Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. Ah,+kiitos+tiedosta!+Mietin+nyt+vielä+tuota+että+onkohan+tuommoisessa+rasiassa+ostettuna+sitten+kalliimpaa+ja+toisaalta+luulisi+olevan+epäkäytännöllistäkin+kun+pitää+sitä+kovaa+voita+tuolta+kaivella+sen+sijaan+että+leikkaisi+siististi+semmoisesta+perinteisestä+paketista.
  2. *+kerto-+ja+jakolaskuja
  3. Jaahas,+juuri+tulin+vammailemasta+kaupasta.+En+tosin+ostanut+sidukkaa,+vaan+porkkanoita+ja+perunamuusijauhetta.+Maksoin+käteisellä+tasarahalla,+jonka+siinä+näppärästi+muutamassa+sekunnissa+sain+laskeskeltua+rahapussukastani.+En+sitten+tiedä+meinasiko+takanani+ollut+mies+saada+aivoinfarktin+silkasta+raivosta+minun+toimiani+seuratessaan.Minua+muuten+ärsyttää+joskus+se,+että+kaupan+kassa+laittaa+(pienet)+ostokseni+vain+siihen+tiskille,+maksulaitteen+viereen+(eli+ei+laita+sinne+hihnalle+menemään),+ikään+kuin+minun+pitäisi+ne+ostokset+vain+joillakin+ylimääräisillä+käsillä+siitä+kätevästi+napata+mukaani.+Eikö+se+nyt+jo+minun+kypärästäni+tajua,+että+olen+pyörällä+liikenteessä,+jolloin+ostokset+on+pakattava+reppuun+erityisen+huolellisesti,+jotta+ne+mahtuvat+eivätkä+mene+rikki.+Lisäksi+reppu+on+iso+ja+painaa+usein+lähemmäs+10+kiloa+(käyn+monesti+useammassa+kaupassa+samalla+kertaa).+Miten+ihmeessä+se+kassahenkilö+kuvittelee,+että+siinä+pienessä+tilassa+ja+kiireessä+saan+ne+ostokseni+sinne+reppuun+tungettua,+kun+sitä+on+vaikeata+kannatella+yhdellä+kädellä+latoessa+ruokia+sisään+toisella?+Ja+toisaalta,+jos+rojautan+sen+koko+repun+siihen+tiskille+pakkaamisen+ajaksi,+niin+se+estää+joka+tapauksessa+seuraavan+asiakkaan+ostosten+laittamisen+eteenpäin.