Olen lapsesta asti harrastanut lenkkeilyä mutta nyt tässä viime aikoina on alkanut mietityttää yhä kasvava negatiivisuus yksinäistä nuorta miestä kohtaan, lenkillä ollessanikin olen huomannut että monet nuoret miehet hölkkäävät kaveriensa tai tyttö-ystäviensä kanssa ja naiset lähes poikkeuksetta seurassa. Onko siis niin että kun lenkkeilen tuolla yksin muut (etenkin parina lenkkeilevät) ajattelevat negatiivista siitä etten saa ketään mukaani lenkille?
Nuori mies yksin lenkillä?
19
1538
Vastaukset
- vinkki
Sun pitää pyytää äitis mukaan
- Pahani Julmu
Laita tiukat juoksutrikoot ja jotain toplinkia etumukseen niin eivätköhän ihmisten ajatukset käänny väkisinkin positiiviseen suuntaan.
- Neeno
Liikun aina pururadalla yksin, enkä kysele siihen kenenkään lupia. Sen olen kyllä huomannut, että varsinkin iltahämärällä yksinään lenkkeilevät naiset suhtautuvat ymmärrettävän epäluuloisesti yksin lenkkeilevään mieheen.
- gfnhfgnf
Taasko sitä naisen logiikkaa että yksi lenkkeilevä mies on vaarallisempi kuin 2 miestä. Joo eihän toki 2 mieslenkkeilijää ole koskaan naisia raiskanneet koska ne on aina homoja.
- Neeno
gfnhfgnf kirjoitti:
Taasko sitä naisen logiikkaa että yksi lenkkeilevä mies on vaarallisempi kuin 2 miestä. Joo eihän toki 2 mieslenkkeilijää ole koskaan naisia raiskanneet koska ne on aina homoja.
Korjaan sen verran, että lenkkeilen suurimman osan ajasta yksin. Jos on kaveri matkassa, naiset eivät ole ollenkaan niin epäluuloisia. Kai siinä on joku psykologinen tekijä. Yksin sitä vetää perusilme naamalla, jolloin näyttää ehkä vähän tuimalta. Kaverin kanssa läppää heittäessä antaa ympäristöön rennompia sosiaalisia viestejä. Kai sitä voisi yrittää hymyillä vastaantulijoille, mutta ainakaan Teemun kohdalla tämä kikka ei toiminut :D. Mutta anyway. Ihmiset saavat ajatella ihan mitä haluavat, mutta meikäläinen keskittyy siihen omaan tekemiseen.
- Herkku_beba
Jos käännät asian positiivisemmaksi kaikkien mieliksi ja laitat banaanin perseeseen.
- ulos lenkille mars
Oliko tää nyt huono provo perustuen noihin darkkiksen "yksinäinen mies ei voi mennä baariin" juttuihin? Olen kyllä nähnyt niin monta miestä ja naista yksin lenkkeilemässä etten ajattele siinä olevan mitään ihmeellistä. Lenkkeily taitaa olla yksi niitä harvoja julkisella paikalla tehtäviä harrastuksia, joita on ihan ok tehdä yksin.
- kiltti atm
Minä menen lenkille aina yöllä 4 aikaan kun kaikki muut nukkuu joten eivät voi ajatella musta pahaa.
- 16+8
No kyllä siellä saattaa joku elukka katsella puun takaa vähän pitkään, että mitäs tuo hyypiö yksinään lenkkeilee. En mä kyllä vaan lähtis lenkille tai muuallekaan yksineni ilman seuraa - sen verran negatiivisia ajatuksia aiheuttaa tuollainen kaikkien mieliin. Paras kun on sisällä vaan ja kirjoittelee palstalle.
- 18+4
Ei kyllä kannattaisi yhtään tuollaisia yksinään harrastaa, kun kaikki vaan ajattelevat siitä pahaa. Sinuna pysyisin ihan vaan kotona jos ei kavereita ole seuraksi.
- Hmmm....
Olen juossut elämäni aikana tuhansia kilometrejä yksin. Aika harvoin olen saanut kaveria lenkille. Jopa seksiseuraa löytää kai helpommin kuin lenkkiseuraa, mutta eihän tuo nyt niin ole haitannut.
- ........
Hanki hyppynaru kotiin ja laita verhot kiinni. Ei kyllä nuoren miehen kannata tuolla yksin juosta, kun siitä kuitenkin negatiivista ajatellaan.
- Hmmm....
Suosittelen kuntopyörää, jos ei viitsi mennä ihmisten ilmoille urheilemaan. Samalla voi katsoa telkkaria tai vaikka dvd:tä.
Rohkenen väittää, että jos joku tonnikeiju hyppää narua kaiket päivät ja yöt kerrostaloasunnossa, niin kerrosta alempana asuvan ihmisen mieleen saattaa mahdollisesti tulla muutama negatiivinenkin ajatus asiasta.
- .....
stellaria81 kirjoitti:
Rohkenen väittää, että jos joku tonnikeiju hyppää narua kaiket päivät ja yöt kerrostaloasunnossa, niin kerrosta alempana asuvan ihmisen mieleen saattaa mahdollisesti tulla muutama negatiivinenkin ajatus asiasta.
Nuoren miehen ei kannata muutenkaan asua missään kerrostalossa, kun naapurit kuitenkin ajattelee, että tuo on varmaan joku unabomber, kun ei sen luona käy kukaan kylässäkään.
- Reipas Mies
..... kirjoitti:
Nuoren miehen ei kannata muutenkaan asua missään kerrostalossa, kun naapurit kuitenkin ajattelee, että tuo on varmaan joku unabomber, kun ei sen luona käy kukaan kylässäkään.
Kyllä, nimenomaan on kriittistä olla täysin yksin kerrostalossa ja yksin äänettömästi elävä nuormies alkaa pian päätyä villien huhujen kohteeksi ja kohta kukaan ei moikkaa rappukäytävässä. Aivan eri juttu jos nahkaliivisiä motoristeja käy, deekkuja, prostuja, mitä vain kunhan ihmisiä tapaa silloin tällöin. Tuollaiset yksineläjät joista muut eivät mitään tiedä, demonisoituvat unabombereiksi, kultin jäseniksi tai netti-beareiksi. Ja tuossa vain muutama tyly esimerkki.
Pari-ajattelu on viety ääriinsä siinä jos jos varattu nuori mies ei saa muijaltaan lupaa edes juosta yksin- tietenkään laadukasta ytmiä ei voi päästää vaara vyöhykkeelle eli epäilys siitä että ytminsä laskee vapaaksi lenkkeilemään ja mahdollista puskaseksiä harrastamaan iskemänsä naisen kanssa on liian suuri.
Atm-mies on loistava valinta jo siksikin että muut naiset eivät kiinnitä huomiota ja pikkujoulut sun muut sujuu varmasti niin että kiltti mies tulee naisensa luokse kotiin ennen puolta yötä ilman huulipunia kauluspaidassaan. - Hmmm....
Reipas Mies kirjoitti:
Kyllä, nimenomaan on kriittistä olla täysin yksin kerrostalossa ja yksin äänettömästi elävä nuormies alkaa pian päätyä villien huhujen kohteeksi ja kohta kukaan ei moikkaa rappukäytävässä. Aivan eri juttu jos nahkaliivisiä motoristeja käy, deekkuja, prostuja, mitä vain kunhan ihmisiä tapaa silloin tällöin. Tuollaiset yksineläjät joista muut eivät mitään tiedä, demonisoituvat unabombereiksi, kultin jäseniksi tai netti-beareiksi. Ja tuossa vain muutama tyly esimerkki.
Pari-ajattelu on viety ääriinsä siinä jos jos varattu nuori mies ei saa muijaltaan lupaa edes juosta yksin- tietenkään laadukasta ytmiä ei voi päästää vaara vyöhykkeelle eli epäilys siitä että ytminsä laskee vapaaksi lenkkeilemään ja mahdollista puskaseksiä harrastamaan iskemänsä naisen kanssa on liian suuri.
Atm-mies on loistava valinta jo siksikin että muut naiset eivät kiinnitä huomiota ja pikkujoulut sun muut sujuu varmasti niin että kiltti mies tulee naisensa luokse kotiin ennen puolta yötä ilman huulipunia kauluspaidassaan.Mutta hommahan menee niin, että vaara viehättää naista. On ihana jännittää, kelpaako oma mies muillekin naisille (toivottavasti kelpaa).
- 2+3
Ei tosiaan ole outoa lenkillä yksin. Mä en edes halua lenkkeillä seurassa. Eikä toisen kanssa höpöttäessä voi saada ikinä niin hyvä treeniä kuin mitä yksikseen juoksessa saa kun ei tarvitse höpöttää.
Mut oot varmaan provo kun edes kysyt. - mies 86
Oman kertomansa mukaan ainakin darkkis käy yksin lenkillä. Pakkohan sitä on jotenkin kunnostaan huolta pitää vaikka sosiaalisten tilanteiden peloista kärsisikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247