http://www.hs.fi/elama/Kolumni Kriisiytän parisuhteeni aina viikko ennen kuukautisten alkua/a140066818716
Tuleeko teistä kerran kuussa täyshullu sekopää?
Naiset, kärsittekö PMS:stä
10
121
Vastaukset
- plaaahhhhh
Ei ollenkaan, olen täyshullu sekopää 24/7 joten eroa ei huomaa.
Parhaillaan. En nyt ole varma muutunko ihan täyshulluksi sekopääksi, mutta minulla menkkojen lähestyminen ilmenee siten, että syön ihan järjettömät määrät ruokaa koko ajan, mikä sitten aiheuttaa kieltämättä jonkinmoista morkkista ja pahaa mieltä.
- yks nainen
Minusta tulee mustasukkainen PMS:n aikaan... Itseluottamukseni heikkenee silloin.
- seinäkukka
Ei tule sekopäätä, mutta vituttaa eikä mikään kiinnosta, kaikki ärsyttää mutta millekään ei viitsi tehdä mitään. Mutta ei jokainen päivä pms:n aikaan tuollaista ole, onneksi.
- piiloalfa
Söpöjä vastauksia.
Ei muutosta mihinkään suuntaan, ei vaikuta millään lailla.
- Isä Timppa
Minun parisuhteeni kriisiytyy aina palkkapäivänä.
- Kis-kisu
Mitähän tääkään sinkkuuteen liittyy. Joo, olen vaarallinen kerran kuussa. Itselleni ja muille.
- pimppaloora
Mulla ei näy mitenkään ja menkatkin on niin olemattomat, ettei mies edes huomais vaikka painelis punaisia päin. Suuseksiä ei kyl silti silloin kuiteskaan... :D
Pms on vaan jo valmiiks tasapainottomien naisten tekosyy räyhätä ilman järkevää syytä.- Kis-kisu
Lääketiede ei ole kanssasi samaa mieltä. Olisin sinuna hiljaa, jos menkkasi kerran on olemattomat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247