Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
-+On+huomattavasti+enemmän+aikaa+harrastaa+kaikkea+kivaa+kun+saa+laatia+aikataulunsa+kokonaan+itse
-+Ei+tarvitse+katsella+toisen+murjotusta+ja+miettiä+että+mistä+se+nyt+taas+on+vihainen
-+Voi+tehdä+parempaa+ja+vaihtelevampaa+ruokaa+kun+ei+ole+se+toinen+siinä+aina+nyrpistelemässä+jos+haluaa+kokeilla+jotain+uutta
Nuo+nyt+ainakin+tuli+mieleen+yhden+parisuhteen+kokemuksella.+En+sitten+tiedä+että+voisiko+se+suhde+olla+sellainenkin+ettei+tarvitsisi+noista+mainitsemistani+epäkohdista+kärsiä.
17.12.2016 19:58
No+juu,+mutta+mielellään+saisi+olla+joku+tuttu+mies+jonka+seurassa+viihtyy+muutenkin.+Eihän+ne+nätit+puheet+pikkareita+välittömästi+kastele,+mutta+niiden+avulla+olisi+tarkoitus+vähän+niin+kuin+luoda+tuota+viihtymisen+tunnetta.
15.12.2016 23:19
Sinullehan+tuommoinen+minimökki+olisikin+varmasti+ihan+passeli+ratkaisu,+kun+et+halua+muuttaa+kenenkään+kanssa+saman+katon+alle.+Ensin+saat+kullankaivajanaisen+kiinnostumaan+kun+kehut+omistavasi+omakotitalon,+mutta+sitten+kun+suhde+alkaa+syvenemään,+niin+sanot+vain+että+eipä+ole+tilaa+kahdelle,+no+can+do.
15.12.2016 23:16
No+onhan+tuo+nyt+vähän+isompi+kuin+minun+vuokrayksiöni,+mutta+jos+minä+tuonne+kaikki+rojuni+kantaisin,+niin+jäisi+siinä+miehen+elintila+kyllä+aika+pieneksi.+Meillä+sinkkunaisilla+sitä+katsos+on+kuin+onkin+harrastuksia,+jotka+vaatii+välineitä,+jotka+vaatii+tilaa.+:)
15.12.2016 23:02
Tämä+taitaa+olla+sinun+vakiovastauksesi,+olipa+keskustelun+aihe+mikä+tahansa.+:)
15.12.2016 22:42
Erittäin+hyvä+alku+deittiprofiilin+luonnille+on+jo+se,+että+osaa+täyttää+ne+perustiedot+itsestään+ja+ihannekumppanistaan.+Ei+kyl+kastu+pikkarit,+jos+mies+ei+esimerkiksi+tiedä+onko+hänellä+lapsia+ennestään.+
Profiilitekstissä+kohtalaisen+vaikuttavana+voi+pitää+jo+sitä,+että+mies+osaa+käyttää+välimerkkejä+ja+isoja+kirjaimia,+eikä+kirjoitusvirheitä+ole+ihan+mahdottomasti.
Nämä+asiat+kun+on+kunnossa,+niin+profiili+on+todennäköisesti+joko+ihan+ok+tai+hyvä+tai+peräti+loistava.+Loistavan+profiilin+erottaa+muista+yleensä+tekstin+onnistunut+huumori,+mutta+se+voi+olla+vaikea+laji,+jos+ei+ole+mikään+synnynnäinen+koomikko.+
Hyviä+ideoita+voi+saada+lueskelemalla+muiden+profiileja+ja+miettimällä+mitä+niissä+olisi+sellaista+joka+itseen+vetoaisi.+Sitten+voi+koota+näistä+ideoista+oman+profiilitekstinsä,+tietty+siten,+ettei+tätä+lievää+plagiointia+huomaa.
15.12.2016 22:31
En+kyllä+ole+mies,+mutta+sanonpahan+kuitenkin,+etten+ymmärrä+ollenkaan+tuollaisten+keittiövälineiden+päälle,+joilla+voi+tehdä+vain+yhtä+asiaa.+Eli+niin+kuin+tuossa+jo+mainitsit,+paistinpannu+on+ihan+kybällä+fiksumpi+laite,+koska+sillä+voi+tehdä+niiden+voileipien+lisäksi+aika+paljon+muitakin+juttuja,+ja+luultavasti+on+helpompi+huoltaakin+kun+sellainen+grillihärpäke.+
Itse+laitan+ruokaa+joka+päivä,+mutta+en+silti+huolisi+kotiini+edes+vedenkeitintä+tai+mikrouunia,+sillä+minusta+ne+ovat+aika+turhia+kapistuksia,+jos+sähköliesi+toimii.
13.12.2016 20:51
No+entäpä+jos+minä+kysyisin+nyt+sinulta,+että+minkä+takia+sinä+laitat+viestejä+hakuammunnalla+(olettaen,+että+teet+niin)?
12.12.2016 13:27
Saman+huomannut.+Sukupuolen+ja+iän+kun+on+saanut+laitettua,+niin+joku+siellä+on+jo+ylistämässä+mielenkiintoista+profiiliani.+
En+tiedä+mikä+logiikka+tässä+miehillä+sitten+on+olevinaan,+mutta+minulle+ainakin+tulee+näistä+tyypeistä+semmoinen+”epätoivo+potenssiin+kaksi”+-fiilis.+Jos+muutaman+minuutin+jaksaisitte+odottaa+että+sen+profiilitekstin+saisin+siihen+liitettyä+ja+täpät+laitettua+oikeaan+kohtaan,+niin+voisi+selvitä+että+onko+minulle+nyt+ylipäätään+mitään+järkeä+kirjoittaa,+vai+olemmeko+ihan+eri+planeetalta+tavoitteinemme.++
Onko+tässä+taustalla+jokin+pelko+siitä,+että+saalis+katoaa,+jos+siihen+ei+heti+käy+kiinni?+Ja+toisaalta+ajatus+siitä,+että+kyllä+se+särkikin+kelpaa,+jos+ei+nyt+kuha+sattuisikaan+nappaamaan...
12.12.2016 13:24
No+ei+tuo+kyllä+oikein+siltä+vaikuta,+että+meis+olisi+erosta+yli+päässyt,+jos+on+tarvetta+sinulle+leveillä+uudesta+suhteestaan.+
Ei+kai+se+erosta+selviämisen+tai+selviämättömyyden+mittari+nyt+muutenkaan+ole+se,+että+onko+löytänyt+uuden+vai+ei.+Sitten+voinee+sanoa+selvinneensä,+kun+ei+enää+ole+kurja+olo+eikä+ajattele+eksää+mitenkään+tunnepitoisesti,+ainakaan+kovin+usein.
09.12.2016 10:42
Siis+tuon+mies+ja+lastensa+isä+on+tehnyt+itsemurhan+ja+sinä+ajattelet+ensimmäisenä+että+kuinkahan+monta+miestä+se+on+sänkyynsä+päästänyt?+Kyllä+minä+vähän+epäilen,+että+tuossa+tilanteessa+saattaa+olla+vähän+muuta+ajateltavaa+kuin+uudet+pitkät+tai+lyhyetkään+suhteet.
Tuo+on+muuten+minusta+jo+aika+lähellä+paskuuden+huippua,+että+eka+siittää+lapsia+ja+sen+jälkeen+tekee+itsemurhan.+Vaikka+lienee+tuollaisessa+hullussa+ukossa+kyllä+ollut+aika+lailla+kärsittävää+elävänäkin,+en+minä+sitä+kiellä.
08.12.2016 22:19
Niin,+kyllähän+minä+tiesin,+ettei+siinä+hyvään+suuntaan+oltu+menossa,+mutta+ajattelin,+että+asioita+olisi+voinut+korjata+keskustelemalla.+Ei+kai+nyt+mikään+suhde+pysy+kasassa,+jos+vain+ajatellaan,+että+tuossa+toisessa+on+se+vika,+eikä+yhtään+ajatella+toisen+näkökulmaa+tai+sitä+omaa+osuutta+ongelmiin.+Toinen+osapuoli+ei+katsonut+keskustelua+arvolleen+sopivaksi+ja+lähti+suhteesta+aika+yllättäen,+niin+olihan+siihen+aika+vaikeata+sopeutua+aluksi.
Mutta+nyt+kolme+kuukautta+kaikkia+mahdollisia+erokirjoja+ja+-palstoja+selattuani+osaan+jo+olla+tyytyväinen+siitä,+ettei+tarvinnut+lopulta+jäädä+kokemaan+sitä+oikeasti+huonoa+suhdetta,+vaan+pääsin+ajoissa+jatkamaan+elämääni.
07.12.2016 23:06
No+täytyyhän+sitä+yrittää+vähän+törpömpääkin+miestä+katsella,+jos+ei+huvita+ihan+alvariinsa+olla+uutta+hommaamassa+eikä+sinkkunakaan+ihan+koko+elämäänsä+jaksaisi+olla.
07.12.2016 22:32
Niin.+Tämä+puku+on+taas+sitä+sarjaa,+jota+on+aivan+pakko+jäädä+tuijottamaan,+kun+näyttää+tuo+yläosa+uhmaavan+melkeinpä+fysiikan+lakeja.+Mutta+en+mää+nyt+tiedä+onko+tuossa+muuta+katselemisen+arvoista+sitten+oikeastaan,+ainakaan+näin+naisnäkökulmasta
http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/ministerin-vaimon-kaula-aukko-varasti-katseet-vain-ruusukemaiset-totterot-rintojen-peittona/6201328
07.12.2016 22:27
No+eksääpä+lienen+joskus+pussannut,+mutta+ajankohtaa+en+kyl+muista.+
The+Suhteen+päätymisestä+on+kolmisen+kuukautta,+mutta+viime+pussauksesta+kyllä+huomattavasti+kauemmin,+ehkä+puolisen+vuotta+tjsp.
07.12.2016 21:53
Tai+no,+kyllä+mulla+joskus+oli+punaiset+Karhun+juoksulenkkarit,+kun+sain+ne+tosi+halvalla.+Mutta+kyllä+niissäkin+se+väri+alkoi+tökkiä+ennen+pitkää+ja+aika+vähälle+käytölle+jäivät.
On+minulla++itseasiassa+nytkin+semmoiset+tumman+viininpunaiset+mokkasaappaat,+jotka+on+ihan+hienot.+Mutta+tähän+vastatessani+ajattelin+punaisella+siis+juurikin+sellaista+kirkkaanpunaista.
02.12.2016 21:12
Öh.+Riippunee+siitä+kykeneekö+kyseinen+uros-otus+näyttämään+asialliselta+moisissa+vermeissä.
Itse+en+kykenisi,+joten+en+myöskään+tuollaisiin+pukeutuisi,+muuten+kuin+pelleilytarkoituksessa.
02.12.2016 21:09
Juu,+minullekin+kävi+äskettäin+juuri+noin,+että+mies+laittoi+avausviestin+ja+ennen+kuin+olin+edes+ehtinyt+vastata+siihen+oli+profiili+poistettu.+Eikä+ole+muuten+ihan+yksi+tai+kaksi+kertaa,+kun+on+aiemminkiin+tällaista+nettideitissä+sattunut,+vaan+ihan+arkipäivää.+
Eipä+noita+kannata+jäädä+miettimään+liikaa,+vaan+asennoitua+niin,+että+tällaista+täällä+nyt+vain+tapahtuu,+enkä+minä+sille+mitään+mahda.
01.12.2016 22:14
Yllättävän+hyvää+tuo+kyllä+oli,+ihan+semmoista+hieman+salmiakkiin+vivahtavaa,+eikä+pelkkää+makeutta,+niinkuin+jotkut+ulkomaalaiset+lakritsit+tuppaa+olemaan.
30.11.2016 22:21
”+se+oikea+kävelee+vastaan,+kun+sitä+vähiten+odottaa”
No+niin,+tekee.+Eli+kävelee+vastaan+juuri+silloin+kun+itsellä+on+tukka+likainen,+naama+räässä+ja+vaatteet+kurassa.+Ja+käveleekin+sitten+samantien+ohi.+Prkl.
30.11.2016 21:55
6 / 137