Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Työhakemuksia
väsäile ahkerasti
jos vaikka tärppäis.
25.01.2015 11:48
Ekaluokalla
mulle ainakin tämä
jo opetettiin.
25.01.2015 11:42
XD
25.01.2015 11:18
Ehkäpä naisen piti mennä hakemaan vessasta paperia että saisi aiheuttamasi ällöttävän kuolasotkun siivottua.
25.01.2015 11:15
Ei mitään hajua. Eikö kannattaisi kysyä tätä pikemminkin palstamiehiltä, kun hehän niistä enimmäkseen jauhavatkin.
24.01.2015 22:33
Meillä oli opena semmoinen uskovainen naisihminen. Sukupuolivalistus hänen taholtaan jäi siihen että väritimme ihonvärisellä puuvärillä hänen jakamansa sukupuolielinten kuvat. Mitään terminologiaa ei todellakaan käyty läpi, vaan tuo väritystehtävä oli koko meidän ihmisbiologian oppimäärämme ala-asteella.
Kuukautisista meille sitten tuli joku koulun ulkopuolinen valistaja kertomaan, ettei opettajalta vain olisi mennyt naama punaiseksi.
24.01.2015 22:20
No jos olisi hyvä mies, niin jo vain kelpaisi, tuollaisilla reunaehdoilla erityisesti.
24.01.2015 21:30
Palsta koukuttaa,
opiskelu ei suju,
aikaa tärvääntyy.
24.01.2015 20:56
Miehet paskoja,
voi v*ttu kun v*tuttaa,
PMS-oireet
24.01.2015 20:46
Hyvän miehen tunnusmerkki on se, että minä pidän hänestä ja hän minusta. Eipä siinä sen kummempia kriteereitä ole.
Tietysti voisin määritellä joitakin ominaisuuksia jotka pienentävät tai suurentavat todennäköisyyttä sille että minun puoleltani olisi sitä kiinnostusta (esim. juoppous pienentää, liikunnallisuus suurentaa). Mutta eihän noilla todennäköisyyksillä loppupeleissä ole mitään merkitystä siinä tapauksessa että sattuisinkin kiinnostumaan jostakin ”paperilla” epäkiinnostavasta miehestä.
24.01.2015 20:12
No mutta eihän se profiilin piilossaolo sähköpostin laittamista estä. Mikä vattu tässä asiassa onkin niin vaikeata tajuta, kun vähän väliä on joku natisemassa tuosta profiilin piilotuksesta.
En aio laittaa profiiliani julkiseksi koska olen laittanut sinne vahingossa vähän liikaa tietoja itsestäni enkä näköjäänsä saa niitä enää mitenkään muutettua, kun ei ole enää toiminnassa se sähköpostiosoite jonka laitoin siihen varmistusosoitteeksi.
Ja mitäpä hyötyä siitä julkisesta profiilista muutenkaan olisi, kun nämä junttapulit keksisivät sitten kuitenkin jonkun muun syyn minkä takia eivät voi sitä privaviestiä laittaa. Prkl!
24.01.2015 20:02
Sää et kyllä osaa lukea sen enempää kuin kirjoittaakaan. :)
23.01.2015 22:41
Mää en kyllä ymmärrä miten yhteen tai muutamaan naiseen pettyminen voi aiheuttaa miehelle tuollaisen totaaliluovuttamisen parisuhteen löytymisen saralla. Eihän minullakaan ole miesten kanssa mitään muuta ikinä ollutkaan kuin pettymyksiä, mutta en silti usko etteikö vielä voisi löytyä se kunnollinenkin mies.
23.01.2015 22:39
No, miten sen nyt ottaa.
Tavallaan kyllä koen että elämänkokemus on sillä yh-isällä aika lailla eri tasolla kuin itselläni ja pelkään että tämän takia voisi tulla jonkinlaisia konflikteja. En siis jotenkin itsekään näe että olisin yhärimiehen mielestä mikään kovin hyvä saalis, koska olenhan tietyssä mielessä vielä aika pentu. nainen jolla olisi itselläänkin lapsia voisi siis olla huomattavasti minua helpompi kumppani.
Mutta toisaalta arvostan kyllä suuresti sitä että mies huolehtii itse lapsistaan, eli tässä mielessä yhäri-iskä olisi selkeästi korkeammalla tasolla kuin sellainen joka ei pidä lapsiinsa mitään yhteyttä.
Toistaiseksi nyt olen vielä pitänyt nettideitissä ihannekumppanin kohdalla toiveena lapsettomuutta, mutta tokihan se pitää siitä jossain vaiheessa pudottaa pois kun alkaa kaikilla hyvillä miehillä niitä lapsia jo olemaan.
23.01.2015 22:22
No mitenkähän tämmöisen asian voisi selvittää etukäteen? Tekeekö jokin taho testejä asiaan liittyen?
Kyllä minä yleensä ottaen tulen toimeen aika lailla kaikkien ihmisten kanssa, lukuunottamatta nyt ehkä niitä mielenkiintoisen oloisia sinkkumiehiä joiden kanssa on vähän kommunikointivaikeuksia. Eli jos vain pääsisi siitä kankeasta tutustumisvaiheesta joskus pitemmällekin, niin en nyt varsinaisesti näe mitään syytä miksi en olisi siedettävä ihminen parisuhteessa.
23.01.2015 19:41
No lähinnä tohon ekaan viestiin oli tuo kommenttini tarkoitettu. Tokaan toteaisin vain, että muistahan ottaa ne lääkkeet.
23.01.2015 19:35
Sinä taidatkin olla yksi noista alla mainitsemistani tyypeistä jolle riittävä syy toisen hengen uhkaamiseen on se, että joku on ollut sinulle netissä ilkeä.
23.01.2015 19:30
No minut on yritetty murhata autolla aika helvatan monta kertaa ajamalla melkein pyörän kylkeen punaisia päin tai kolmion takaa, ja ihan molempien sukupuolten autoilijat kyllä tämmöistä harrastaa. Vaaratilanteet liikenteessä ovat toistaiseksi jääneet realisoitumatta ihan vain oman varovaisuuden ja kohtalaisten pyöränkäsittelytaitojen ansiosta. Mutta pitäisi kyllä ottaa tavaksi ilmoittaa poliisille kaikista näistä tilanteista kun joku vastuuton idiootti törttöilee auton kanssa.
23.01.2015 19:27
En kyllä edelleenkään ymmärrä, että jos tavoitteenani on saada aikaiseksi pysyvä parisuhde, niin mitä hemmetin hyötyä minulle olisi ottaa panokamuksi joku osaamaton urvelo joka jo kättelyssä kieltäytyy ehdottomasti mistään kunnollisesta suhteesta. Mielummin melkeinpä sitten vaikka se kokenut pelimies, joka sentään osaa asiansa ja saa minut edes vähäksi aikaa tuntemaan itseni halutuksi ja rakastetuksi.
22.01.2015 23:11
No juurihan tuossa edellä sanoin etten voi mitenkään pitää noin pitkä trikoita kun tulee hiki. Lyhyet löysät shortsit ja hihaton paita on minun saliasuni.
Miksi v*tussa tuo nainen sitä paitsi istua röhnöttää tuossa penkkipunnerruslaitteen päällä, kun haukkareita tuollaisilla höyhenpainoilla voisi tehdä seisaallaankin? Minua korpeaa salilla kaikista eniten juuri tuollaiset ihmiset jotka varaa laitteita semmoiseen puuhaan mihin niitä ei oikeasti edes tarvittaisi, ja sitten muut saavat odotella vuoroaan.
22.01.2015 20:58
31 / 137