljuuntuminen jo alkaa, ja 30v voi olla jo aika pitkällle kalju. Myös harmaantuakkin voi tukka joillain miehillä alkaa jo 30 vuotiaana. Tosilla miehillä, kuten minullakin, tukka taasen ei ole vielä vanhemmitenkaan muuta kuin vähän ohimoilta paennut ja normaalisti sen kampaan kuten ihan nuorenakin ollessan.

• No saattaapihan tuo riippua vähän ihmisestäkin, että missä iässä kokee sen alamäen alkavan. Toisilla kun näyttää olevan jo lähes elämä ohi siinä parikymppisenä, kun taas toiset vielä vanhoina teräsvaareina/-mummoina painavat hiihtoladulla kymmeniä vuosia nuoremmista ohitse.

En minä ainakaan koe niiden nuoruusvuosieni olleen millään tavoin antoisampia kuin elämän nyt päälle 3-kymppisenä. Päinvastoin nuorempana oli paljon enämpi hankaluuksia koulukiusaamisesta seuranneen huonon itsetunnon kanssa, mutta nykyäänsä elämä hymyilee paljon useammin kuin silloin. Olen myös fyysisesti paremmassa kunnossa kuin koskaan ennen. löydettyäni minulle sopivia mielekkäitä urheilulajeja.

Ei pidä mennä tekemään liikoja yleistyksiä sen perusteella, miten vuodet ovat itseä kohdelleet; jollekin toiselle voi aika olla paljon armollisempi.

• Naisasialooseri.

Jos mies on ATM, niin hänen elämänsä todella onkin ohi parikymppisenä Ja nuoruusvuodet ovat nuoruusvuosia olivatpa ne antoisia ta ei.

Jos mies on ATM, niin hänen elämänsä todella onkin ohi parikymppisenä Ja nuoruusvuodet ovat nuoruusvuosia olivatpa ne antoisia ta ei.

Mitään atm-miehiä kun ei ole edes olemassa missään muualla, kun sun ja muiden kaltaistesi vainoharhaisten ja mielenterveysongelmaisten sekopäiden omassa päässä.

Niin ja kyllä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat edessä sitten yli kolmekymppisenä ja sulla ei ole tähän asiaan yhtään mitään sanomista, että muista ja tiedäkin sä vittu se saatana!!!!!!!

• Naisasialooseri.
        DarkFear kirjoitti:

Mitään atm-miehiä kun ei ole edes olemassa missään muualla, kun sun ja muiden kaltaistesi vainoharhaisten ja mielenterveysongelmaisten sekopäiden omassa päässä.

Niin ja kyllä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat edessä sitten yli kolmekymppisenä ja sulla ei ole tähän asiaan yhtään mitään sanomista, että muista ja tiedäkin sä vittu se saatana!!!!!!!

Opettele suomenkieltä, se ei ole atm-mies=alemman tason mies mies vaan at-mies.

Ja alemman tason miehiä on olemassa paljonkin ja parhaat nuoruusvuodet ovat yli kolmekymppisellä sedällä jo muinaishistoriaa.

Opettele suomenkieltä, se ei ole atm-mies=alemman tason mies mies vaan at-mies.

Ja alemman tason miehiä on olemassa paljonkin ja parhaat nuoruusvuodet ovat yli kolmekymppisellä sedällä jo muinaishistoriaa.

Mitä ihmeen"suomenkieltä"? Ensinnäkin suomen kieltä kirjoitetaan erikseen, eikä yhdyssanana ja toiseksi suomen kielestä ei edes löydy mitään helvetin atm-miesjuttuja. Kuten tossa aikaisemmin sanoinkin jo sen, että ne atm-jutut ovat vaan sun ja muiden kaltaistesi vainoharhaisten sekopäiden omassa päässä!!!!

Niin ja kyllä se asia sillä tavalla on, että yli kolmekymppisellä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat vielä edessäpäin!!!!!!

Mä kun tiedän tämän asian kyllä ITSE kaikista parhaiten, joten mä en tarvitse tähän jonkun mielenterveysongelmaisen sekopään ahdasmielisiä mielipiteitä, että tiedä sä se!!!!!!

Elä sä vaan niitä keski-ikäisyyden vuosia ja jää vaikka eläkkeelle jo reilu kolmekymppisenä, niin mä elän just silloin niitä kaikkein parhaita nuoruusvuosia!!!!!!!

Joko tämä asia tuli sulle nyt selväksi, vai vieläkö sulle täytyy nämä samat asiat uudestaan kertoa ja selventää!!!!!

• fghjk6trfc
        DarkFear kirjoitti:

Mitä ihmeen"suomenkieltä"? Ensinnäkin suomen kieltä kirjoitetaan erikseen, eikä yhdyssanana ja toiseksi suomen kielestä ei edes löydy mitään helvetin atm-miesjuttuja. Kuten tossa aikaisemmin sanoinkin jo sen, että ne atm-jutut ovat vaan sun ja muiden kaltaistesi vainoharhaisten sekopäiden omassa päässä!!!!

Niin ja kyllä se asia sillä tavalla on, että yli kolmekymppisellä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat vielä edessäpäin!!!!!!

Mä kun tiedän tämän asian kyllä ITSE kaikista parhaiten, joten mä en tarvitse tähän jonkun mielenterveysongelmaisen sekopään ahdasmielisiä mielipiteitä, että tiedä sä se!!!!!!

Elä sä vaan niitä keski-ikäisyyden vuosia ja jää vaikka eläkkeelle jo reilu kolmekymppisenä, niin mä elän just silloin niitä kaikkein parhaita nuoruusvuosia!!!!!!!

Joko tämä asia tuli sulle nyt selväksi, vai vieläkö sulle täytyy nämä samat asiat uudestaan kertoa ja selventää!!!!!

Jos kerran et (muka) ole at-mies, niin miksi et ole koskaan saanut naista?

• fghjk6trfc kirjoitti:

Jos kerran et (muka) ole at-mies, niin miksi et ole koskaan saanut naista?

Sä et vittu tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, joten aivan turha tehdä jotain typeriä oletuksia!!!!!

• Hhhhgghhg
        DarkFear kirjoitti:

Sä et vittu tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, joten aivan turha tehdä jotain typeriä oletuksia!!!!!

Olen samaa mieltä kanssasi. Ihmisten tulee olla nuori koko elämän aikana. Vanheneminen on enemmän sairauden merkki. On todella hyvä yrittää pysyä koko elämän aikana nuorena mielessä ja fyysisesti. Muut haluavat olla vanhoina ja ikävinä ja se on heidän päätös. Jokaisella on oma tapa elää.

• Hhhhgghhg kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi. Ihmisten tulee olla nuori koko elämän aikana. Vanheneminen on enemmän sairauden merkki. On todella hyvä yrittää pysyä koko elämän aikana nuorena mielessä ja fyysisesti. Muut haluavat olla vanhoina ja ikävinä ja se on heidän päätös. Jokaisella on oma tapa elää.

Kyllähän se asia just näin on. Ei siitä koskaan mitään haittaa ihmiselle itselleen ole, jos hän haluaa pysyä mahdollisimman nuorekkaana koko elämänsä ajan, eikä halua vapaaehtoisesti rupsahtaa jo kolmekymppisenä, kuten jotkut tämän palstan ahdasmieliset kirjoittajat haluavat, kun eivät niistä parhaista nuoruusvuosista mitään välitä.

Onneksi mä tiedän sen itse kaikista parhaiten, että mikä on mulle oikea tapa elää ja mä kun en todellakaan tarvitse siihen joidenkin ahdasmielisten persujunttien ja muiden idioottien typeriä vinkkejä.

• SippiMissi
        DarkFear kirjoitti:

Kyllähän se asia just näin on. Ei siitä koskaan mitään haittaa ihmiselle itselleen ole, jos hän haluaa pysyä mahdollisimman nuorekkaana koko elämänsä ajan, eikä halua vapaaehtoisesti rupsahtaa jo kolmekymppisenä, kuten jotkut tämän palstan ahdasmieliset kirjoittajat haluavat, kun eivät niistä parhaista nuoruusvuosista mitään välitä.

Onneksi mä tiedän sen itse kaikista parhaiten, että mikä on mulle oikea tapa elää ja mä kun en todellakaan tarvitse siihen joidenkin ahdasmielisten persujunttien ja muiden idioottien typeriä vinkkejä.

En minäkään tiedä mitkä ovat sellaiset "parhaat vuodet" kun minusta tuntuu että minulla sellaisia ei ollut. Aina oli vaikeaa ja super vaikeaa, aina odotin että ensi vuonna on jo helpompaa tai parempaa mutta kun ei niin ei. Minulle ei annettu näitä vuosia, sen takia niistä on vaikea haavellla. Ehkä minun elämäni tarkoitus on vakea elämä. Mutta silti on parempaa olla mahdollisimman pitkään nuorena ja terveenä. Silloin jokainen päivä on mukava ja antoisa.

• SippiMissi kirjoitti:

En minäkään tiedä mitkä ovat sellaiset "parhaat vuodet" kun minusta tuntuu että minulla sellaisia ei ollut. Aina oli vaikeaa ja super vaikeaa, aina odotin että ensi vuonna on jo helpompaa tai parempaa mutta kun ei niin ei. Minulle ei annettu näitä vuosia, sen takia niistä on vaikea haavellla. Ehkä minun elämäni tarkoitus on vakea elämä. Mutta silti on parempaa olla mahdollisimman pitkään nuorena ja terveenä. Silloin jokainen päivä on mukava ja antoisa.

No ihan samanlaista se oli mulla myös silloin teininuorena, niin eipä sitä teini-iän nuoruutta osannut minkään vertaa silloin arvostaa. Nyt sen sijaan kun elämä on kaikin puolin huomattavasti parempaa, kun joskus teini-iässä, niin sitä kokee elävänsä niitä elämänsä parhaita nuoruusvuosia ja vielä kun sitä tuntee itsensä nuoreksi, niin sitä kokee kyllä sen, että niitä nuoruusvuosia on vielä ihan reilusti jäljellä.

• SippiMissi
        DarkFear kirjoitti:

No ihan samanlaista se oli mulla myös silloin teininuorena, niin eipä sitä teini-iän nuoruutta osannut minkään vertaa silloin arvostaa. Nyt sen sijaan kun elämä on kaikin puolin huomattavasti parempaa, kun joskus teini-iässä, niin sitä kokee elävänsä niitä elämänsä parhaita nuoruusvuosia ja vielä kun sitä tuntee itsensä nuoreksi, niin sitä kokee kyllä sen, että niitä nuoruusvuosia on vielä ihan reilusti jäljellä.

No ajattelen ihan samaa, jos ihminen tuntee itsensä nuoreksi, niin nuoruusvuosia on vielä vaikka kuinka paljon :) Eli kaikki on terveestä kiinni eikä vain siitä onko ihminen 20 v tai 30 v tai 40 v tai 50 v tai 60 v .... Eli et nuku vaan valvot :) Uni on paras lepo!!!

• SippiMissi kirjoitti:

No ajattelen ihan samaa, jos ihminen tuntee itsensä nuoreksi, niin nuoruusvuosia on vielä vaikka kuinka paljon :) Eli kaikki on terveestä kiinni eikä vain siitä onko ihminen 20 v tai 30 v tai 40 v tai 50 v tai 60 v .... Eli et nuku vaan valvot :) Uni on paras lepo!!!

Näinhän se just on. Jos joku tuntee itsensä nuoreksi vielä yli kolmekymppisenä tai vanhempanakin, niin miksei hänen saisi antaa olla nuori, kun hän kerran itse tuntee niin ja on sitä mieltä, että hän elää vielä niitä nuoruusvuosiaan.

Kyllähän se niin on, että jokainen tietää sen itse kaikkein parhaiten, että missä iässä ne omat nuoruusvuodet ovat ja milloin ne ovat kaikkein parhaimmillaan.

• SippiMissi
        DarkFear kirjoitti:

Näinhän se just on. Jos joku tuntee itsensä nuoreksi vielä yli kolmekymppisenä tai vanhempanakin, niin miksei hänen saisi antaa olla nuori, kun hän kerran itse tuntee niin ja on sitä mieltä, että hän elää vielä niitä nuoruusvuosiaan.

Kyllähän se niin on, että jokainen tietää sen itse kaikkein parhaiten, että missä iässä ne omat nuoruusvuodet ovat ja milloin ne ovat kaikkein parhaimmillaan.

Niin on. Olen samaa mieltä.

• olen osittain samaa mieltä,että parhaat nuoruusvuodet ovat vasta 30v jälkeen koska nuorempana saattaa hyvinkin mennä paljon aikaa opiskeluun varsinkin jos tähtää lukion jälkeen yliopistoon.
      Vaikka monet elävät opiskeluaikoina sellaista opiskelijan biletys elämää opiskelun ohessa.

• Hyvä kun joku fiksu edes ymmärtää sen asian, että ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat edessä sitten kolmenkympin jälkeen. Tämä palsta kun on vaan niin täynnä näitä ahdasmielisiä ja kapeakatseisia kirjoittajia, jotka eivät ymmärrä yhtään mitään niistä elämän parhaista nuoruusvuosista, joten antaa heidän vaan ihan rauhassa vanhentua ja keski-ikäistyä jo mun puolesta vaikka heti kaksvitosena, niin mä voin sitten viettää yli kolmekymppisenä niitä parhaita nuoruusvuosiani.

• 36v
        DarkFear kirjoitti:

Hyvä kun joku fiksu edes ymmärtää sen asian, että ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat edessä sitten kolmenkympin jälkeen. Tämä palsta kun on vaan niin täynnä näitä ahdasmielisiä ja kapeakatseisia kirjoittajia, jotka eivät ymmärrä yhtään mitään niistä elämän parhaista nuoruusvuosista, joten antaa heidän vaan ihan rauhassa vanhentua ja keski-ikäistyä jo mun puolesta vaikka heti kaksvitosena, niin mä voin sitten viettää yli kolmekymppisenä niitä parhaita nuoruusvuosiani.

Miksi ihmeessä kutsut niitä väkisinkin nuoruusvuosiksi, kun ne eivät niitä ole, vaikka kuinka vääntäisit?

Itse olen 36v, ja elämäni on mukavempaa kuin koskaan. Olen paremmassa kunnossa kuin nuorena, fiksumpi, rauhallisempi, ja ujouteni on karissut. Eivät nämä mitään nuoruusvuosia silti ole, nuoruutta vietetään 20v molemmin puolin.

Pidä ihmeessä hauskaa ja itsestäsi hyvää huolta. Älä silti väitä olevasi nuori, koska et sitä ole.

• ohnoes

Mitä kolmekymppinen ikinuori tekee jos aikaisemminkaan ei ole onnistunut kavereita hankkimaan baarireissuille/risteilyille? Muut tuon ikäiset aloittelevat jo perhe-elämää. Nuorempia ei taatusti kiinnosta joku itseään nuorekkaaksi tituleeraavaa ennen aikaisesta hiustenlähdöstä kärsivä ikinuori, joka ei kork.. nuoresta iästään huolimatta osaa solmia ihmissuhteita.

• Toiset sen sijaan aloittelevat perhe-elämää jo parikymppisenä, joten ei se perheen perustaminen vielä ketään vanhenna.

Mä kun en todellakaan suostu itselläni mitään kaljuuntumista hyväksymään, joten just sen vuoksi syönkin fina-tabletteja ja olen myös valmis menemään hiustensiirtoon, jos tarve niin vaatii. Sä varmaan itse oletkin joku kaljuuntumista suosiva persujuntti, jonka mielestä miehen pitäisi vaan mieluummin kaljuuntua suosiolla, kun että hän alkaisi tehdä mitään ulkonäkönsä ja hiustensa eteen.

Ja mulla kun on yli kolmekymppisenä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet vielä edessäpäin ja tähän ei sulla tai kellään ole mitään sanomista, että tiedäkin vittu se!!!!!

Vieläkö tarvitsee tätä asiaa sulle selventää, vai joko tämä tuli sulle nyt kerralla selväksi!!!!!

• Persjuntti

Tää tyyppi on ihan kuutamolla. Käsittämätöntä läppää ja samojen juttujen inttämistä. Tai sitten asialleen erittäin suurella antaamuksella omistautuva rölli.
      Vaikea sanoa, kumpi.

• Sä tässä itse oot trolli. Jos kerran mun jutut ei sua miellyttä, niin ole vittu sitten niitä lukematta!!!!! Mitä vittua sä siinä valitat itse noista samoista asioista saatanan junttiurpo!!!!!!!!

• Persjuntti
        DarkFear kirjoitti:

Sä tässä itse oot trolli. Jos kerran mun jutut ei sua miellyttä, niin ole vittu sitten niitä lukematta!!!!! Mitä vittua sä siinä valitat itse noista samoista asioista saatanan junttiurpo!!!!!!!!

Niin, jonkun ihan toisen kirjoittajan aloittamaan keskusteluun oman mielipiteensä (jonka muodostan lukemieni keskustelujen perusteella ihan itsenäisesti, sortumatta ryhmässä erilaisen yksilön pilkkaamiseen) tekee minusta trollin, tämä selvä.

Ei pahalla muttei hyvälläkään, juuri tuollainen vastaus nimenomaan vahvistaa sitä trolli-leimaa. Tai muuten epämääräistä kuvaa kirjoittajasta.

Ja ei, nimenomaan en tuomitse erilaisuutta. Mutta kyllä se samojen juttujen jahkaaminen vuodesta toiseen hieman erikoista on. Ei välttämättä trollia, mutta jotain muuta sellaisella tavalla, joka ei välttämättä ainakaan helpota kirjoittajan omaa elämää, poikkeavaa joka tapauksessa.

Ja todettakoon vielä, että tämä oli kaikenkaikkiaan toinen kirjoittamani yksittäinen viesti tälle keskustelualueelle ainakin puoleen vuoteen, eli trollaamisesta tämä tekstini ei oikein käy, vai mitä?

• Persjuntti kirjoitti:

Niin, jonkun ihan toisen kirjoittajan aloittamaan keskusteluun oman mielipiteensä (jonka muodostan lukemieni keskustelujen perusteella ihan itsenäisesti, sortumatta ryhmässä erilaisen yksilön pilkkaamiseen) tekee minusta trollin, tämä selvä.

Ei pahalla muttei hyvälläkään, juuri tuollainen vastaus nimenomaan vahvistaa sitä trolli-leimaa. Tai muuten epämääräistä kuvaa kirjoittajasta.

Ja ei, nimenomaan en tuomitse erilaisuutta. Mutta kyllä se samojen juttujen jahkaaminen vuodesta toiseen hieman erikoista on. Ei välttämättä trollia, mutta jotain muuta sellaisella tavalla, joka ei välttämättä ainakaan helpota kirjoittajan omaa elämää, poikkeavaa joka tapauksessa.

Ja todettakoon vielä, että tämä oli kaikenkaikkiaan toinen kirjoittamani yksittäinen viesti tälle keskustelualueelle ainakin puoleen vuoteen, eli trollaamisesta tämä tekstini ei oikein käy, vai mitä?

No ensinnäkään mä en ollut tätä kyseistä keskustelua edes aloittanut, sillä aina tällä palstalla riittää näitä jankkaajia, jotka jaksavat aloittaa jatkuvasti uusia keskusteluja siitä mun iästäni. Mikset koskaan pidä näitä tyyppejä trolleina ja/tai samojen asioiden jankkaajina?

Kaikkein paras olisi se, kun tällä palstalla olisi sellainen ilmapiiri, jossa kaikki saisivat elää niin kun itse parhaaksi näkisivät ja kokisivat. Eli jos joku haluaa ja kokee olevansa nuori vielä yli kolmekymppisenä, niin miksei hänelle voitaisi antaa ihan suosiolla sitä oikeutta? Että miksi tosta samasta aiheesta pitää jatkuvasti jankata ja aloittaa siitä uusia vittuilu-tyylisiä kirjoituksia, joiden tarkoituksena on vain ja ainoastaan ärsyttää ja provosoida joitakin tiettyjä kirjoittajia.

• kasvakaa aikuiseksi

Täähän on pelkkää kiusaamista nettikiusaamista aloittaa aina keskustelu yhdestä ja samasta nimimerkistä (DarkFear) antaaka ihmisen olla sellainen kuin on mitä se teiltä muilta on pois? Saisitte hävetä ja kahtoa peiliin ja hankkia oman elämän, ette te kyllä sen parempia ole kuin tämä nimimerkki jota kiusaatte täällä. En ole muutamaan kuukauteen täällä käynyt kun silloin ilmapiiri oli täällä jo tätä samaa shaissea näillä puheilla en ole tulosa takasikkaan kun aikuiset ihmiset ei osaa muuta kuin kiusata yhtä ja samaa mutta sehän kertoo vaan omasta elämästä ja pahasta olosta.

Ps. kolmekymmentä-neljäkymmentä kun tulee mittariin on todellakin parhaassa iässä ja siitä se elämä vasta alkaa silloin sitä tuntee itsensä, voi olla itsevarma omasta elämästä rohkeus tulee iän kanssa.

• Just sitähän se on tämän palstan ilmapiiri, kun täällä on niin paljon näitä ahdasmielisiä ja suvaitsemattomia kusipäitä, jotka eivät ymmärrä mua ollenkaan ja haluavat vaan keskittyä täällä aina mun haukkumiseen ja pilkkaamiseen.

Onneksi mun ei tarvitse tollaisista paskakasoista yhtään välittää, sillä mä kun tiedän sen itse kaikista parhaiten, että milloin ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet oikein ovat mun elämässäni. Voi sitten hyvillä mielin viettää yli kolmekymppisenä niitä elämänsä parhaita nuoruusvuosia.

Näin se asia vaan, on että tietäkää se vitun ahdasmieliset kusipäät!!!!!!!

• Ps.

Kuinka moni uskaltaisi perustaa lonkalta yrityksen kaksikymppisenä? Kyllä ne perustetaan kun elämänkokemusta tulee ja viisautta. Kaksikymppiset on haahuilijoita joille elämässä tärkeintä viina ei pidä tietty yleistää ihmisiä on monenlaisia. Ite en nuoruusvuosina kulkenu kapakoissa sen sijaan keskityin koulunpenkiltä luomaan uraa jokaisella on omat elämän arvojärjestykset end of story.

• mies.

Minä oon kai sitten vielä nuori ja mun parhaat vuoteni on edessä koska olen vasta 38 vuotias.

• Ps.

Jokainen ajattelee kuten haluaa ei ole olemassa yhtä oikeaa mielipidettä.

• vanhako hah
        Ps. kirjoitti:

Jokainen ajattelee kuten haluaa ei ole olemassa yhtä oikeaa mielipidettä.

Ja ihmeellistä vääntöä jostain ulkonäöstäkin ite seurustellu ylipainosen miehenkin kanssa ei ollu kiiltokuva poika vaan ihan aikuinen mies jolla oli sydän paikallaan kiitollinen olen nuista kolmesta vuodesta jonka hänen kanssaan olin mutta elämä ajoi erilleen nyt seurustelen yli kymmenen vuotta vanhemman miehen kanssa joka on päältä 40 ja itse 28 että näin liikaa ihmiset tuojottanu elokuvia täällä tai selannu seittemän päivää lehteä. Mulle ainakin ratkaisee ihmisen sisin.

• bleeding heart

Tää ei ole murrosikästen palsta.

Menkää ite nuorisopalstoille, ei 15-18 v ole aikuinen sinkku vaan puoliks lapsi.

Darkku saa kirjottaa enemmän kuin te.

• mies 86

Samaa mieltä, paljon melua tyhjästä. Tähänkin viestiketjuun on kerääntynyt lähemmäs sata viestiä, en jaksa lukea ketjua läpi mutta suurin osa lienee trollausta darkkiksen kustannuksella. Antakaa nyt sen pitää kiinni noista sen omista uskomuksista, eihän niihin ole pakko yhtyä jos ei halua.

• Niin sitähän se tämän palstan keskustelu on aina ollut ja tulee myös aina olemaan, kun täällä aina vaan haukutaan yhtä kirjoittajaa, eli usein miten just mua.

On taas tässäkin keskustelussa ollut ne ahdasmieliset ja suvaitsemattomat persujuntit kaikkein eniten äänessä!!!

• cghjkolkjnbvbk

Nuoruus loppuu kun 30 täyttää!

• Eikä se mitään lopu, koska ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet alkavat vasta sitten kun täyttää sen 30. Näin se asia vaan on, että tiedä sä se!!!!!

• Oikea mies 43 V.
        DarkFear kirjoitti:

Eikä se mitään lopu, koska ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet alkavat vasta sitten kun täyttää sen 30. Näin se asia vaan on, että tiedä sä se!!!!!

Koeta ressukka herätä unestasi ja käyttäytyä niin kuin terveet ikäisesi keski-ikäistyvät miehet käyttätyvät!

Ikäiselläsi tulee olla ammatti ja työpaikka - siis turvattu toimeentulo, harrastuksia, kumppani ja mielellään oma perhe tai ainakin vakaa aikomus hankkia sellainen pikimmiten. Ikäiselläsi tulee olla myös jo maallista mammonaakin kertynyt sekä kavereita joita tapaa silloin kun muilta velvoitteitaan ehtii.

Sun on ihan turha hokea että " Parhaat nuoruusvuodet alkavat kun täyttää 30 vuotta" sillä jokainen tietää että silloin nuoruus on jo takana.

Missä sut vois tavata ja milloin?

• Jasper Lätinä

Kyllä liberaalin ja eurooppalaishenkisen miehen on hyvä olla työtä välttelevä sekä vähävarainen koska eihän tässä olla juntteja persuja jotka tekee elämästään yhden raatamisputken jossa pamautetaan joku nainen raskaaksi, hikoillaan massiivisen asuntolainan alla löyhässä hirressä ja sitten 55-vuotiaana huomataan että lapsi/t ovat ylipistossa, vihdoin on aikaa ja rahaa "elää" omaa parasta nuoruutta.

• Anonyymi

GGGHGGGKGKGGOGOGGK

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      59
      4703
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3808
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      3241
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3061
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2894
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2558
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2216
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      248
      2003
    9. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108
      1872
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      36