Genitaalialueen karvat ovat vain jäänne evoluutiosta ja ne ovat aivan turhia ja epähygieenisia. Varsinkin naisilla karvoitus on vain haitallista ihan terveydellisistäkin syistä ja toisekseen karvaton onnpaljon kauniimpi kun tavara näkyy saman tien. Jos on puska päällä niin eihän siinä ole edes mitään katsomista. Ei ihme että niin monet sheivaavat
karvat aivan turhia
15
118
Vastaukset
- Päinvastoin.
Miehillä ei karvoituksesta ole mitään hyötyä, munakin näyttää pienemmältä. Naisilla taas on karvoituksesta terveydellistä hyötyä.
Miksiköhän muuten ätmejä niin kiinnostaa pillukarvat, kun eivät kuitenkaan saa ikinä tussua karvoilla tai ilman.- dddddsdfas
Niinpåä. Ei mihillä ole mistään karvoista hyötyäö, kainalo-sekä selkä että jalka että rintakarvat pois, samoin munakarvat pois. Öllöttää otaa sellaiselta mieheltä suihin, jolla on kaamea puska ja kyrpäkin näyttää pienemmältä jos on karvoja. Joten miehet eikun sheivaamaan! :D
- SDCSDFFASDFASDF
dddddsdfas kirjoitti:
Niinpåä. Ei mihillä ole mistään karvoista hyötyäö, kainalo-sekä selkä että jalka että rintakarvat pois, samoin munakarvat pois. Öllöttää otaa sellaiselta mieheltä suihin, jolla on kaamea puska ja kyrpäkin näyttää pienemmältä jos on karvoja. Joten miehet eikun sheivaamaan! :D
Niinpåä. Ei miehillä ole mistään karvoista hyötyä, kainalo-sekä selkä että jalka että rintakarvat pois, samoin munakarvat pois. Ällöttää otaa sellaiselta mieheltä suihin, jolla on kaamea puska ja kyrpäkin näyttää pienemmältä jos on karvoja. Joten miehet eikun sheivaamaan! :D
- Kiskisu
Karvat on niin mukavat, pehmoiset. Silittele sinä kaljua kissaa ;)
- epäoikeudenmukaista
Missähän niitä voi sheivata? Kaapissako? Kun suihkussa ei kukaan enää edes uskalla? Miksi Suomessa kaikki on nii vaikeaa? Ja jos hän sheivaa niin täällä heti huudetaan siitä??? Onko tämä reilua? Kerrotko sinä aina niin ylisesti kaikille itsestäsi? Entäs naapurista? Vaakoiletko häntä ja kerrot kaikille mitä naapuri tekee suihkuhuoneessa? Tietääkö siitä naapuri että vakoilet häntä jatkuvasti ja ilmoittelet kaikille mitä hän on taas tehnyt vessassa?
Mitä ihmeen horinaa tämä taas on? Eiköhän ne nyt sentään yleensä suihkussa sheivaa, jokka sheivaa. Onko sinulla kenties jotain pelkotiloja suihkuun liittyen?
- Kiskisu
stellaria81 kirjoitti:
Mitä ihmeen horinaa tämä taas on? Eiköhän ne nyt sentään yleensä suihkussa sheivaa, jokka sheivaa. Onko sinulla kenties jotain pelkotiloja suihkuun liittyen?
Mulle tuli tosta mieleen se poliisin tilakuuntelu, jonka järjestivät Auerin asuntoon. Jostain syystä jormat halus järjestää sen tilakuuntelun suihkuhuoneeseen.
Kiskisu kirjoitti:
Mulle tuli tosta mieleen se poliisin tilakuuntelu, jonka järjestivät Auerin asuntoon. Jostain syystä jormat halus järjestää sen tilakuuntelun suihkuhuoneeseen.
Ai, minä taas ajattelin, että Hitchcockin Psyko-elokuvalla voisi olla jotain tekemistä asian kanssa. No, on se hyvä että on tällainen palsta, jossa käsitellä pelkojaan, täältä saa aina asiantuntevia neuvoja. :)
- hankalaa-elämää
stellaria81 kirjoitti:
Ai, minä taas ajattelin, että Hitchcockin Psyko-elokuvalla voisi olla jotain tekemistä asian kanssa. No, on se hyvä että on tällainen palsta, jossa käsitellä pelkojaan, täältä saa aina asiantuntevia neuvoja. :)
Minä en ainakaan uskalla tehdä yhtään mitään suihkuhuoneessa. Pitää sheivata, jos tulee mieleen, vaatekaapissa. Elämä on muuttunut hankalaksi. Ei enää voi luottaa edes omaan asuntoon.
- ootte vainoharhaisia
hankalaa-elämää kirjoitti:
Minä en ainakaan uskalla tehdä yhtään mitään suihkuhuoneessa. Pitää sheivata, jos tulee mieleen, vaatekaapissa. Elämä on muuttunut hankalaksi. Ei enää voi luottaa edes omaan asuntoon.
Minä kiipeän talon katolle sheivaamaan, koska siellä ei ainakaan todennäköisesti ole kuuntelulaitteita ja taustakohina häiritsisi muutenkin Heidän kuunteluyrityksiään. Silti mulla on aina foliohattu päässä, sillä epäilen Heillä olevan ufoilta lainaan saadut ajatustenlukulaitteet
- Pahani Julmu
Minulla oli yhteen aikaan sutinaa alapäästään ajellun naisen kanssa. Ihan kiva ja kiihottavakin se karvaton alapää, mutta jos ei ollut ihan tuoreeltaan ajeltu, oli siinä sitten sänki.
Kun meni tekemään lähempää tuttavuutta, tuntui kuin olisi ollut joku sänkinaamainen äijä siinä, jota pussaili.
Jos ajelette karvanne, ajelkaa sitten joka aamu ettei ole kuin hiekkapaperia se alapää. - kummitus
Esteettiseen puoleen en ota kantaa, mutta juuri hiljattain oli Lääkärilehdessä juttu, jossa gynekologi harmitteli nykyistä ajovillitystä koska juuri se aiheuttaa monille naisille iho-ongelmia. Terveysnäkökohdilla ei siis sheivausta kannata puolustella.
- Pahani Julmu
Höh. Sopivaa rasvaa iholle niin yleensä paranee.
- .....
Karvat ovat merkki sukukypsyydestä, mutta täällähän ollaan vain tyttösten perään.
- Kolmion takaa mielui
Kyllä mielestäni mukavasti trimmattu karvoitus on kaikista kiihottavin. Jos eteen tulee kauhea puska tai täysin paljas, niin väkisin vaikuttaa haluihin. Ja noista kahdesta sitten mieluummin se puska kuin täysin ajeltu. Karvakolmio vie kuitenkin siis voiton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594693
- 653808
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2123220- 1143061
- 482894
- 232548
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2471997- 1081872
- 361865