osasin hillitä itseni..
enkä lyönyt luuria korvaan puhelinlehtimyyjälle. Ajattelin, kun en voi tehdä tipaton tammikuu lupausta, niin teen vittuuntumattomuus tammikuun lupauksen, eritoten lehtikaupustelijoita ja kaiken maailman tilastotutkijoita kohtaan. Aloitan jo tässä joulukuussa ja jos oikein hyvin menee, niin jatkan koko vuoden loppuun.
Maireasti ihanalla korostetulla simasuullani toivotan oikein hyvää loppupäivää, hyvää itsenäisyyspäivää, hyvää joulua ja uutta vuotta ja pääsiäistä, vappua ja juhannusta..joka vitun kerran,..yritän hillitä itseni,..
Ensikerta ja
13
171
Vastaukset
- mies 86
Itse kyllä tykkään katkaista puhelun. Se on nopein tapa päästä niistä eroon.
Jaa’a, minulla on tapana lyödä luuri korvaan aina siinä vaiheessa kun myyjä pääsee klassisiin sanoihin ”ei meillä nyt ihan etelänmatkaa ole sinulle tarjota”. :D Tai itseasiassa viime kerralla kun soittivat, tätä olikin muutettu muotoon ”emme nyt ihan sitä urheiluautoa voi sinulle lähettää”. Ihanan innovatiivinen uudistus.
Vittuuntumatta tuskin pystyn olemaan, mutta ehkäpä silloin kun on aikaa, voisi luurin paiskomisen sijaan kokeilla tuollaista yliystävällistä sävyä, kuunnella myyjän asia keskeyttämättä loppuun ja kiitellä kovasti ihanista lehtitarjouksista, vaikka en nyt tällä kertaa mitään tilaakaan. Kun sen tekee riittävästi ylilyöden, niin tajuavat sen piilovittuiluksi.- Isä Timppa
Tyttärenikin katkaiseen puhelun aina saman repliikin kohdalla.
- -OTK-
Miksi ette voi sanoa niinkuin jope, että kiva kun soitit? :) Itse en voisi ikinä olla törkeä, koska siellä toisessa päässä on kuitenkin aina ihminen jolla on tunteet.
- siimasuu
Hain tunteet tarkoitit kai?
Jos älähdätkään monologien lomassa takerrut vain enemmän koukkuun.
Kuuntele kiltisti ja sano "Ei kiitos" vasta kun kysytään. Katkaise itse puhelu (siima) lopuksi.
- Ikisinkku M
Hyvä, hienoa suorastaan kun olet lähtenyt oikealle tielle. Minulle tulee aina mieleen kun puhelinmyyjä soittaa että ei hän sitä varmaan tekisi jos olisi parempiakin hommia eikä se hänestä ole mukavaa tyrkyttää lehtiä, tavaroita tms. ja varsinkaan sitten ei ole mukavaa jos tulee jatkuvasti luuria korvaan, vittuilua tms.. Miksi pitäisi omalta osaltaan pahentaa hänen päiväänsä kun parhaiten toimii sekä itselle että hänelle että heti kun hän aloittaa myyntipuheensa sanot vaan kiitos tarjouksesta mutta en tarvitse, ole kiinnostunut, vaihda nykyistä tms.ja toivotat hyvää päivänjatkoa, näin ei mene aikaa hukkaa kummaltakaan
No en minäkään varsinaisesti tuon tylympi ole, vaan sanon aina asialliseen sävyyn etten ole kiinnostunut tilaamaan tällä kertaa. Mutta monesti se myyjä vain jatkaa puhumista siihen päälle eikä ole kuulevinaankaan. Silloin ei muu auta kuin katkaista.
Ei sinänsä se puhelinmyynti niin paha ole, ja joihinkin kyselyihin vastaan ihan mielelläni. Mutta lähinnä raivostuttaa se yksi lehtitalo joka pistää kaikki puhelinmyyjänsä lukemaan sen saman litanian (etelänmatkat bla bla..) ja ilmeisesti ohjeistaakin heidät vain ignooraamaan asiakkaan ja vain tykittämään puhetta päälle konekiväärinopeudella. En tiedä muista, mutta minä koen tuollaisen jotenkin asiakkaan aliarvioimiseksi.
- tippaleipä
Lotta kun juo simaa joulusta vappuun niin mahtaa olla aika pyöreä tytteli toukokuussa ;) Millaista huulipunaa on mairessa suussa?
Kyllä minä pidän hyvistä keskusteluista, vaikka sitten puhelinmyyjän kansa. Koetan saada vaan ne tuotteet ilmaiseksi. En ole onnistunut, sama kyllä pätee naistenkin kanssa.- lottamari.
Ni,,ajattelinkin tuon vittuuntumattomuuden lisäksi käydä käsiksi 120 kiloiseen vartalooni ja kysäistä seuraavalla kerralla lehtimiesmyyjältä, että jos tilaan painonpudotuslehden, niin tuleeko hän kaupan päälle minun personaltrainerikseni..muuten en vittuuttanikaan tilaa lehteä, enkä huoli sitä helmiriipusta kaupan päälle, koska tukehtuisin paksun kaulani tähden siihen.
- lottamari.
lottamari. kirjoitti:
Ni,,ajattelinkin tuon vittuuntumattomuuden lisäksi käydä käsiksi 120 kiloiseen vartalooni ja kysäistä seuraavalla kerralla lehtimiesmyyjältä, että jos tilaan painonpudotuslehden, niin tuleeko hän kaupan päälle minun personaltrainerikseni..muuten en vittuuttanikaan tilaa lehteä, enkä huoli sitä helmiriipusta kaupan päälle, koska tukehtuisin paksun kaulani tähden siihen.
Niin ja vielä, sitten kun olen saanut käytöstapani hiottua kuntoon ja painoni pudotettua ihannenaisen mittoihin soitan itse lehtitaloon ja tarjoan A-lehdille etusivun juttua itsestäni ja siitä miten hyvin heidän puhelilehtimyyntinsä tehoaa lihaviin vittuuntuneisiin ihmisiin ja tekee heistä maltillisia hyvin käyttäytyviä kauniita hoikkia hyväkroppaisia kaunottaria. Saan oman joka viikkoisen kestojulkkissivun kuin Matti Nykänen konsanaan.
- I still Love You
Rakas lottamari !
I still Love You !- lottamari.
Tuota Scorpparien biisiä en olekaan kuullut pitkään aikaan.
http://www.youtube.com/watch?v=3uNyPefjS88 - Wov
lottamari. kirjoitti:
Tuota Scorpparien biisiä en olekaan kuullut pitkään aikaan.
http://www.youtube.com/watch?v=3uNyPefjS88Wov ! That's GREATE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566588Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394341- 542169
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat381816Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 241094
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 171061
- 671018