Mitä mies tai nainen hakee, jos listaa hakevansa mm. seksiä profiilissaan?
En miehenä kirjoita naisille joilla näkyy olevan haussa.
Seksi ja jokin muu listtuna profiiliin?
6
331
Vastaukset
- Keski-ikäinen yh
Olen nainen ja ihmetellyt tuota samaa..
Olen muutaman kerran yrittänyt nettideittailua mutta juttu tyssää heti siihen, kun pitäisi saman tien olla valmiina seksiin.
Se on toki ok jos sitä hakee, mutta itse haluaisin tutustua ihan muulla tavoin. - Nainen,49
No mutta eihän kaikki etsi elämänkumppania eikä harrastuskaveria. Moni on ehkä kyllästynyt kumppanin etsintään tai elämä on muuten mallillaan, vain seksiseura puuttuu. Minusta on parempi olla rehellinen ja hakea seksiseuraa, kuin seksin nälkään hakea "tositarkoituksella".
- ne suuret puheet
Seksi on ihan yliarvostettua, varsinkin netissä sitä tungetaan joka
reikään. Minusta on kyllä kaikkien osapuolten kannalta vain hyvä olla rehellinen asian suhteen jo heti alussa, ettei tule väärinkäsityksiä. Paljon ärsyttävämpiä ovat minusta ne joilla ei ole merkittynä että mitä on hakemassa kun sitten pitää aprikoida että millähän mielellä se nyt oikein on liikenteessä.
Ainoa varjopuoli joka tuosta tulee mieleen on ilmoittajan itsensä kannalta se, että jos on merkittynä sekä elämänkumppani että seksi, niin silloin voi jättää kirjoittamatta joku elämänkumppania etsivä, jos pelkää että olisi itse tälle tyypille vain tarpeiden tyydyttämisen väline. Itselläni ainakin vähän tapana näitä karsastaa, vaikka ei kai toisaalta kannattaisi liian ennakkoluuloinenkaan olla.- kertooko jotain
"että jos on merkittynä sekä elämänkumppani että seksi, niin silloin voi jättää kirjoittamatta joku elämänkumppania etsivä, jos pelkää että olisi itse tälle tyypille vain tarpeiden tyydyttämisen väline."
Aivan. Itse en vielä ole hakemassa seuraa netistä, mutta jos henkilö hakee elämänkumppanin lisäksi myös seksiseuraa, tulee tunne, että tyyppi on ajatusmaailmaltaan erilainen kuin minä. Herää kysymys onko hän yhdenillan juttuja paljon harrasteleva... Kyllähän elämänkumppania hakeva hakee myös seksiseuraa, koska kuuluuhan se parisuhteeseen. En siis todennäköisesti laittaisi viestiä seksiseuraakin hakeville, vaikka seksi onkin tärkeä juttu. - vakikumppani
Itse hain ihan vaan seksiseuraa...pitkän parisuhteen jälkeen en halunnut uutta suhdetta vaan tapailua ilman sen kummempia "sitoumuksia"....
tää voi kuulostaa laskelmoidulta, mutta pidän seksistä ja haluan sitä säännöllisesti :-)
Löysin mukavan miehen ja suhde on jatkunut jo reilun vuoden...alkuun tapailimme parin viikon välein vain seksin merkeissä, mutta pikkuhiljaa suhteeseen on tullut myös muuta ja tapailemme myös muuten...joskus useamman kerran viikossakin...
Kun molemmat olivat hakemassa vain seksi-seuraa kummallakaan ei ole odotuksia jostain muusta...
mies ei myöskään pitänyt outona että nainen hakee seuraa...tarkoitus oli kuitenkin löytää vakituinen kumppani...enkä tietenkään sänkyyn mennyt ekoilla treffeillä :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094