Tässä muutamia aikoja sitten puhuttiin, miksei lapset liiku niin paljon. kun ennen. Vastaus oli. kun yhdestä suusta, että syy on tietokonepeleissä. Täyttä humpuukia. Syy on nykyaikaisessa ravinnossa. Suurin osa on kevyt tuotteita. rasvattomia juustoja, leikkeleitä. rasvatonta maitoja, eli kurria. Olen kysellyt lapsilta. vastaus on, että ei me jakseta. Elikkä lapset eivät saa tarpeeksi energiaa. Polttoaine loppuu kesken päivän. Ei kasvavalle lapselle pidä söttää kevyttuotteita. Lapset tarvitsevat energiaa, niin jopa jaksaa koulussa ja vielä illallakin juosta.
lisäksi Hermomyrkky Asparttaami pitäisi lopettaa Suomessa maketusaineena. Monessa maassa on jo lopetettu.
Kevyt tuotteet
1
94
Vastaukset
- Savonämmä
Kyllä kevyttuotteita kannattaa käyttää. Miniäni teki - koska niin halusin - aikoinaan makaroonilaatikkonsa punaisesta maidosta.
Kerran hän käytti sen sijaan kevytkermaa! Yllätys, yllätys! Kevyt kermasta tehty makaroonilaatikko olikin paljon parempaa, kuin punaisesta maidosta tehty. Nyt olen alkanut käyttää kurriakin, mitä meijeri aikoinaan maitoautolla palautti vasikoiden juotavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848