haluaisin tietää, mitä ajattelette naisesta, jolla ei ole koskaan miesseuraa? Ts. aina yksin tai nais-/miesytävien kanssa seurassa, mutta ei seurustele/paneskele.
Kysyn tätä siksi, koska tuttavapiirissäni on henkilöitä, joille tämä on muodostunut todelliseksi ongelmaksi. On kuulemma sääli, kun ei ole miestä jne. Lisäksi juorutaan, että minulla olisi mt-ongelmia tai muuta vastaavaa, koska miestä ei ole.
Minusta tämä on hieman epäreilua, koska kukaan ei ole KYSYNYT MINULTA -haluanko miestä ja parisuhdetta? Arvaattekin varmaan jo, että vastaus on ei.
Onko teillä muilla vastaavia hankaluuksia?
aina yksin
10
142
Vastaukset
- kiinnostaa vastaus
Miehenä ei ole vastaavia hankaluuksia (se jatkuva naisettomuus johtuu ihan muista syistä ja kaikki kyllä tajuaa sen).
Mutta tekee mieli kysyä sinulta että miksi et halua miestä ja parisuhdetta? - kiltti atm
En minä mitään ihmeellistä ajattele. Miehellä naisettomuus on yleistä ja naiset ajattelee siitä kaikkea negatiivista.
- ap.
no kiinnostaa asia myös noin päin, miksi naiset ajattelevat yleisesti negatiivista naisettomasta miehestä? En ymmärrä. Joillakin se voi olla valinta, joillakin elämään ei ole vielä astunut oikeaa, ja sit tietenkin joillakin taustalla voi olla jotain ongelmia, jne.
Mielestäni tuollaisessa ennakkonegatiivisessa ajattelussa voi menettää tosi mukaviakin kohtaamisia.
Minä olen vapaaehtoisesti sinkku. Olen varsin herkkä ihminen (ei näkyvästi), ja kaksi pitkää suhdettani ovat olleet varsin ikäviä. Elämäni sujuu paremmin, kun ei tarvitse elää sydän syrjällään.
- Joku vaan
Kyllä se vain negatiivista naisten mielestä, jos mies on sen verran epämiellyttävä, että naiset eivät kiinnostu. Miettikääpä huviksenne sitten niitä kaikin puolin viehättäviä miehiä, jotka ovat komeita, pitkiä, harteikkaita, lihaksikkaita, isokaluisia, sosiaalisia, karismaattisia, hyviä sängyssä, jne. Tuollaisten miesten ympärillähän naisia pyörii solkenaan ja tuollaisia miehiä kohtaan ne naisten asenteet ovat totta kai aivan päinvastaisia. Päinvastainen mies, päinvastaiset reaktiot.
Jos naiset eivät miehestä kiinnostu, niin eikö se ole itsessään se reaktio? Mies ei ole seksuaalisesti viehättävä millään tavoin, niin eikö tuossa tule jo se naisten reaktio esiin? Ja eikö sitten niiden päinvastaisten miesten kohdalla se naisten reakto ja mielipiteet tule esiin, kun he jatkuvasti pyörivät niiden miesten ympärillä? Koko ajan on miehellä varaa valita niistä kauniista ja seksikkäistä naisista parhaimmat itselleen.
Ne reaktiot ja ajatusmallit tulevat jo tuossa naisten käytöksestä, ilmeistä, eleistä, sanoista, teoista, jne. ilmi koko ajan.- ooppååää
Jokos se Joku vaan- koulunkäynninavustaja tietää missä luokassa on ensi lukuvuonna töissä?
stellaria81 kirjoitti:
Jaaha. Mister Off-Topic taas vauhdissa, mutta yllättävän lyhyesti onneksi tällä kertaa…
Jos tällaisesta "Joku vaan" huumorista pitää, niin tästä allaolevasta linkistä saa generoitua loputtomasti uusia tutkimusraportteja, ne ovat kieliopillisesti oikein kirjoitettuja, mutta niissä ei ole mitään järkeä.
http://pdos.csail.mit.edu/scigen/
Jos oikeasti koet tuon asian ongelmaksi, niin olet kyllä malliesimerkki naistyypistä, jollaista en vielä vähän aikaa sitten meinannut uskoa olevan olemassakaan; eli henkilöstä joka antaa kohtuuttomasti painoarvoa sille, mitä kaverinsa hänestä ajattelevat. Sinulla ei ole miestä etkä sellaista haluakaan, miten asiat voisivat tuon paremmin ollakaan?
Eiköhän useimpien pitkään sinkkuna olleiden tuttavapiiriin kuulu joku joka (mikäli on sinkkuudesta tietoinen) välillä yrittää hyväntahtoisesti hienovaraista paritusta. Mutta jos tuon kokee ongelmaksi, niin silloin on kyllä homma mennyt överiksi, joko niiltä tuttaviltasi (eli yrittävät tuota paritusta koko ajan ja aggressiiviseen sävyyn) tai sitten sinulta itseltäsi sitä kautta, että välität aivan liikaa muiden mielipiteistä. Sitä paitsi miten vaikeaa olisi yksinkertaisesti sanoa niille parittajille ihan kysymättäkin että et ole kiinnostunut suhteesta, kun seuraavan kerran näitä ongelmia esiintyy?- SekaSikiö
Olet ihan vapaa viettämään elämäsi yksin.
Eikö sekin ole epäreilua, että et ole KERTONUT KENELLEKÄÄN ette halua miestä elämääsi. Tottakai ystävät ja muut tutut ajattelee, että haluat ja ettet vain sellaista löydä itsellesi.
Ongelma siis varmaan häviää, jos menet ja sanot olevasi täysin tietoisesti ja mielelläsi sinkku nyt ja aina. Piste.- bdfndf
Itsellä taas vähän käänteinen ongelma, haluaisin naisen mutten vaan saa sanottua kun asiasta kysellään vaan vastaan aina jotain ympäripyöreetä "mystillistä". Ja kaikki ajattelee että se on oma valintani kun ei ole naista kun ei ole kukaan parittamassa mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257