Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei nyt millään pahalla, mutta PIKKUISEN todellisuudesta vieraantunut käsitys taitaa herralla olla. Et sitten tullut ajatelleeksi että ne ovat nimenomaan ne kunnolliset perheenisät tai muuten vain varatut miehet, jotka sitä silmäpeliä eniten pitävät. Tuohon lankaan on tullut lennettyä jo niin monta kertaa etten oikeastaan enää edes kykene kiinnostumaan miehestä ellen etukäteen tiedä häntä satavarmasti sinkuksi.
08.12.2013 19:02
Hmm, mitenkähän voisimme päästä varmuuteen hänen poikuudestaan...?
08.12.2013 18:33
"sinä kun tunnut aika usein jopa lopettavan keskustelun minun kommenttiini"
No se johtuu vain siitä etten aina jaksa keksiä mitään järkevää sanottavaa. Tiedän että sinä kyllä jaksat jankata asiasta kuin asiasta vaikka maailman tappiin, mutta minulla ei vain ihan aina ole moiseen aikaa :). Ei se sinun vänkäämisesi kyllä minusta ole yhtään huono asia; sanavalmiit ja nopeasti reagoivat kirjoittajat pitävät palstan elossa, varsinkin jos teksti on yleensä suhteellisen selväjärkistä.
08.12.2013 18:18
Ja v*tut toimii. Ei se suhde ala sillä että pääsee viestittelemään jonkun kanssa tai edes sillä että pääsee treffeille. Jos ei tiedä miten treffeillä pitää toimia, niin tapahtuu vain se, että treffit päättyvät eikä uusia tule.
Pitää vain olla se taito nähdä toisen ihmisen pään sisälle, että mtä se nyt minun haluaa tekevän, ja jos ei sitä ole, niin parisuhdetta ei tule ikinä syntymään.
07.12.2013 23:14
Minusta HR ei ole mitenkään hirmusti kirjoitellut sen jälkeen kun aloin itse aktiivisemmin seuraamaan palstaa. Mutta musa- ja sanoitusnero kaveri kyllä kieltämättä on.
07.12.2013 21:25
Heh, pääsinpäs minä hyvään seuraan, kiitoksia vain.
Jos nyt omaa arviota top3:sta tässä heittäisi, niin vaihtaisin tuossa yo:ssa itseni tilalle ehkäpä mies32:n. Vaikka onhan täällä kyllä paljon muitakin hyviä tyyppejä; kolme on liian vähän kärkeen.
07.12.2013 21:21
Minä olen enempikin taipuvainen uskomaan että ne ilkeän ihmisen kasvot rumenevat omassa mielessäni sillä hetkellä kun minulle paljastuu ko. ihmisen ilkeys. Ja sitten se mielikuva jää päälle, eli kun kohtaa jonkun toisen ihmisen joka muistuttaa sitä ilkeää ihmistä, niin hänetkin luokittelee ekaksi automaattisesti ilkeäksi. Onneksi nykyään tiedostan tämän taipumukseni lokeroida ihmisiä ulkonäön ja aiempien kokemusteni perusteella, jolloin pystyn paremmin välttämään asettamasta turhia ennakko-oletuksia.
07.12.2013 20:59
Äh, meni ehkä vähän epäloogiseksi tuo ed. selostus. Tarkoitan siis, että nuorempana kävi noin miljoona kertaa niin että kun vaaleanpunaisissa haaveissani kuvittelin jonkun mielenkiintoisen miehen olevan vapaa, niin hän osoittautuikin varatuksi. Ja nyt kun on niin päähän iskostunut se että kaikki miehet ovat varattuja, meneekin se ylläri sitten juuri toisinpäin
07.12.2013 20:48
"olen miehenä jo omaksi ilokseni sheivannut boolssit ja varren koko aikuisiän ajan."
Jos tuo on sinun mielestäsi iloista puuhaa, niin minkähänlaisia mahtaisivat kanssasi olla ne vähän tylsemmät hetket?
07.12.2013 20:42
Ai siis alapesun välttämiseksi ajelet enimmät karvat pois? Selvä.
07.12.2013 20:37
Vaikea sanoa moniko tietää. Ei kukaan ainakaan ikinä sitä minulta kysy. En eksplisiittisesti asiaa mainosta, mutta saattaahan se ilmi tulla jos kuuntelee puheitani tarkemmin.
Entä mitenkähän hyvin sitten itse tunnistan sinkut sinkuiksi? Kun näin äkkiseltään ajattele, niin tuntuu että naisten kohdalla on useammin käynyt niin, että sinkuksi luulemani nainen ei ollutkaan sinkku. Miesten tapauksessa taas kokemuksen kautta on tullut niin vakuuttuneeksi siitä ettei yli kolmekymppisiä sinkkumiehiä juuri ole, joten ehkä useammin koettu tapaus on se, että varatuksi olettamani mies onkin ollut sinkku.
07.12.2013 20:31
Millähän perusteella vanhempien naisten (jollaiseksi minutkin kai tässä yhteydessä lasketaan) pitäisi olla sitä mieltä että tuossa on ikäeroa liikaa?
Ei minusta ole liian suuri ikäero, vaan lienee aika tavallinen, ja mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän merkitykselliseltä ikäero tuntuu. Olen nähnyt juuri tuollaisen suhteen onnistuneenkin ihan hyvin erään naispuolisen kaverini tapauksessa; menivät naimisiin ja saivat lapsia.
07.12.2013 20:27
Kyllä kyllä, Match made in heaven. :D
06.12.2013 12:20
No en minäkään varsinaisesti tuon tylympi ole, vaan sanon aina asialliseen sävyyn etten ole kiinnostunut tilaamaan tällä kertaa. Mutta monesti se myyjä vain jatkaa puhumista siihen päälle eikä ole kuulevinaankaan. Silloin ei muu auta kuin katkaista.
Ei sinänsä se puhelinmyynti niin paha ole, ja joihinkin kyselyihin vastaan ihan mielelläni. Mutta lähinnä raivostuttaa se yksi lehtitalo joka pistää kaikki puhelinmyyjänsä lukemaan sen saman litanian (etelänmatkat bla bla..) ja ilmeisesti ohjeistaakin heidät vain ignooraamaan asiakkaan ja vain tykittämään puhetta päälle konekiväärinopeudella. En tiedä muista, mutta minä koen tuollaisen jotenkin asiakkaan aliarvioimiseksi.
06.12.2013 12:18
Vähän ympäripyöreää on kyllä tuo alkoholitutkijan selostus: ei ole kuulemma huolestuttavaa, mutta tulevaisuudessa sitten tulee kremppaa ja kulutus muutenkin tod. näk. kasvaa.
Jaa että ottaisinko tuohon malliin lipittävän miehen? En kyllä kovin mielelläni. Kyllä sitä sosiaalista elämää olisi hyvä pystyä selvinpäinkin viettämään.
Tuossahan oli alkoholiin liittyen toinenkin ”uutinen”: samikset pysyvät todennäköisimmin yhdessä: http://www.hs.fi/tiede/Yhdessä+juovat+pariskunnat+pysyvät+todennäköisemmin+yhdessä/a1385961437484
06.12.2013 12:09
Sanoisin, että tietosi on virheellinen.
Mullakin joskus kertyy vähän, enkä ole homo.
Sen sijaan napanöyhtää minulle ei tule.
05.12.2013 21:01
Jaa’a, minulla on tapana lyödä luuri korvaan aina siinä vaiheessa kun myyjä pääsee klassisiin sanoihin ”ei meillä nyt ihan etelänmatkaa ole sinulle tarjota”. :D Tai itseasiassa viime kerralla kun soittivat, tätä olikin muutettu muotoon ”emme nyt ihan sitä urheiluautoa voi sinulle lähettää”. Ihanan innovatiivinen uudistus.
Vittuuntumatta tuskin pystyn olemaan, mutta ehkäpä silloin kun on aikaa, voisi luurin paiskomisen sijaan kokeilla tuollaista yliystävällistä sävyä, kuunnella myyjän asia keskeyttämättä loppuun ja kiitellä kovasti ihanista lehtitarjouksista, vaikka en nyt tällä kertaa mitään tilaakaan. Kun sen tekee riittävästi ylilyöden, niin tajuavat sen piilovittuiluksi.
05.12.2013 20:53
Totta, et ole tapellut, mutta et myöskään kommentoinut mitään täällä esitettyihin (suoriin tai epäsuoriin) ihmettelyihin tuosta kummallisesta käytöksenmuutoksestasi.
Luulenpa että muillakin kuin minulla tässä on enempi kyse epäluulosta oudosti käyttäytyvää ihmistä kohtaan kuin varsinaisesta kaunan kantamisesta. Sama juttu se on livessäkin; jos joku ensin raivoaa väkivaltaisesti ja sitten yhtäkkiä muuttuu lauhkeuden perikuvaksi, niin kyllä se hieman ihmetystä herättäisi, eikä huvittaisi heti alkaa kaverin ylimmäksi ystäväksi, ettei saisi nyrkistä raivarin mahdollisesti uusiutuessa.
Helpottaisit huomattavasti omaa asemaasi jos viitsisit vähän selittää tilannetta meille muille. Mutta tietenkään mitään ei ole pakko jos ei taho.
05.12.2013 20:34
Niin, ja tarkennan vielä että kaikki "väärät" miehet, eli liian vanhat tai nuoret tai varatut kyllä osaavat heittää läppää kanssani ja tulen heidän kanssaa toimeen oikein hyvin. Mutta kaikki sopivan ikäiset vapaat miehet sitten taas ovat ihan paskat housussa minun seurassani. Ärsyttävää.
04.12.2013 22:46
Kunpa tuollaisia miehiä vain jostakin vielä vapaina löytyisi. Osoittaa, että miehellä on itsetunto kohdillaan, kun ei ala nöyristelemään vain sen takia että nainen saattaa osata jonkin teknisen jutun häntä itseään paremmin.
Minullakin on vähän samantapaisia ongelmia kuin ap:lla ja nimimerkillä Huooh yllä.
04.12.2013 22:43
117 / 137