Ärrän "sinkkumukit"

normimuki

Oletteko nähneet mainoksia näistä? Vihreä kahvimuki sinkulle, punainen varatulle.
Mitä mieltä?

Minusta säälittävää, ei pariutumiskulttuuri tuolla muutu, ja ainakin tuttavapiirini sinkkunaisia kaikkia ällöttää kys. mainokset. Normimukeissa pitäydytään.

38

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • barclay

Näin ystävänpäiväviikolla sinkkujen ahdingosta otetaan kaikki irti. Ehkä joku voisi viimeistään "pikkupitkäperjantaina" käydä R-kioskilla ostamassa kahvia ja katsomassa, millaisen siviilisäätyarvion myyjä tekee. Miehille suosittelen tietysti sydämenpunaista mukia, varatuilla miehillä kun tunnetusti käy parempi viuhka kuin onnettomammilla lajitovereillaan.

• En oo nähnyt mainosta. Mitenkähän käytännössä toimii: kysyykö se myyjä suhdestatusta, jos ei ole sitä ihan ekaksi kertomassa?

En kyllä sinkkukorejakaan ole hyödyntänyt. vaikka niitä ainakin yhdessä tämän kaupungin kaupassa näkyy olevan. Syynä on se, että sinkkukorit ovat vanhanaikaisia ja ruman harmaita, kun taas normikorit ovat uudenaikaisia ja nätimpiä. Enpä ole nähnyt juuri kenekään muunkaan niitä koreja käyttävän, mikä tietysti pistää välillä masentamaan...

• Ikisinkku M

Noissa ärrän mukiväreissä on samanlaista sortoa, varattujen punaiset mukit julistaa ympäristölle että heitä rakastetaan ja sinkkujen vihreät kertoo kaikille että kukaan ei välitä s..na :D

• normimuki

Minä olen käynyt vain sellaisilla r-kioskeilla, joissa kahvi mukeineen otetaan itse ja vain maksetaan kassalle. Onko niitä semmoisiakin missä myyjä hoitaa koko homman? Tekee asiasta vielä pahemman, ja myyjäparat!!

• oot liian herkkä
        Ikisinkku M kirjoitti:

Noissa ärrän mukiväreissä on samanlaista sortoa, varattujen punaiset mukit julistaa ympäristölle että heitä rakastetaan ja sinkkujen vihreät kertoo kaikille että kukaan ei välitä s..na :D

Vihreä on hieno väri. Se symboloi terveyttä ja elinvoimaa. Myös liikenteessä sitä käytetään, kun on vapaa menemään.

• 1+4
        oot liian herkkä kirjoitti:

Vihreä on hieno väri. Se symboloi terveyttä ja elinvoimaa. Myös liikenteessä sitä käytetään, kun on vapaa menemään.

Aivan, hyvä huomio! Vihreä - mene; punainen - seiso.

• 16+7

Jatkossa myyjät opastetaan kysymään suhdetaustaa ja jos et pysty sormuksella tai muuten todistamaan, niin tyydyt punaiseen kuppiin.

• Hyvin hoksattu
        1+4 kirjoitti:

Aivan, hyvä huomio! Vihreä - mene; punainen - seiso.

Vihreä - Skoda Fabia. Punainen - Ferrari Enzo.

• Kiskisu
        Hyvin hoksattu kirjoitti:

Vihreä - Skoda Fabia. Punainen - Ferrari Enzo.

Vihreä on jaden ja Jaguarin väri.

• Kiss-kisu
        Kiskisu kirjoitti:

Vihreä on jaden ja Jaguarin väri.

Olet siis... jadekissa? Awwww... söpöä...

• -M-

Mitäpä apua tuostakaan on. Naiset eivät ota sinkkumukia koska eivät halua olla tyrkkyjä. Miehet ottavat kaksi sinkkumukia kerralla ja pyörivät R-kioskin kulmalla isona joukkona. Naisia ei näy missään - ei minkäänlaisten mukien kanssa. Yksinäinen varis lentää yli alakuloisesti siipiään roikottaen ja lounaasta lähestyy uusi matalapaine.

• Reipas Mies

Kyllä juuri näin. Sitten kun miesten keski-ikä lähestyy ja nimetön sormi pysyy metallivapaana, ottavat koskenkorvaa salapullosta povarista iskelmäbaarin nurkassa. Sitten ma aamuna duunissa manaillaan kaameaa kankkusta ja verojen riistoa. Kesälomalla sentään voisi mennä iskelmä-festareille, mutta sielläkin avioparit pitää hauskaa keskenään. Autokin pitäisi vaihtaa mutta kun entiselläkin ajaisi kyllä pitkään mutta se naapuri meni vaihtamaan hienomman.

• Typy Tipunen

Kyllä vain Instagramista löytyi noille mukeille räätälöidyllä hashagilla ainoastaan naisten julkaisemia kuvia. Sinne vain omaa kuvaa lataamaan tai viestittelemään vihreän mukin sisältävien kuvien omistajille. Ei tartte kuikuilla Ärrällä koko päivää.

• Suolaa haavoihin

Miehenä omasta sinkkuudesta on saanut kuulla jo sen verran v***tuilua, joten ei viitsi asiaa enää sen paremmin korostaa. Jos kahvia tai teetä ei saa tavallisesta mukista, jää sitten ostamatta...

• ätmos
        Typy Tipunen kirjoitti:

Kyllä vain Instagramista löytyi noille mukeille räätälöidyllä hashagilla ainoastaan naisten julkaisemia kuvia. Sinne vain omaa kuvaa lataamaan tai viestittelemään vihreän mukin sisältävien kuvien omistajille. Ei tartte kuikuilla Ärrällä koko päivää.

Liittyy varmaan siihen, että vain naiset ovat riittävän narsistisia käyttääkseen instagramia.

• Typy Tipunen
        ätmos kirjoitti:

Liittyy varmaan siihen, että vain naiset ovat riittävän narsistisia käyttääkseen instagramia.

No eikö se ole hyvä juttu miesten näkökulmasta että naiset noin alkeviivaten ilmaisevat sinkkuuttaan?

Sitä paitsi on siellä Instagramissa miehiäkin. Joitakin niistä tullut tavattua ihan livenäkin :)

• -M-
        Typy Tipunen kirjoitti:

No eikö se ole hyvä juttu miesten näkökulmasta että naiset noin alkeviivaten ilmaisevat sinkkuuttaan?

Sitä paitsi on siellä Instagramissa miehiäkin. Joitakin niistä tullut tavattua ihan livenäkin :)

Ahaa...tällä kertaa pitäisi siis juosta naisten perässä johonkin Instagramiin. Kumma juttu mutta olen muistelevani että sinkkuja varten on ihan nettitreffipalvelujakin. Ai niin, mutta niissä on liikaa hakemisen makua. Ei saisi olla sitäkään vähää yritystä. Kai sen pitäisi naisten mielestä mennä niin että otan kuvan itsestäni ja odottelen miesten yhteydenottoja. Jos käy niin että niitä ei tulekaan, niin sinkkumuki oli kuvassa tietysti ihan vain "hauska läppä".

• Typy Tipunen
        -M- kirjoitti:

Ahaa...tällä kertaa pitäisi siis juosta naisten perässä johonkin Instagramiin. Kumma juttu mutta olen muistelevani että sinkkuja varten on ihan nettitreffipalvelujakin. Ai niin, mutta niissä on liikaa hakemisen makua. Ei saisi olla sitäkään vähää yritystä. Kai sen pitäisi naisten mielestä mennä niin että otan kuvan itsestäni ja odottelen miesten yhteydenottoja. Jos käy niin että niitä ei tulekaan, niin sinkkumuki oli kuvassa tietysti ihan vain "hauska läppä".

Voi elämänkevät. Kuule, sulla ei sitten kannatakaan kyllä mennä niin Instagramiin kuin nettitreffipalveluihinkaan, jos asenne on tuo. Mutta älä viitsi tehdä typeriä yleistyksiä. Itse olen molemmissa, ja 90% kummassakin palvelussa ottanut itse yhteyttä mielenkiintoisiin tyyppeihin, enkä odotellut passiivisena. Kumpaankaan en ole kuvaani juuri siitä syystä laittanut, että haluan itse olla se joka ottaa yhteyttä. Ulkomuotooni ei tosin kukaan ole joutunut pettymään, sillä olen nätti ja sopusuhtainen. Pakkeja tietty on myös tullut matkan varrella, ja niitä itsekin lopulta joutunut antamaan. Mutta en niistä ole pettynyt tai katkeroitunut, eihän kaikki voi olla kaikkien mieleen. Minusta ainakin on hienoa että kehitellään uusia tapoja tavata ihmisiä.

• Ikisinkku M

Juuri tuli telkkarista mainos. No joo, eipä tuo minua haittaa, aivan sama ja otan vaan jokun mukin siitä jos ärrällä kahvittelen ja niin varmaan tekee kaikki muutkin sen enempää asiaa miettimättä. Vaikka ottaisin sinkkumukin todennäköisyys olisi häviävän pieni että sinne ilmestyisi juuri samaan aikaan sellainen nainen joka tekisi vaikutuksen ja ottaisi vielä kahvit siinä samaan aikaan, niin ei vaan tapahdu.

• ätmisti

Otan sinkkumukin ja teen siitä hatun itselleni. Kiinnitän siihen vielä pienen LED:in kiinni niin näkyy pimeälläkin.

• ooiuhjki76uygy55tffg

Kaikesta sitä pitää valittaa, sehän pitää katsoa paras myyjä ja käydä se sinkkumuki silloin hakemassa.

• En juo kahvia enkä asioi Ärrällä, problem solved.

• 7+8

Juon kahvia muttei ole tullut mieleenikään sitä kioskista hakea. Näköjään jotkut tekevät niinkin. Mahtaa olla makunautinto.

• Kiskisu

Tossa on nyt se vika, että pitäisi valita varattujen muki jos ei halua aloitteita tai läppää aiheesta. Jotkut vanhat patut voi innostua V5-rivejä täytellessään. Mutta miksi pitäisi tekeytyä varatuksi, kun on tunnustuksellinen sinkku? Tarvitaan vielä yksi väri joka kertoo että sinkku ja aion pysyäkin.

• ryppis

Niin juuri. Varattu on varattu ja sinkku on ei-varattu, joka etsii seuraa, näin karrikoiden. Jos haluaa pitää matalaa profiilia ja ei ole paria, ei voi ostaa kahviakaan.

• Kiskisu

No niin sitten, ensi kesänä Särkänniemessä voi saada sinkkurannekkeen. Eikö olisi helpompaa vaan alkaa kantaa käsivarsinauhaa.

• Reipas Mies

Ellei peräti Aatun tyyliin "oikea-aate" hihamerkkiä?

• 19+2

Kuka käy juomassa ärrällä kahvia?

• 8+2

Samaa ihmettelen!

• teikövei
        8+2 kirjoitti:

Samaa ihmettelen!

jos kahvin tarve iskee kun on liikkeellä, takeaway-kahvit maksavat kahviloissa niin paljon. en itse juo ikinä kahvia siellä ärrällä vaan otan mukaan

• 9+9
        teikövei kirjoitti:

jos kahvin tarve iskee kun on liikkeellä, takeaway-kahvit maksavat kahviloissa niin paljon. en itse juo ikinä kahvia siellä ärrällä vaan otan mukaan

Ok

• barclay

Kyllähän joku itarampi mies voisi pyytää naista treffeille, ja tarjoaisi kahvit R-kioskilla, siinä pöydässä jossa Lotto- ja Toto-kupongitkin ovat. Tietysti niistä punaisista mukeista, romanttisissa merkeissä kun tavataan.

• Kiskisu
        barclay kirjoitti:

Kyllähän joku itarampi mies voisi pyytää naista treffeille, ja tarjoaisi kahvit R-kioskilla, siinä pöydässä jossa Lotto- ja Toto-kupongitkin ovat. Tietysti niistä punaisista mukeista, romanttisissa merkeissä kun tavataan.

Oikeasti itara ei osta yksittäisiä kahvikupposia mistään. Hyvä jos raaskii kotonaan vieraalleen keitellä. Nää on näitä, näitä on nähty.

• ihanuusjuttu

En oo mokomasta kuullutkaan D:
      Entäs ihmiset, jotka on saaneet takeawaynsä vihreään presidenttikuppiin tai punaiseen pauligin mukiin?

Hmm.

• lottamari.

Saisikohan sen vihreän kupin ilman sitä kahvia....istuisi pokkana siellä ärrällä passissa,.ja odottaisi, jos joku toinen vihreä muki istuisi viereen...En maksaisi kyllä ärrän seisoneesta kahvista killinkiäkään.

• Onhan se aina kiva idea, että halutaan saattaa sinkut yhteen. Itsekin miettinyt jotain järkevää (liike)ideaa sen toteuttamiseksi. Perusongelma on kuitenkin aina vaan se esiinnouseva fiilis kun sinkkuuttaan mainostaa, että viestittää muille: olen epätoivoinen.

Eihän sen pitäisi olla niin, mutta kun on tottunut siihen että näkee kiinnostavan naisen ja huomaa kihlasormuksen ajatellen "no niinpä tietysti", niin samalla tavalla tulee mieleen sinkkukoria kaupassa kantavan nähdessään, "no niinpä tietysti", eikä halua sitä ajateltavan itsestään. Jonkinlainen häpeä se on, ainakin itselle, johtuen ehkä väliaikaiseksi tarkoitetun tilan pitkittyneisyydestä.

Mutta joku vielä keksii hyvän idean, plussat ärrälle kokeilusta (itse en kyllä noita kahveja vaan joisi, joko kotona keittää itse jauhetuista pavuista tai sitten keskustassa Torresta, Kaffecentralenista tms....)

• ihmettelee?

Miksi varatut ostaisivat erikseen mukin ja julistaisivat maailmalle asiaa. Eihän se ole big deal kun pelkästään niille joille ei lohkea. Parisuhteessa olijat eivät edes muista että on olemassa noita ätmejä ja atneja.

• 4+9

"Parisuhteessa olijat eivät edes muista että on olemassa noita ätmejä ja atneja."

Väärin, kukaan normaali ei edes tiedä tuollaisten olemassaolosta saatika muistaa pitäis. Menninkäisistäkin on olemassa enemmän faktatietoa. Avohoidot voisivat nyt keskittyä hoitosuunnitelmansa noudattamiseen. Jospa vaikka ensin vähentäisitte tietokoneen käyttöä, ja tietty muistaisitte ne lääkkeet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      59
      4703
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3808
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      3241
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3061
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2894
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2558
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2216
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      248
      2003
    9. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108
      1872
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      36