roskapostirobotti1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
283
Kommenttia
684
Ans kattoo ny mitä tää on!
#teemupukki #metsasika #lutuinen #ihmeellinenluonto #imimpressed Kaksi vaikuttavaa videota eläimistä: 1. The Pukkipart0265Uni Pyhän Patrickin päivän aamuna!
Enkä oo tosiaan käyny Irlannissa, mutta ne on käynyt meillä! Olin jossain koulussa ja se oli aikuisille tarkoitettu kou2254Man puki hipolle flat capin valokuvaa varten ja got fired from eläintarhasta!
Hipolla on rasvainen pää. Kissanraiskaus ja tappo- videolla maineeseen noussut taiteilija on Suomen arvostetuin ja kerä2253Biisihumanitvisa!
Suuren suosion saavuttanut visailusarjani jatkuu ja tällä kertaa kysytään, että missä biisissä seuraavat henkilöt esiint9252Olga Lehikoisen joulu!
Mikäs muu kuuluisi huuhaan jouluun, kuin huuhaa- sedän "Olga Lehikoisen joulu". Se on hirvittävän surullinen joulukerto4243Nimi, joka pahentaa ja syö miestä!
Haluatko tietää jotain omasta, nolosta sukunimestäsi - tämä on hyvä sivusto: https://www.tuomas.salste.net/suku/nimi/ind8242Tavalliset UBS- johdot saattavat hyökätä sinua vastaan!
Tavalliselta näyttävän UBS- portin takana voi olla sinua vastaan hyökkäävä UBS- kaapeli! Dorffman sanoo lokikirjassaan,11241Huomisen lehtien aaprillipilat jo tänään - VAIN TÄÄLLÄ!
Aamulehti kirjoittaa, että Turun Linna siirretään kivi kerrallaan Pirkanmaalle ja kasataan uudestaan Lempäälän Ideaparki3229Teijo Joutsela ja Hump/Naantalin puuro/ Mitä kuoleman jälkeen?/ Kovimmat Keräilijät/ Tekojärvi/Souvi
Huomenna - minun tapahtumahorisontistani, nyt - maailmankaikkeuden aika-avaruushorisontista ja viime keskiviikkona - luk2228Pörsänmäen Palloseura (PöPS) ehtii uutta immeistä rivveihinsä!
"Paikkakunnan sanomissa takasivulla luki että Pörsänmäen Palloseuran (PöPS) keskustuki oli yllättäen jiänänny sontakuorm4224Ootteko lukeneet George Örvelön 1984?
Harva on maassamme, sillä Eppujen modernimpi "vuonna 85" on suositumpi. Suomen Huutokeisari päättyy. Koskas se Pekka Po6221Amiraali Nelsonin kohtaloksi koitui liian mieto viina!
Horatio Nelson on brittiläisten ykkössankari! Komensi laivoja merillä ja taisteli kaikkia vastaan voittoisasti. Menetti4220Prinssi Rupertin Tipat!
Ennustiko Simpsoni taas oikein eli Neuvostoliiton paluun? Aiemminhan hän on ennustanut ainakin Trumpin presidenttiyden,7213Jumala ehkä sittenkin pelastaa maapallon ja 100 teknistä ulkomailta!
Näinä päivinä, joina on vakavasti varoitettu hipelöimästä tipuja ja syömästä lintujen ulostetta on ilmaantunut uusi taut22134788 merkkiä jäljellä
̶̶M̶̶i̶̶l̶̶l̶̶a̶̶i̶̶n̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶n̶̶ ̶̶V̶̶e̶̶n̶̶ä̶̶j̶̶ä̶̶n̶̶ ̶̶t̶̶u̶̶l̶̶e̶̶v̶̶a̶̶i̶̶s̶̶u̶̶u̶̶s̶̶?̶̶ ̶̶E̶̶r̶̶i̶̶k̶̶o̶̶i4209"Tie mulle näytä Amorellaan, sinne kuulun kuin puolukat hilloon!"
"Minä vain paahdan keskikaistaa. Lepopaikan huomaan, pysähdyn mä tuskin juomaan." Jambalaya ystävät!!! Edellisessä zipp9206Wanhahtavia sanoja!
Tiedätkö näiden merkityksen? Et tiedä yhtään! - anne (siis pienellä alkukirjaimella) - appaa (verbi) - balagaani - bokr12198Onko tuttuja ilmaisuja?
Hinttisanastoa netistä! Tiedätkö mitä tarkoittavat sanonnat: "Tsekkaa, aamukasoja!” ”Saiko se Esaa?” "Mulla on Esa pä5193Viitasin väärään tuttuun!
Shalom! Häpi Hanuka! Valitettavasti Bar Mitsva meni konkurssiin, koronan vuoksi ja Jeti jäi 400 000 velkaa vuokranantaja2192Jos ois sata tonttua, niin missä olisitte?
Sata ylimääräistä tonttua! Tää on se Lomatonni eli on pakko käyttää matkusteluun. Tekisin kuukausien matkan Irlantiin,12191