Miehet varovaisia seurassani

tympii

Jotenkin vaan ihmettelen, että mikä voi minun olemuksessani ja käytöksessäni johtaa siihen, että miehet ovat aivan tolkuttoman ylivarovaisia ja korrekteja seurassani.

Muiden naisten kanssa samoilla miehillä tuntuu olevan aina paljon hauskempaa. Hulluttelua, vitsien kertomista, ja hauskanpitoa, mutta ei vaan minun seurassani.

En vaan tajua, että miksi minua pidetään sellaisena, että minun ilmeisestikin luullaan loukkaantuvan joka asiasta, ja että minulla ei ole lainkaan huumorintajua ja että seurassani pitää olla kuin kirkossa.

33

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdgsdsdg

Onpas vaikea sanoa tähän mitään näkemättä/tuntematta sua. Sun kannattanee kysyä asiasta joltain tutultasi.

• ap.

Tiedän kyllä. Ajattelin vaan, että tuleeko muille mieleen jotain, mikä naisessa ylipäänsä saa miehen olemaan jotenkin ylivarovainen. Siis etenkin kun kyseinen nainen (minä siis) ei esimerkiksi saa raivokohtauksia joka asiasta ja loukkaannu kaikesta mahdollisesta

• second freak

Jos ne pelkää, että eivät pysy ingressissä ja sitten sinä suutut?

• Huooh

Ei se välttämättä aina sitäkään ole.
      Itse kärsin siitä että olen ulkoisesta olemuksestani huolimatta hyvin miehinen ja miehet jotenkin pelkäävät minua vaikka olen nauravainen ja huumorintajuinen.
      Minulla on pitkät hiukset ja olen naisellisen näköinen mutta kun osaan käytellä työkaluja ja pärjään muutamassa hommassa aika hyvin, niin jotkut miehet ihan suoraan sanottuna pelkäävät minua.
      Alkuun he kiinnostuvat, mutta kun huomaavat että olen muutamassa miehisessä asiassa parempi, niin heillä ei kai sitten itsetunto kestä enää.
      Joskus tuntuu siltä että olisi helpompi löytää pidempiaikaista treffiseuraa kun teeskentelisi jotakin kosmetologia tai sairaanhoitajaa, eikä erehtyisi puhumaan mitään sellaista missä mies kokee olevansa heikommalla.

• älytunne

Jos kohtelet kumppaniehdokasta kuin päihitettävää kilpailijaa niin ei kai siinä mitään romanttisia tunteita voi syntyä.

Jokainen haluaa tuntea itsensä jollain tavoin hyödylliseksi ja tarpeelliseksi sille toiselle. Joskus kannattaa hillitä halunsa puuttua toisen tekemiseen, vaikka tietäisikin osaavansa paremmin. Se on sitä paljon puhuttua tunneälyä.

• mies32

Etkö voisi jättää työkalupakin kotiin pareilta ensimmäisiltä treffeiltä?

• Connard

Vääriä miehiä ympärilläsi.. esim. mä voisin diggailla. Tykkään vahvoista ja etevistä naisista.

• Ei kiitti
        älytunne kirjoitti:

Jos kohtelet kumppaniehdokasta kuin päihitettävää kilpailijaa niin ei kai siinä mitään romanttisia tunteita voi syntyä.

Jokainen haluaa tuntea itsensä jollain tavoin hyödylliseksi ja tarpeelliseksi sille toiselle. Joskus kannattaa hillitä halunsa puuttua toisen tekemiseen, vaikka tietäisikin osaavansa paremmin. Se on sitä paljon puhuttua tunneälyä.

Jees. Ei aina ole kyse jostain pelkäämisestä tai huonosta itsetunnosta. Voi olla kyse ihan siitä, että se nainen yrittää päteä ja päihittää miehen jatkuvasti joka asiassa. En minäkään jaksaisi suhdetta, joka on jatkuvaa valtataistelua tai kilpailua. Ei se tarkoita, että pelkäisin naista.

• Connard kirjoitti:

Vääriä miehiä ympärilläsi.. esim. mä voisin diggailla. Tykkään vahvoista ja etevistä naisista.

Kunpa tuollaisia miehiä vain jostakin vielä vapaina löytyisi. Osoittaa, että miehellä on itsetunto kohdillaan, kun ei ala nöyristelemään vain sen takia että nainen saattaa osata jonkin teknisen jutun häntä itseään paremmin.

Minullakin on vähän samantapaisia ongelmia kuin ap:lla ja nimimerkillä Huooh yllä.

• stellaria81 kirjoitti:

Kunpa tuollaisia miehiä vain jostakin vielä vapaina löytyisi. Osoittaa, että miehellä on itsetunto kohdillaan, kun ei ala nöyristelemään vain sen takia että nainen saattaa osata jonkin teknisen jutun häntä itseään paremmin.

Minullakin on vähän samantapaisia ongelmia kuin ap:lla ja nimimerkillä Huooh yllä.

Niin, ja tarkennan vielä että kaikki "väärät" miehet, eli liian vanhat tai nuoret tai varatut kyllä osaavat heittää läppää kanssani ja tulen heidän kanssaa toimeen oikein hyvin. Mutta kaikki sopivan ikäiset vapaat miehet sitten taas ovat ihan paskat housussa minun seurassani. Ärsyttävää.

• äkkiä karkuun

Mikähän sellainen miehinen homma on jota ei voi sietää naiselta? Eipä nyt tule muuta mieleen kuin per see seen pa ne mi nen.

• Bobby Sands
        stellaria81 kirjoitti:

Sä olet joku diplominsinööri vissiinkin? Vaiko inssi vain... No, juu eiköhän se ole kiva, jos nainen on hyvä jossain. Tokihan rakasta aina kannustaisi kaikessa mahdollisessa.

Omalla kohdalla tuo vaan menee niin, että kelpuuttaisiko se osaava nainen minut, vaiko haluaisiko hän jonkun tasavertaisemmassa elämäntilanteessa olevan miehen...

• mies panija
        äkkiä karkuun kirjoitti:

Mikähän sellainen miehinen homma on jota ei voi sietää naiselta? Eipä nyt tule muuta mieleen kuin per see seen pa ne mi nen.

paitsi että sekin vois tuntua kivalta jos sen tekisi nainen. haluaisin joskus kokeilla jonkun kivan näköisen kanssa ihan vaan tietääkseni mitä se olis.

• kehtaa

Jos olet neitsyt, niin sinussa käynti on pyhä toimitus aivan kuin kirkossakin. Vetää vakavaksi jo ennakkoon.

• ...........

Koska olet itsekin varovainen heidän seurassaan. Se tarttuu.

• ap.

Ja sitten taas itsestäni tuntuu siltä, että se miesten varovainen käytös tarttuu minuun.

• mies32

Jotkut naiset vaikuttavat ladyilta. Kuin LOTR:n Galadriel. Sellaisen seurassa asiallistuu ja vakavoituu. Sinun olisi itse pystyttävä osoittamaan, että osaat ja haluat olla rempseä, mutta eihän se tietenkään ole ihan helppoa.

Ehkä olet siis vähän kuin ylhäinen Gwyneth Paltrow, kun skaalan toisessa päässä olisi Lindsay Lohan, jolle voi vaikka tokaista "näytä tissit" ja nauraa yhdessä päälle.

• ap.

Mielenkiintoista, varsinkaan kun en pidä itseäni mitenkään erityisen ladymaisena. (en pukeudu tyylikkäästi ja ole aina tiptop olemukseltani).

Siis tuli mieleen, että jotenkin vain pelkään, että olemukseni (ladymainen tai ei) karkoittaa miehet pois. Sillä kuka mies rakastuu ja haluaa parisuhdetta sellaisen naisen kanssa, jonka seurassa ei -miehen mielestä ilmeisesti- voisi koskaan olla hauskaa.

• mies32
        ap. kirjoitti:

Mielenkiintoista, varsinkaan kun en pidä itseäni mitenkään erityisen ladymaisena. (en pukeudu tyylikkäästi ja ole aina tiptop olemukseltani).

Siis tuli mieleen, että jotenkin vain pelkään, että olemukseni (ladymainen tai ei) karkoittaa miehet pois. Sillä kuka mies rakastuu ja haluaa parisuhdetta sellaisen naisen kanssa, jonka seurassa ei -miehen mielestä ilmeisesti- voisi koskaan olla hauskaa.

Se on paljon kiinni kasvonpiirteistä, käytöksestä, vartalosta.. Gwyneth olisi aina ladymainen, se vaan on hänessä.

Ei tilanne (jos osuin oikeaan) ole niin lohduton kuin sanot. Se vakavampi prinsessa halutaan vaimoksi, homssu-Lindsay lyhyeen hauskanpitoon. Ei mahdollinen vakavampi olemuksesi sitä tarkoita, että kaikki miehet ajattelisivat, ettei sinun kanssasi voi olla hauskaa. Kynnys siihen vaan on korkeampi ja vaaditaan pitkää sulattelua, mutta sitä palkitsevampaa se hauska voi sitten olla ja eksklusiivisempaa, mitä moni mies arvostaa.

No tämä on tällaista keittiöpsykologiaa kärjistyksineen. Ehkä sinun täytyy vähän pyrkiä ruuvaamaan olemustasi kevyempään suuntaan, niin joku uskaltautuu yrittämään todellista tutustumista.

• mies32
        ap. kirjoitti:

Toinen teoria on jos olet vaan niin huikean kaunis, että sinuun ihastuu heti. Silloin miehellä alkaa olla liikaa panoksia pelissä, kun pitäisi tehdä vaikutus. Suuri osa miehistä pyrkii siihen asiallisuudella mikä johtaa helposti kuivakkuuteen. Kun taas mitäänsanomattomamman naisen kanssa voi heittää rentoa läppää, flirttiäkin, kun ei ole mitään menetettävää.

• ciccisziccic
        mies32 kirjoitti:

Toinen teoria on jos olet vaan niin huikean kaunis, että sinuun ihastuu heti. Silloin miehellä alkaa olla liikaa panoksia pelissä, kun pitäisi tehdä vaikutus. Suuri osa miehistä pyrkii siihen asiallisuudella mikä johtaa helposti kuivakkuuteen. Kun taas mitäänsanomattomamman naisen kanssa voi heittää rentoa läppää, flirttiäkin, kun ei ole mitään menetettävää.

Molemmat teoriat toimii hyvin. Ehkä noin.

• fjvjbkll
        mies32 kirjoitti:

Se on paljon kiinni kasvonpiirteistä, käytöksestä, vartalosta.. Gwyneth olisi aina ladymainen, se vaan on hänessä.

Ei tilanne (jos osuin oikeaan) ole niin lohduton kuin sanot. Se vakavampi prinsessa halutaan vaimoksi, homssu-Lindsay lyhyeen hauskanpitoon. Ei mahdollinen vakavampi olemuksesi sitä tarkoita, että kaikki miehet ajattelisivat, ettei sinun kanssasi voi olla hauskaa. Kynnys siihen vaan on korkeampi ja vaaditaan pitkää sulattelua, mutta sitä palkitsevampaa se hauska voi sitten olla ja eksklusiivisempaa, mitä moni mies arvostaa.

No tämä on tällaista keittiöpsykologiaa kärjistyksineen. Ehkä sinun täytyy vähän pyrkiä ruuvaamaan olemustasi kevyempään suuntaan, niin joku uskaltautuu yrittämään todellista tutustumista.

Ap, mulla on tämä ladymäinen ominaisuus ihan tarkoittamatta, ja se johaa juuri tuollaiseen. Miehet ovat ylivarovaisia ja ylilkohteliaita, "en kai loukkaa jos sanon näin" ja sitten joku pliisu kommentti, joka ei voisi ikimaailmassa loukata. Edellisen poikaystäväni opettaminen siihen, että voi vitsailla mulle kaksimielisesti ja kouria (molemmista tykkään kun oma poikaystävä tekee), kesti todella kauan. Mutta mieluummin näin päin kuin että miehet näkisivät sut helppona huorana jota voi kohdella miten vain. (vaikka itseasiassa toivoisin, että oma poikaystävä kohtelisi silleen, ehkä se kaipuu tulee sitä, että on aina saanut vain päinvastaista kohtelua].

• .......
        fjvjbkll kirjoitti:

Ap, mulla on tämä ladymäinen ominaisuus ihan tarkoittamatta, ja se johaa juuri tuollaiseen. Miehet ovat ylivarovaisia ja ylilkohteliaita, "en kai loukkaa jos sanon näin" ja sitten joku pliisu kommentti, joka ei voisi ikimaailmassa loukata. Edellisen poikaystäväni opettaminen siihen, että voi vitsailla mulle kaksimielisesti ja kouria (molemmista tykkään kun oma poikaystävä tekee), kesti todella kauan. Mutta mieluummin näin päin kuin että miehet näkisivät sut helppona huorana jota voi kohdella miten vain. (vaikka itseasiassa toivoisin, että oma poikaystävä kohtelisi silleen, ehkä se kaipuu tulee sitä, että on aina saanut vain päinvastaista kohtelua].

Ladymäinen, eli suoremmin sanottuna huumorintajuttomalta vaikuttava tiukkanuttura.

• sdsddsg
        ciccisziccic kirjoitti:

Molemmat teoriat toimii hyvin. Ehkä noin.

Aah, minä olen siis vastenmielisen näköinen, kun mun kanssa heitetään rentoa läppää, jo selkis

• mies32
        fjvjbkll kirjoitti:

Lady Slut, kiihottavaa!

• mies32
        sdsddsg kirjoitti:

Aah, minä olen siis vastenmielisen näköinen, kun mun kanssa heitetään rentoa läppää, jo selkis

Ei tarvitse olla vastenmielinen, vaan sellainen, ettei heti tule romanssihaaveet mieleen.

• FixusMixus
        mies32 kirjoitti:

Ei tarvitse olla vastenmielinen, vaan sellainen, ettei heti tule romanssihaaveet mieleen.

Uskon, että mies32 juuri se romanttinen tapaus :) jonkin kanssa kiva laskea leikkiä :)

• ätmi-sinkku

Voin viedä sut kotiini ja naida jos kukaan muu ei halua.

• vaikee sanoo

Ehkä olet joku tosi hyvännäköinen ja miehet ihastuvat vähän suhun jo heti sut nähdessäsi. Se taas vetää nuo miehet vakavaksi.

Toinen vaihtoehto on ikävempi, mutta on sekin sanottava. Ehkä olet joku tosi ruma miesten mielestä? Ehkä he eivät voi lakata ajattelemasta kuinka inhottavan näköinen olet ja siten eivät pysty olemaan rennon hauskoja seurassasi.

Mistäs näistä tietää!

• sdfsdfsdf

Tuskinpa se on ulkonäöstä kiinni, olemuksesta ehkä. Aika harva ihminen, jos kukaan, ihan niin ruma on, että pelkällä ulkonäöllään vakavoittaisi miehet.

Voisin ottaa pohdiskeluun esimerkiksi kaksi tuttuani, joista molemmat ovat selkeästi keskivertoa kauniimpia, mutteivät mitään hollywoodkaunottaria kuitenkaan. Eli samantasoisia ulkoisesti, niin. No toisen seurassa niin miehet kuin naisetkin heittävät aika ronskiakin läppää, kun taas toisen seurassa ihmiset vakavoituvat. Aika paljon voi syyn sanoa olevan olemuksessa ja habituksessa (sillä tylsemmällä aina merkkivaatteet, hiukset ja kynnet viimeisen päälle ja naamalla vakavan peruskohtelias ilme), joka kuitenkin heijastaa näiden ihmisten persoonaa. Se, jonka kanssa ihmiset ovat tylsempiä, on ihan oikeasti tylsä itsekin, siis korkeintaan naurahtaa hienostunutta tekonaurua vitsin päälle kohteliaisuudesta eikä ikinä heitä mitään läppää itse. Eikä sillä oikein koskaan näytä olevan aidosti hauskaa.

• sdfdfsfd
        sdfsdfsdf kirjoitti:

Tuskinpa se on ulkonäöstä kiinni, olemuksesta ehkä. Aika harva ihminen, jos kukaan, ihan niin ruma on, että pelkällä ulkonäöllään vakavoittaisi miehet.

Voisin ottaa pohdiskeluun esimerkiksi kaksi tuttuani, joista molemmat ovat selkeästi keskivertoa kauniimpia, mutteivät mitään hollywoodkaunottaria kuitenkaan. Eli samantasoisia ulkoisesti, niin. No toisen seurassa niin miehet kuin naisetkin heittävät aika ronskiakin läppää, kun taas toisen seurassa ihmiset vakavoituvat. Aika paljon voi syyn sanoa olevan olemuksessa ja habituksessa (sillä tylsemmällä aina merkkivaatteet, hiukset ja kynnet viimeisen päälle ja naamalla vakavan peruskohtelias ilme), joka kuitenkin heijastaa näiden ihmisten persoonaa. Se, jonka kanssa ihmiset ovat tylsempiä, on ihan oikeasti tylsä itsekin, siis korkeintaan naurahtaa hienostunutta tekonaurua vitsin päälle kohteliaisuudesta eikä ikinä heitä mitään läppää itse. Eikä sillä oikein koskaan näytä olevan aidosti hauskaa.

Sen tylsemmän naisen olemuksessa on jotain muutakin, joka saa ihmiset ehkä vähän pelkäämään. Naiset eleet ja liikkeet ovat sellaisia ylivarovaisia, hauraita ja hienostuneita, eli nainen vaikuttaa siltä kuin särkyisi, jos siihen vahingossa koskisi.

• igujkb

Joidenkin naisten olemus huokuu vittumaisuutta. Katse vaikuttaa arvostelevalta tai vähättelevältä, kielellinen ilmaisu on tökerön suoraa, äänenpainot pilkallisen oloisia...

On tullut törmättyä pariin tämmöiseen, joilla se pariutuminen on sitten siirtynyt neljänkympin tuolle puolen. Ovat yleensä ulkonäöltään korostetun naisellisia, koska kaiketi yrittävät jotenkin kompensoida muuta olemustaan. He eivät ilmeisesti itse aina ymmärrä, miksi heistä ei niin hirveästi pidetä.

Eivät myöskään ole mitään tyrmääviä kaunottaria, joten miehet eivät meinaa oikein sietää näitä.

• PohPuhPih

Minulla ei ole tapana muuttua varovaiseksi naisten seurassa. Mutta on joitain naistyyppejä, joille en viitsi puhua (paitsi ollessani pahalla päällä, siis melko usein).

Näihin kuuluvat:

-Yhden asian jankuttajat
      -Koppavat kalkkunat
      -Itsensä viimeistään toisessa lauseessa feministeiksi julistavat
      -Niin happamalla naamalla varustetut, että viereisen pöydän ruokailijat eivät tarvitse sitruunaa katkarapuihinsa
      -Ylivittumaisen tuntuiset naiset
      -Maailmantuskaiset

Siinäpä ne. Jos ei osunut, en osaa enää arvata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6588
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4341
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2169
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      38
      1816
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1411
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1179
    7. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1094
    8. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1077
    9. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1061
    10. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      1018
    Aihe