Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä itse ainakin ajattelen minihameeseen/mikrosortseihin pukeutuessani aika pitkälti myös sitä, miten kuuma ilma sattuu olemaan. Mukavampi pukeutua helteellä kevyesti kuin hikoilla peittävissä vaatteissa.
Tietysti kaikessa pukeutumisessani pyrin siihen että näyttäisin mahdollisimman viehättävältä, mutta eipä tässäkään ole ne raiskaajat ihan ekana ajatuksissa, vaan se että saisi niiden kunnollisten miesten huomion kiinnittymään. Jos on toiveissa parisuhteeseen pääsy, niin ei minusta vain ole järkeä päiväsaikaan yleisellä paikalla pukeutua mahdollisimman rumasti sen takia että 1/1000:lla vastaantulevista miehistä saattaa olla raiskaajaluonteita. Toki yöllä kun joskus on pakko liikkua kaupungissa, niin pyrin kyllä ihan tarkoituksella pukeutumaan vähemmän viehättävästi, ettei tulisi turhia häiriötekijöitä niiden kännisten kulkijoiden taholta.
25.05.2014 11:45
Aika hyvin kiteytetty: Syynä vastakkaisen sukupuolen huomion puutteeseen tosiaan on se, että sattuu olemaan mies, eikä edes yritä hakea sitä huomiota naisilta, vaan sen kun istuu perseellään ja odottaa että naiset tulevat iskemään.
Näin se nyt vain menee, ja jos joku mies on asiaintilaan tyytymätön, niin ainoa ratkaisu lienee sukupuolenvaihdosleikkaus.
23.05.2014 22:34
Minun uimapukuni on semmoinen nimenomaan uimiseen tarkoitettu, eli ei siis mitenkään tyylikkyydellä pilattu, vaan mahdollisimman yksinkertainen ja toimiva. Eipä toisaalta ole muutenkaan tapana käydä rannalla lojumassa, vaan pikaisesti uimassa ja sitten takaisin muihin puuhiin.
23.05.2014 22:20
Mikä ongelma sinulla itselläsi sitten on? Kunnollinen ja parisuhteeseen kykenevä et ilmeisestikään ole, koska sinkkupalstalla vielä yli 3-kymppisenä roikut.
23.05.2014 22:14
No ei minua ainakaan tuossa miehessä vedä yhtään mikään.
22.05.2014 21:09
Itse en ainakaan voi sietää mitään pyllyvakoon uppoavia vaatekappaleita, kuten stringejä tai noita kannikat paljastavia sortseja. Tuntuu että paikat hinkkaantuu verille jos on koko ajan jotain ylimääräistä tavaraa siellä kannikoiden välissä, kun liikkuu. Käytän yleensä vain mummosloggeja sekä niiden kanssa yhteensopivia sortseja.
22.05.2014 19:28
Naiset eivät pidä paskanjauhajaätmeistä, mutta järkevistä keskustelijoista kylläkin.
22.05.2014 19:01
No sopikaa jokin tunnusmerkki, vaikka se joskus spekuloitu nippuside ranteeseen, että tunnistatte toisenne siellä. Eihän muuten hommassa ole mitään järkeä, kun kukan ei kuitenkaan uskalla sanoa kenellekään mitään.
Itsekään en jaksa alkaa matkustelemaan yhden miitin takia sinne stadiin asti, mutta olisi hauskaa jos kertoisitte tapahtumista sitten tällä palstalla. Ehkäpä onnistunut miitti innoittaisi järkkäämään noita muuallekin Suomeen.
21.05.2014 22:59
Tuossa yhteydessä tarkoitin ytmeillä juuri noita varattuja kamumiehiä tai puolituttuja, toisella puolella Suomea asuvia tyyppejä joista en tiedä muuta kuin nimen, mutta uskoakseni hekin 99-prosenttisesti varattuja. Palstapojatko siis ovat sitä mieltä, että noilta varattuja miehiä olisi kätevää soitella seksipalveluksia tekemään aina kun tarve iskee?
21.05.2014 22:40
Minulla se taitaa olla se, että mies on selvästi itseäni lyhyempi ja hintelämpi. Typerä kriteeri, tiedän, mutta en jostain syystä vain pysty ihastumaan parisuhdemielessä tuollaiseen mieheen, vaikka muuten olisi kuinka mukava (tai ainakaan tähän mennessä ei ole sellaista koskaan tapahtunut).
Muutama kommentti noihin aiemmin mainittuihin:
Miehen kaljuudella ei minulle ole suurtakaan merkitystä, joskin mielestäni järkevimmältä kaljuuntuva mies näyttää, jos pitää ne jäljellä olevat hiuksensakin lyhyinä.
Mätänevien hampaiden inhoamista en oikeastaan edes pidä pinnallisena kriteerinä, vaan sellaiset ovat aika yksikäsitteisen vastenmieliset. Ei pysty suutelemaan jos tuntuu kauhea raadonlöyhkä jo monen metrin päähän. Hampaiden hoito ei myöskään ole mitenkään mahdottoman vaikeaa, joten kertoo jonkin verran ihmisen yleisestä viitseliäisyydestä jos ne ovat totaalisessa rapakunnossa.
21.05.2014 20:43
Parhaillaan. En nyt ole varma muutunko ihan täyshulluksi sekopääksi, mutta minulla menkkojen lähestyminen ilmenee siten, että syön ihan järjettömät määrät ruokaa koko ajan, mikä sitten aiheuttaa kieltämättä jonkinmoista morkkista ja pahaa mieltä.
21.05.2014 20:22
No pistetäänpäs tähän vaikka tuo Sandra ”Kurppa” Bullock, kun ekana tuli mieleen. Tuon näköinen siis itse ihan mielelläni olisin 5-kymppisenä.
https://www.google.fi/search?q=sandra+bullock&client=firefox-a&hs=OFW&rls=org.mozilla:fi:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Stt8U8nDKsbk4QShr4HAAg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1320&bih=681&dpr=0.9
21.05.2014 20:17
Rohkenen väittää, että jos joku tonnikeiju hyppää narua kaiket päivät ja yöt kerrostaloasunnossa, niin kerrosta alempana asuvan ihmisen mieleen saattaa mahdollisesti tulla muutama negatiivinenkin ajatus asiasta.
21.05.2014 20:09
No onhan noita taskumattiretkeilijöitä tosiaan vaelluksella vastaan tullut useampaankin otteeseen. Enpäs arvannut että palstalaisia olivat. :D
21.05.2014 13:17
Aivan. Tuossa linkissä onkin täysin vedenpitävä todistus sille, ettei yhdellekään naiselle voi koskaan tuottaa ongelmia löytää itselleen sopivaa miestä heti kun sellaisen haluaa.
21.05.2014 13:11
Jaaha. Mister Off-Topic taas vauhdissa, mutta yllättävän lyhyesti onneksi tällä kertaa…
21.05.2014 13:08
Jos oikeasti koet tuon asian ongelmaksi, niin olet kyllä malliesimerkki naistyypistä, jollaista en vielä vähän aikaa sitten meinannut uskoa olevan olemassakaan; eli henkilöstä joka antaa kohtuuttomasti painoarvoa sille, mitä kaverinsa hänestä ajattelevat. Sinulla ei ole miestä etkä sellaista haluakaan, miten asiat voisivat tuon paremmin ollakaan?
Eiköhän useimpien pitkään sinkkuna olleiden tuttavapiiriin kuulu joku joka (mikäli on sinkkuudesta tietoinen) välillä yrittää hyväntahtoisesti hienovaraista paritusta. Mutta jos tuon kokee ongelmaksi, niin silloin on kyllä homma mennyt överiksi, joko niiltä tuttaviltasi (eli yrittävät tuota paritusta koko ajan ja aggressiiviseen sävyyn) tai sitten sinulta itseltäsi sitä kautta, että välität aivan liikaa muiden mielipiteistä. Sitä paitsi miten vaikeaa olisi yksinkertaisesti sanoa niille parittajille ihan kysymättäkin että et ole kiinnostunut suhteesta, kun seuraavan kerran näitä ongelmia esiintyy?
21.05.2014 13:07
Tässä videossahan on ihan selvästi kuvattu tavallisen YT-miehen tavallisen päivän kulkua.
20.05.2014 22:37
Tai no, mistäs minä oikeastaan tiedän onko niitä tullutkin vastaan, kun ei ole vieläkään nuo ätmiotuksen ulkoiset tunnusmerkit itselleni täysin selviä.
20.05.2014 22:32
Höö, monta kertaa ollut ihan ypöyksinkin metsässä yötä eikä ole kertaakaan tullut yhtään ätmiä vastaan. :D
20.05.2014 22:31
92 / 137