Vapaa kuvaus

Aloituksia

283

Kommenttia

684

1. Ans kattoo ny mitä tää on!

#teemupukki #metsasika #lutuinen #ihmeellinenluonto #imimpressed Kaksi vaikuttavaa videota eläimistä: 1. The Pukkipart
    Huuhaa
    0
    265
  2. Uni Pyhän Patrickin päivän aamuna!

Enkä oo tosiaan käyny Irlannissa, mutta ne on käynyt meillä! Olin jossain koulussa ja se oli aikuisille tarkoitettu kou
    Huuhaa
    2
    254
  3. Man puki hipolle flat capin valokuvaa varten ja got fired from eläintarhasta!

Hipolla on rasvainen pää. Kissanraiskaus ja tappo- videolla maineeseen noussut taiteilija on Suomen arvostetuin ja kerä
    Huuhaa
    2
    253
  4. Biisihumanitvisa!

Suuren suosion saavuttanut visailusarjani jatkuu ja tällä kertaa kysytään, että missä biisissä seuraavat henkilöt esiint
    Tietovisa
    9
    252
  5. Olga Lehikoisen joulu!

Mikäs muu kuuluisi huuhaan jouluun, kuin huuhaa- sedän "Olga Lehikoisen joulu". Se on hirvittävän surullinen joulukerto
    Huuhaa
    4
    243
  6. Nimi, joka pahentaa ja syö miestä!

Haluatko tietää jotain omasta, nolosta sukunimestäsi - tämä on hyvä sivusto: https://www.tuomas.salste.net/suku/nimi/ind
    Huuhaa
    8
    242
  7. Tavalliset UBS- johdot saattavat hyökätä sinua vastaan!

Tavalliselta näyttävän UBS- portin takana voi olla sinua vastaan hyökkäävä UBS- kaapeli! Dorffman sanoo lokikirjassaan,
    Huuhaa
    11
    241
  8. Huomisen lehtien aaprillipilat jo tänään - VAIN TÄÄLLÄ!

Aamulehti kirjoittaa, että Turun Linna siirretään kivi kerrallaan Pirkanmaalle ja kasataan uudestaan Lempäälän Ideaparki
    Huuhaa
    3
    229
  9. Teijo Joutsela ja Hump/Naantalin puuro/ Mitä kuoleman jälkeen?/ Kovimmat Keräilijät/ Tekojärvi/Souvi

Huomenna - minun tapahtumahorisontistani, nyt - maailmankaikkeuden aika-avaruushorisontista ja viime keskiviikkona - luk
    Huuhaa
    2
    228
  10. Pörsänmäen Palloseura (PöPS) ehtii uutta immeistä rivveihinsä!

"Paikkakunnan sanomissa takasivulla luki että Pörsänmäen Palloseuran (PöPS) keskustuki oli yllättäen jiänänny sontakuorm
    Huuhaa
    4
    224
  11. Ootteko lukeneet George Örvelön 1984?

Harva on maassamme, sillä Eppujen modernimpi "vuonna 85" on suositumpi. Suomen Huutokeisari päättyy. Koskas se Pekka Po
    Huuhaa
    6
    221
  12. Amiraali Nelsonin kohtaloksi koitui liian mieto viina!

Horatio Nelson on brittiläisten ykkössankari! Komensi laivoja merillä ja taisteli kaikkia vastaan voittoisasti. Menetti
    Ajanviete
    4
    220
  13. Prinssi Rupertin Tipat!

Ennustiko Simpsoni taas oikein eli Neuvostoliiton paluun? Aiemminhan hän on ennustanut ainakin Trumpin presidenttiyden,
    Huuhaa
    7
    213
  14. Jumala ehkä sittenkin pelastaa maapallon ja 100 teknistä ulkomailta!

Näinä päivinä, joina on vakavasti varoitettu hipelöimästä tipuja ja syömästä lintujen ulostetta on ilmaantunut uusi taut
    Huuhaa
    2
    213
  15. 4788 merkkiä jäljellä

̶̶M̶̶i̶̶l̶̶l̶̶a̶̶i̶̶n̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶n̶̶ ̶̶V̶̶e̶̶n̶̶ä̶̶j̶̶ä̶̶n̶̶ ̶̶t̶̶u̶̶l̶̶e̶̶v̶̶a̶̶i̶̶s̶̶u̶̶u̶̶s̶̶?̶̶ ̶̶E̶̶r̶̶i̶̶k̶̶o̶̶i
    Huuhaa
    4
    209
  16. "Tie mulle näytä Amorellaan, sinne kuulun kuin puolukat hilloon!"

"Minä vain paahdan keskikaistaa. Lepopaikan huomaan, pysähdyn mä tuskin juomaan." Jambalaya ystävät!!! Edellisessä zipp
    Huuhaa
    9
    206
  17. Wanhahtavia sanoja!

Tiedätkö näiden merkityksen? Et tiedä yhtään! - anne (siis pienellä alkukirjaimella) - appaa (verbi) - balagaani - bokr
    Huuhaa
    12
    198
  18. Onko tuttuja ilmaisuja?

Hinttisanastoa netistä! Tiedätkö mitä tarkoittavat sanonnat: "Tsekkaa, aamukasoja!” ”Saiko se Esaa?” "Mulla on Esa pä
    Huuhaa
    5
    193
  19. Viitasin väärään tuttuun!

Shalom! Häpi Hanuka! Valitettavasti Bar Mitsva meni konkurssiin, koronan vuoksi ja Jeti jäi 400 000 velkaa vuokranantaja
    Huuhaa
    2
    192
  20. Jos ois sata tonttua, niin missä olisitte?

Sata ylimääräistä tonttua! Tää on se Lomatonni eli on pakko käyttää matkusteluun. Tekisin kuukausien matkan Irlantiin,
    Huuhaa
    12
    191