Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitenkäs me naiset sitten kykenemme ne vastuuntuntoiset miehet siitä roskasakista erottamaan? Ei kai kukaan nainen tee lapsia miehelle jonka uskoo jättävän perheensä, sillä sen jälkeenhän naisen markkina-arvo romahtaa maan tasalle. Tuskinpa minäkään suuren viisauteni ansiosta olen yksinhuoltajuudelta välttynyt, vaan enemmänkin sattuman kautta….
31.12.2013 21:54
No kyllä minäkin olen useamman kerran kiitos eitä jaellut miehille sen takia että heillä on lapsia aiemmasta suhteesta. Ehkä syynä on kateus, ehkä huonoa itsetuntoa ja epäily siitä ettei ikinä voisi olla miehelle niin tärkeä kuin ne lapset, mutta yhtä kaikki, aiemmat lapset ovat yksi pahimmista turn-offeista, eikä sitä kompensoi ulkonäkö tai kirjoitustyyli. En väitä etteikö lapsettoman ja lapsellisen suhteesta voisi tulla toimiva, mutta uskon että todennäköisemmin suhde onnistuu kun molemmilla on suunnilleen sama lähtötilanne. Onneksi tässä iässä on vielä varaa nirsoilla asian suhteen; voi tietty olla että kymmenen vuoden päästä jos on vielä samassa jamassa, niin voi mielipide jo olla toinen.
31.12.2013 21:18
Nauratti, kun söin juuri kananmunaa. :D
21.12.2013 11:00
Minusta on kyllä kaikkien osapuolten kannalta vain hyvä olla rehellinen asian suhteen jo heti alussa, ettei tule väärinkäsityksiä. Paljon ärsyttävämpiä ovat minusta ne joilla ei ole merkittynä että mitä on hakemassa kun sitten pitää aprikoida että millähän mielellä se nyt oikein on liikenteessä.
Ainoa varjopuoli joka tuosta tulee mieleen on ilmoittajan itsensä kannalta se, että jos on merkittynä sekä elämänkumppani että seksi, niin silloin voi jättää kirjoittamatta joku elämänkumppania etsivä, jos pelkää että olisi itse tälle tyypille vain tarpeiden tyydyttämisen väline. Itselläni ainakin vähän tapana näitä karsastaa, vaikka ei kai toisaalta kannattaisi liian ennakkoluuloinenkaan olla.
21.12.2013 10:49
"saanut viestin, missä heitetään vastaukseksi retorinen kysymys, olenko lukutaidoton"
No on kyllä aika tylyä jos noin vastataan. Kyllä minullekin tulee ikäkriteerien ylä-ja alapuolelta ehdotuksia, sekä miehiltä joilla on lapsia, vaikka ihannekumppanillani ei niitä ole. Mutta vastaan silti kyllä asialliseen sävyyn ja toivotan onnea etsintään, jos siis alkuperäinen viestikin on asiallinen.
Tietysti jos olisin aivan valtaisan suosittu ja niiltä kriteerien ulkopuolella olevilta tulisi päivittäin useita viestejä, niin voisi vähän alkaa ottamaankin pannuun ja se ystävällisyyskin vähän karista.
21.12.2013 10:41
Käynhän minä joskus semmoisillakin palstoilla kattelemassa, mutta eipä nyt sattuneesta syystä niin kauheasti jutun juurta itseltä löydy niistä aiheista.
Enpä usko että erityistä pahennusta herättäisi vaikka kertoisinkin missä muualla kirjoittelen, mutta jätetäänpä nyt kuitenkin sanomatta ettei menisi henkilöllisyyteni arvailu liian helpoksi :).
Lähinnä vain ihmetyttää tämä ajan määrä, mikä minulla tämmöiseen joutavaan ulosteen jauhamiseen nykyään kuluu, ei vielä vuosi sitten ollut ollenkaan tälläistä.
21.12.2013 10:29
Sinkut-palstalle eniten, jonkin verran nettideittailu-palstalle ja satunnaisesti sitten joilllekin yläpalkista löytyneille jutuille.
Entä kehtaako kukaan kertoa kuinka monella muulla foorumilla (ja millä foorumeillaa) tämän lisäksi roikkuu? Minä en kehtaa :D.
21.12.2013 00:20
"vain siksi että on tullut muutos"
Mistä muutoksesta sää oikein höpäjät? Eiköhän aika monella täällä ole se tilanne, että mitään muutosta ei ole ikinä tullut, vaan kaikki aikuisiän joulut ovat menneet yksinäisyydessä.
21.12.2013 00:17
No ei kai siinä nyt mitään häviä, jos ei jo alunpitäen ole sitä kaunotarta siinä vierellä...
21.12.2013 00:12
Ihanko varmasti? Ettet vain yritä meitä huijata…
Yksinäinen nainen sen sijaan ei voi mennä ostamaan pipareita ja suklaata, kun kaikki siitä heti ajattelevat jotain negatiivista, kuten että ”on toi kyllä ihan tarpeeksi läski jo muutenkin”.
21.12.2013 00:08
Niinpä, testaus täytyy suorittaa huolella jos vähänkin pitempää suhdetta haluaa saada aikaan. Mutta jos on riittävän ärsyttävä naishenkilö kyseessä niin kaikilta miehiltä menee hermo jo ennen kuin mitään suhteita pääsee syntymään. :(
20.12.2013 12:43
No näinhän se voi nykyään olla. On se surkeeta kun juuri meissä ”ylijäämäkansalaisissa” sukupuolet tuntuvat olevan niin ulalla toistensa ajattelutavoista että minkäänlaisten suhteiden muodostuminen vaikuttaa mahdottomuudelta. :(
20.12.2013 12:39
Miten sen päältäpäin oikein voi nähdä, että onko kyseessä ”kylmä narttu”, jos ei halua edes tutustua naiseen kunnolla? En tarkoita tällä välttämättä juuri sinua, mutta monilla sinkkumiehillä tuntuu se tutustumiskynnys olevan hyvin korkea, eli heidän kanssaan on yksinkertaisesti vaikea päästä edes tekemisiin, saati sitten osoittamaan että ei todellisuudessa ole lainkaan niin ”kylmä narttu” kuin mitä joku voisi päältäpäin kuvitella.
20.12.2013 12:12
Juuri tässä vähän aikaa sitten taisi jossain keskustelussa olla puhetta siitä miesten tunteellisesta puolesta, eli että kuinka se löytyy melkein jokaisesta miehestä, mutta eivät vain viitsi sellaisia itsestäänselvyyksiä täällä tai muuallakaan jatkuvasti toistella. Tämä on nyt vähän sama juttu mutta naisten kannalta. Ei kai suurin osa naisista mitään muuta haluaisikaan niin paljon kuin pitää omaa miestä hyvänä, mutta homman toimiminen edellyttää vastavuoroisuutta, eli pitäisi sen miehenkin jotenkin osoittaa arvostavansa naista.
20.12.2013 11:58
No eivätköhän kaikki naiset olisi tuollaisia jos heille vain annettaisiin siihen mahdollisuus. Siihen tarvittaisiin mies, joka aidosti pitää juuri kyseisestä naisesta, eikä mitään ”haluun pillua, ihan sama keneltä”-miestä.
19.12.2013 23:58
Omat omituisuutensa ne on itse kullakin, ja jos joskus on oikeasti saanut erittäin huonoja kokemuksia jostain asiasta niin traumat voi jäädä pitkäksi aikaa, jopa loppuelämäksi. Ei se yksi trauma tee ihmisestä hullua tai parisuhdekelvotonta.
Minusta darkkis on kuitenkin ihan sympaattinen hahmo, eikä sentään henkilökohtaisia solvauksia täällä kenellekään esittele.
19.12.2013 13:56
Eikö tuo ole pikkuisen vainoharhaista nähdä joka puolella treffipalveluiden piilomainontaa :D.
Etsi toki seurasi muualta jos kerran löydät. Kommenttisi olisi ollut rakentavampi jos olisit voinut antaa aloittajalle edes pientä vinkkiä siitä että mistä sitä seuraa oikein voisi löytää, kun baareista hän ei sitä ainakaan ole löytänyt.
19.12.2013 13:52
Ristiriitaista tekstiä: oletat ettei baareissa käy vakavampaa parisuhdetta kaipaavia naisia ja sitten heti seuraavaksi epäilet että oman ikisinkkuutesi syy on se, ettet käy baareissa. Tuo sisältää mielestäni implisiittisen oletuksen siitä, että sieltä baarista voisi löytyä jotakin sinkkuuden lopettavaa. Ja jos nyt kuitenkin toimisit niin kuin mielesi näyttää tekevän, eli menisit sinne baariin, niin sittenhän siellä baarissa olisi ainakin yksi parisuhdetta haluava nainen.
Minun syyni baareissa käymättömyyteen on ihan rehellisesti sanottuna se, että olen liian laiska semmoiseen ja ehkä vähän arkakin olemaan siellä tyrkyllä. Lisäsyynä on se, etten halua miestä joka siellä baarissa ylenmäärin viihtyy, enkä toisaalta halua antaa itsestänikään baarissa viihtyvää mielikuvaa, koska se on virheellinen.
19.12.2013 13:47
no okei, voin laulaa sitten ihan ittekseni kotona. :)
Miksipä ei tuollaista voisi joutessaan kuunnellakki, jos joku antaa vähän ohjeita että miten sitä pääsee kuulemaan.
18.12.2013 22:54
No riippuu tietty siitä että onko se mies oikeasti tuttu tai tutun tuttu, silloin en minäkään ehkä menisi tuollaista idioottimaisuutta suustani möläyttämään. Tiedä sitten miten ap halusi tuon sanan "tuntemattomille" tulkittavan, minä ainakin aattelin että olisi oikeasti lähes tuntematon nainen kyseessä.
18.12.2013 21:51
114 / 137