Vapaa kuvaus

Aloituksia

32

Kommenttia

488

  1. Nykyajan torpparilaitos

    Nykyajan kaupunkilaistunut kartanon herra ottaa pankista lainan ja ostaa sillä lainalla sijoitusasunnon ja ottaa siihen
    Talousrikokset
    1
    64
  2. EU johtajat jakaa Eurooppaa kahtia - miksi?

    EU komissio, IMF, Euroopan keskuspankki ja EU maiden hallitukset ovat yhteistuumin jakamassa Eurooppaa häviäjiin ja voit
    Euroopan unioni
    8
    63
  3. Mikä siinä oli väärin?

    Minäkin alan ihmetella palstan luotsia. Hengellisten kristillisten keskustelupalstojen päämäärä on saada ihmiset kiinnos
    Profetiat
    6
    63
  4. Ohjeita kirjoittajille

    On syytä kunnioitta toisia kirjoittajia. On hyvä ottaa kantaa itse kirjoitukseen, mutta ei kirjoittajan persoonaan. On
    Profetiat
    2
    62
  5. Joitakin ajatuksia rukouksesta ..

    Millainen on oikea rukousasenne? - Jumala tietää kaiken - Jumala hallitsee kaiken - Jumala voi kaiken - Jumala tekee kai
    Rukoukset
    16
    58
  6. Kaukolämpö monopolit nostavat hintoja rajattomasti

    Kaukolämpöyhtiöt ovat aina monopoliasemassa. Heidän hinnoitteluaan ei kukaan ole valmomassa. Nytkin he korottavat sumeil
    Yhteiskunta
    13
    54
  7. Rukous on sinulle hyväksi

    Vaikka et uskoisi mihinkään jumalaan, etkä tuntisi henkilökohtaisesti Kristusta, rukous on sinulle hyväksi. Miten niin –
    Elämän ilot
    1
    52
  8. Kankaanniemen rankaiseminen pitää jo lopettaa!

    Minun mielestäni Toimi Kankaanniemeä on rangaistu jo yllin kyllin! Tällaiset rangaistukset Toimi Kankaanniemi on jo saa
    Maailman menoa
    39
    51
  9. Vahvaa evästä matkalle

    1 Kor 15 1 Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette
    Helluntailaisuus
    6
    50
  10. suomi24 keskustelupalsta on täysin vailla kontroll

    Näyttää siltä, että keskustelupalstan ylläpitäjällä ei ole minkäänlaisia resursseja valvoa täällä käytäviä keskusteluja
    Rikokset
    0
    45
  11. Gallupit tuhosivat vaalikeskustelut

    Syksystä saakka gallupit nostivat Juha Sipilän voittajaksi ja niin vaalikeskustelut lässähtivät täysin pilalle. Kukaan e
    Politiikka
    7
    34
  12. Raiskausuutinen ja äidit pahoinpitelevät lapsiaan

    Theo Fleyry, jonka juniori valmentaja Graham Jones raiskasi hänet 150 kertaa, tämä uutinen oli lehdessä, josta Theo itse
    Maailman menoa
    3
    34