Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuulostaa+hyvältä.
Itse+ostin+lakritsituorejuustoa,+kun+oli+halvennuksessa,+ja+innostuin+syömään+sitä+puoli+pakettia+kerralla,+niin+eipä+tänä+iltana+enää+muuta+jaksa.
30.11.2016 21:49
Ai+niin,+unohtui+tuosta+vielä+se+ongelmajätevaihtoehto.+Eli+muistammehan+ettei+tähän+kategoriaan+kuuluvaa+naista+saa+viedä+edes+kaatopaikalle,+ettei+joku+kovassa+tarpeessa+oleva+sitä+sieltä+käy+hakemassa+ja+joudu+kärsimään.
29.11.2016 23:19
Vaikea+sanoa,+olenko+kovis+vai+pehmis.+Mielestäni+en+kumpaakaan,+vaan+aika+lailla+siitä+puolivälistä.+
Sitä+olen+kanssa+miettinyt+pitkään,+että+olenko+temperamenttinen+vai+rauhallinen.+Aiemmin+olisin+sanonut+itseäni+suhteellisen+äkkipikaiseksi,+mutta+opittuani+tuntemaan+eksäni+tunnenkin+olevani+varsinainen+rauhallisuuden+perikuva.
29.11.2016 21:58
Pitäis+ehkä+tutkia,+onko+nainen+vielä+uudelleenkäytettävissä,+vai+olisko+parempi+pistää+kierrätykseen+tai+kärrätä+kaatopaikalle...
29.11.2016 21:51
No+kotona+makaaminen+ja+ryyppääminen+on+kyllä+iso+turn-offi,+mutta+ei+liittyne+työttömyyteen+mitenkään.+
Riippunee+naisesta+onko+miehen+työttömyys+ongelma.+Tuskinpa+on+ainakaan+niille,+,jotka+ovat+itsekin+saaneet+etsiä+töitä+enemmän+tai+vähemmän+koko+lamakauden+ajan+ja+tietävät+omasta+kokemuksesta+että+nykypäivänä+työnantajien+LinkedIn+-treffailu+on+tuplakorkeakoulutetullakin+vaikeampaa+kuin+nettideittailu+alemman+tason+hc-ätmille.
29.11.2016 21:45
Siis+mies+kertoo+sinulle+jo+alussa+hakevansa+seksisuhdetta+ja+sinä,+puolen+vuoden+ankaran+pähkäilyn+jälkeen+saat+varsinaisen+no-shit-sherlock+-elämyksen:
-+”Hei+nyt+musta+kyllä+alkaa+vähän+tuntua+siltä+että+tää+jätkä+onkin+ihan+vaan+pelkän+seksin+perässä,+voi+jummijammi!!”
:D
”+Itselläni+aika+vahva+itsetunto+joten+eipä+haittaa..koko+ukko..next...”
Vaivauduit+kuitenkin+jostain+syystä+kirjoittamaan+asiasta+tänne,+vaikka+se+hieman+vaikeaa+tuntuu+sinulle+olevankin.
24.11.2016 22:28
Ehkäpä+suosikkityylini+on+se,+ettei+ole+mitään+erityisen+tarkkaa+tyyliä,+vaan+tilanteen+mukaan+asiaankuuluvat+vaatteet.+Muotipelleily+selkeästi+epämukavissa+vaatteissa+(esim.+converset+jalassa+loskamuhjussa+tai+stetsoni+päässä+kolmenkympin+pakkasella)+on+minusta+aina+koomista.+
Mutta+jos+nyt+semmoista+toimistotyyliä+ajattelee,+niin+mustat+korkeavyötäröiset+pillifarkut+ja+värikäs+neule+olis+ehkä+semmoista+mitä+itse+pukisin.
24.11.2016 19:26
Mitähän+nuo+välttämättömimmät+varusteet+sitten+oikein+on?+Yhdessä+kuvassa+ainakin+on+kaksi+kunnollisen+kokosta+rinkkaa,+ja+noihinhan+nyt+saisi+mahtumaan+jo+vaikka+mitkä+ylellisyysvehkeetkin+jos+haluaisi.
Ruokaa+voi+olla+kyllä+vaikeaa+löytää+tarpeeksi+edes+syksyn+parhaaseen+marja-+ja+sieniaikaan,+mutta+lumen+tultua+tuosta+tuleekin+varsinainen+painonvartijoiden+erikoinen…
23.11.2016 18:31
Seksi+voi+olla+monelle+naisellekin+aika+arka+paikka,+jolloin+pienetkin+”virheet”+saattavat+pilata+tunnelman.+Eli+miehen+kokemattomuus+ei+sinänsä+ole+se+ongelman+ydin+vaan+se,+että+jos+tapahtuu+jotain+sellaista+mikä+saa+naisen+tuntemaan+itsensä+vähemmän+haluttavaksi,+niin+siitä+kyllä+tulee+paha+mieli+ja+halut+kaikkoaa+taivaan+tuuliin.+Ja+malliesimerkki+tuollaisesta+tapahtumastahan+on+se,+että+miehellä+ei+jännityksen+takia+seiso.+
Itse+olen+ollut+aika+lailla+samassa+jamassa,+eli+kokematon+aivan+liian+vanhaksi+asti,+joten+periaatteessa+kait+voisinkin+ymmärtää+aloittajan+kaltaista+miestä.+Mutta+käytännössä+voisi+kuitenkin+mennä+niin,+että+ne+omat+kelpaamattomuuden+tunteet+kuitenkin+voittaisi+sen+ymmärtämisen,+jolloin+hommasta+ei+tulisi+mitään.+
Hyvä+siis+itse+kukasenkin+tiedostaa,+että+keskittyminen+siihen+omaan+epävarmuuteen+tekee+usein+siitä+toisestakin+epävarman,+ja+epävarmuus+usein+näytetään+päällepäin+kiukkuna+ja+halveksuntana.+Jos+nyt+siis+niin+onnellisesti+käy+että+tästä+vielä+petipuuhiin+jonkun+kanssa+joskus+pääsemme…
23.11.2016 18:16
Perimmäinen+syy+eroon+taisi+olla+se,+ettei+kumpikaan+oikein+ymmärtänyt+toista,+mikä+johti+siihen,+että+kumpikin+rusikoi+tietämättään+toisen+itsetuntoa+kovalla+kädellä.+
Oma+osuuteni+eroon+siis+oli+tietämättömyys+ja+sokeus+toisen+pahalle+ololle,+kun+keskityin+vain+pohtimaan+sitä+mikä+minussa+itsessäni+on+vikana+kun+toinen+on+vain+koko+ajan+kiukkuinen.+Mielestäni+mies+teki+suurinpiirtein+samat+virheet+kuin+itsekin,+mutta+lisäksi+kieltäytyi+keskustelemasta+ja+edes+yrittämästä+parantaa+suhdetta.+
Sääli+sinänsä+heittää+hukkaan+suhde,+josta+periaatteessa+olisi+voinut+tulla+koko+loppuelämän+mittainen,+mutta+minkäs+sille+voi+kun+toisen+mielestä+ero+on+ainoa+oikea+ratkaisu+kaikkiin+ongelmiin.
21.11.2016 13:13
No+kiitoksia+kehuista.+:)
Kyllähän+minä+kuvittelin+jo+kohdanneeni+sen+sopivan+jonka+kanssa+tuntui+natsaavan+kaikin+puolin+hyvin+ja+jolla+oli+myös+kiinnostusta+perheen+perustamiseen,+mutta+sitten+toinen+osapuoli+pistikin+yllättäen+peruutusvaihteen+päälle+omituisten+selitysten+kera.+Hyvin+pitkälti+tuota+ihmetellessä+ja+murehtiessa+onkin+tässä+mennyt+koko+syksy,+mutta+nyt+onneksi+tuntuu+jo+helpottavan.+Eipä+tainnut+se+päävärkin+terveys+sittenkään+olla+kyseisen+yksilön+kohdalla+aivan+kunnossa+vaikka+ekaksi+niin+luulinkin.
20.11.2016 12:20
Mää+suosittelisin+kyllä+pysymään+yliopistoista+hyvin+kaukana+jos+töitä+haluaa+joskus+saada.+Ammattikoulu+tai+-korkea+on+huomattavasti+järkevämpi+vaihtoehto.
20.11.2016 11:38
No+totta+kai+täällä+ollaan+miestä+vailla!
Elikkästä+ihannemieheni+olisi+n.+30-45+vuotias,+lapseton,+vähintään+itseni+pituinen,+tervepäinen+ja+-kroppainen+sekä+kiinnostunut+perustamaan+perheen+jossain+vaiheessa.+
Tuo+terveysvaatimus+pitää+sisällään+sen,+että+kroppa+on+normaalin+rajoissa+(en+nyt+tarkoita+painoindeksin+mukaan,+vaan+koostumukseltaan),+liikkuminen+sujuu+omin+voimin+(myös+löntystelyä+reippaampi+sellainen),+ei+ole+tarvetta+saada+säännöllisesti+päätään+sekaisin+alkoholilla+tai+muilla+aineilla+eikä+polta+kuin+korsteeni.+Ulkonäön+pitää+toki+jollain+tavoin+miellyttää,+mutta+tähän+on+kyllä+vaikeata+antaa+oikeastaan+mitään+tarkempia+kriteereitä.+Tavismies+olisi+parempi+kuin+komistus+tai+rumilus.
Ihmettelenpä+vain,+että+mitä+uutta+infoa+tuosta+listastani+nyt+kukaan+saa,+sillä+tuollaistahan+kaikki+sinkkunaiset+hakevat,+joskin+ikähaarukka+voi+vaihdella...
20.11.2016 11:23
Minäkin+luulen,+että+tuollainen+kaveruus+vain+vaikeuttaa+sinun+omaa+toipumistasi.+Onhan+hän+sinut+itse+jättänyt+ja+jopa+sanonut+ettei+tule+koskaan+takaisin.+Tuo+"eihän+sitä+koskaan+tiedä"+vaikuttaa+vain+keinolta+pitää+sinut+roikkumassa+tai+hyötyä+sinusta.+Toivottavasti+et+nyt+sentään+ilmaiseksi+autoaan+korjaa,+sehän+olisi+jo+räikeää+hyväksikäyttöä.+
Itse+toki+päätä+mitä+teet,+mutta+minulle+ainakin+välien+katkaiseminen+jättäneeseen+osapuoleen+oli+ainoa+keino+päästä+elämässä+eteenpäin,+vaikka+se+aivan+hirveältä+aluksi+tuntuikin.
19.11.2016 22:41
Näinpä,+ja+minä+keskellä+maata+asuvana+naisena+saan+taas+viestejä+juuri+niilltä+etelän+tai+pohjoisen+miehiltä.+Joskus+tuntuu+että+se+on+nimenomaan+se+pitkä+välimatka+joka+saa+miehet+kiinnostumaan...
19.11.2016 22:33
No+näinhän+siinä+voi+toki+käydä,+mutta+siitä+huolimatta+paheksumme+syvästi+kahden+tai+useamman+kuusen+kaatajaa.+:)
18.11.2016 23:58
Minä+olen+aina+kuvitellut+että+kiltti+on+sellainen+joka+ei+kohtele+huonosti.+Tällä+määritelmällä+etsimäsi+mies+olisi+siis+looginen+mahdottomuus.
18.11.2016 23:56
No+myönnettäköön+ettei+tässä+ole+paljoa+ehtinyt+itse+miesten+profiileja+edes+etsimään+kun+viestejä+tulee+uuteen+profiiliin+sellaista+tahtia+etten+pysty+kaikkiin+vastaamaan,+ja+kuitenkin+mielelläni+yritän+vastata+kaikille+jotka+ovat+edes+jotain+kirjoittaneet.+
Tiedän+kyllä+kokemuksesta+että+se+viestitulva+jossain+vaiheessa+hiipuu+ja+sitten+aionkin+laitella+miehille+itse+sellaisia+lyhyehköjä+"kiinnostaisiko+tutustua"+-tyyppisiä+viestejä.+Profiilissani+on+tarinaa+sen+verran+ettei+sitä+nyt+ole+järkeä+alkaa+avausviestissä+toistamaan,+ja+toisaalta+sen+perusteella+luulisi+pystyvän+edes+alustavasti+tuohon+kiinnostavuusasiaan+vastaamaan.
Kyllä+minä+nyt+noihin+"mitä+kuuluu"-viesteihinkin+yleensä+jotain+vastaan,+mutta+pointtini+oli+vain+se,+että+niihin+on+jotenkin+huomattavasti+hankalampaa+keksiä+mitään+järkevää+vastausta+kuin+yksinkertaiseen+"kiinnostaako"-viestiin.
18.11.2016 23:47
No+juuri+tuollaiset+källit+teki+minulle+eräs+mies+äskettäin,+vaikka+en+tietääkseni+miltään+variksenpelätiltä+näytä.+Itseäni+ei+tuollaiset+tapaukset+kyllä+pahemmin+enää+hetkauta,+totean+vain+tyypin+idiootiksi+ja+unohdan+saman+tien.
18.11.2016 23:38
No+lähinnä+ehkä+se,+että+itsellä+oli+suhteen+tilasta+ihan+eri+ajatukset+kuin+kumppanilla,+joka+sitten+yhtäkkiä+vain+halusi+lopettaa+suhteen+ilman+mitään+järkeviä+selityksiä+ja+keskusteluja.+Ihmetytti+että+miksi+pitää+viimeiseen+asti+esittää+kaiken+olevan+hyvin+jos+on+kuitenkin+hautonut+sitä+eroa+mielessään+jo+pitemmän+aikaa.
18.11.2016 23:34
7 / 137