Siis muuta kuin se pimpsukka siellä haaroissa? Mietin vaan.
Mitä annettavaa teillä naisilla on miehille?
57
396
Vastaukset
- neellinoora@
Minulle ei ainakaan mitään. Siksi olenkin mieluummin yksin.
- jämät jäljellä
Käytetyllä reiällä ei tee mitään.
- mies32
Eli naiset on sinulle kertakäyttöisiä. Taidat olla paskajyystäri.
- HimuriJyystäjä
Voi, minä ainakin tekisin sinun reiällä vaikka mitä.
- tick gu
Jos ihastuisin mieheen ja hän minuun, niin olisi mukava ilahduttaa miestä tekstareilla, kun emme ole yhdessä. Kun näkisimme, niin tekisin hänen lempiruokaansa, hieroisin hartioita ja miettisin asioita, joista hän pitää. Ennen tapaamista tietysti panostaisin ulkonäkööni eli valitsen esim. sellaiset vaatteet, joissa näytän mahdollisimman hyvältä.
Olisin valmis keskittymään mieheen ja kuuntelemaan häntä. Olisin valmis juttelemaan, jos hän kaipaa juttukaveria. Voisin ehdottaa, että haluaako hän lähteä kävelylle haukkaamaan raitista ilmaa tai olisiko jotakin muuta liikuntaa, josta hän pitäisi.
Tietysti pitäisi myös halailla, suukotella, kulkea käsikkäin ja katsella miestä silmiin rakastavasti. Sitten kun tulisi jonakin päivänä se hetki, jolloin rakastellaan ensimmäistä kertaa, niin haluaisin olla valmiina siihen niin, että kerta olisi jotenkin erityinen ja jotta miellyttäisin miestä mahdollisimman paljon.
Joulut ja syntymäpäivät muistaisin myös.
Toivoisin tietenkin, että myös mies haluaisi miellyttää minua ja olla valmis näkemään vaivaa minun vuokseni.- Kylmiä totuuksia
Oletko oikeasti nainen joka kirjoitti tuon?
- ATM-aisurille jämät
Oletko siis neitsyt vai mitä tarkoitat erityisellä ensimmäisellä rakastelulla?
- Just näin
Kylmiä totuuksia kirjoitti:
Oletko oikeasti nainen joka kirjoitti tuon?
Mietin samaa koska se kuulosti hyvälle.
- 14+7
Missä tuollaisia naisia on? Siis naisia, joiden kanssa vastavuoroinen suhde on mahdollinen.
- Fetisisti
Suostuisitko pukeutumaan fetissivaatteisiin, jos se miestäsi kiihottaa. Esim. kurahaalareihin?
- sinkku.
Ei naista voi halailla eikä suukotella koska sitten alkaa panettaa. Parempi siis vaan naida heti kunnolla ja jättää halailut homoille.
- huono maailma
Wau! Tällaisia naiset taisivat olla ennen. Silloin oli myös paljon vähemmän sinkkuja. Feminismi ja naistenlehdet ovat tehneet naisista lapsellisia pikkutyttöjä, jotka osaavat enää vaatia eivätkä ajattele juurikaan miestä siinä missä miehen pitää huomioda naista 98% ajasta.
Jos kirjoittajan tapaisia naisia olisi enemmän, tämäkin palsta olisi kuivunut kokoon aikapäivät sitten ja täällä kirjoittelevat olisivat onnellisesti molempia tyydyttävässä parisuhteessa.
Tämän hetkinen tilanne Suomen parisuhdemarkkinoilla on kaikkea muuta kuin normaali. Se on yhtä kieroitunut kun Goldman Sachsin pääjohtajan mieli. Naiset valitseva typeryksiä puolisoikseen ja hyvät miehet jäävät kotiinsa katkeroitumaan. Melkosta pas.kaa etten sanoisi. - ikisinkkun
No eiköhän tämä ole aika normaali kirjoitus :) Komppaan tätä.
Jos toisesta kovasti tykkää häntä haluaa kohdella hyvin. Hyvää miestä mielellään miellyttäisi kun tietäisi että hyvä mies huolehtii myös minun tarpeistani ja toiveistani eikä halua mitään pahaa. - Oletko onnellinen?
huono maailma kirjoitti:
Wau! Tällaisia naiset taisivat olla ennen. Silloin oli myös paljon vähemmän sinkkuja. Feminismi ja naistenlehdet ovat tehneet naisista lapsellisia pikkutyttöjä, jotka osaavat enää vaatia eivätkä ajattele juurikaan miestä siinä missä miehen pitää huomioda naista 98% ajasta.
Jos kirjoittajan tapaisia naisia olisi enemmän, tämäkin palsta olisi kuivunut kokoon aikapäivät sitten ja täällä kirjoittelevat olisivat onnellisesti molempia tyydyttävässä parisuhteessa.
Tämän hetkinen tilanne Suomen parisuhdemarkkinoilla on kaikkea muuta kuin normaali. Se on yhtä kieroitunut kun Goldman Sachsin pääjohtajan mieli. Naiset valitseva typeryksiä puolisoikseen ja hyvät miehet jäävät kotiinsa katkeroitumaan. Melkosta pas.kaa etten sanoisi.Millaisia naiset olivat ennen?
Milloin?
.
Ja eikös joku osa naisista ole aina valinnut "huonosti" ja nyt osa valitsee hunosti, loput eivät mitään.
Tai mistäs me tiedetään vaikka joku olisikin onnellinen suhteessaan....nii´i. - 2345678987tyui
huono maailma kirjoitti:
Tämän hetkinen tilanne Suomen parisuhdemarkkinoilla on kaikkea muuta kuin normaali. Se on yhtä kieroitunut kun Goldman Sachsin pääjohtajan mieli. Naiset valitseva typeryksiä puolisoikseen ja hyvät miehet jäävät kotiinsa katkeroitumaan. Melkosta pas.kaa etten sanoisi.Tällaisia asioita (konkreettisia, todellisia esimerkkejä):
- Jos mies tulee kotiin stressaantuneena, menen syliin, halaan ja pussailen ja silittelen rauhassa, jotta hän rentoutuisi.
- Kehun ja kannustan, vältän kaikkea loukkavaa tai lannistavaa puhetta. Pyrin aina suhtautumaan positiivisesti.
- Kaupassa mietin, mitä mies saattaisi tarvita, ja ostan sitä.
- Laitan miehelle eväitä, jos tiedän päivästä tulevan pitkä.
- Teen usein ruokaa häntä ajatellen, leivon herkkuja.
- Pidän huolta ulkonäöstäni isoilta osin hänen takiaan.
- Olen kiva hänen kavereilleen, ja kannustan lähtemään poikien iltoihin.
- Persoonastani hän saa omien sanojensa mukaan älyllistä stimulaatiota ja rentoa, hauskaa seuraa. :)
- Olen kumppanina vaikeissa tilanteissa, pidän "meidän" puolia.
- Käydään yhdessä molempia kiinnostavissa tapahtumissa yms.
- Uskon, että parisuhteemme tarjoaa hänelle sopivissa määrin läheisyyttä ja vapautta. Mielestäni suhteen ei pidä rajoittaa osapuolten arkielämää liikaa, uskollisuuskysymyksiin tämä vapaus ei tosin ulotu. 14+7 kirjoitti:
Missä tuollaisia naisia on? Siis naisia, joiden kanssa vastavuoroinen suhde on mahdollinen.
No eivätköhän kaikki naiset olisi tuollaisia jos heille vain annettaisiin siihen mahdollisuus. Siihen tarvittaisiin mies, joka aidosti pitää juuri kyseisestä naisesta, eikä mitään ”haluun pillua, ihan sama keneltä”-miestä.
- 2345678987tyui
stellaria81 kirjoitti:
No eivätköhän kaikki naiset olisi tuollaisia jos heille vain annettaisiin siihen mahdollisuus. Siihen tarvittaisiin mies, joka aidosti pitää juuri kyseisestä naisesta, eikä mitään ”haluun pillua, ihan sama keneltä”-miestä.
Näinpä, itse pyrin olemaan miehelleni kaikilla mahdollisilla tavoilla mieliksi, mutta hänpä onkin juuri sellainen myös minua kohtaan. Osoittaa sanoilla ja teoilla minun olevan hänelle tärkein. Kukapa ei sellaista kumppania haluaisi pitää hyvänä? Arvostan häntä yli kaiken.
- sinkkumies38
2345678987tyui kirjoitti:
Tällaisia asioita (konkreettisia, todellisia esimerkkejä):
- Jos mies tulee kotiin stressaantuneena, menen syliin, halaan ja pussailen ja silittelen rauhassa, jotta hän rentoutuisi.
- Kehun ja kannustan, vältän kaikkea loukkavaa tai lannistavaa puhetta. Pyrin aina suhtautumaan positiivisesti.
- Persoonastani hän saa omien sanojensa mukaan älyllistä stimulaatiota ja rentoa, hauskaa seuraa. :)
- Uskon, että parisuhteemme tarjoaa hänelle sopivissa määrin läheisyyttä ja vapautta. Mielestäni suhteen ei pidä rajoittaa osapuolten arkielämää liikaa, uskollisuuskysymyksiin tämä vapaus ei tosin ulotu.Aletaanks olee?
- avioeroaines
- Uskon, että parisuhteemme tarjoaa hänelle sopivissa määrin läheisyyttä ja vapautta. Mielestäni suhteen ei pidä rajoittaa osapuolten arkielämää liikaa, uskollisuuskysymyksiin tämä vapaus ei tosin ulotu.Tällaisia asioita (konkreettisia, todellisia esimerkkejä):
- Jos mies tulee kotiin stressaantuneena ja tulee luokseni antaakseen suukon, käännän pääni pois, jotta mies tuntisi ettei kelpaa.
- Kehun ja kannustan, vältän kaikkea loukkavaa tai lannistavaa puhetta. Sisimmässäni pyrin kuitenkin löytämään miehestä vikaa ja lataan nämä viat hänelle puun takaa sopivin väliajoin.
- Kaupassa mietin, mitä mies mielestäni tarvitsee, ja ostan sitä.
- Olen miehelle nihkeä heti aamusta, jos tiedän hänen päivästä tulevan pitkä.
- Teen usein ruokaa häntä ajatellen, leivon herkkuja. Vaikka mies tekee mitä osoittaakseen välittämistä, niin seuraavan erimielisyyden yhteydessä syyllistän, että hän ei arvosta tekojani.
- Pidän huolta ulkonäöstäni isoilta osin, koska valmistaudun lopettamaan suhteen ja minulla on uusi mies kiikarissa. Mies ei siitä vielä tiedä. Epäilee kyllä, mutta sehän on hänen omaa vainoharhaisuuttaan.
- Olen kiva hänen kavereilleen, ja kannustan lähtemään poikien iltoihin, jotta voin häiriöttä vehtailla tulevan mieheni kanssa.
- Persoonastani hän saa omien sanojensa mukaan älyllistä stimulaatiota ja rentoa, hauskaa seuraa. Minä vain esitän.
- Mies on kumppanina vaikeissa tilanteissa, pitää "meidän" puolia. Arvostan sitä ja osoitan sen puukottamalla häntä selkään ja kääntämällä ihmisiä häntä vastaan.
- Käydään yhdessä minua kiinnostavissa tapahtumissa yms. Miestä kiinnostaviin asioihin hän voi mennä keskenänsä, mutta loukkaannun jos hän oikeasti lähtee.
- Mielestäni suhteen pitää sitoa mies jatkuvan kontrollini alle. Mies ei vaan ei ymmärrä, että parisuhteemme tarjoaa sopivissa määrin läheisyyttä ja vapautta. Uskollisuuskysymyksiin tämä vapaus ei tosin ulotu, paitsi omalla kohdallani, koska olen niin onneton mieheni takia, että se on täysin oikeutettua ja perusteltua. - Gaboooon
avioeroaines kirjoitti:
- Jos mies tulee kotiin stressaantuneena ja tulee luokseni antaakseen suukon, käännän pääni pois, jotta mies tuntisi ettei kelpaa.
- Kehun ja kannustan, vältän kaikkea loukkavaa tai lannistavaa puhetta. Sisimmässäni pyrin kuitenkin löytämään miehestä vikaa ja lataan nämä viat hänelle puun takaa sopivin väliajoin.
- Kaupassa mietin, mitä mies mielestäni tarvitsee, ja ostan sitä.
- Olen miehelle nihkeä heti aamusta, jos tiedän hänen päivästä tulevan pitkä.
- Teen usein ruokaa häntä ajatellen, leivon herkkuja. Vaikka mies tekee mitä osoittaakseen välittämistä, niin seuraavan erimielisyyden yhteydessä syyllistän, että hän ei arvosta tekojani.
- Pidän huolta ulkonäöstäni isoilta osin, koska valmistaudun lopettamaan suhteen ja minulla on uusi mies kiikarissa. Mies ei siitä vielä tiedä. Epäilee kyllä, mutta sehän on hänen omaa vainoharhaisuuttaan.
- Olen kiva hänen kavereilleen, ja kannustan lähtemään poikien iltoihin, jotta voin häiriöttä vehtailla tulevan mieheni kanssa.
- Persoonastani hän saa omien sanojensa mukaan älyllistä stimulaatiota ja rentoa, hauskaa seuraa. Minä vain esitän.
- Mies on kumppanina vaikeissa tilanteissa, pitää "meidän" puolia. Arvostan sitä ja osoitan sen puukottamalla häntä selkään ja kääntämällä ihmisiä häntä vastaan.
- Käydään yhdessä minua kiinnostavissa tapahtumissa yms. Miestä kiinnostaviin asioihin hän voi mennä keskenänsä, mutta loukkaannun jos hän oikeasti lähtee.
- Mielestäni suhteen pitää sitoa mies jatkuvan kontrollini alle. Mies ei vaan ei ymmärrä, että parisuhteemme tarjoaa sopivissa määrin läheisyyttä ja vapautta. Uskollisuuskysymyksiin tämä vapaus ei tosin ulotu, paitsi omalla kohdallani, koska olen niin onneton mieheni takia, että se on täysin oikeutettua ja perusteltua.Oliko tämä nyt oletus siitä, mitä kirjoittaja on oikeasti tarkoittanut?
Näinpä, itse pyrin olemaan miehelleni kaikilla mahdollisilla tavoilla mieliksi, mutta hänpä onkin juuri sellainen myös minua kohtaan. Osoittaa sanoilla ja teoilla minun olevan hänelle tärkein. Kukapa ei sellaista kumppania haluaisi pitää hyvänä? Arvostan häntä yli kaiken.
Juuri tässä vähän aikaa sitten taisi jossain keskustelussa olla puhetta siitä miesten tunteellisesta puolesta, eli että kuinka se löytyy melkein jokaisesta miehestä, mutta eivät vain viitsi sellaisia itsestäänselvyyksiä täällä tai muuallakaan jatkuvasti toistella. Tämä on nyt vähän sama juttu mutta naisten kannalta. Ei kai suurin osa naisista mitään muuta haluaisikaan niin paljon kuin pitää omaa miestä hyvänä, mutta homman toimiminen edellyttää vastavuoroisuutta, eli pitäisi sen miehenkin jotenkin osoittaa arvostavansa naista.
- mies32
stellaria81 kirjoitti:
Juuri tässä vähän aikaa sitten taisi jossain keskustelussa olla puhetta siitä miesten tunteellisesta puolesta, eli että kuinka se löytyy melkein jokaisesta miehestä, mutta eivät vain viitsi sellaisia itsestäänselvyyksiä täällä tai muuallakaan jatkuvasti toistella. Tämä on nyt vähän sama juttu mutta naisten kannalta. Ei kai suurin osa naisista mitään muuta haluaisikaan niin paljon kuin pitää omaa miestä hyvänä, mutta homman toimiminen edellyttää vastavuoroisuutta, eli pitäisi sen miehenkin jotenkin osoittaa arvostavansa naista.
Ja noinhan se uskoakseni ja toivoakseni suurimmassa osassa suhteista toimiikin, ainakin niin kauan kuin suhde on voimissaan. Tälle palstalle vaan on osunut molempien sukupuolien epäonnistujia ja epäonnisia katkerikkoja, joiden kuva vastakkaisesta sukupuolesta on vääristyneen negatiivinen. Hienoa, ettei sinulla kuitenkaan niin.
- mies32
mies32 kirjoitti:
Ja noinhan se uskoakseni ja toivoakseni suurimmassa osassa suhteista toimiikin, ainakin niin kauan kuin suhde on voimissaan. Tälle palstalle vaan on osunut molempien sukupuolien epäonnistujia ja epäonnisia katkerikkoja, joiden kuva vastakkaisesta sukupuolesta on vääristyneen negatiivinen. Hienoa, ettei sinulla kuitenkaan niin.
Tai no, olihan tuossa jo sinultakin orastavaa katkeruutta..
- CippiMissi
mies32 kirjoitti:
Jos molemmat arvostavat ja kunnioittavat kumppaniansa, niin suhde pysyy itsestään. Jos kumppanit ajattelevat vain omia etuja, suhde ei toimi. Koska ihmissuhteessa liiketoiminnan tavat ei toimi.
- tick gu
Just näin kirjoitti:
Mietin samaa koska se kuulosti hyvälle.
Olen nainen, mutta sen verran on jo ikää, että olen tehnyt parisuhteissa virheitä ja ottanut niistä opiksi. Näin kyynisenä naisena voin kyllä myös sanoa, että meidän kilttien naisten ongelmana on se, että miehet helposti ottavat ilman muuta vastaan hellyyden ja rakkauden teot, mutta eivät sitten itse ole valmiit hemmottelemaan naista samassa määrin.
Enemmän pitäisi opettaa nuorille ihmisille, että parisuhde on arvokas asia, jonka eteen pitää olla valmis tekemään töitä. Kun kumpikin tekee parhaansa ja käyttää aikaa ja vaivaa, niin rakkaus kukoistaa.
Omat parisuhteeni ovat kaatuneet juuri siihen, että olen rakastanut miestä ja halunnut tehdä hänelle hyvää, mutta mies on pitänyt tällaista tapaa itsestäänselvyytenä eikä ole ollut itse valmis sitoutumaan suhteeseen ja panostamaan yhteiseen aikaan. En vain osaa olla parisuhteessa puolittain ja välinpitämättömänä, mutta en halua olla myöskään kynnysmattona. - 209lskjld
sinkku. kirjoitti:
Ei naista voi halailla eikä suukotella koska sitten alkaa panettaa. Parempi siis vaan naida heti kunnolla ja jättää halailut homoille.
Tämä aiheuttaa sen, että suhteesta jää vuosien varrella hellyydenosoitukset pois. Ei nainenkaan halua aina tulla ohjatuksi makuuhuoneen puolelle, jos käy halaamassa ja suukottamassa miehen, kun hän tulee töistä tms. Ymmärrän, että nuoret miehet käyvät kuumina, mutta olisi tosi tärkeää, että miehetkin oppivat pitämään sormet irti naisista. Naisen rintoja ja alapäätä ei kuulu hipelöidä koko ajan, kun katsotaan telkkaria tai takapuolta ei tarvitse puristella koko ajan, kun käydään kaupassa tai kävelyllä.
En ole homo enkä seksikammoinen, mutta seksistä menee maku, jos sitä on ilmassa 24/7 vuodesta toiseen. - juoksut juostu
tick gu kirjoitti:
Olen nainen, mutta sen verran on jo ikää, että olen tehnyt parisuhteissa virheitä ja ottanut niistä opiksi. Näin kyynisenä naisena voin kyllä myös sanoa, että meidän kilttien naisten ongelmana on se, että miehet helposti ottavat ilman muuta vastaan hellyyden ja rakkauden teot, mutta eivät sitten itse ole valmiit hemmottelemaan naista samassa määrin.
Enemmän pitäisi opettaa nuorille ihmisille, että parisuhde on arvokas asia, jonka eteen pitää olla valmis tekemään töitä. Kun kumpikin tekee parhaansa ja käyttää aikaa ja vaivaa, niin rakkaus kukoistaa.
Omat parisuhteeni ovat kaatuneet juuri siihen, että olen rakastanut miestä ja halunnut tehdä hänelle hyvää, mutta mies on pitänyt tällaista tapaa itsestäänselvyytenä eikä ole ollut itse valmis sitoutumaan suhteeseen ja panostamaan yhteiseen aikaan. En vain osaa olla parisuhteessa puolittain ja välinpitämättömänä, mutta en halua olla myöskään kynnysmattona.Se tavallinen tarina. Onkohan nuoremmissa naisissa yhtään viisasta vai pitääkö kaikkien naisten aina tehdä niitä virheitä nuorena ja tulla pahojen poikien ja pelimiesten panemaksi ja pettämäksi ennen kuin järkiintyvät jat tajuavat, että ihmissuhteet ei ole vain joku vuoristorata missä jännäpojat toimii jarrumiehenä?
- avioeroaines
Gaboooon kirjoitti:
Oliko tämä nyt oletus siitä, mitä kirjoittaja on oikeasti tarkoittanut?
Ei. Alkuperäisen kirjoittajan lista oli kaunista luettavaa. Tämä oli lähinnä itseironinen käänteisversio menneestä elämästäni.
Olen mies ja vapaa kuin taivaan lintu ja hyvä niin :)
Olisi pitänyt laittaa joku selitys tuohon mukaan.
- ikisinkkun
Samaa pohdin aina kun läheisyydenkaipuu yllättää. Ajatusten selvitessä ja pohdittuani pahimman halipulan pois, huomaan olevani tylsä ja turhan tunteellinen&herkkä tyyppi valjun, arkisen elämän kera. En edes yritä löytää miesseuraa juurikin tästä syystä.
- Kylmiä totuuksia
"Samaa pohdin aina kun läheisyydenkaipuu yllättää. Ajatusten selvitessä ja pohdittuani pahimman halipulan pois, huomaan olevani tylsä ja turhan tunteellinen&herkkä tyyppi valjun, arkisen elämän kera. En edes yritä löytää miesseuraa juurikin tästä syystä."
Tunteellisuudessa ja herkkyydessä olisi monella naisella parantamisen varaa. Miksi ihmeessä dissaat näitä puolia itsessäsi? Eikö miehet ole arvostaneet niitä? - Säikky Hiirulainen
"Samaa pohdin aina kun läheisyydenkaipuu yllättää. Ajatusten selvitessä ja pohdittuani pahimman halipulan pois, huomaan olevani tylsä ja turhan tunteellinen&herkkä tyyppi valjun, arkisen elämän kera. En edes yritä löytää miesseuraa juurikin tästä syystä."
Tunteellisuudessa ja herkkyydessä olisi monella naisella parantamisen varaa. Miksi ihmeessä dissaat näitä puolia itsessäsi? Eikö miehet ole arvostaneet niitä?Ylitunteellisuus ja liikaherkkyys on ongelmia kenelle vain.
- ikisinkkun
Tunteellisuudessa ja herkkyydessä olisi monella naisella parantamisen varaa. Miksi ihmeessä dissaat näitä puolia itsessäsi? Eikö miehet ole arvostaneet niitä?Tunteellisena ja herkkänä jää toisten jalkoihin kun ottaa itseensä kaikki loukkaukset, piilov*ttuilut, negailut ja piikittelyt joita varsinkin miehet harrastavat.
Oma huomioni on se, että miehet pitävät pikkuisen pirullisista naisista joista on heille kinaushaastetta. Minua ei kiinnosta sellainen.
Minäkin olen saanut osani miesten heitoista, välillä ihmettelen että miksi pitää aina haukkua, eikö voisi olla vain hiljaa tai vaikka häipyä jos toinen ei miellytä. - Kylmiä totuuksia
Säikky Hiirulainen kirjoitti:
Ylitunteellisuus ja liikaherkkyys on ongelmia kenelle vain.
"Ylitunteellisuus ja liikaherkkyys on ongelmia kenelle vain."
Ylilyöntejä oppii iän myötä hallitsemaan jolloin jäljelle jää normaali tunteellisuus ja herkkyys. Eli tässä ei ole mitään ongelmaa.
Kylmästä nartusta ei saa tunteellista ja herkkää vaikka kuinka paljon aikaa kuluisi. :) - johtopäätös
ikisinkkun kirjoitti:
Tunteellisena ja herkkänä jää toisten jalkoihin kun ottaa itseensä kaikki loukkaukset, piilov*ttuilut, negailut ja piikittelyt joita varsinkin miehet harrastavat.
Oma huomioni on se, että miehet pitävät pikkuisen pirullisista naisista joista on heille kinaushaastetta. Minua ei kiinnosta sellainen.
Minäkin olen saanut osani miesten heitoista, välillä ihmettelen että miksi pitää aina haukkua, eikö voisi olla vain hiljaa tai vaikka häipyä jos toinen ei miellytä.Jos olet "saanut osasi" miesten haukuista niin eikö se kerro lähinnä siitä että olet seurustellut/ ollut kiinnostunut vain suosituista miehistä, joilla on varaa kiukutella naisille?
- ikisinkkun
johtopäätös kirjoitti:
Jos olet "saanut osasi" miesten haukuista niin eikö se kerro lähinnä siitä että olet seurustellut/ ollut kiinnostunut vain suosituista miehistä, joilla on varaa kiukutella naisille?
En ole seurustellut enkä kiinnostunut suosituista miehistä. Riittää kun olin kouluelämässä, kaikki haukut on kuultu miesten suusta. Baarissakin olen kuullut vaikka mitä solvauksia ja tylytyksiä vain olemalla paikalla.
En juurikaan käy enää baareissa. Pari kertaa vuodessa. - Huumorii 32v..
johtopäätös kirjoitti:
Jos olet "saanut osasi" miesten haukuista niin eikö se kerro lähinnä siitä että olet seurustellut/ ollut kiinnostunut vain suosituista miehistä, joilla on varaa kiukutella naisille?
Oletko itse antanut aihetta,piikittelyyn ja piilokettuiluun.Älä syyllistä yksipuolisesti miehii,kyl naisetkin osaa olla,teräväkielisii ja ärsyttää.Kaksi vierasta ihmistä,tutustuttuaankin ei aina voi olla samaamieltä.Asiat voi selvittää vit......takki jos muuten suhteet kunnos,mieluimmin huumorilla,jos tajuu löytyy?
"Ylitunteellisuus ja liikaherkkyys on ongelmia kenelle vain."
Ylilyöntejä oppii iän myötä hallitsemaan jolloin jäljelle jää normaali tunteellisuus ja herkkyys. Eli tässä ei ole mitään ongelmaa.
Kylmästä nartusta ei saa tunteellista ja herkkää vaikka kuinka paljon aikaa kuluisi. :)Miten sen päältäpäin oikein voi nähdä, että onko kyseessä ”kylmä narttu”, jos ei halua edes tutustua naiseen kunnolla? En tarkoita tällä välttämättä juuri sinua, mutta monilla sinkkumiehillä tuntuu se tutustumiskynnys olevan hyvin korkea, eli heidän kanssaan on yksinkertaisesti vaikea päästä edes tekemisiin, saati sitten osoittamaan että ei todellisuudessa ole lainkaan niin ”kylmä narttu” kuin mitä joku voisi päältäpäin kuvitella.
- mies32
stellaria81 kirjoitti:
Miten sen päältäpäin oikein voi nähdä, että onko kyseessä ”kylmä narttu”, jos ei halua edes tutustua naiseen kunnolla? En tarkoita tällä välttämättä juuri sinua, mutta monilla sinkkumiehillä tuntuu se tutustumiskynnys olevan hyvin korkea, eli heidän kanssaan on yksinkertaisesti vaikea päästä edes tekemisiin, saati sitten osoittamaan että ei todellisuudessa ole lainkaan niin ”kylmä narttu” kuin mitä joku voisi päältäpäin kuvitella.
Suurimmalla osalla kynnys on korkea, vaikka nainen vaikuttaisi kuinka herttaiselta.Se on se ujous ja korrektius katsos. Äärifeminismin myötä tilanne vaan pahenee, kun saa jo pelätä syytettä jos kehtaa flirttailla.
- SippiMissi
mies32 kirjoitti:
Suurimmalla osalla kynnys on korkea, vaikka nainen vaikuttaisi kuinka herttaiselta.Se on se ujous ja korrektius katsos. Äärifeminismin myötä tilanne vaan pahenee, kun saa jo pelätä syytettä jos kehtaa flirttailla.
Minustakin on turvallisempaa olla hymyilemättä kenellekään koska hymy on flirtin merkki.
mies32 kirjoitti:
No näinhän se voi nykyään olla. On se surkeeta kun juuri meissä ”ylijäämäkansalaisissa” sukupuolet tuntuvat olevan niin ulalla toistensa ajattelutavoista että minkäänlaisten suhteiden muodostuminen vaikuttaa mahdottomuudelta. :(
- mies32
stellaria81 kirjoitti:
No näinhän se voi nykyään olla. On se surkeeta kun juuri meissä ”ylijäämäkansalaisissa” sukupuolet tuntuvat olevan niin ulalla toistensa ajattelutavoista että minkäänlaisten suhteiden muodostuminen vaikuttaa mahdottomuudelta. :(
Minä olen yleensä uskonut ymmärtäväni naisten ajattelua ja tunteita, myös niitä kiinnostuksen merkkejä, mutta silti meinaa vaan olla pupu pöksyssä, kun pitäisi toimia.
- ikisinkkun
Huumorii 32v.. kirjoitti:
Oletko itse antanut aihetta,piikittelyyn ja piilokettuiluun.Älä syyllistä yksipuolisesti miehii,kyl naisetkin osaa olla,teräväkielisii ja ärsyttää.Kaksi vierasta ihmistä,tutustuttuaankin ei aina voi olla samaamieltä.Asiat voi selvittää vit......takki jos muuten suhteet kunnos,mieluimmin huumorilla,jos tajuu löytyy?
En tiedä olenko antanut aihetta piikittelyyn ja piilokettuiluun. En ainakaan silloin kun baarissa olen istuskellut siististi pukeutuneena paikoillani ja joku on tullut negaamaan.
Aina ei voi olla samaa mieltä eikä pidäkään, mutta mielipiteensä voi esittää asiallisesti vaikka toinen olisikin eri mieltä. Miehet ovat varsinaisia "kaikkitietäviä" katujyriä välillä. mies32 kirjoitti:
Minä olen yleensä uskonut ymmärtäväni naisten ajattelua ja tunteita, myös niitä kiinnostuksen merkkejä, mutta silti meinaa vaan olla pupu pöksyssä, kun pitäisi toimia.
Olen ajatellut, että sinulla on hyvä itsetunto. Jos sinulla meinaa mennä pupu pöksyyn, niin entäs sellainen jolla on huono itsetunto? Huh huh!
- rewwq
On tosi kurjaa jos oikeasti suuri osa miehistä on kohdannut niitä tylyjä naisia, koska uskon että meitä (uskoisin kuuluvani siihen toiseen kastiin) löytyy samalla mitalla. ;)
- Just näin
Löytyy vai? Sellasen mä haluun. :)
- rewwq
Just näin kirjoitti:
Löytyy vai? Sellasen mä haluun. :)
No en voi tietenkään muiden puolesta mennä sanomaan. Toivon vaan niin kaikkien mukavien miesten puolesta. (:
- niinpä niin..
Mitä annettavaa ihmisillä toisilleen yleensäkin on? Joillakin meillä on tarve ja kyky etsiä yhteyttä muihin ihmisiin. Kiinteän parisuhteen voisi äkkiseltään kuvitella tarjoavan se osapuolille kumppanuutta, läheisyyttä, turvaa jne. Aika harvoin kai ihmiset aloittavat mitään ihmissuhteita ajatellen tietoisesti, että "mitäs tuolla tyypillä on juuri minulle annettavaa". Jos tuon kaltainen ajattelu alkaa olla ihmissuhteissa merkittävässä osassa, kannattanee huolestua ja miettiä mikä oma persoonallisuuden kehityksessä on mennyt vikaan.
- ikisinkkun
Hyvä pointti.
Näitä miesten naiskriteereitä ajatellessa kuitenkin olen tullut siihen tulokseen ettei minusta suhteeseen taida olla. Arkea kun se suurimmaksi osaksi on. Tietysti jos mies kestäisi sen arjen ja sen etten ole tälläytyneenä joka päivä. Mitä ihmiset yleensä tekevät keskenään? Tölläävät telkkua? Jopa minusta se olisi tylsää yhdessäoloa. Ennemmin vaikka lueskeltaisiin kirjoja ja juteltaisiin.
Ehkä suhteen vakiinnuttua olisi helpompi olla, deittailu ja tekemisen keksiminen taas on yhtä helvettiä. Suhteeseen pääsy on siis vaikeaa kun pitäisi esiintyä menevänä ja tavoiteltuna naisena jotta miehet kiinnostuisivat. Eihän kukaan nyt kotona ja harrasteissaan möllöttävästä vanhasta piiasta innostu. - ....
ikisinkkun kirjoitti:
Hyvä pointti.
Näitä miesten naiskriteereitä ajatellessa kuitenkin olen tullut siihen tulokseen ettei minusta suhteeseen taida olla. Arkea kun se suurimmaksi osaksi on. Tietysti jos mies kestäisi sen arjen ja sen etten ole tälläytyneenä joka päivä. Mitä ihmiset yleensä tekevät keskenään? Tölläävät telkkua? Jopa minusta se olisi tylsää yhdessäoloa. Ennemmin vaikka lueskeltaisiin kirjoja ja juteltaisiin.
Ehkä suhteen vakiinnuttua olisi helpompi olla, deittailu ja tekemisen keksiminen taas on yhtä helvettiä. Suhteeseen pääsy on siis vaikeaa kun pitäisi esiintyä menevänä ja tavoiteltuna naisena jotta miehet kiinnostuisivat. Eihän kukaan nyt kotona ja harrasteissaan möllöttävästä vanhasta piiasta innostu.Mitä naiskriteereitä?
- ,.-,.-,.-,.-,.-,.-,.
.... kirjoitti:
Mitä naiskriteereitä?
Ei saa olla liian fiksu, ainakaan fiksumpi kuin mies.
Ei saa olla liian tyrkky muttei pihtarikaan.
Ei saa pukeutua liian paljastavasti muttei peittäviinkään.
Ei saa meikata liikaa, pitää olla luonnonkaunis, mutta jos et ole kaunokainen niin pitää ehostautua.
Ei saa olla liian kiinni perheessään tai kavereissaan muttei ihan yksinkään ole hyvä eikä varsinkaan "roikkua" miehessä.
Ei saa olla liikaa ohjelmaa kalenterissa muttei saa nököttää kotonakaan, eikä varsinkaan saa "häiritä" miestä kun sillä on menoa.
Ei saa olla lihava vaan hoikka muttei kuitenkaan lauta.
Ei saa olla liian herkkä muttei koviskaan.
Oikeastaan kaikki nuo ja sata muuta voi tiivistää näin: jos olet alle 25-vuotias, hyvärunkoinen ja muodikas sekä alati laittautunut kaunotar, on aivan sama millainen olet, kelpaat kyllä. Muutoin teit niin tai näin et kelpaa ja jos kelpaat niin vähäksi aikaa. - ikisinkkumies
ikisinkkun kirjoitti:
Hyvä pointti.
Ehkä suhteen vakiinnuttua olisi helpompi olla, deittailu ja tekemisen keksiminen taas on yhtä helvettiä. Suhteeseen pääsy on siis vaikeaa kun pitäisi esiintyä menevänä ja tavoiteltuna naisena jotta miehet kiinnostuisivat. Eihän kukaan nyt kotona ja harrasteissaan möllöttävästä vanhasta piiasta innostu.Kotona ja harrasteissahan monet ikisinkkumiehetkin möllöttävät.
- ...............
,.-,.-,.-,.-,.-,.-,. kirjoitti:
Ei saa olla liian fiksu, ainakaan fiksumpi kuin mies.
Ei saa olla liian tyrkky muttei pihtarikaan.
Ei saa pukeutua liian paljastavasti muttei peittäviinkään.
Ei saa meikata liikaa, pitää olla luonnonkaunis, mutta jos et ole kaunokainen niin pitää ehostautua.
Ei saa olla liian kiinni perheessään tai kavereissaan muttei ihan yksinkään ole hyvä eikä varsinkaan "roikkua" miehessä.
Ei saa olla liikaa ohjelmaa kalenterissa muttei saa nököttää kotonakaan, eikä varsinkaan saa "häiritä" miestä kun sillä on menoa.
Ei saa olla lihava vaan hoikka muttei kuitenkaan lauta.
Ei saa olla liian herkkä muttei koviskaan.
Oikeastaan kaikki nuo ja sata muuta voi tiivistää näin: jos olet alle 25-vuotias, hyvärunkoinen ja muodikas sekä alati laittautunut kaunotar, on aivan sama millainen olet, kelpaat kyllä. Muutoin teit niin tai näin et kelpaa ja jos kelpaat niin vähäksi aikaa."Ei saa olla liian fiksu, ainakaan fiksumpi kuin mies."
En ole vielä tavannut itseäni älykkäämpää naista.
"Ei saa olla liian tyrkky muttei pihtarikaan."
Kuka tällaista on vaatinut. Jos käy suoraan muniin kiinni, niin silloin on liian tyrkky. Ei pitäisi olla niin vaikeaa harjoittaa naisenkin vähän itsekuria.
"Ei saa pukeutua liian paljastavasti muttei peittäviinkään."
Kuka tällaista on vaatinut? Sikäli ihan oikeilla jäljillä, että yleensä kultainen keskitie on paras, jos vaihtoehdot on katuhuoran ja uskismummon välillä.
"Ei saa meikata liikaa, pitää olla luonnonkaunis, mutta jos et ole kaunokainen niin pitää ehostautua."
Mikäs ongelma tässä on? Jos on kaunis, niin ei tarvitse meikata. Jos ei ole, niin sitten meikkiä hyvällä maulla naamariin vaan.
"Ei saa olla liian kiinni perheessään tai kavereissaan muttei ihan yksinkään ole hyvä eikä varsinkaan "roikkua" miehessä."
Onko joku täällä tällaistakin vaatinut? Taidat keksiä näitä ihan omasta päästä. Liika on liikaa tässäkin ja melkein kaikissa muissakin asioissa. Epätoivoinen takertuja on yhtä ahdistava kuin kaikki asiat kavereillansa hyväksyttävä itsenäisyytensä hukannut laumaeläinkin.
"Ei saa olla liikaa ohjelmaa kalenterissa muttei saa nököttää kotonakaan, eikä varsinkaan saa "häiritä" miestä kun sillä on menoa."
Nämä on taas näitä itse keksimiäsi juttuja.
"Ei saa olla lihava vaan hoikka muttei kuitenkaan lauta."
Isotissinen ja hoikka siis. No kyllä ne pienetkin rinnat käy ihan hyvin, mutta tuo hoikkuus tai normaalipainoisuus on kyllä ihan hyvä.
"Ei saa olla liian herkkä muttei koviskaan."
Kultainen keskitie on paras tässäkin. En ymmärrä mikä ongelma tässäkin on. - ,.-,.-,.-,.-,.-,.-,.
............... kirjoitti:
"Ei saa olla liian fiksu, ainakaan fiksumpi kuin mies."
En ole vielä tavannut itseäni älykkäämpää naista.
"Ei saa olla liian tyrkky muttei pihtarikaan."
Kuka tällaista on vaatinut. Jos käy suoraan muniin kiinni, niin silloin on liian tyrkky. Ei pitäisi olla niin vaikeaa harjoittaa naisenkin vähän itsekuria.
"Ei saa pukeutua liian paljastavasti muttei peittäviinkään."
Kuka tällaista on vaatinut? Sikäli ihan oikeilla jäljillä, että yleensä kultainen keskitie on paras, jos vaihtoehdot on katuhuoran ja uskismummon välillä.
"Ei saa meikata liikaa, pitää olla luonnonkaunis, mutta jos et ole kaunokainen niin pitää ehostautua."
Mikäs ongelma tässä on? Jos on kaunis, niin ei tarvitse meikata. Jos ei ole, niin sitten meikkiä hyvällä maulla naamariin vaan.
"Ei saa olla liian kiinni perheessään tai kavereissaan muttei ihan yksinkään ole hyvä eikä varsinkaan "roikkua" miehessä."
Onko joku täällä tällaistakin vaatinut? Taidat keksiä näitä ihan omasta päästä. Liika on liikaa tässäkin ja melkein kaikissa muissakin asioissa. Epätoivoinen takertuja on yhtä ahdistava kuin kaikki asiat kavereillansa hyväksyttävä itsenäisyytensä hukannut laumaeläinkin.
"Ei saa olla liikaa ohjelmaa kalenterissa muttei saa nököttää kotonakaan, eikä varsinkaan saa "häiritä" miestä kun sillä on menoa."
Nämä on taas näitä itse keksimiäsi juttuja.
"Ei saa olla lihava vaan hoikka muttei kuitenkaan lauta."
Isotissinen ja hoikka siis. No kyllä ne pienetkin rinnat käy ihan hyvin, mutta tuo hoikkuus tai normaalipainoisuus on kyllä ihan hyvä.
"Ei saa olla liian herkkä muttei koviskaan."
Kultainen keskitie on paras tässäkin. En ymmärrä mikä ongelma tässäkin on.Se ongelma, että miehet kyllä keksivät lisää kriteereitä arvosteltavaa naisista joita saisivat ja sen varjolla lentelevät surutta kukasta kukkaan. Harva haluaa enää vakiintua, harva on tosissaan, harva osaa rakastaa.
Aina on jotakin liikaa tai liian vähän.
Aina on olemassa joku kauniimpi ja nuorempi ja joku parempi.
Kaikille miehille kun ei vain riitä niitä kauniita, nuoria naisia. Ne kuvankäsitellyt kaunokaiset ovat haavetta vaan.
"Onko joku täällä tällaistakin vaatinut? Taidat keksiä näitä ihan omasta päästä"
Ja mitä palstalle ei ole kirjoiteltu, ei tarkoita sitä ettei se pätisi tosielämässä. - 18+20
,.-,.-,.-,.-,.-,.-,. kirjoitti:
Se ongelma, että miehet kyllä keksivät lisää kriteereitä arvosteltavaa naisista joita saisivat ja sen varjolla lentelevät surutta kukasta kukkaan. Harva haluaa enää vakiintua, harva on tosissaan, harva osaa rakastaa.
Aina on jotakin liikaa tai liian vähän.
Aina on olemassa joku kauniimpi ja nuorempi ja joku parempi.
Kaikille miehille kun ei vain riitä niitä kauniita, nuoria naisia. Ne kuvankäsitellyt kaunokaiset ovat haavetta vaan.
"Onko joku täällä tällaistakin vaatinut? Taidat keksiä näitä ihan omasta päästä"
Ja mitä palstalle ei ole kirjoiteltu, ei tarkoita sitä ettei se pätisi tosielämässä.Kuulehan. Lähdetään nyt alkuun vaikka siitä, että vaikkapa kolmekymppisistä sinkkumiehistä, niin 80% EI OLE mitään pinnallisia panomiehiä. 20% ehkäpä on. Niin miksi lasket vain niiden panomiesten mielipiteet?
- .........
18+20 kirjoitti:
Kuulehan. Lähdetään nyt alkuun vaikka siitä, että vaikkapa kolmekymppisistä sinkkumiehistä, niin 80% EI OLE mitään pinnallisia panomiehiä. 20% ehkäpä on. Niin miksi lasket vain niiden panomiesten mielipiteet?
Vain niiden mielipiteillä on väliä joita tavoitellaan.
- Stop now
Ei yhtään mitään.
Siksi palstan miehet voivat lakata haaveilemasta. - Saisko
Voit itse päättää mikä kolmesta vaihtoehdosta on kannatusäänesi arvoinen ja jos kaikki ovat hyviä, niin anna kaikille äänesi. Lue perustelut, mistä selviää miten asiat ratkaista.
Linkit:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/665
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/663
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/629
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau606888Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414845- 792672
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412009- 181808
- 301587
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,101532Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151359- 241254
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671137