Muhun ei kekään nainen kiinnitä mitään huomiota. Eli missä vika on?
Mikä vika mussa on?
43
381
Vastaukset
- saddfs
Jaa-a. Jos tohon tietäisin vastauksen olisin yksi maailman rikkaimmista miehistä.
- kaunotar??
Kuvista päätellen ulkonäkösi on ainakin mieleeni kovasti. Josko olemuksesi on jotenkin erikoinen, käveletkö erikoisesti, miten hygienia?
- 2014 ihmiset. Kyllä.
Aahh. Naiset ei ole pinnallisia. Lol! "käveletkö erikoisesti" Miten voi kävellä erikoisesti? "erikoinen olemus" Tähän en oikeasti keksi mitään:) Eikös kaikilla ole omanlaisensa olemus? Kaikkihan on omia persooniansa.
"miten hygieniä" Joo. Toi tyyppi paskoo housuunsa ja kuseksii milloin huvittaa. - kaunotar??
2014 ihmiset. Kyllä. kirjoitti:
Aahh. Naiset ei ole pinnallisia. Lol! "käveletkö erikoisesti" Miten voi kävellä erikoisesti? "erikoinen olemus" Tähän en oikeasti keksi mitään:) Eikös kaikilla ole omanlaisensa olemus? Kaikkihan on omia persooniansa.
"miten hygieniä" Joo. Toi tyyppi paskoo housuunsa ja kuseksii milloin huvittaa.Tarkoitin vain, että yritin keksiä syitä, miksi hän ei ole ns. "kelvannut". Kuvista päätellen kelpaisi kyllä todellakin minulle, jos olisin vapaa.
- 13+15
kaunotar?? kirjoitti:
Tarkoitin vain, että yritin keksiä syitä, miksi hän ei ole ns. "kelvannut". Kuvista päätellen kelpaisi kyllä todellakin minulle, jos olisin vapaa.
Valtakunta miinusnapista!!!
- kaunotar??
13+15 kirjoitti:
Valtakunta miinusnapista!!!
Mitä pahaa on jos kehuu toisen kuvia? Ja mikä valtakunta?
- Naisasialooseri.
Oletko yksinäinen alemman tason mies Tampereelta? Oletko koskaan harrastanut seksiä ja/tai seurustellut yhdenkään vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa.
Olen yksinäinen alimman tason mies ja olen seurustellut pari kertaa. Edellisestä kaksi ja puoli vuotta.
- pimppaloora
No mäkin tsekkasin sun kuvat ja en mäkään nyt suoranaisesti vikaa sussa näe... ihan kohtuullisen nykyaikainen ja hivenen persoonallinenkin lookki.
Oletko hiljainen tai ujo? Toisaalta soitat jossain bändissä (?) eli ainakin jollain tasolla olet ulospäinsuuntautunut.
Hmmm...- lvarve
Lopeta se lässytys ja anna sitä pimppalooraa. Sen antamiseen sinut Jumala loi.
No, ennemminkin oon vanhanaikainen ja hygienia lienee liiankin hyvin handussa.
- -M-
Sukupuolesi on ainakin väärä huomion saamista ajatellen. Naiset eivät ole juuri kiinnostuneita tuntemattomista miehistä ja yksittäinen mies on tuntematon lähes kaikille maailman naisille. Tämä on miehen kannalta aika lohduton yhtälö.
- Olet mies
Ei siihen muuta vikaa tarvita kuin se, että olet tavismies.
Tosin kyllä mieskin saa vähän huomiota, jos on riittävän pitkä, sopivan ikäinen, pukeutuu tyylikkäästi, on ammattiurheilijan kroppa ja karismaattinen kehonkieli.
Homma toimii siten, että sinun on annettava huomiota ensin naisille ja sitten yritettävä viedä sitä eteenpäin niiden harvojen kanssa, jotka antavat takaisin positiivista signaalia. Ikävä homma, mutta näin se menee.Aika hyvin kiteytetty: Syynä vastakkaisen sukupuolen huomion puutteeseen tosiaan on se, että sattuu olemaan mies, eikä edes yritä hakea sitä huomiota naisilta, vaan sen kun istuu perseellään ja odottaa että naiset tulevat iskemään.
Näin se nyt vain menee, ja jos joku mies on asiaintilaan tyytymätön, niin ainoa ratkaisu lienee sukupuolenvaihdosleikkaus.
- ilmainen.neuvo
Pelimiestaidoissa vika, kuten kaikilla miehillä, jotka eivät naista saa.
Kannattaa ihan oikeasti perehtyä niihin pelimiesopuksiin ja -sivustoihin.- arvioitsija
Ehdottomasti hyvä vinkki. Profiilikuvassa vaikutat sympaattiselta, mutta ujolta kaverilta, joka katselee vähän sivuun kamerasta. Täytyy olla ujous/ sosiaaliset taidot syynä. Ulkonäkö on tässä ketjussa todistettu jo hyvin kelpaavaksi.
- hummustuokio
Vika on siinä, että aattelet vain pillluu. Se näkyy ihmisestä päälle ikävä kyllä. Kehitäppä elämääs jotakin muitakin kiinnostuksenkohteita, niin saatat alkaa kiinnostaa jotain ihmistä. (Paitsi jos odotat saavasi disney-prinsessan, niin sitten ainut vaihtoehto on ruveta menestyneeksi rallikuskiksi tms.)
- naislogiikka
Tää on tää naisten logiikka. Kun ujo ja asiallinen mies lähestyy naista, niin nainen heti epäilee jotain salajuonta. "Miksi se on niin ujo, sillä on varmaan jotain salattavaa, se varmaan haluaa pelkkää pilllua." Kun itsevarma pelimies lähestyy naista pelkkä pilllu mielessään ja vihjailee avoimesti panemisesta, niin nainen kikattelee tyytyväisenä. "Ihihii, onpa ihana mies, haluaakohan se mun kanssa vakavan suhteen, ihihiii..."
- my little pony
Ihan ok lookki ja näkö, kelpaisit joillekin kavereilleni. Muistutat ulkonäöllisesti setääni joka on seinähullu.
Jälleen kerran tässä päivänä muutamana todistettu asia. Kaapissa odottava köysi alkaa olla erittäin houkutteleva.....
- 16+10
Tervetuloa Suomeen. Samallaista se on kaikilla miehillä jotka ei jossai baareissa pyöri aktiivisesti pokailemassa naisia.
Sehän siinä onkin. Jos sä vaan odotat sitä huomioo, niin saat odottaa maailman tappiin asti. Sitä ei tule. Ei riitä, että menee näkösälle jonnekin seisoskelemaan ja odottamaan. Täytyy tehdä itsekin jotain, aktivoitua.
Täällä ei tunnu kovinkaan moni ymmärtävän sitä, että on vaan mentävä sinne epämukavuusalueelle ja kärsittävä. Pakkeja tulee, mutta ei siihen kuole. Ja se mihin ei kuole, se vahvistaa. Joka kerrasta vaan ammentaa oppia seuraavaan.
Ja mä olen myös siitä mieltä, et jos oikeasti haluaa sitä naiskokemusta niin maksulliset ei ole ollenkaan huono vaihtoehto. Saa ainakin sen homman alkuun ja itsevarmuus saa hyvän boostin siitä.- Ikisinkku M
"Sehän siinä onkin. Jos sä vaan odotat sitä huomioo, niin saat odottaa maailman tappiin asti. Sitä ei tule. Ei riitä, että menee näkösälle jonnekin seisoskelemaan ja odottamaan. Täytyy tehdä itsekin jotain, aktivoitua."
Ja v..ut, naisille se seisoskelu ja odottaminen riittää niin kyllä sen tasa-arvoisessa maailmassa pitää riittää miehellekin. Odotellaan sitten vaikka maailman tappiin mutta passiivista vastarintaa toteuttaen vaadimme tasa-arvoa tähänkin asiaan. Ikisinkku M kirjoitti:
"Sehän siinä onkin. Jos sä vaan odotat sitä huomioo, niin saat odottaa maailman tappiin asti. Sitä ei tule. Ei riitä, että menee näkösälle jonnekin seisoskelemaan ja odottamaan. Täytyy tehdä itsekin jotain, aktivoitua."
Ja v..ut, naisille se seisoskelu ja odottaminen riittää niin kyllä sen tasa-arvoisessa maailmassa pitää riittää miehellekin. Odotellaan sitten vaikka maailman tappiin mutta passiivista vastarintaa toteuttaen vaadimme tasa-arvoa tähänkin asiaan.No siinähän vaaditte.
- Ikisinkku M
pimppaloora kirjoitti:
No siinähän vaaditte.
Niinpä tehdään :D Minusta olisi muuten aika itsekästä vaatia toiselta sukupuolelta aktivoitumista jos itse saisin kaiken ilman vastaavaa panoistusta.
Ikisinkku M kirjoitti:
Niinpä tehdään :D Minusta olisi muuten aika itsekästä vaatia toiselta sukupuolelta aktivoitumista jos itse saisin kaiken ilman vastaavaa panoistusta.
Minä panostan kyllä.
Teen aloitteita. Juttelen joka päivä vähintään muutaman sanasen jonkun ventovieraan kanssa. Vaikka en aktiivisesti nyt etsi kumppania, yritän kuitenkin pysyä pelissä mukana ja ylläpitää sosiaalisia taitoja.
Toisaalta, voisinhan mä kotonakin istua ja odottaa... kirjoitella tänne miesvihaa ja syyttää miehiä maailman ongelmista ja epäoikeudenmukaisuudesta.
Haukkua miehiä joka päivä ja samalla vaatia oikeutta päivittäiseen pippeliannokseen. Näinhän se menee...- Ikisinkku M
pimppaloora kirjoitti:
Minä panostan kyllä.
Teen aloitteita. Juttelen joka päivä vähintään muutaman sanasen jonkun ventovieraan kanssa. Vaikka en aktiivisesti nyt etsi kumppania, yritän kuitenkin pysyä pelissä mukana ja ylläpitää sosiaalisia taitoja.
Toisaalta, voisinhan mä kotonakin istua ja odottaa... kirjoitella tänne miesvihaa ja syyttää miehiä maailman ongelmista ja epäoikeudenmukaisuudesta.
Haukkua miehiä joka päivä ja samalla vaatia oikeutta päivittäiseen pippeliannokseen. Näinhän se menee...Sinulle se onkin helppoa kun saat niitä spontaaneja lähestymisiä myös silloin kun et panosta. Minäkin varmaan panostaisin jos vastaavasti naiset panostaisi mutta yksipuoliseen panostuksen en lähde. No nyt pitää lähteä muuten vaan, siirrähtää jokunen sata km, lupaan olla ystävällinen kaikille naisille jotka osoittaa ystävällisyyttä minulle mutta tyly ja ilmeetön niitä kohtaan jotka minulle ovat, eikös se ole aika reilua?
- hikikinkku n
Ikisinkku M kirjoitti:
Sinulle se onkin helppoa kun saat niitä spontaaneja lähestymisiä myös silloin kun et panosta. Minäkin varmaan panostaisin jos vastaavasti naiset panostaisi mutta yksipuoliseen panostuksen en lähde. No nyt pitää lähteä muuten vaan, siirrähtää jokunen sata km, lupaan olla ystävällinen kaikille naisille jotka osoittaa ystävällisyyttä minulle mutta tyly ja ilmeetön niitä kohtaan jotka minulle ovat, eikös se ole aika reilua?
Älä jaksa ruikuttaa. Iso mies. Ei se maailma ruikuttamalla paremmaksi muutu.
- -M-
hikikinkku n kirjoitti:
Älä jaksa ruikuttaa. Iso mies. Ei se maailma ruikuttamalla paremmaksi muutu.
Kai vastaat tai ainakin ajattelet samalla tavalla myös silloin kun kuulet jonkun naisen valittavan tasa-arvo kysymyksistä?
- ujo atm40
Ei se ole sukupuolesta kiinni vaan tasoista.
Eikös luulis olevan aloitteenteon perusedellytys, että vastapuolelta saa katseen takaisin hymyn kanssa, eikä silmienpyörittelyllä jne?
- Kіs-kіsu
Kuvien perusteella vaikutat herkältä ja syvälliseltä. Ne on ominaisuuksia, jotka ei saa olla valmiiksi esillä, vaan erikseen löydettävissä piinkovan kuoren sisältä joskus myöhemmin.
- SekaSikiö
Mä en nyt valitettavasti oikein ymmärtänyt...
Aloituksessa kerroit, että kukaan naisista ei kiinnitä sinuun huomiota, mutta yhdessä kommentissa sanot taas, että olet seurustellut pari kertaa.
Eikö sinua ole siis huomioitu joskus? Miksi et siis usko, että tulevaisuudessakin huomioitaisiin?Jos aikuiselämästään on ollut 17 vuotta yksin, niin on hyvin epätodennäköistä jonkun kiinnostuminen musta.
- SekaSikiö
J.Twang kirjoitti:
Jos aikuiselämästään on ollut 17 vuotta yksin, niin on hyvin epätodennäköistä jonkun kiinnostuminen musta.
Mutta edellisestä suhteestasihan on vain 2,5 vuotta?
Itse en ole seurustellut koskaan, mutta en silti pidä köydenpätkää valmiina vaatekomerossa.
Olet kuitenkin todistanut sen, että sinulla on mahdollisuuksia suhteeseen naisen kanssa. Jostain kumman syystä olet ollut vain 2,5 vuotta sinkkuna, mutta se ei tarkoita että pitäisi jo nyt heittää pyyhe kehään ja luovuttaa.
Mikä estää sinua valloittamasta nainen kolmannenkin kerran?
- Tiiza
Katsoin aluksi, että nimesi oli "T. Swag" ja meinasin sanoa sen olevan syy naisettomuuteesi :P mutta varmaan nuo paitasi ja hattusi toimivat hyvinä karkotteina.
- Tiiza
J.Twang kirjoitti:
Eli mun pitäisi olla jotain, mitä en ole?
Jos naisettomuus johtuu siitä, että olet oma itsesi nyt niin eikö kannattaisi yrittää tehdä muutoksia ja kehittää itseänsä?
- PlayTheGame
Et osaa Peliä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227