Kasveista erotetaan öljy Heksaani nimisellä aineella, mikä on öljynjalostuksen sivutuote. Sikiövaurioita
Sitten lisätään Fosvorihappoa - Ruosteen poisto
Lipeää lisätään hapon neutralisoimiseksi
Sitten lisätään mustaa pahan hajuista mönjää. Tästä tehdään myös kenkälankkia ja ihovoiteita.
Seuraavaksi karsinogeenisiä aineita, näiden pitkäaikaisia vaikutuksia ei ole edes tutkittu.
Tämä prosessi tuhoaa vitamiineja, sen takia seokseen lisätään synteettisiä vitamiineja. Näillä ei ole vitamiinien kanssa mitään tekemistä, koska ihmiskeho hylkii niitä.
Kaikki aineet ovat supermyrkkyjä. Miten ravintoterapeutit väittävät näitä levitteitä turvalliseksi.
Suomen lain mukaan kasvislevitteissä sallitaan pieni määrä liuotinaineita
Minä en pidä kyseisiä tuotteita terveellisenä"
Kasvislevitteet
0
142
Luetuimmat keskustelut
- 831049
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut109637- 43585
- 47582
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164533Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518