tietää että olet sinkku. Nimenomaan piireissä joissa liikut.
Moniko
16
126
Vastaukset
- yksinäinen sydän
Enhän minä liiku missään piireissä. En käy edes lähikaupassa kun hävettää niin vitusti. Työpaikkaa vaihdan aina sillä tavoin, ettei tarvitse osallistua mihinkään tilitysjuhliin ja postikin tulee Poste Restanteen, ettei postinjakaja saa turhaan aihetta raotella mun luukkua.
On mulla aina sormukset sormissa varmuuden vuoksi. - Bobby Sands
Eipä tule pahemmin missään piireissä liikuttua. Ennen, kun liikuin sain kyllä huomata aika usein naisten kommentit "SIIS OLETKO SÄ SINKKU?! MIKSET OLET KETÄÄN NAISTA OTTANU ITELLES?!".
Mutta, joo... kyllä olen sinkku ja sinkkuna tulen aina pysymään. Ei niitä naisia todellisuudessa niin vain oteta, kun ei niille meinaa millään kelvata. - Ikisinkku M
Kaverit ja sukulaiset tietää, sukulaiset joskus luuleekin että olen vaikka hetkittäisesti en olisikaan, työkaverit enimmäkseen tietää mutta joskus niistä joku lluulee etten olisi.
- forever alone
Näkeehän sen kaikki naamasta.
- Citynainen
Niin. Kyllä kaikki tietävät koska en yleensä kulje miesseurassa enkä puhu mistään miehestä vaikka olisi joku juttu ollut. Pienikin juttu.
- Mie 36v
Kaikki tapaamani ihmiset sen näkee heti. Pankissa laina-asioista neuvotellessa joskus kysyvät onko perhettä, muuten ei asiaan kukaan puutu. Olen huomannut että perheetön, työnarkkari yrittäjä saa suht helposti rahoitusta. On siis yksinäisyydestä jotain hyötyäkin.
Vaikea sanoa moniko tietää. Ei kukaan ainakaan ikinä sitä minulta kysy. En eksplisiittisesti asiaa mainosta, mutta saattaahan se ilmi tulla jos kuuntelee puheitani tarkemmin.
Entä mitenkähän hyvin sitten itse tunnistan sinkut sinkuiksi? Kun näin äkkiseltään ajattele, niin tuntuu että naisten kohdalla on useammin käynyt niin, että sinkuksi luulemani nainen ei ollutkaan sinkku. Miesten tapauksessa taas kokemuksen kautta on tullut niin vakuuttuneeksi siitä ettei yli kolmekymppisiä sinkkumiehiä juuri ole, joten ehkä useammin koettu tapaus on se, että varatuksi olettamani mies onkin ollut sinkku.Äh, meni ehkä vähän epäloogiseksi tuo ed. selostus. Tarkoitan siis, että nuorempana kävi noin miljoona kertaa niin että kun vaaleanpunaisissa haaveissani kuvittelin jonkun mielenkiintoisen miehen olevan vapaa, niin hän osoittautuikin varatuksi. Ja nyt kun on niin päähän iskostunut se että kaikki miehet ovat varattuja, meneekin se ylläri sitten juuri toisinpäin
Yli kolmekymppisiä sinkkumiehiä kyllä on vaikka millä mitalla (no, ainakin yksi löytyy, ja tunnen pari muutakin). Sinkkunaisia sen sijaan ei kertakaikkiaan vaan ole, tai sitten aina kuuloetäisyydellä minusta naiset alkavat kertomaan tekaistuja juttuja poikaystävistä.
Ihmettelisin, jos olisi yksikin joka luulisi minulla olevan joku. Piirini toki ovat aika pienet: sukulaiset, työpiirit ja muut. En ole toki koskaan myös salannut kehnoa naismenestystäni, vaan kevyt itseironinen (ja siis tosiaan kevyt verrattuna tähän palstaläppään) heitto silloin tällöin keventää tunnelmaa.
Pikemminkin kysymys kuuluu, kuinka moni tietää että olen hetero.- iiics
Enhän minä tiedä edes itse, olenko vai en...
- Ai siis
miten niin et tiedä??
- iiics
Ai siis kirjoitti:
miten niin et tiedä??
No jos tapailee jotain miestä, mutta ei ole mistään sovittu.
- SingleFear
Yritän vältellä ihmisiä, jottei kukaan saisi tietää sinkkuudestani ja ajatella siitä jotain pahaa. Minulla ei ole yhtään kaveria, enkä haluakaan, koska he saisivat tietää, että olen sinkku. On paljon parempi vain olla yksin kotona, kun siitä sinkkuudesta kuitenkin ajatellaan kaikkea negatiivista kuitenkin joka paikassa.
- atm.
Kaikki tietää. Sukulaiset, enot , veli, veljen tyttöystävä, serkku pojat ja tytöt, kummi ja muut. Ainoa joka ei tiedä on mun äiti.
- wtf1
Minä olen miesvaltaisessa työpaikassa. Itselläni ei ole aavistustakaan kaikista työkavereistani, että ovatko he sinkkuja, suhteessa, naimisissa tai kenties lasten isiä. Ei hirveästi edes kiinnosta. Jotenkin uskon että tuo on kaksisuuntainen katu siis tuo kiinnostumattomuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566588Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394341- 542169
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391818Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 241094
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 171061
- 671018