autoilija
![]()
Aloituksia
125
Kommenttia
1352
Iso veli valvoo jo nyt autoilijoita
Kaikki ovat kauhistelleen Ollilan autoilijoiden valvontaa, mutta tämä on ollut jo käytössä pitkää Nokialla jo 10 vuotta.072Taitaa moni kone mennä remonttiin
Kun bensiini ja diesel on mennyt sekaisin täyttövaiheessa. http://www.hs.fi/autot/a1426133577742 Kangasniemellä 160 t772Katolinen oppi
Minulla on velvollisuus uskoa mitä kirkko opettaa. Näin on katolinen oppi Luterilainen. Minun on uskottava mitä Raamat070Nastat rouhivat asfaltin hengitysilmaan
Nastat rouhivat asfaltin hengitysilmaan Nastarenkaiden vaihtaminen kitkarenkaisiin olisi paras keino vähentää hiukkaspö769Miksi ei poisteta häirikkö kirjoituksia
Onko ylläpitoa ja luotsia täällä olleenkaan, kun ei poisteta kirjoituksia jotka ei tänne kuuluu. Minä olen jo parin viik668Kiusa se on pienikin kiusa
Tuonkun kaikki tekisi ei lappuliisat ehtisi montaa autoa sakottaa http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1432643065903.htm4768Kaikki puolueet haluaa mopoautot pois
Jotain järkeä löytyy kansanedustajien päästäkin. http://www.msn.com/fi-fi/autot/uutiset/kaikki-puolueet-haluavat-eroon-167Tästä ei pikataival enään parane
Mikko Hirvonen kertoo Tuulilasin videoilla, mitkä ovat Suomen MM-rallin ratkaisun paikat, ja minne kullakin erikoiskokee167Käräjillä kumotaan tutkan näyttö
JOOOO tästä lähtien vain valittaa sakoista käräjille siellä poliisin tutkan näyttö kumotaan http://www.iltasanomat.fi/k1265Hyviä uutisia luvassa
Kohta ei kortti menekkään kuivumaan ylinopeussakoista. Kohta minä voin ajaa välittämättä rajoituksista ja peltipoliisill364Kiinnostaisi kirja
Eräs suomalainen on kirjoittanut kirjan missä kumotaan uutistiedot mm. syyskuun 11:n päivän tapahtumista ja estonian up063Muitakin viisaita kanssani
Professorin näkemys: Korkeammat nopeudet lisäävät liikenneturvallisuutta http://www.uusisuomi.fi/autot/86765-professori6963Ohjeita karavaanareille
ohjeita karavaanareille Karavaanarit on kaikille tuttuja, mutta toisin kuin laulussa sanotaan “kaikkien kaveri” pitää10161Parannusta ja huononnusta on tulossa pysäköintiiin
Itä-keskuksessa maalataan parkkiruudut isommiksi, jotta nykyauto sopii paremmin ja ovesta mahtuu ulos tulla ilman ettei1060Palstalla on yksi PELLE
Joka ei ymmärrä eikä tiedä liikenteestä ja autoista yhtikäs mitään, vaan haukkuu niitä jotka asiallisesti kirjoittaa ja3058Näin voi myös käydä
Nastapellet olkaa varovaisia jos edellä ajava kitkarengas auto jarruttaa. Jos törmäät perään voit saada luodin pääsi läp057Nastapelleille kolmet regaskerrat
Tietenkin heillä pitää olla kesärenkaat Ja lokakuusta jouluun kitkarenkaat Joulusta maaliskuulle he saisivat ajaa sitt956Onko uusavuttomuus liikenteessä
Ennen ei ollut moottoriteitä kuin lyhyet pätkät ja ohituskaistoja ei ollut. Silloin osattiin ohittaa, mutta nyt kun on m056Vielä rapisee nastapellet
Nyt ja nopeasti vaihtamaan ne nastat pois kesärenkaisiin ei tiet uraudu turhaan4555Selvisikö tuosta hengissä?
Ainakin kymmenen kertaa auto pyöri ympäri http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1434939527804.html355