Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minusta taas nimenomaan puhelimitse viestiminen on ärsyttävää, kun se toinen voi soittaa tavattoman hankalaan aikaan. Minulla on puhelin repussa, ja kyllä se on aina pienimuotoisen raivokohtauksen paikka kun se alkaa pärisemään pyöräillessä, kaupassa, tai ylipäätään jossain semmoisessa paikassa missä haluaisi vain saada hommansa hoidettua ilman häiriöitä. Myös esim. opettajan työ on semmoista ettei siinä vain voi vastata puhelimeen milloin sattuu. Viestit ovat paljon mukavampia, kun niitä oi kirjoitella illalla rennosti itseksensä ilman muita häiriötekijöitä.
Tokihan sitä saa olla ihmisillä erilaisia mieltymyksiä, eikä varmasti huvitakaan se kirjautuminen jatkuvasti, jos ei esim. ole nettiä kotona, tai muuten vain homma on hankalaa. Mutta näitä juttuja olisi ehkä hyvä ottaa puheeksi ettei syntyisi turhia väärinkäsityksiä. Jos mies ilmoittaisi että viestii mieluummin puhelimitse, ja kykenee vieläpä ottaman huomioon ne minulle sopivat ajat jolloin voi soittaa, niin sitten minusta on ihan ok siirtyä puhelinviestintäänkin.
12.12.2014 21:40
Voihan sitä muutakin elämää olla, kyllä minullakin välillä on jäänyt pariin viikkoon kirjautumatta, kun oli muuta puuhaa, eikä oikein muistanutkaan että on treffiprofiili auki. Mutta tämä tapahtui sellaisena ajankohtana, kun ei ollut ketään mielenkiintoista kirjoittelukaveria tiedossa.
Tässä ketjussa sen sijaan miehet antavat ymmärtää, että vaikka heillä olisi viestittely meneillään jonkun todella mielenkiintoisen oloisen naisen kanssa, niin silti he vitkuttelevat sen vastaamisen kanssa. Eli vaikka nainen parisuhdemielessä olisikin kiinnostava, niin hänen viestinsä eivät kuitenkaan sen vertaa jaksaa kiinnostaa, että mies vaivautuisi edes kirjautumaan palveluun, saati sitten vastaamaan viesteihin. Miestäkö ei siis lainkaan kiinnosta tietää millainen nainen on luonteeltaan, mitä puuhaa arkisin (treffaileeko kenties kymmeniä muitakin miehiä samanaikaisesti), tai ylipäätään viedä sitä tutustumisasiaa millään tavoin eteenpäin. Hänelle riittää että on saanut yhteyden kiinnostavaan naiseen, ja sen jälkeen voikin antaa koko asian olla enempää sillä päätään vaivaamatta.
Tämä on se juttu mikä minua hieman näissä joidenkin miesten vastauksissa ihmetyttää. Mutta en ala vänkäämään, sillä en ole mies enkä voi miesten aivoituksia tietää. Ihan vain vinkkinä voisin kuitenkin sanoa, että minuun ei tuommoinen korostetun passiivinen viestintä oikein tehoa. Jos siis sattuu olemaan joku aktiivisempikin mies kirjoittelemassa samanaikaisesti, niin aivan varmasti hän vie voiton mielenkiintoni suhteen, vaikka muut speksit olivatkin vähän heikommat kuin sillä muuten täydellisellä, joka ei jaksa viesteihini vastailla.
12.12.2014 21:26
Jaa'a. Hommaa naiselle ekaksi asiallinen työpaikka sinne pikkukylälle, niin saattaisi alkaa se muutaminenkin vähän enempi kiinnostamaan. :)
11.12.2014 23:36
No vähän semmoisesta menneiden vuosikymmenten tunnelmasta tykkään ehkä itse, kuten vaik tästä:
https://www.youtube.com/watch?v=cW1UI11a7Bk
11.12.2014 23:30
No eipä ole mitään seurusteluun asti edennyttä löytynyt tämän parin vuoden aikana mitä olen netissä roikkunut. syynä tietysti se tavallinen, eli ne eivät ole minusta kiinnostuneita joista itse olisin kiinnostunut.
Iso rooli on toki ollut myös viestien lähetyksen paskalla ajoituksella, eli olen monta minusta kiinnostunutta hyvää ehdokasta dumpannut vain siitä syystä että on hetkellisesti ollut meneillään mielenkiintoisempi keskustelu jossain toisaalla. Paremmin varmaan pärjäisi jos kykenisi tutustumaan samanaikaisesti useampaan mieheen ja uskottelemaan jokaiselle ettei tapaile ketään muuta. mutta se onkin helpommin sanottu kuin tehty.
11.12.2014 23:12
No onko tuo sinusta sitten ihan normaali tilanne: Mies alkaa yhtäkkiä kurkistelemaan puolitutun naisen paidan kaula-aukosta sisään. Miehen puoleltahan tuo saattoi olla leikkiäkin, mutta ilmeisestikään nainen ei siitä pitänyt (ei kai olisi täällä miesten omituisuuksista natisemassa, jos olisi lähtenyt leikkiin mukaan).
Ihmettelen että minkälainen nainen vain istuu siinä tuppisuuna ja antaa miehen tehdä tuollaista jos ei itse siitä tykkää. Vaihtoehtoja saada toiminta loppumaan olisi kuitenkin aika monia: voi väistää miehen ulottumattomiin, sanoa ettei pidä hiplailusta, lopettaa treffit poistumalla paikalta, tai viime kädessä jos mies herkiää uhkaavaksi, pyytää ulkopuolista apua.
No, emmehän tietenkään voi tietää miten omituinen tuo mies on ollut. Ei siis ollut kertonut naiselle että miksi haluaa nuo vaatteet tarkistaa, mutta olikohan tämä neiti sitä edes muistanut mieheltä kysyä?
Anyways, aika friikiltä treffailulta minusta kuulostaa koko homma, onneksi ei itse ole tuollaista tarvinnut kokea. :)
11.12.2014 22:56
No tos on ainakin jonkinmoista tutkimustulosta siitä millaisena miehet/ naiset näkevät ihanteellisen mies/naiskehon:
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2601389/Men-love-Kim-Kardashians-curves-women-want-Emma-Watsons-slim-hips-Infographic-shows-sexes-VERY-different-ideas-body-beautiful.html
11.12.2014 12:02
No nettdeitissä onneksi näkee joitakin miehen epäkelpoisuustekijöitä suoraan profiilista. Näitä ovat mm. ikä yli 50v, lapsia useampia, ja ehkäpä useille naisillekin, hakee pelkkää panoseuraa jne. Vähäsen potuttaa sekin kun suurin osa miehistä ei edes tiedä mitä hakee, eli ei ole valittuna mitään niistä elämänkumppani/treffiseura jne. vaihtoehdoista, mutta eipä tätä nyt oikein voi valintakriteerinä pitää jos haluaa edes pari kertaa vuodessa jonkun suht. asiallisen oloisen miehen kanssa treffeille päästä.
Kikkelin kuvalla tuskin on kukaan koskaan saanut ensimmäistäkään naista treffeille, enkä usko että miehet itsekään kuvittelevat sellaisella tärppäävän. Se on vain lapsellista veetuilua niille naisille joiden mies tietää olevan tasoluokituksessa korkealla itsensä yläpuolella. Eli lähetelkää toki niitäkin, jos haluatte, nostavat mukavasti itsetuntoani, ja saatanpa joskus järjestää niistä näyttelynkin kaupunginkirjastolle. :)
Btw, kirjoittaakohan herra aloittaja ne nettideittiviestinsäkin yhtä uskollisesti ilman välimerkkejä ja isoja kirjaimia? Voipi olla ettei sit ehkä kannata vaivautua kirjoittamaan ainakaan semmoisille naisille joilla on jotain peruskoulun jälkeistäkin koulutusta.
11.12.2014 11:58
Pysyinköhän mää nyt kärryillä tuossa ajatuskulussa. Siis sinulle ei kelpaa sellainen mies joka kelpuuttaisi sinut, siitä syystä että pelkäät joskus myöhemmin haluavasi muuttua sellaiseksi ettet enää kelpaisikaan tälle miehelle?
Hyvää yksinäistä loppuelämää. :D
10.12.2014 21:27
Minä olen tänä iltana hemmotellut korviani tällä, mistä johtuen mikään muu ei juuri nyt kuulosta oikein miltään. :-/
https://www.youtube.com/watch?v=2KSxg9Ij5r8
10.12.2014 20:18
Oudolta kyllä kuulostaa, jos tuommoisia pikaperumisia tulee. Erityisen naurettavaa, jos syynä on joku tuollainen että ”ei jaksa” tms. kun kuitenkin on aiemmin katsonut olevansa riittävän hyvässä fyysisessä kunnossa raahatakseen itsensä sinne treffipaikalle. Kyllä siihen on jokin oikeasti hyvä syy löydyttävä jos treffit peruu viime tipassa, muuten ei kyllä mielestäni ole kovinkaan tavoittelemisen arvoinen naisihminen kyseessä.
10.12.2014 16:00
Kieltämättä kaveri on varsinainen off-topicin uusi kuningas tällä palstalla.
Mutta ei se mitään, ainahan tänne muutama hullu lisääkin mahtuu. :)
10.12.2014 15:52
No kyllähän yksinäiset naisetkin toisinaan tuommoisiin huijauksiin on menneet, ei ole pelkästään miesten ongelma.
Uskoisin että oma järkeni kuitenkin siinä ihastumisen huumassakin pelittäisi sen verran, että heti kun kumppani alkaa puhumaan yhtään mitään rahan lainaamisesta, niin tapailu loppuu siihen. Kukaan järkevä ihminen ei deittikumppaniltaan rahaa lainaile vaikka siihen tarvetta olisikin.
10.12.2014 15:48
Hyvin kiteytetty. Juuri tämmöinen mielikuva minullekin tuosta naisesta tuli.
10.12.2014 15:10
Liikuttavaa tuossa kirjoituksessa on minusta vain tuon naisen jatkuvaa tukea kaipaava itsetunto. Eli mies saa jankata joka jeesuksen päivä tuolle naiselle että hän on kaunis, ja silti nainen tuntuu olevan vähän siinä rajoilla että uskoisko vai eikö uskoisi.
Mitäs sitten jos mies unohtaakin tuon joku päivä sanoa? Päätteleekö nainen heti ettei mies enää pidä häntä kauniina ja rakastettavana, ja pistää eron vireille saman tien?
No juu, eihän tuo tietty ollut jutun varsinainen pointti, eikä kirjoittajakaan varmasti tarkoittanut että tällaisiin epäolennaisuuksiin takerruttaisiin. Mutta olipahan nyt mielestäni vain jotenkin ärsyttävän lapsellinen ja miesten tunne-elämää väheksyvä kirjoitus. Lisävitutusta tietysti aiheuttaa ihan puhdas kateus siitä että hyvässä parisuhteessa oleva nainen saa kuulla tuota kauneusjankutusta vaikkei sille olisi objektiivisessa mielessä mitään katetta, kun taas sinkkunainen ei tuota kuule koskaan, vaikka olisikin kroppa kunnossa ihan ilman raskausarpa ja kaksoisleukoja.
10.12.2014 15:07
No kyllä ainakin minun tapauksessani, jos vastaan kovin vitkutellen, niin eipä sitä kiinnostusta kyseistä miestä kohtaan enemmälti ole. Voi olla esim. mielenkiintoinen keskustelu jonkin toisen miehen kanssa meneillään, jolloin olen vähän laiska edes tutustumaan muihin yhteydenottajiin, kun haluan keskittyä enempi siihen kiinnostavaan tapaukseen.
Tietysti olisi hyvä jos sanoisi suoraan ettei kiinnosta, mutta kun se suoraan sanominen nyt ei vain ole useimmilla miehilläkään tapana, niin en jaksa yrittää olla se ainoa pyhimys joka tekee nettideitissä kaiken niin pilkun päälle korrektisti.
Toinen juttu on tietty se, että usein kiinnostamattomuus johtuu ainoastaan huonosta ajoituksesta, eli siitä että on hetkellisesti kiinnostuneempi jostain toisesta. (Muistakaamme myös tämä nettideittailun paradoksi, että jos viestittelee jonkun kanssa päivittäin, on myös enemmän esillä sen ahkeran kirjautumisensa takia, jolloin myös saa viestejä muilta enemmän – nimenomaan sellaisella hetkellä jolloin niistä viesteistä on mahdollisimman vähän hyötyä lähettäjänsä kannalta.) Nyt sitten jos tämä hetkellisesti kiinnostavampi osoittautuukin mahdottomaksi (esim. valehtelija), niin jos olisin suoraan sanonut kaikille muille ettei kiinnosta, en oikein voisi enää ottaa näihin yhteyttä vaikka olisinkin nyt kiinnostunut.
Jos siis vastaukseni viipyvät, niin kaikkein todennäköisintä on, että pidän miestä varalla, eli hän ei ole niin huono että haluaisin suoraan heittää roskakoriin, mutta ei myöskään mikään sen hetken ykkösvaihtoehto. Toinen mahis on, etten vain keksi miten sanoa miehelle nätisti että hän on no-go.
10.12.2014 00:46
Sulla ei nyt oikein taida tuo teksti mennä sinne päämajaan asti tai jotain..
Kirjoitin, että ”äkillinen sairaalaan joutuminen on ainoa mieleen tuleva järkevä syy olla vastaamatta miehelle josta olen KIINNOSTUNUT”. Jos mies ei kiinnosta, niin jätän tietty vastaamatta ihan vain sen kiinnostamattomuuden takia, ei siihen mitään sen ihmeempiä syitä tarvita.
Ihan tästä syystä oletan, että todennäköisin syy myös miehen vastaamattomuudelle on se, ettei mies ole minusta kovin kiinnostunut. Nuo aiemmassa viestissäsi todennäköisimmiksi väittämäsi työ- ja opiskelukiireet ovat minun näkökulmastani epätodennäköisiä, sillä kyllä minulla ainakin se oikeasti kiinnostava henkilö pyörisi mielessä sen verran että löytäisin aikaa edes ilmoittaa miksi viestit saattavat viipyä.
Ok, väitteesi mukaan siis on myös mahdollista että mies on minusta ihan täpinöissään, mutta yhden ainoan lyhyenkin viestin kirjoittaminen nyt vain sattuu kestämään hänellä alun toista viikkoa. Uskon että tällaisessakin tilanteessa miehen unohtaminen on minun itseni kannalta paras ratkaisu, sillä tällä miehellä on kyllä se toisen huomioonottaminen aivan toisella tasolla, kuin mitä itse parisuhteelta odottaisin, tai sitten aivorappeuma edennyt jo niin pitkälle, että suhteen arki voisi muodostua turhan raskaaksi.
09.12.2014 23:29
Nettitreffeillä on kans aika paljon sinkkuja. Mutta toden totta, meidän naisten mielestä sielläkin on vaan niin hemmetin hubaa pitää vuosikausia hauskaa kavereiden kanssa, eikä missään tapauksessa tulla minkään miesten iskemiksi. :)
09.12.2014 22:21
Missäs tossa uutisessa niin kuin tarkkaan ottaen mainittiinkaan että nainen on wt-jakari ja mies panorinkelin pyörittäjä?
Minulle ainakin tuli ekana mieleen että mies ja nainen olisivat seurustelleet, ja eron jälkeen sitten tämä valo- ja videokuvauksesta kiinnostunut mies olisi saanut päähänsä esitellä taidettaan netissä.
Mutta juu, olihan tuo ihan opettavaista, eli sitten kunhan sen miehen joskus löytää, niin ei kannata ikinä näyttäytyä sille alastomana eikä varsinkaan antaa blowjobia.
09.12.2014 21:45
Mitenkähän kävisi, jos mulla olisi mies joka aina PMS-kiukkuilun aikaan (kuten nyt) alkaisi lukemaan minulle tuota tekstiä? Pitäisiköhän sille antaa pataan ekana vaiko vasta tokana kuukautena? :D
08.12.2014 22:15
42 / 137