Ihana mies! ;D

nanna-87

36

507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

Tuo on poika, ei mies.

• sokrates

Artikkelissa mainitaan, että kyseessä on "nuori mies". Uskonemme tähän paremman tiedon puutteessa.

• ........
        sokrates kirjoitti:

Artikkelissa mainitaan, että kyseessä on "nuori mies". Uskonemme tähän paremman tiedon puutteessa.

Toimittajilla ei ole nykyään yleissivistystä niin paljon, että heillä ei ole tietoa mitä eroa on pojalla ja miehellä. Toimittajan mielestä siis tuo on "nuori mies", mutta oikeasti kun tuo on alle 18v niin se on poika.

• sokrates kirjoitti:

Hmm, mitenkähän voisimme päästä varmuuteen hänen poikuudestaan...?

• Tuskin tuolla on
        ........ kirjoitti:

Toimittajilla ei ole nykyään yleissivistystä niin paljon, että heillä ei ole tietoa mitä eroa on pojalla ja miehellä. Toimittajan mielestä siis tuo on "nuori mies", mutta oikeasti kun tuo on alle 18v niin se on poika.

poikuus enää talella

• ei kelpaisi

http://instagram.com/benjaminpeltonen

Onhan tuo ihan söpö teinimies, mutta varmaan aika käytetty ja liian naisellinen. Duckface on jopa naisilla kammottava, saati sitten miehillä...

• Tuon Benjaminin suosio on hyvä esimerkki suomalaisten tyttöjen laumasieluisuudesta. Tuhannet teininaiset kehuvat kilpaa tuota nuorta ytm:ää ja tilaisuuden tullen varmasti myös nussituttavat itsensä tuolla.

Kukaan ei ajattele omilla aivoillaan vaan automaattisesti tykkäävät samasta kuin kaikki muutkin.

• poikahan tuo vielä o

Kivan näköinen teini-iässä oleva poika. Vielä pitkä matka miehuuteen hänellä. Komea mies hänestä luultavasti kasvaa, mutta siihen menee aikaa. Mieshän on komeimmillaan nelikymppisenä. Jos sun nimimerkkisi on sun syntymävuotesi, niin et säkään vielä ihan aikuiseksi ole kasvanut, kun kuolaat teinien perään.

• Kyllä tuo Benjamin elää juuri nyt niitä parhaita nuoruusvuosia, joita hän voi sitten keski-ikäisenä (nelikymppisenä) muistella.

• No ei kyllä todellakaan elä vielä mitään parhaita nuoruusvuosia, koska ne parhaat nuoruusvuodet ovat edessä vasta sitten yli kolmekymppisenä ja vielä neljäkymppisenäkin! Eikä neljäkymppinen ole todellakaan vielä mikään keski-ikäinen, vaan vielä nuori aikuinen parhaassa iässään, että tiedoksi sulle se periaatteen teinipoika!

Sulla ei ole kyllä varaa arvostella täällä yhtään ketään, kun oot kerran itsekin noin lapsellinen ja kapeakatseinen, että luulet parhaiden nuoruusvuosien olevan muka joskus alaikäisenä teininä. Eihän tossa iässä pääse vielä edes baariin tai laivaristeilylle, joten mitä hyvää siinä iässä muka voi olla?

• mies 86
        DarkFear kirjoitti:

No ei kyllä todellakaan elä vielä mitään parhaita nuoruusvuosia, koska ne parhaat nuoruusvuodet ovat edessä vasta sitten yli kolmekymppisenä ja vielä neljäkymppisenäkin! Eikä neljäkymppinen ole todellakaan vielä mikään keski-ikäinen, vaan vielä nuori aikuinen parhaassa iässään, että tiedoksi sulle se periaatteen teinipoika!

Sulla ei ole kyllä varaa arvostella täällä yhtään ketään, kun oot kerran itsekin noin lapsellinen ja kapeakatseinen, että luulet parhaiden nuoruusvuosien olevan muka joskus alaikäisenä teininä. Eihän tossa iässä pääse vielä edes baariin tai laivaristeilylle, joten mitä hyvää siinä iässä muka voi olla?

Check your facts. Eiköhän periksen ikäinen kaveri nyt pääse vähän minne vain lystää, varsinkin jos pätäkkää löytyy useampi kymppitonni tililtä.

• mies 86 kirjoitti:

Check your facts. Eiköhän periksen ikäinen kaveri nyt pääse vähän minne vain lystää, varsinkin jos pätäkkää löytyy useampi kymppitonni tililtä.

Kyllä toki periksen ikäinen pääsee melkein mihin vain, mutta tarkoitin nyt tätä nuorta teinipoikaa, jonka periaatteen mies väitti muka elävän tällä hetkellä parhaita nuoruusvuosiaan.

• DarkFear kirjoitti:

Kyllä toki periksen ikäinen pääsee melkein mihin vain, mutta tarkoitin nyt tätä nuorta teinipoikaa, jonka periaatteen mies väitti muka elävän tällä hetkellä parhaita nuoruusvuosiaan.

Niin kyllähän minä pääsisin melkeinpä mihin vain, mutta ei yksinäisen miehen kannata mennä laivalle tai baariin. Eihän?

Tarkoitin lähinnä sitä, että 16-vuotiaana ja oikeastaan hiukan aikaisemminkin eletään sitä tärkeintä aikaa jolloin ihmisen lopullinen taso ja kohtalo määräytyy. Minä olin 16-vuotiaana epäsuosittu ja olen sitä myös tänä päivänä. Sen sijaan jos olisin teini-iässä ollut kuten muutkin ja päässyt hankkimaan ensimmäiset seksikokemukset, olisin tälläkin hetkellä suositumpi ja onnellisempi.

• periaatteen-mies kirjoitti:

Niin kyllähän minä pääsisin melkeinpä mihin vain, mutta ei yksinäisen miehen kannata mennä laivalle tai baariin. Eihän?

Tarkoitin lähinnä sitä, että 16-vuotiaana ja oikeastaan hiukan aikaisemminkin eletään sitä tärkeintä aikaa jolloin ihmisen lopullinen taso ja kohtalo määräytyy. Minä olin 16-vuotiaana epäsuosittu ja olen sitä myös tänä päivänä. Sen sijaan jos olisin teini-iässä ollut kuten muutkin ja päässyt hankkimaan ensimmäiset seksikokemukset, olisin tälläkin hetkellä suositumpi ja onnellisempi.

Niin no se on kyllä aivan totta, että ei nuoren miehen kannata koskaan lähteä yksin baariin tai laivaristeilylle, kun niin paljon kaikkea negatiivista muut ihmiset siitä ajattelevat. Mutta tietenkin silloin sä voisit lähteä baariin tai laivaristeilylle, jos saisit pyydettyä jonkun kaverin sinne mukaan kanssasi.

Ei kannata ajatella turhaan mitään tollaista, että elämän kohtalo määräytyisi muka joskus lapsena tai teini-ikäisenä, koska asia ei näin todellakaan ole.

Aivan hyvin sä voit elää parhaita nuoruusvuosia joskus yli kolmekymppisenä, koska sun ei ole mikään pakko olla silloin tekemisissä niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa olit joskus teini-iässä tai nuorempana.

• mies 86
        DarkFear kirjoitti:

Niin no se on kyllä aivan totta, että ei nuoren miehen kannata koskaan lähteä yksin baariin tai laivaristeilylle, kun niin paljon kaikkea negatiivista muut ihmiset siitä ajattelevat. Mutta tietenkin silloin sä voisit lähteä baariin tai laivaristeilylle, jos saisit pyydettyä jonkun kaverin sinne mukaan kanssasi.

Ei kannata ajatella turhaan mitään tollaista, että elämän kohtalo määräytyisi muka joskus lapsena tai teini-ikäisenä, koska asia ei näin todellakaan ole.

Aivan hyvin sä voit elää parhaita nuoruusvuosia joskus yli kolmekymppisenä, koska sun ei ole mikään pakko olla silloin tekemisissä niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa olit joskus teini-iässä tai nuorempana.

No periksellä on tietenkin ollut omassa varhaisnuoruudessaan kaiken sortin vastoinkäymisiä naisrintamalla ja kiusaamistaustaakin on aika paljon. Vähemmästäkin kytkeytyy defenssit päälle ja negatiivinen asennoituminen niin itseen kuin muihinkin ihmisiin. Mutta tottahan se on ettei oma identiteetti rakennu kokonaan varhaisnuoruuden kokemuksien varaan vaan yleensä ihmisen identiteetti ja suhtautuminen ympäröivään maailmaan alkaa varhaislapsuudesta pitkälle aikuisikään asti. Ja mitä suosittuna olemiseen tulee niin sehän nojautuu aika pitkälti periksen omaan, subjektiiviseen tulkintaan että kenen suosio nyt sitten on eniten ratkaisevassa asemassa.

Välillä tuntuu siltä kuin että peris itse havittelisi suosiota juuri sen kaltaisilta ihmisiltä joita itse eniten kirjoituksissaan halveksuu.

• mies 86 kirjoitti:

No periksellä on tietenkin ollut omassa varhaisnuoruudessaan kaiken sortin vastoinkäymisiä naisrintamalla ja kiusaamistaustaakin on aika paljon. Vähemmästäkin kytkeytyy defenssit päälle ja negatiivinen asennoituminen niin itseen kuin muihinkin ihmisiin. Mutta tottahan se on ettei oma identiteetti rakennu kokonaan varhaisnuoruuden kokemuksien varaan vaan yleensä ihmisen identiteetti ja suhtautuminen ympäröivään maailmaan alkaa varhaislapsuudesta pitkälle aikuisikään asti. Ja mitä suosittuna olemiseen tulee niin sehän nojautuu aika pitkälti periksen omaan, subjektiiviseen tulkintaan että kenen suosio nyt sitten on eniten ratkaisevassa asemassa.

Välillä tuntuu siltä kuin että peris itse havittelisi suosiota juuri sen kaltaisilta ihmisiltä joita itse eniten kirjoituksissaan halveksuu.

No periaatteen mies on vaan ottanut ne tämän palstan jutut liian tosissaan ja uskoo liikaa siihen, että kaikki pitäisi muka tehdä ja kokea elämässä heti teini-ikäisenä tai viimeistään parikymppisenä.

Tällä palstalla kun ei ymmärretä ollenkaan sitä asiaa, että elämää on myös vielä yli kolmekymppisenä ja vanhempanakin.

• DarkFear kirjoitti:

No periaatteen mies on vaan ottanut ne tämän palstan jutut liian tosissaan ja uskoo liikaa siihen, että kaikki pitäisi muka tehdä ja kokea elämässä heti teini-ikäisenä tai viimeistään parikymppisenä.

Tällä palstalla kun ei ymmärretä ollenkaan sitä asiaa, että elämää on myös vielä yli kolmekymppisenä ja vanhempanakin.

Eniten tässä vaikuttaa varmaankin se, että haluaisin päästä poikuudestani eroon jonkun tytön kanssa joka on samalla viivalla kanssani. Kun saisin hoidettua sen pois alta, olisin valmis aikuisten maailmaan ja voisin unohtaa lopullisesti vuodet 2003-2008.

Ei paljoa motivoi pokkuroida ja asiakaspalvella jotain jakorasiaa joka on hankkinut ensikokemuksensa erilaisten paskojen kiusaajien kanssa juuri silloin kun minua kiusattiin eniten. Kuten olen sanonut, minulla on tietyt kunniakäsitykset ja mieluummin elän selibaatissa kuin tunnen itseni taas häviäjäksi miesten välisessä kilpailussa. Jos ei osallistu, ei voi hävitä.

Varsinaisesta parisuhteesta en edes haaveile tällä hetkellä. En ole koskaan kyennyt luottamaan naisiin ja tätä palstaa lukeneena en enää senkään vertaa.

• saassa

onks toi muka miehekäs mies???
      t.mies30w

• salimake

Mars salille siitä.

• kova koulu

Luulen että voi tulla kova paikka kun menee armeijaan, siellä monet ottavat mieluusti petikumppanikseen tolla naamalla varustetun pojun. Tolla tulee olemaan peräaukko kipeänä

• ......
    • nanna-87

Kateus taas paistaa läpi. Kyllä tuota varmasti suurin osa naisista panisi, oli "mies" tai "poika". ;)

• 8+2

Missä asut, nanna? Pidät siis tuon näköisistä?

• aikuinen nainen

Äläpä nyt liioittele. Tuohan on poika vielä. Ja tytöt haluaa hänen kanssaan sänkyyn, ei aikuiset naiset. Mä en ainakaan panisi kenenkään pojan kanssa. Sitä paitsi aika tyttömäinen kasvoiltaan.

• mies 86

Mitä tuo tyyppi edes on tehnyt?

• Ei mitään muuta

kuin adannut kuviaan nettiin. Sillä pääsee julkkiksesi ja "linnanjatkoile"

• lottamari.

Kiva nimi pojalla, hmmm..-tuota täytyy ehdottaa naapurin mammalle, joka huhtikuussa synnyttää poikalapsen. Pääsen ehkä kummiksi, jos säästän heiltä nimen keksimisen vaivan.

• lottamari.

Hih! Harrastin juuri oman käden kivaa pojan kuvia katsoen. ;) Ei ehkä viitsikkään ehdotella nimeä enää naapurin emanukselle. ;)

• lottamari.
        lottamari. kirjoitti:

Hih! Harrastin juuri oman käden kivaa pojan kuvia katsoen. ;) Ei ehkä viitsikkään ehdotella nimeä enää naapurin emanukselle. ;)

juu..tuo ei ollut minun kommenttini..väärä lottamari taas pitää omaa kivaa kustannuksellani..pöljä :)

• grrrr

Kivannäköinen nuorimies kyllä! Onpas kateellisia kommentteja katkerilta, kaljuuntuvilta ylipainoisilta ukoilta tuollakin.

• Kyntäjä.

Tuo aloittajan lähettämä "mies" näyttää ihan märkäkorvalle! Ihan nyhverön näköinen! Nössö! Äitin tissi!
      T. 24v jantteri.

• ---------------

Ei kai tuollaista huomion kerjääjää voi kukaan lukion läpäissyt nainen ottaa vakavasti. Jos voi, niin luovutan tyttöystävän etsimisen saman tien...

• Voi minua onnekasta, kun en taas tiedä kuka tuo on. Tai ole niin kiinnostunut, että selvittäisin. Julkkikset ne on niin epämielenkiintoisia minusta.

• ........

Pedofiilikurpat täällä plussailee tällaista sairasta viestiä, mutta jos joku mies laittaisi 16-vuotiaan tytön kuvan tänne, niin johan olisi kurpat laittamassa poliiseille nettivinkkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6588
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4341
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2169
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      38
      1816
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1411
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1179
    7. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1094
    8. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1077
    9. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1061
    10. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      1018
    Aihe