Olen Heikin kanssa melko saman näköinen ja myös koulutukseltani juristi, minulla ikää 33 v. Mutta naisten kanssa ei käy flaksi ei sitten millään. Ikäiseni naiset juoksevat vanhempien miesten perässä. Sen sijaan nuoremmille naisille ei enää kelpaa kolmekymppinen mies kuten ennen. Mistä johtuu että Heikki saa naisia sormia napsauttamalla ja minulle pelkkä hymykin irtoaa korkeintaan kerran kuukaudessa?
www.iltalehti.fi/viihde/2014052218331352_vi.shtml
http://m.iltalehti.fi/viihde/2014032618160746_vi.shtml
http://static.iltalehti.fi/viihde/hki_teresa_270213PP_vi.jpg
Mikä tässä miehessä vetää naisia?
9
218
Vastaukset
- No mikäpä se muu
Eiköhän se syy ole siinä, että tuon tyypin kanssa pääsee takuuvarmasti iltapäivälehtiin suutaan suipistelemaan.
- -----
julkisuus -> status
No ei minua ainakaan tuossa miehessä vedä yhtään mikään.
- wannabeille
sama täällä xD
Kuka toi edes on lol
- -M-
Olisi mukava tulla itse julkkikseksi, mutta ei kertaheitolla vaan ihan pikkuhiljaa. Voisi tehdä havaintoja missä vaiheessa suosio alkaa lisääntyä ja missä vaiheessa naiset tulevat itse juttelemaan. Tuskin siihen mitään kesähittiä tai olympiamitalia välttämättä tarvitaan.
Entä jos olisi julkaissut kohtalaista kiinnostusta herättäneen esikoisromaanin ja naama olisi etäisesti tuttu lehden kulttuurisivuilta? Entä jos olisi ollut curling-innostuksen aikaan joku niistä olympiajoukkueen jään harjaajista? Entä jos olisi TV:ssä uutisankkurina lukemassa Keski-Pohjanmaan maakuntauutisia? Jossain sen rajan täytyy mennä, mutta missä? - Naisasialooseri.
No mikäköhän? Lampela on komea, tyylikäs vanhempi menstynyt julkkismies, joka vetoaa tietenkin 10-20 vuotta nuorempiin naisiin.
Laasanenkin sanoi, että juristit ja lääkärit kuuluvat ylemmän keskitason miehiin, joilla ei ole vaikeuksia löytää uutta kumppania jos ero tulee. Lampela tosin on julkkisstatuksensa kanssa puhdas YTM.
Myös eräässä YTM-kaverissani on Lampelan tavoin osittain mustalaisverta tosin hän ei ole juristi vaan koulutustausta on kesken jäänyt amiksen autopuoli, joten hänen on turha haaveilla nuorista naisista enää päälle kolmekymppisenä ja on tajunnut tämän itsekin ja ymmärtänyt vakiintua villien panovuosien jälkeen.- Marianne89...
Komea? En nyt sanoisi. Turhan vakavan oloinen, huumorintaju ja rentous on tärkeää.
- lottamari<3
On eri asia olla HUIPPUJURISTI kuin pelkkä juristi.
- deafpunk
Mulle riittäisi että palkka tulisi muualta kuin Kelalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237